۱۳۹۳ تیر ۲۹, یکشنبه

با تشدید حمله اسرائیل، تعداد قربانیان فلسطینی به بیش از ٣٥٠ نفر رسید

با تشدید حمله اسرائیل، تعداد قربانیان فلسطینی به بیش از ٣٥٠ نفر رسید


کودکان از قربانیان اصلی حمله نظامی اسرائیل به غزه هستند. با محاصره غزه از زمین و دریا، فلسطینیان محلی برای فرار ندارند.
ارتش اسرائیل گفته است حمله زمینی به نوار غزه را تشدید کرده است و همزمان فلسطینیان ساکن غزه می گویند که آتش توپخانه و حملات هوایی اسرائیل به مراتب سنگینتر از روزهای گذشته بوده است.

امروز (یکشنبه) صبح اعلام شد که در یک حمله هوایی اسرائیلی ها، چهار شهروند فلسطینی، از جمله دو کودک کشته شدند.ارتش اسرائیل در پی حمله زمینی، در بیانیه ای گفته است که سربازان بیشتری را به غزه فرستاده است.
تعداد کل شهروندان فلسطینی کشته شده توسط ارتش اسرائیل در حمله به غزه به بیش از ٣٥٠ نفر رسیده است که بسیاری از آنها کودک بوده اند.
در مقابل، تلفات اسرائیلی ها تنها پنج نفر بوده که فقط یکی از آنها غیر نظامی بوده است.
کودکان از قربانیان اصلی حمله نظامی اسرائیل به غزه هستند و با محاصره کامل غزه از زمین دو دریا، فلسطینیان عملا محلی برای فرار ندارند.
حمله زمینی ارتش اسرائیل به غزه روز پنج شنبه، پس از ده روز بمباران شدید هوایی و دریایی آغاز شد.
سازمان ملل گفته است که در پی بمبارانهای اسرائیل، بیش از ٥٠ هزار نفر شهروند فلسطینی به مدارس تحت اداره سازمان ملل در غزه پناه آورده اند و ذخایر آذوقه سازمان ملل در حال تمام شدن است.
یک مقام سازمان ملل گفته است که با توجه به بسته بودن مرز غزه با مصر تعداد پناهجویان در ساختمانهای تحت اداره سازمان ملل بیش از حد پیش بینی شده بوده است.
بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل متحد، امروز در قطر با محمود عباس، رییس دولت فلسطینی ملاقات خواهد کرد و سپس به کویت، مصر و اردن نیز خواهد رفت.
قرار است که محمود عباس با خالد مشعل، یکی از رهبران سیاسی حماس، نیز دیدار کند تا توافق آن جنبش را برای پذیرش طرح آتش بس مصر جلب کند.
مصر پیشتر به دو طرف اسرائیلی و حماس پیشنهاد آتش بس داده بود اما حماس می گوید هر گونه آتش بس باید با پایان محاصره اقتصادی غزه همراه باشد.

هیچ نظری موجود نیست: