۱۳۹۳ شهریور ۱۹, چهارشنبه

گزارش ایرناازنشریه آنلاین فانوس، ˈموشه یالونˈ وزیردفاع رژیم صهیونیستی درکنفرانسی درتل اویو اعلام کرد که هزینه جنگ ۵۱ روزه در غزه به دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار رسید.

ه گزارش ایرناازنشریه آنلاین فانوس، ˈموشه یالونˈ وزیردفاع رژیم صهیونیستی درکنفرانسی درتل اویو اعلام کرد که هزینه جنگ ۵۱ روزه در غزه به دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار رسید.
فانوس نوشت: رسانه های اسراییلی ازمنهدم شدن بیش از شش هزارهدف درغزه خبر دادند که گفته می شود ازاین تعداد پنج هزار هدف از سوی نیروی هوایی و بیش از۹۰۰هدف از سوی نیروهای زمینی ودریایی رژیم صهیونیستی نابود شدند.
این نشریه افزود: ردیابی تنها یک موشک فلسطینی توسط سیستم دفاعی ˈگنبد آهنیˈ ۱۰۰ هزار دلار برای رژیم اسراییل هزینه دارد.
رژیم صهیونیستی برای جبران هزینه های ناشی از حملات به غزه مجبور به کاهش شدید تراز خود شد.
فانوس نوشت: حملات اسراییل علیه غزه روز ۲۶ اوت گذشته به دنبال اعلان آتش بس میان طرفین با میانجیگری مصر و پس از اینکه تلاش های قبلی آتش بس با شکست مواجه شده بود، پایان یافت.
فانوس افزود: این توافق شامل پایان تصرف نوارغزه ازسوی اسراییل ، محاصره ای جنایی ونامشروع که از۷سال است ادامه دارد وهمچنین تضمین احترام به تمام درخواست های فلسطینیان می شود.
فانوس نوشت: درپی حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه غزه دوهزار و ۱۴۰ فلسطینی شهید شده که ازاین تعداد ۵۷۷ نفر کودک هستند همچنین ۱۱ هزار مجروح شده که ازاین تعداد سه هزار کودک گزارش شده اند. ۵۰۰ هزار فلسطینی اواره شده و۱۰هزار محل مسکونی نابود شد، ۱۷۷ مدرسه، ۱۰ بیمارستان و هفت کیلینیک و۱۹۷مسجد ودو کلیسا نیز تخریب شد. همچنین ۷۳ مسجد کاملا با خاک یکسان شد. بخشی ازسیستم ابرسانی فلسطینی نیزنابود و شبکه برق نیز کالا منهدم شد.
فانوس افزود: برای بازسازی غزه نیاز به ۱۰سال وقت ومنابع مالی است که فلسطینی ها فاقد آن هستند. شاید این وزیر رژیم صهیونیستی می بایست به این امار وارقام نیزاشاره می کرد، ولی یقینا اواز این اقدام ابراز رضایت می کند.

هیچ نظری موجود نیست: