۱۳۹۳ مرداد ۲۱, سه‌شنبه

آموزش لذت جنایت سربریدن توسط یک مولای جنایتکار!+ویدئو

86772-257857-1407684486
به گزارش یکی از خبرگزاریهای داخلی در شرایطی که هر روز ابعاد جدیدی از قساوت و وحشی گری گروه های تروریست و افراطی برملا می شود، ویدیوی منتشر شده از کلاس آموزش سر بریدن و لذت بردن از این کار، جلوۀ تازه ای از افکار و توهمات تروریست ها را آشکار می کند که زشتی آن با هیچ بیان و واژه ای قابل توصیف نیست.
همچنین این خبرگزاری این قساوت قلب را خارج از دایره اسلام بیان میکند و اعلام میکند که این تروریست ها با توسل به روایات جعلی از محمد پیام آوران مسلمانان دست به چنین اقداماتی میزنند،ولی از نظر  ما  با توجه به مطالب کتاب آسمانی مسلمانان و همچنین تاریخ اسلام دلیلی بر صحت این روایات میباشد، قرآن کتابی است پر از آیاتی که در آنها دستور جنگ و قتال و قتل و کشتار به مسلمانان داده میشود.
سوره محمد آيه ۴ 
فَإِذا لَقِيتُمُ الَّذِينَ كَفَرُوا فَضَرْبَ الرِّقَابِ حَتَّى إِذَا أَثْخَنتُمُوهُمْ فَشُدُّوا الْوَثَاقَ فَإِمَّا مَنًّا بَعْدُ وَإِمَّا فِدَاء حَتَّى تَضَعَ الْحَرْبُ أَوْزَارَهَا ذَلِكَ وَلَوْ يَشَاء اللَّهُ لَانتَصَرَ مِنْهُمْ وَلَكِن لِّيَبْلُوَ بَعْضَكُم بِبَعْضٍ وَالَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَلَن يُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ.
چون با کافران روبرو شديد، گردنشان را بزنید. و چون آنها را سخت فرو فکنديد، اسيرشان کنيد و سخت ببنديد. آنگاه يا به منت آزاد کنيد یا به فدیه. تا آنگاه که جنگ به پايان آيد. و اين است حکم خدا. و اگر خدا ميخواست از آنان انتقام ميگرفت، ولی خواست تا شمارا به یکدیگر بیازماید. و آنان که در راه خدا کشته شده اند اعمالشان را باطل نميکند.
سوره الانفال (غنایم جنگی) آیه ۱۲  صفحه ۱۷۹ 
إِذْ يُوحِي رَبُّكَ إِلَى الْمَلآئِكَةِ أَنِّي مَعَكُمْ فَثَبِّتُواْ الَّذِينَ آمَنُواْ سَأُلْقِي فِي قُلُوبِ الَّذِينَ كَفَرُواْ الرَّعْبَ فَاضْرِبُواْ فَوْقَ الأَعْنَاقِ وَاضْرِبُواْ مِنْهُمْ كُلَّ بَنَانٍ.
و آنگاه را که پروردگارت به فرشتگان وحی کرد: من با شمایم. شما مومنان را به پایداری وادارید. من در دلهای کافران بیم خواهم افکند. بر گردنهایشان بزنید و انگشتانشان را قطع کنید.
فکر میکنیم این عبارت قرآنی پاسخی بر ادعاهای این خبرگزاری داخلی باشد که میگوید این تعلیمات در دین اسلام وجود ندارد .
همچنین این مولا در تشریح منظور خود، بی شرمانه تاکید دارد که بریدن سر یک گوسفند، با زدن گردن اسیران تفاوت دارد و نباید گردنِ آنها با «بی تفاوتی» و مانند سر بریدن گوسفند، بریده شود! بلکه این کار باید با شدت و لذت بردن همراه باشد، نه این که حرکت دادن خنجر یا شمشیر طوری باشد که شاید خونی بیرون نیاید!
ویدئو :

هیچ نظری موجود نیست: