۱۳۹۲ بهمن ۲۰, یکشنبه

متن کامل سخنرانی و دروغگوئی های آیت الله خمینی در بهشت ‌زهرا

مراد شیخی: متن کامل سخنرانی و دروغگوئی های آیت الله خمینی در بهشت ‌زهرا + اسناد جنایات و توضیحات

  بسم الله الرحمن الرحیم
  ما در این مدت مصیبت‌ها دیده‌ایم، مصیبت‌های بسیار بزرگ و بعضی پیروزی‌ها حاصل شد که البته آن هم بزرگ بوده، مصیبت‌های زن های جوان مرده، مردهای اولاد از دست داده، طفل‌های پدر از دست داده.
 من وقتی چشمم به بعضی از اینها که اولاد خودشان را از دست داده‌اند می‌افتد، سنگینی در دوشم پیدا می‌شود که نمی‌توانم تاب بیاورم. من نمی توانم از عهده این خسارات که بر ملت ما وارد شده است برآیم، من نمی توانم تشکر از این ملت بکنم که همه چیز خودش را در راه خدا داد، خدای تبارک و تعالی باید به آنها اجر عنایت فرماید.
 من به مادرهای فرزند از دست داده تسلیت عرض می‌کنم و در غم آنها شریک هستم. من به پدرهای جوان داده، من به آنها تسلیت عرض می کنم. من به جوان هائی که پدرانشان را در این مدت از دست داده اند تسلیت عرض می کنم.
 *************
 مراد شیخی:  اما وقتی خمینی به قدرت رسید و بر اریکه سلطنت پادشاهی به عوض محمد رضا شاه پهلوی تکیه زد شروع به کشتن جوانان و همه مخالفی خود کرد. دستور به قتل و عام همه کسانی داد که به دفاع از آزادی برخواسته بودند. جنایاتی که در تاریخ ایران کم سابقه بود. و محمد رضا پهلوی حتی یک هزارم آن را در طول ۳۷ سال سلطنت انجام نداده بود. و تفاوت تخت سلطنت خمینی با محمد رضا پهلوی در این بود که ایشان این جایگاه سلطنتی را با  توسل به اسلام بدست آورد. و سر آغاز تحمیل و فرهنگ عقب مانده ارتجاعی جنایت و خونریزی و ترور بی حقوقی و آوارگی و زندگی جهنمی برای ایرانیان شرافتمند است. و شروع  تاریکی و بی امیدی برای کودکان امروز و فردای ایران.
اینجا خاوران است:

هیچ نظری موجود نیست: