۱۳۹۲ آبان ۲۹, چهارشنبه

قهرمان وزنه‌برداری آسیا کشته شد

مشگین-شهر-خیاونیوز: به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این حادثه که عصر دیروز در مشگین‌شهر رخ داد غلامرضا دولت‌آبادی قهرمان وزنه‌برداری آسیا در حادثه رانندگی کشته شد.
به گفته یکی از شاهدان عینی، ماجرا از این قرار است که بعد از برخورد خودروی عبوری پژو ۴۰۵ با خودروی این متوفی درگیری لفظی میان وی و راننده پژو رخ می‌دهد.
این ورزشکار و قهرمان پیشکسوت که خواهان بررسی صحنه توسط افسر پلیس راهور بوده با مقاومت و تهدید به زیر گرفتن با خودرو توسط راننده خودرو ۴۰۵ که از حالت عادی خارج بوده مواجه می‌شود.
در ادامه ماجرا و این کشمکش‌ها راننده خودرو پژو ۴۰۵ سوار بر خودروی خود شده و با زیر گرفتن این قهرمان‌ وزنه‌برداری آسیا از محل متواری می‌شود که متاسفانه این ورزشکار به دلیل شدت جراحات وارده به سر و گردن جان خود را از دست می دهد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با توجه به اینکه هویت راننده معلوم است مامورین نیروی انتظامی تحقیقات خود را برای دستگیری هر چه سریع‌تر این فرد آغاز کرده‌اند.
لازم به ذکر است غلامرضا دولت‌آبادی در سال ۱۳۶۲ و در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در کشور اندونزی – جاکارتا توانسته بود به مقام قهرمانی دست یابد.
بر اساس پیگیری‌های انجام شده توسط خبرنگار فارس در اردبیل، بستگان این متوفی اعلام می دارند که پرونده با عنوان قتل عمد در حال بررسی و پیگیری است.
تلاش خبرنگار فارس برای پیگیری موضوع از دادستان شهرستان‌ مشگین‌شهر تا این لحظه بی نتیجه مانده است.
به گزارش خبرنگار خیاونیوز،وجود یک پایگاه امدادی در شهرستان مشگین شهر و اعزام تنها آمبولانس شهری همزمان با وقوع این اتفاق به حادثه ای دیگر در شعبان متاسفانه عملیات امدادی این ورزشکار را نیز در لحظه اولیه با مشکل مواجه ساخته است،این چندمین مورد مشابهی است که به علت همزمانی اتفاقات ناگوار در شهرستان و وجود تنها پایگاه در سطح شهرواعزام آمبولانس به دیگر ماموریت ها برخی ثانحه دیده گان با مشکلات جدی مواجه شده و در برخی موارد این مشکل به مرگ آنان انجامیده است.
سال ۱۳۶۲ مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در کشور اندونزی – جاکارتا



هیچ نظری موجود نیست: