۱۳۹۳ آبان ۶, سه‌شنبه

آقای رفسنجای… آقای خامنه ای .. آقایان مثلا محترم غرامت جنگ چه شد؟

۲۰ سال خواری و خفت ایرانیان در عراق. پس غرامت جنگ چه شد؟ ۲۰

انقلاب اسلامی ایران یک بیماری ویروسی در پایان قرن بیستم

بخت از مردم ایران برگشت و انقلاب کردند! کارتر رئیس جمهور امریکا اشتباهی مرگبار کرد و تروریسم اسلامی در خاورمیانه به قدرت رسید. به قدرت رسیدن خمینی در ایران برای علم شدن هزاران گروه اسلامی بی نام و نشان از اندونزی تا تونس کافی بود که مثلا به بهانه مبارزه با امپریالیسم آمده اند ولی قصدی جز بدست گرفتن قدرت همانند خمینی و دار و دسته اش نداشته اند. گروههایی که امید داشته و دارند که همانند جمهوری اسلامی ایران بتوانند زندگی مردم مسلمان کشورشان را سیاه کنند و در عوض به نان و آبی از راه راهزنی و دزدی دولتی برسند. پایان قرن بیستم و آغاز هزاره دوم با خرابکاری گروههای اسلامی و شبه نظامی در همه نقاط مواجه شدیم. از نیویورک تا هند و از اندونزی تا آرژاتین شاهد ترور مردم بی دفاع به بهانه اشاعه اسلام شدیم.
این ویدیو گفتگوی رادیویی با آقای دکتر صادق زیبا کلام است که با صراحت و جرأت تمام علت و دلیل حمله صدام به ایران و طولانی شدن جنگ را از مسیولان ایران می داند که به تحریک صدام پرداخنتد و به دنبال نابودی او بودند.

جنگ ایران و عراق جنگ برای هیچ!

صدام حسین ، شخصیتی روانی و جانی بود . این را همه ی اطرافیان و بازماندگانش می گویند؛ از سوی دیگر ایران در دام خمینی جاهل و قاتل افتاده بود گروه زیادی از ژنراالهای وفادار به میهن که در دوران پهلوی به وظایف معمولی و شغلی خود می پرداختند، به جوخه اعدام سپرده شدند. یقین دارید؟”
صدام به امید بدست آوردن گوشه ای از ایران و پیوست آن به عراق بود. اما همان بازمانده ارتش شاهنشاهی ایران و رشادت جوانان بی ادعای میهن دوست کافی بود که تنها در دو سال صدام به زانو در آید.آری دیوانه ی عراقی به زانو در آمد و در پی صلح بود ، امّا دیوانه ای بزرگتر از صدام داشتیم بنام خمینی که دو جمله معروف گفت :”راه قدس از کربلا می گذرد” و “صلح با صدام مخالف قرآن است”. این شعارها در ۸ سال جنگ برای قربانی کردن جوانان ایران بسیار شنیده شد و نزدیک به ۷۰۰،۰۰۰ ایرانی در این جنگ کشته شدند و بیش از ۵۰۰،۰۰۰ برای  همیشه ناتوان ماندند .
صلح با صدام مخالف قرآن است!
عربستان سعودی پس از آزادی خرمشهر پیشنهاد نمود تا غرامت جنگ توسط کشورهای عربی به ایران پرداخته شود و عراق نیز بخشی از خاک ایران را که در تصرف داشت ترک کند. به گفته اسپنسر تکر، مقامات ایران این پیشنهاد را رد کرده و خواهان بازگشت یکصد هزار شیعه عراقی که توسط صدام اخراج شده بودند به کشور عراق شده بودند. به گفته تکر شرط دوم ایران پرداخت ۱۵۰ میلیارد دلار غرامت به جای ۷۰ میلیارد دلار پیشنهادی عربستان و شرط سوم برکناری صدام از قدرت بوده‌است.
یک ژورنال تخصصی که در سال ۱۹۸۴ (دو سال پس از آزادی خرمشهر) منتشر شده‌است، مبلغ پیشنهادی عربستان را ۲۵ میلیارد دلار ذکر کرده‌است. در یک کتاب منتشر شده توسط مرکز تحقیقات استراتژیک امارات عربی متحده، بدون اشاره به مقدار غرامت پیشنهادی، این مبلغ «قابل ملاحظه»توصیف شده‌است.علی‌اکبر ولایتی اصل وجود چنین پیشنهادی در آن زمان را مورد تائید قرار داده و حتیهاشمی رفسنجانی در خاطرات روز ۱۵ اسفند ۱۳۶۰ خود می‌نویسد:
“وابسته نظامی ایتالیا گفته: کشورهای نفت خیز منطقه مایلند ۶۰ میلیارد دلار خسارات جنگ را از طرف صدام به ایران بدهند و ایران از شرط سوم که کیفر صدام است منصرف شود”.(منبع ویکی پدیا)
یعنی ۶ سال و نیم پیش از نوشیدن زهر توسط خمینی نادان همه اعراب با پول نقد به ایران پیشنهاد پایان جنگ را کردند و صدام در موضع ضعف و پشیمانی حاضر به صلح شده بود.

۱)  خمینی : راه قدس از کربلا می گذرد

کودکی در کربلای 5
خمینی نادان با ابن جمله کوتاه قصد داشت جوانان را به پیکار با همه دنیا بسیج کند. جنگ برای فتح عراق و سپس هم فتح اسرائیل! اما به چه قیمتی؟ و اصلا آیا کشور گشایی در روزگار ما امکان پذیر است؟.
جنگ جهانی دوم نشان داد که دوره کشور گشایی پایان یافته است و جهان کشورگشایان را بر نمی تابد . همین رخداد هم پیش آمد و جهانیان بر علیه ایران بسیج شدند. تحریمهای مکرر و فشارهای اقتصادی بر ایران افزایش یافت و در چهار سال دوم جنگ فقط آمار کشته های ایران بالا رفت و دستاورد خاصی بدست نیامد.
ارتش عراق روز بروز پیشرفته تر و بزرگتر می شد و ارتش ایران روز بروز  ضعیف تر . نیروی هوایی ایران در دو سال آخر جنگ تنها حفاظت از تهران می کرد و دیگر نمی توانست مانند اول جنگ به عراق و بغداد حمله های خوفناک کند. به گلزار شهدا سر بزنید .. آمار بگیرید …
بیش از ۵۰ درسد شهدای جنگ مربوط به دو سال پایانی است. یک دهم کشته های جنگ ایران تنها مربوط به عملیات کربلای ۵ است. عملیاتی که ظاهرا بیش از ۶۵ هزار کشته برای ایران بجای گذاشته است و حماقت سرداران خمینی برای فتح بصره را به جهنمی سوزان برای سربازان بخت برگشته تبدیل کرد.
۶۵ هزار ایرانی کشته شدند و بصره هم فتح نشد. این ۶۵ هزار کشته خونشان پایمال شد . چون تنها برای فتح کشور دیگری جنگیده بودند و هدف عملیات کربلای ۵ کشور گشایی بود.

 ۲) خمینی : صلح با صدام مخالف قرآن است

از سال دوم جنگ صدام حاضر به پذیرش صلح شد. قطعنامه های سازمان ملل طرفین را به قطع جنگ و مذاکره دعوت می کرد. ارتش ایران در بهترین وضعیت بود و ارتش عراق لرزان و افتان. بهترین ژمان برای مذاکره ۴ سال اول جنگ بود که می توانست به برتری ایران پای میز مذاکره بیانجامد ولی بی سیاستی ایران در تقاضاهای مختلف و ایرادهایی که از قطعنامه های شورای امنیت می گرفتند به تجهیز ارتش عراق انجامید.
جوانان ایرانی و عراقی کشته می شدند و خبری از مذاکره نبود. تا ۲۹ تیر ۶۷ هیچ یک از قطعنامه های سازمان ملل مورد پذیرش ایران نبود و خمینی در این روز جام زهر را نوشید. اما چه سود که ایران دیگر در موضع بالادستی جنگ نبود و هیچ دستاوردی برای مذاکره و چانه زنی برای دریافت غرامت نداشت.
هر چند بعدها سازمان ملل صدام را بعنوان آغازگر جنگ به پرداخت ۱۰۰ میلیارد دلار غرامت مجبور کرد ولی حقیقت این است که در شش سال پایانی جنگ که ششصد میلیارد دلار زیان مالی و ۵۰۰ هزار کشته و یک میلیون معلول و آواره ایرانی بجای گذاشت، در این شش سال مقصر اصلی خمینی نادان بود که با شعار های احمقانه سرنوشت میلیونها ایرانی را به بد بختی و فلاکت همیشگی کشانید.

آقای رفسنجای… آقای خامنه ای .. آقایان مثلا محترم غرامت جنگ چه شد؟

شما شش سال با سازمان ملل چانه می زدید و حاضر به پذیرش صلح نشدید؛ دست کم همان قطعنامه ۵۹۸ به شما اجازه دریافت غرامت ۱۰۰ میلیارد دلاری از عراق را داده است،  ۵۰۰ هزار نفر ایرانی بخاطر بند بند این قطعنامه جانشان را از دست دادند. شش سال با جهان لجبازی کردید و صلح را نپذیرفتید، آیا ۲۰ سال گذشته که میلیاردها دلار به عراق کمک کردید و میلیونها زائر به کربلا و نجف فرستاده اید، غرامت مردم ایران به عراق است؟. براستی خون ایرانیانی که ریخته شد ارزش یک ششم خسارت را هم نداشت؟. (کل خسارت ایران از جنگ ۶۰۰ میلیارد دلار است که کار شناسان شورای امنیت بدلیل ادامه شش ساله جنگ از طرف ایران تنها ۱۰۰ میلیارد دلار را نوشتند).
۵۰۰ هزار نفر ایرانی بخاطر بند بند این قطعنامه جانشان را از دست دادند. شش سال با جهان لجبازی کردید و صلح را نپذیرفتید، آیا ۲۰ سال گذشته که میلیاردها دلار به عراق کمک کردید و میلیونها زائر به کربلا و نجف فرستاده اید، غرامت مردم ایران به عراق است؟ براستی خون ایرانیانی که ریخته شد ارزش یک ششم خسارت را هم نداشت؟
براستی ۶ سال جنگ را ادامه دادید و تنها دستاوردش کشتگان و ناتوانان بود؟. قریب دو میلیون آواره و کشته و معلول؟. آیا دریافت غرامت از عراق نمی توانست به درمان گوشه ای از بیماری ایجاد شده در روح و روان ملت جنگ زده کمک کند؟.
آیا استانهای مرزی کردستان و ایلام و کرمانشاه و خوزستان در محرومیت و فقر نیستند؟.  براستی چرا کردها در سرزمینی با این همه منابع خدادادی  باید به کولبری و کارهای خطرناک روی بیاورند؟. از مردم این  استانها خجالت نمی کشید؟.
این ۱۰۰ میلیارد دلار می توانست کمک بزرگی به بازسازی و ایجاد صنعت در استانهای جنگ زده باشد. کمی خجالت
بکشید و حق مردم ایران را از عراق بگیرید.

سخنی با مردم شیعه ایران

مطابق آیات مکرر قرآن دست آویختن و تقاضا از غیر خدا عین شرک است. شما اگر مسلمانید باید بدانید که نه نیازی به رفتن به قبر امامان است و نه مردگان می توانند خدا را برای کاری برای شما مجاب کنند!.
خدای شما اگر خداست برنامه اش را بخاطر امامان مرده تغییر نخواهد داد. خدای شما نیازی به مشاوره و وساطت کسی ندارد. این رفتن شما به آن مثلا  عتبات عالیات جز تحریک کردن اهل سنت بر ضد ایران و ایرانی نیست. یا مسلمان نیستید و علی پرستید و یا اینکه خدای یکتا را می پرستید.
الله در قرآن زبانش مو درآورد از بس که شما را به یکتا پرستی و کمک جستن تنها و تنها از الله دعوت کرد! بجای اینکه از ملای بی شرف و شکمبار غرامت جنگ ایران و عراق را طلب کنید با حقارت و خواری به عراق می روید و پولهایتات را در قبر امامان می ریزید؟.  این پولها به جیب مردگان نمی رود. به جیب زندگان می رود. این میلیاردها دلار که سالانه در کربلا  و نجف می ریزید ، عراقیها را دشمن شما کرده و می کند!.
بجای رفتن به زیارت قبور ، پولتان را در تحصیل و مطالعه خرج کنید، درخت و باغ بسازید! براستی اگر با پولی که ایرانیان در عراق و عربستان می ریزند، اگر درخت کاشته بودید، همه جای ایران به باغ بدل گشته بود! بجای رفتن کربلا  بینوایان ایران را نجات دهید. وای بر ما که همسایه و خانواده فقیر داریم و به کربلا و نجف می رویم و پول را در جیب عراق می ریزیم.
3y

هیچ نظری موجود نیست: