۱۳۹۵ خرداد ۱۳, پنجشنبه

ه گزارش دیلی میل در ویدئویی که از دستگیری این جلاد داعش منتشر شده او با بالا تنه برهنه به صورت خوابیده و در حالی که دست هایش از پشت بسته شده است، در عقب یک کامیونت دیده می شود.


این جلاد داعش که از او با عنوان " بولدوزر" نیز یاد می شد سر ده ها اسیر در دست داعش را از بدنش جدا کرده است. او در فیلم های ویدئویی زیادی از اعدام یا قطع اعضای بدن اسرای در دست داعش دیده شده است.


سال گذشته یک نوجوان ۱۴ ساله سوری که از دست داعش گریخته بود فاش ساخت که چگونه یک جلاد سنگین وزن داعش دست و پای او را به دلیل مقاومت در پیوستن به این گروه تروریستی، خرد کرده است.




این جلاد چاق ، زاده شهر لاذقیه سوریه است و حوزه کاری او درمناطق شمالی استان حلب سوریه بوده است اما چند هفته پیش تصاویری از اعدام دو عضو گروه انصارالله یمن در شهر عدن منتشر شد که در آن جعفر الحلبی نیز دیده می شد. گفته می شد او از طریق فرودگاهی در ترکیه به یمن رفته است.


در صورت تایید خبر دستگیری او در سوریه، به احتمال فراوان او باید از یمن به سوریه بازگشته باشد.در ویدئوی منتشره برخی از اعضای ارتش سوریه در حال گرفتن عکس با این جلاد داعش هستند. زمان و مکان دستگیری این داعشی اعلام نشده است.

هیچ نظری موجود نیست: