۱۳۹۳ بهمن ۹, پنجشنبه

شعار مرگ بر امریکا و صف گرین کارت مسئولین رژیم!

شعار مرگ بر امریکا یادتان نرود!

شعار دادن و داد و فریاد زدن وابستگان به رژیم در ۳۶ سال گذشته موضوعی عادّی و روزانه شده است! نماز جمعه و راهپیمایی و داد و فریاد و تعطیلی مغز! البته دهان باز است و مغز تعطیل! حنچره هر چه قویتر باشد ، و دهان هرچه باز تر و نعره ها خامتر بهت است! بسیجی دهان گشاد را که می شناسید؟. این انسان مفلوک کم عقل با تقلید و دنبال کردن شعارها ، با حماقتش برای خود معروفیتّی به هم زده است و امروز از سردار فیروز آبادی هم در تولید کاریکاتور پیشی گرفته است! براستی این افراد کم خرد و نادان که سواد و شعور کافی ندارند، چرا می گویند مرگ بر امریکا؟.
(به این ویدئو نگاه کنید تا ببینید که چه بلایی به سر ایران و ایرانی آمده است! مردم ما را به میمون تقلیدگری بدل ساخته اند که شعارهایشان را مانند ضبط صوت تکرار کند! این است کارخانه آدم سازی و وعده معنویت خمینی بی وطن و خونخوار)
آیا مرگ بر امریکا نشانه ضعف و حقارت ما نیست؟.  ژاپن بزرگترین ضربه تاریخی را از امریکا خورد ولی امروز نه تنها کسی در توکیو “مرگ بر امریکا” نمی گوید ، بلکه بزرگترین شریک تجاری ژاپن امریکاست. قدرت امریکا در ۳۶ سال گذشته به کشورهای زیادی کمک کرده است. در خاور میانه امارات متحده، قطر و کویت و عربستان سعودی با کمک امریکا به ثبات اقتصادی و سیاسی رسیدند. همچنین اسرائیل بدون حمایت امریکا هرگز نمی توانست به ثبات نظامی و سیاسی خود ادامه دهد. اما در برابر این ، به ایران نگاه کنیم، ایران ۳۶ سال است که با امریکا در جنگ غیر رسمی است. منافع امریکا را تهدید کرده است و سعی در ضربه زدن و یا حذف نفوذ امریکا داشته است! اما نتیجه آن عکس بوده است!

تنیجه انقلاب اسلامی نفوذ بیشتر غرب بر خاورمیانه بود!

۳۵ سال پس از ماجرای گروگانگیری و پس از تهدید کشورهای عربی توسط ایران و سپس عراق ،امروز شاهد آن هستیم که ناوگانهای امریکا و دیگر کشورها در خلیج فارس ماندگار شده اند. اکثر کشورهای منطقه از اردن تا عربستان و بحرین گرفته تا حتی پاکستان و افغانستان میزبان نظامیان امریکا و ناتو هستند. کشورهای عربی خلیج فارس با استفاده از کارشناسان غربی به پیشرفتهای  شگرفی در صنعت و توریسم رسیدند و کسی نمی تواند منکر پیشرفت قطر در صنعت نفت و گاز شود؛ همانطور که کسی نمی تواند منکر عقب ماندگی ایران باشد.
محمد نهادندیان و بسیاری دیگر از مقامات عالی رتبه رژیم آخوندی مخصوصا نمایندگان مجلس دارای گرین کارت و دو میّتی هستند، در واقع اینها ایرانی بودن برایشان ارزشی نداشته و نخواهد داشت!
کشورهای بحرین ، عربستان ، امارات و عمان راه پیشرفت و ترقّی را با سرعت رفتند بصورتی که تصاویر ۳۰ سال پیش این کشورها با امروز قابل مقایسه نیست. بروز صنعت توریسم در امارات متحده بعنوان یکی از بزرگترین منابع در آمد و رونق این کشور نشان از سیاست صحیح و مدیریت سران عرب و همکاری مثبت تجاری و سیاسی ایشان با غرب است.
اما انقلاب اسلامی ایران به لشکر کشی ناتو  با رهبری امریکا به خاور میانه انجامید. مشکلات سیاسی بوجود آمده میان  ایران و اعراب حاشیه خلیج فارس به یک مسابقه تسلیحاتی در لیج فارس انجامید که سود سرشاری را به کارخانه های نظامی غرب و روسیه رسانید. تجارت اسلحه و سود سرشار آن ناشی از روشهای اشتباه مدیریت سیاسی سران رژیم اسلامی و برخی دیگر سران تندرو و دیکتاتور منطقه است.

شکی نیست که  بروز انقلاب  در ایران کمک اقتصادی به غرب بود

انقلاب اسلامی به کاهش بهای نفت برای سالها انجامید. همچنین غرب میلیاردها دلار  اسلحه به کشورهای ثروتمند منطقه فروخت. از این دیدگاه می توان انقلاب اسلامی را یک نعمت برای اقتصاد کشورهایی نظیر روسیه، امریکا و فرانسه دانست. بنابر این شعارهای احمقانه ای مانند این که ” ما پوزه استکبار را به خاک مالیدیم! ” و “امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند” ، دروغ است و در واقع برعکس است یعنی : پوزه ملت ایران را به خاک مالیدند و ایران هیچ غلطی نمی تواند بکند !.
هر کاری که ایران بخواهد انجام دهد، تنها بر اساس روشهای تخریبی و تروریستی است و ایران توان دیپلماتیک خود را از دست داده است. در واقع حسابی که جهان روی ایران باز می کند بعنوان یک رژیم خود سر و زورگو است که سعی در چانه زنی با روشهای تروریستی و خرابکارانه دارد. همین روشهای تنش آمیز ایران پس از انقلاب بود که اعراب را وادار به رقابت تسلیحاتی نمود و امروز بزرگترین خریدار  اسلحه جهان کشورهای کناره خلیج فارس است. این قضیه و ارزان شدن نفت در ژمان جنگ ایران و عراق  عرضه آن به بهای بشکه ای زیر ۱۵ دلار برای چندین سال کمکی بزرگ به اقتصاد غرب بود ؛ امروز هم درگیری ایران با عربستان درباره ایحاد هلال شیعی به ارزانی مجدد نفت انحامیده است که سودی سرشار را به کشورهای مصرف کنند نفت سرازیر خواهد نمود.

نمایندگان مجلس و  مقامات دولت در صف گرین کارت امریکا

مایه خجالت است که این آقایان از طرفی به امریکا فحش و دشنام می دهند و خود را در مجامع بین المللی حقیر می نمایند و از طرف دیگر بسیاری از ایشان در صف گرین کارت و اقامت امریکا و کانادا هستند. با پولهای مردم گرسنه و فقیر ایران به نان و آبی باد آورده رسیده اند و  این ثروتها را به کانادا و امریکا منتقل کرده اند. گروه بزرگی از وابستگان به مقامات رژیم آخوندی هم دارای گرین کارت هستند.
ماجرای گرین کارت  ستارگان فوتبال و ثروتمندان ایران مانند علی دایی و عابدزاده ماجرای مهمی نیست ولی این که مقاماتی که هر هفته در نماز جمعه می گویند :”مرگ بر امریکا” بروند و گرین کارت بگیرند مضجک و در عین حال خطرناک است. این که سیاستمداران ایرانی دارای ملیّتی دوگانه باشند ، نشان از لا ابالی گری در عرصه عزل و نصبها دارد. چگونه می توان کسی را که ملیّت خود را به امریکایی و کانادایی تغییر داده است، در مقامات بالای حکومتی گذاشت؟. چگونه می توان انتظار داشت که منافع ملت را در نظر گیرند؟.
در این جا به عنوان نمونه ثروت های دزدیده شده سه تن از جنایت کاران رژیم را نشان می دهد. باید توجه داشت که تک تک افراد این رژیم اعم از آخوند، پاسدار، بسیجی، نمایندگان مجلس آخوندها و سازمان های زیر فرمان خامنه ای و فرزند ابر جنایتکارش مجتبی، هرکدام دزدی های کلانی کرده اند که لیست همه آنها موجود است. آیا جوانان ما اندکی غیرت و تعصب ملی دارند که رژیم دزد و غارتگر را از دستبرد بیشتر به سرمایه ملی بازدارند؟.
شوربختی مردم ایران ادامه دارد.  از ماجرای اختلاس ۳ میلیارد دلاری و انتقال آن به خارج از ایران ۳ سال می گذرد و هنوز خاوری رئیس فراری بانک ملّی ایران در کانادا هست. او با ملیّت دوگانه ایرانی- کانادایی به ریاست بانک ملّی رسیده بود.  رابطه فامیلی او کمک بسیار بزرگی در به پست بالا رسیدن وی داشت.

هیچ نظری موجود نیست: