۱۳۹۲ بهمن ۳, پنجشنبه


«پفیوز می کشمت»!
سعید جمالی


آقای رجوی
امروز یکی از گوهران بی بدیل شما در مرکز شهر برن سویس، با حالتی تهاجمی خطاب به این بنده فرمودند "پفیوز می کشمت".
فرد مزبور که فکر میکنم اسمش هادی است بعلاوه 2 نفر دیگر، همانطور که میدانید مشغول اخاذی مالی از مردم با تحویل دادن مشتی دروغ و دغل بودند.
این جمله کوتاه (پفیوز می کشمت) بیانگر جدی ماهیت شما و دم و دستگاهتان می باشد. چرا که غیر از فحش و تهمت و تهدید و سر انجام کشتن و از بین بردن  به هر وسیله ای و در مورد همه کس حتی وابستگان خودتان (امروزه در لیبرتی) کار دیگری از شمایان ساخته نیست.
آقای رجوی
دوران دورغ و فریبکاری بسر آمده. طی یکسال گذشته چشم ها به اندازه کافی بر روی شما و عملکرد سه دهه اخیرتان باز شده و مطمئن باشید که دیگر هیچ جایی برای اینگونه اعمال وجود ندارد. اگر بدنبال این هستید که به وعده ای که بارها تکرار کردید (کشتن افراد جدا شده) جامعه عمل بپوشانید، ممکن است این "پروژه" را در مورد دوسه نفری به مورد اجرا بگذارید، اما باز هم مطمئن باشید نمی توانید چنین خط و برنامه ای را ادامه دهید. ظاهرا خوب دریافته اید که همه  فحاشی ها و تهدید و تهمت ها به هیچ نتیجه ای نرسیده و حال در فکر گام نهادن در وادی کشتن و نابودی افتاده اید.
اما باز هم همه این موارد زیاد مهم نیستند چرا که کار چندانی نمی توانید انجام دهید. فعلا مهم آن افرادی هستند که در لیبرتی به گروگان نگه داشته و از خون و مغز آنها تغذیه میکنید و در سلاخ خانه شما در اولویت هستند.
 این روزها همه منتظر این هستند تا ببینند تحولی در وضعیت این افراد ایجاد میشود یا خیر. طی یکسال گذشته همه به این آگاهی و اشراف رسیده اند که مسبب اصلی به کشتن دادن آنها کسی جز شما نبوده و نیست. دیگر هیچ جایی برای دروغگویی و وارونه نشان دادن صحنه وجود ندارد. روشن است که شما دست  بردار نیستید و اگر موضع انفعالی هم اتخاذ کنید از سر بی چاره گی است. دیگر همه منجمله سازمان ملل دست شما را خوانده اند و امیدوارم اقدامات این سازمان و دولت آمریکا به نتیجه برسد.

هادی افشار
02 بهمن 92 (22 ژانویه 14)
com.yahoo@saeidjamali

هیچ نظری موجود نیست: