۱۳۹۴ آبان ۱۴, پنجشنبه

دفاع محسن میردامادی از ماجرای گروگان‌گیری هم‌زمان با تحصیل فرزند با بودجه وزارت خارجه امریکا در نیویورک

دفاع محسن میردامادی از ماجرای گروگان‌گیری هم‌زمان با تحصیل فرزند با بودجه وزارت خارجه امریکا در نیویورک

تقاطع: محسن میردامادی، از رهبران دانشجویان اشغال‌کننده‌ی سفارت امریکا در تهران، ۳۶ سال بعد از آن ماجرا که به قطع رابطه‌ی دیپلماتیک میان دو کشور منجر شد، در مصاحبه‌ای با روزنامه‌ی “اعتماد”، از اقدام خود و گروگان‌گیران سفارت دفاع کرده می‌گوید تنها «اگر این ماجرا در زمان کوتاه‌تری پایان می‌گرفت حتما مناسب‌تر بود».
mehdi-mirdamadi-615x348.jpg

اظهارات تازه‌ی محسن میردامادی در دفاع دوباره از به گروگان گرفتن دیپلمات‌های امریکایی در حالی صورت می‌گیرد که یکی از فرزندان او هم‌اکنون دانشجوی مقطع دکترا در دپارتمان انفورماتیک دانشگاه آلبانی نیویورک در امریکا است.
مهدی میردامادی که در سال ۱۳۸۸ نیز نزدیک به دو هفته را در بازداشت به سر برده بود، مدتی بعد، از طریق پروژه‌‌ای که با بودجه‌ی وزارت خارجه‌ی امریکا برای دانشجویان محروم از تحصیل ایران راه‌اندازی شده بود، وارد دانشگاه آلبانی نیویورک شد و در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت عمومی این دانشگاه تحصیل کرد.

پیش‌تر نیز گزارش مشابهی درباره‌ی تحصیل و زندگی عیسی هاشمی، فرزند معصومه ابتکار در امریکا در تقاطع منتشر شده بود. خانم ابتکار که سخنگوی اشغال‌کنندگان سفارت امریکا بود، هم‌چون محسن میردامادی، هنوز از آن اقدام دفاع می‌کند.

هیچ نظری موجود نیست: