۱۳۹۲ دی ۲۵, چهارشنبه

سورپرایز های ویژه "رضا ضراب" برای "ابرو گوندش"


رسانه های ترکیه هر روز ابعاد بیشتری از زندگی و عملکرد رضا ضراب منتشر می کنند.رسانه‌های ترک در ادامه داستان فساد مالی ترکیه و رضا ضراب تاجر ایرانی الاصلی که متهم شماره یک این پرونده است،از هدایای‌میلیاردی ضراب به همسرش «ابرو گوندش» نوشتند.گوندش یکی از معروف ترین خواننده های ترکیه است.
سورپرایز های ویژه
گروه جهان تدبیر: رسانه های ترکیه هر روز ابعاد بیشتری از زندگی و عملکرد رضا ضراب منتشر می کنند.رسانه‌های ترک در ادامه داستان فساد مالی ترکیه و رضا ضراب تاجر ایرانی الاصلی که متهم شماره یک این پرونده است،از هدایای‌میلیاردی ضراب به همسرش «ابرو گوندش» نوشتند.گوندش یکی از معروف ترین خواننده های ترکیه است.
به نقل از روزنامه میلیت ترکیه ضراب و ابرو گوندش در سال ۲۰۱۰ با هم ازدواج کردند و حاصل این ازدواج فرزند دختری به نام «آلارا» است. ابرو با ضراب ۱۰ اسال اختلاف سنی دارد. ضراب دلیل ازداوجش با این خواننده را علاقه‌ای عنوان کرده که از نوجوانی به ابرو داشته است.به گزاشر حریت ضراب طی سه سالی که از ازدواجش با این خواننده مشهور می‌گذشت، به مناسبت‌های مختلف ابرو را با هدیه های مختلف شگفت زده می‌کرد. «ویلاهای‌میلیاردی تا خودروهای گرانقیمت» تنها بخشی از هدایایی است که ضراب به ابرو داده است. ابرو پس دریافت این هدیه به رسانه‌ها گفته بوده هدیه بعدی ضراب برای من، سیاره مشتری خواهد بود.
 
 
 بخشی از این هدایا‌ها و تصاویر آن را به نقل از رسانه هیا ترکیه می خوانید.
اولین هدیه ضراب به ابرو یک ویلا به ارزش یک میلیون یورو در بودروم ترکیه است. همچنین یک ویلا نیز در جمیرا دبی به ابرو هدیه داده است. 
تصویری از داخل این ویلا
هدیه ازدواج ضراب به ابرو هم یک خودرو بی‌ام و 607 به ارزش ۵۲۰ هزار تله بود. 
اما بی‌ام و تنها خودرویی نبود که ضراب به ابرو تقدیم کرده است. او به ابرویک جیپ  هم هدیه کرده است. 
جت اختصاصی رضا ضراب که از طرف شرکت هواپیمایی به ابرو گوندش داده شده بود نیز در بین این هدیه هاست.
این جت تولید سال ۲۰۰۹ محصول آمریکا با ظرفیت ۸ نفر به شماره TC- RZA که اسم اول رضا ضراب است؛قیمت این جت بین ۱۲ تا ۱۶ میلیون دلار اعلام شده است. 
همچنین سال گذشته ضراب  نیز مشهور‌ترین خودرو جهان Aston Martinfi به ارزش ۳۴۰ هزار یورو را به ابرو هدیه کرد. 
قایق تفریحی هم یکی از این هدایا بود
رضا ضراب همچنین پیش از بازداشت‌اش در یک مورد، یک‌میلیون لیر بابت تابلویی برای هدیه به همسرش ابرو گوندش پول داد. البته برای خرید این تابلو چک داده بود که همزمان با افشای فساد مالی ترکیه شد و که ضراب نتوانست مبلغ چک را پرداخت کند و چک او برگشت خورد. این آخرین هدیه ضراب به ابرو بود که به دست این خواننده مشهور نرسید.
 
 

هیچ نظری موجود نیست: