۱۳۹۲ دی ۲۹, یکشنبه

اظهارات دلقک نبوی در مورد جنایت 67

http://noteak.blogspot.com/2014/01/67.html
سخنان سخیفی که ابراهیم نبوی بر زبان رانده است نسخه ای مشابه آنچه می باشد که بازجو و شکنجه گر سیاه –حسین شریعتمداری–  به طور روزانه در دروغ نامه ی کیهان انتشار می دهد.
جالب توجه اینجاست که همانند حسین بازجو که تعداد شرکت کنندگان در راهپیمایی ها و قیام های سال 88 و 89 را اکثراً حدود 50 نفر و حداکثر 200 نفر عنوان می کرد، اینبار ابراهیم شارلاتان ملقب به نبوی از «مخالفان هفت درصدی» حکومت آخوندها سخن بر زبان می راند.
دلقک نبوی نمایش مسخره ای  که آن را انتخابات نام گذاشتند و در آن رییس تشخیص مصلحت خود نظام رد صلاحیت شد و به علاوه مشخص نیست تا چه میزان به تعداد شرکت کنندگان آب بسته اند را مبنای استناد قرار می دهد تا صحت یک نظر سنجی اینترنتی را اثبات کند! نظر سنجی  اینترنتی که خود مجری برنامه اذعان به نداشتن ارزش برای آن می کند و این اوج هذیان گویی فردی است که به نظر می رسد در چنان بن بستی گرفتار آمده که تعادل روانی خود را از دست داده است.
نبوی در قسمت دیگری از این سخنان سخیف به مانند کسی که ماموریت خود را به انجام رسانده و آماده بازگشت به پیش ارباب است عاجزانه از حکومت ولایت می خواهد برای کسانی که با «فتنه 88» کاری نداشتند و برای آرایش نظام در این چند ساله به خوش رقصی در خارج کشور مشغول بوده اند تسهیلاتی قائل شوند. از قرار معلوم تاریخ مصرف ایشان برای حکومت تمام شده و با بی پولی در خارج به سختی روزگار می گذرانند.  
عملکرد چندین ساله نبوی در خارج کشور خود به تنهایی نشان می دهد وی در این مدت به نفع تداوم حکومت ولایت کار انجام داده  و یا به ضرر آن!  به هر حال کار را انجام داده و حالا مزد طلب می کند و برای بالا بردن اجرش به تخطئه ی رشادت هزاران تن از مردان  و زنان در تابستان 67 می پردازد که ناجوانمردانه توسط خمینی جلاد قتل عام شدند. 

سخنان سخیف نبوی در مورد جانباختگان تابستان 67 بیش از پیش ماهیت کثیف وی و جریان اصلاح طلبی حکومتی را در معرض نمایش عموم قرار داده و بار دیگر نشان می دهد که حکومت آخوندها در تمامیت خود یک دستگاه آدم کشی و جنایت است و عناوین مسخره اصلاح طلب و اصول گرا تنها برای فریب مردم و آرایش حکومت قرون وسطایی ولایت فقیه بکار می آید.   
متن سوال جهت دار مجری و پاسخ های سخیف ابراهیم شارلاتان ملقب به نبوی را مرور کنیم:
مجری برنامه: "اگرچه نظر سنجی های اینترنتی و آنلاین ممکن هست و قطعاً ارزشی بالایی نداشته باشند ولی به جهت روندی که طی کرده الان هم دوستان به من گفتند که کماکان همون نسبت 50 – 50 و 51-49 که اول برنامه گفتند هست و قابل توجه هست که این تعداد زیاد کماکان توجه نشان داده اند به بازگشت به ایران! فکر می کنید که اتفاقی دارد رخ می دهد؟ آیا بحث این توافق ژنو، توافق هسته ای احتمال کاهش تنش با آمریکاست امیدهایی رو در عده ای که گفتید لزوماً سیاسی نباشند، انگیزه های فرهنگی یا اقتصادی دارند برای بازگشت به ایران!"
نبوی:  ببینید هیچ تفاوتی صورت نگرفته ، 51 درصد مردم رفتند به آقای روحانی رای دادند الان هم 51 درصد مردم می گویند که مثلاً حرفهای آقای روحانی خوب هست یا دولتی که ایشون اداره اش می کنند خوب هست! خوب این که چیز عجیبی نیست! آقای مجید محمدی هم می گوید که لابد 7 درصد مردم ایران می گویند که حکومت ایران باید از بین برود،  من هم 200 سال دیگر هم بر نمی گردم ایران، بله خوب 7 درصد مردم ایران هم اونجور فکر می کنند. به هر حال توی جامعه ما گونه های مختلفی هستند که گونه های مختلفی فکر می کنند از نظر من ببینید افرادی که از ایران آمده اند بیرون فقط شاید 5 درصد اینها سیاسی هستند دولت باید برای اون 95 درصد دیگر قطعاً همین الان فکرش را بکند. یعنی برای کسی که نه به کار «فتنه 88» کاری داشته ! دهه شصت هم که دیگه سی سال ازش گذشته اصلاً کسی یادش نیست!  یارو میگه که آقا سال 67  رو به یاد بیارید ، خوب سال 68 که آقای خمینی مرحوم شد کسی یادش نیست شما اصلاً یاد کسی نیار اون سالها رو ! ولش کن!  تموم شد !  به نظر من اصلاً این داستان رو نباید بش توجه کرد!"

هیچ نظری موجود نیست: