۱۳۹۴ خرداد ۱۸, دوشنبه

يک دختر کُرد دیگر بعد از مورد تجاوز قرار گرفتن خودکشی کرد

 يک دختر کُرد دیگر بعد از مورد تجاوز قرار گرفتن خودکشی کرد
خودکشی

يک دختر کُرد دیگر بعد از مورد تجاوز قرار گرفتن خودکشی کرد

یک دختر کُرد دیگر اهل شهر اشنویه بعد از اینکه از طرف یک عضو سپاه پاسداران جمهوری اسلامی مورد تجاوز جنسی قرار گرفت دست به خودکشی زده و جانش را از دست داد.
بنا به گزارش منابع خبری، عصر روز گذشته 14 خرداد ماه یکی از اعضا سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به نام “سلیمان ذرین” بعد از اینکه متوجه می شود که یک دختر اهل اشنویه به نام “سمیه بهرام نژاد” به تنهایی در خانه می باشد, به زود خود را وارد خانه می کند و با اسلحه این دختر را مورد تهدید قرار داده و وی را مورد تجاوز جنسی قرار می دهد.
گفته می شود، این دختر قربانی شده که 21 سال سن داشته است بعد از آنکه مورد تجاوز قرار گرفته است در داخل منزلشان با طناب خود را آویزان کرده و جانش را از دست داده است.
قابل یادآوریست، مدتی پیش نیز در شهر مهاباد و در هتل تارا یک دختر کُرد دیگر به نام “فریناز خسروانی” از طرف یکی از مهره های اطلاعات مورد تجاوز قرار گرفت و به همین دلیل دست به خودکشی زد و جانش را از دست داد و یک موج اعتراضی وسیع کُردستان و بویژه شهر مهاباد را فراگرفت و در این رابطه صدها تن از شهروندان کُرد دستگیر و تا کنون وضعیت تعدادی از آنان نامشخص می باشد.

هیچ نظری موجود نیست: