۱۳۹۳ مهر ۱۰, پنجشنبه

اشغال 400هکتار زمین فلسطینیان

فرارو- پس از آنکه چندی پیش نتاینیاهو فرمانی برای بزرگترین مصادره اراضی فلسطینیان صادر کرد این رژیم با بیرون راندن فلسطینیان دست به اجرای این دستور زده است.

منابع خبری ماه گذشته خبردادند بنيامين نتانياهو دستور مصادره 400 هکتار از زمين هاي فلسطينيان در کرانه باختري را صادر کرده است که با اين دستور، بسياري از فلسطيني‌ها در روستاهاي «صوريف»، «جابا» و «وادي فوکين» زمين‌هاي خود را از دست مي‌دهند.

در همین حال محمود عباس رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين تصميم رژيم صهيونيستي براي مصادره زمين‌هاي کرانه باختري را عامل ايجاد تنش بيشتر در مذاکرات صلح خواند و هشدار داد که اين تصميم باعث تنش بيشتر در مذاکرات صلح ميان اسرائيل و تشکيلات خودگردان فلسطين مي‌شود.

برخی اعضای کابینه رژیم صهیونیستی چون وزير دادگستري و مقامات امریکایی نیز این اقدام را به زيان اسرائيل و مذاکرات سازش دانسته اند. در همین رابطه خبرگزاری الجزیره ضمن انتشار عکس هایی از این مناطق از آغاز اجرایی شدن دستور نتایناهو خبرداد. بر اساس این گزارش به بسیاری از ساکنان این نقاط دستور داده شده محل زندگی خود را ترک کنند و محل های خالی از سکنه نیز به اشغال نظامیان درآمده است.










هیچ نظری موجود نیست: