۱۳۹۲ اسفند ۱۲, دوشنبه

اسامی برخی چهره‌های سرشناس در میان متهمان پرونده «فساد در فوتبال»

اسامی برخی چهره‌های سرشناس در میان متهمان پرونده «فساد در فوتبال»

 
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت برخی چهره‌های سرشناس به عنوان مطلع و برخی نیز به عنوان متهم در پرونده «فساد در فوتبال» نامشان وجود دارد.
وی در پاسخ به سوالی درباره وجود اسناد رشوه در برخی رشته‌های دیگر ورزشی، گفت: مباحث مرتبط با رشته‌های دیگر را پس از نهایی شدن گزارش رشوه در فوتبال بررسی می کنیم.
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس در پاسخ به این سوال که آیا در بررسی این پرونده به اسامی سرشناس و بزرگ نیز برخورد کرده‌اید، اظهار داشت: کسانی که اقدامات این چنینی انجام داده و تبانی می‌کنند به هر حال با یک جا مرتبط هستند.
افضلی‌فرد با بیان اینکه اغلب چهره‌های سرشناس به عنوان مطلع در کمیسیون اصل 90 حضور یافتند، گفت: کمیسیون در راستای بررسی پرونده طی فراخوانی از چهره‌های سرشناس برای حضور در کمیسیون دعوت کرد اما پس از بررسی‌ها دریافتیم که برخی اتهامات متوجه برخی چهره‌های سرشناس است؛ برخی چهره‌های سرشناس به عنوان مطلع و برخی نیز به عنوان متهم در این پرونده هستند.
وی با بیان اینکه پرونده را به قوه قضاییه تحویل خواهیم داد، تصریح کرد: احراز تخلف و سپس ارجاع آن به دستگاه قضا وظیفه ذاتی کمیسیون اصل 90 است.
- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13921210001066#sthash.Nn402rkZ.dpuf

هیچ نظری موجود نیست: