۱۳۹۲ آذر ۳, یکشنبه

930 ساختمان دولتی در تهران گم شد!

شوراي عالي اداري در جلسه شماره 149 خود در 5 اردیبهشت ماه سال 90 مصوبه‌ای را به تصویب رساند که بر اساس آن به منظور بهره‌برداري مطلوب از ساختمان‌هاي اداري و بهره‌برداري و نگهداري ساختمان‌هاي دولتي، "كارگروه ساماندهي فضاها و ساختمان‌هاي اداري به ریاست معاون اجرايي رييس‌جمهور" تشکیل می‌شود.

به گزارش تابناک، حمید بقایی معاون اجرایی رئیس‌جمهور سابق در نامه‌ای به تعدادی از اعضای کابینه دهم به انتقاد از همکاری دستگاه‌های دولتی با این کارگروه پرداخته و خبر داده است که بر اساس گزارش ارائه شده توسط دبیرخانه مذکور، بر طبق اظهارات دستگاه‌ها تنها اطلاعات مربوط به 199 ملک در تهران ارائه شده است در حالی که بازدیدها از وجود حدود 1130 ساختمان دولتی در پایتخت خبر می‌دهد. این نامه همچنین از عدم ارائه اطلاعات کافی توسط مدیران دولتی گلایه کرده است.


غیر از نکته جالبی که درباره گم شدن اداری ساختمان‌های دولتی در تهران در این سند به چشم می‌خورد، این موضوع که فقط در پایتخت بیش از 1130 ساختمان دولتی وجود دارد نکته قابل تاملی است و این مسئله جدا از ده‌ها دفتر و ساختمانی است که قانونا در تملک دولت نیست اما در اختیار قوه مجریه است.

هیچ نظری موجود نیست: