۱۳۹۳ فروردین ۳۱, یکشنبه

پدر حسین رونقی، زندانی سیاسی محبوس در بند ۳۵۰ زندان اوین



پدر حسین رونقی، زندانی سیاسی محبوس در بند ۳۵۰ زندان اوین در نامه ای به رهبری با اشاره به حمله به بند ۳۵۰ در روز پنج شنبه ابراز نگرانی کرده است که جان زندانیان سیاسی که فرزند من نیز یکی از آنهاست در خطر است.
 پدر این زندانی سیاسی در نامه ی خود با اشاره به اینکه قوه قضائیه زیر نظر رهبری است درخواست کرده که عاملان این حادثه شناسایی و محاکمه شوند.
طی دو روز گذشته بسیاری از خانواده های زندانیان سیاسی در نامه ها و گفت و گوهای خود تصریح کرده اند که نگران جان زندانیان خود هستند.
:
حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران
با عرض سلام
احتراما به استحضار رهبر انقلاب اسلامی می رساند اخیرا خبرهایی در مورخه ۲۸/۱/۹۳ منتشر شده که گارد ویژه زندان اوین و ماموران لباس شخصی به زندانیان سیاسی حمله نموده اند و آنان را به شدت ضرب و شتم و مجروح کرده اند.
شواهد نشان می دهد جان زندانیان سیاسی که فرزند من نیز یکی از آنهاست در خطر است. زندانیان سیاسی و خانواده هایشان طی سال های اخیر هر ظلم و ستمی را متحمل شده اند اگر در کشور چنین بی نظمی و رفتارهای غیرقانونی و غیرانسانی حاکم باشد هیچ کس در ایران امنیت نخواهد داشت.
با توجه به اینکه قوه قضائیه زیر نظر حضرتعالی است درخواست دارم دستور دهید به این موضوع مهم فورا رسیدگی شود و عاملان این حادثه شناسایی و محاکمه شوند.
با احترام
سید احمد رونقی ملکی
پدر زندانی سیاسی حسین رونقی
۲۹/۱/۹۳

هیچ نظری موجود نیست: