۱۳۹۳ تیر ۱۶, دوشنبه

مادر آزموده (خانم گلی محمدی) مادر۳ جان باخته آزادی و برابری چشم از جهان فرو بست!

مادر آزموده (خانم گلی محمدی) مادر۳ جان باخته آزادی و برابری چشم از جهان فرو بست!

دوستان عزیز
بدینوسیله از نگرانی ها و همدردیها و همراهی های شما در این چند روز بیماری مادرمان ( مادر آزموده ) تشکر میکنیم متاسفانه مادر , نتوانست بیش ازاین تحمل درد نماید , و ما را تنها گذاشت , مادر در طول ٧٩ سال عمر خود هیچ خوشی و لذتی از زندگی اش حاصل نکرد و تنها با عشق به همسر و فرزندانش و امید به داشتن دنیائی بهتر زندگی میکرد و متاسفانه نتوانست آن روزها , که در آینده خواهد آمد را ببیند , مادر در این ٣٣ سال اخیر بالاترین دردها را تحمل کرد تا شاید یکروزی به آرامش برسد ! ول...ی افسوس که این روز برایش هیچگاه محقق نشد . به امید اینکه دیگر هیچ مادر و پدری چنین دردهائی را نداشته باشد . با سپاس فراوان از تسلیت گوئی و اظهار همدردی و همراهی هایتان برای شرکت در مراسمهای مادرمان , میتوانید با شماره تلفن ٠٠٩٨٩١٢٦٨٦٠٩٣٦ ( اصغر آزموده ) تماس بگیرید و یا به آدرس محل سکونت مادر : تهران - خیابان خاوران - مسعودیه - ٢٠ متری ابومسلم -کوچه موسویان بین ده متری اول و دوم پلاک ١٥ مراجعه کنید .
از طرف خانواده آزموده
‎دوستان عزیز 

بدینوسیله از نگرانی ها و همدردیها و همراهی های شما در این چند روز بیماری مادرمان ( مادر آزموده ) تشکر میکنیم 
متاسفانه مادر , نتوانست بیش ازاین تحمل درد نماید , و ما را تنها گذاشت , مادر در طول ٧٩ سال عمر خود هیچ خوشی و لذتی از زندگی اش حاصل نکرد و تنها با عشق به همسر و فرزندانش و امید به داشتن دنیائی بهتر زندگی میکرد و متاسفانه نتوانست آن روزها , که در آینده خواهد آمد را ببیند , مادر در این ٣٣ سال اخیر بالاترین دردها را تحمل کرد تا شاید یکروزی به آرامش برسد ! ولی افسوس که این روز برایش هیچگاه محقق نشد . به امید اینکه دیگر هیچ مادر و پدری چنین دردهائی را نداشته باشد . 
با سپاس فراوان از تسلیت گوئی و اظهار همدردی و همراهی هایتان 
برای شرکت در مراسمهای مادرمان , میتوانید با شماره تلفن ٠٠٩٨٩١٢٦٨٦٠٩٣٦ ( اصغر آزموده ) تماس بگیرید و یا به آدرس محل سکونت مادر : تهران - خیابان خاوران - مسعودیه - ٢٠ متری ابومسلم -کوچه موسویان بین ده متری اول و دوم پلاک ١٥ مراجعه کنید . 

از طرف خانواده آزموده‎
 
 
درود به تو که فرزندانی آزاده بزرگ کردی! تو مادر همه جانباختگان و مبارزان راه آزادی و برابری بودی و ما به تو افتخار میکنم
...
مادر برو به سپیدی! برو امروز اما تو باز خواهی گشت در سحر آزادی! برو تا دگر غم نبینی!
یاد مادر تا سحر آزادی هماره جاودان باد!
برو مادر بیارام در کنار سه رعنا سرو سرفراز و رشیدت علیرضا، اکبر و عباس آزموده
هزاران بوسه بدرقه پروازت باد!
Mehrdad Fathi's photo.
 

هیچ نظری موجود نیست: