۱۳۹۳ بهمن ۲۵, شنبه

کمک ۵ میلیاردی بابک زنجانی به ستاد انتخاباتی روحانی

کمک ۵ میلیاردی بابک زنجانی به ستاد انتخاباتی روحانی
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳
04یک خبر داغ در این روزها پرداخت ۵ میلیارد تومان توسط بابک زنجانی به ستاد انتخاباتی حسن روحانی است. این خبر را حمید رسایی از نمایندگان مخالف دولت روحانی در مجلس در سایت خود فاش کرده و مینویسد که “شنیده ها” از “کمک مالی پنج میلیارد تومانی” بابک زنجانی، از متهمان فساد مالی و اقتصادی به ستاد انتخاباتی حسن روحانی حکایت دارد. او در این رابطه گفته بود: “این مبلغ در مقایسه با کمک ۱۰ یا ۱۵ میلیون تومانی “محمدرضا” رحیمی به برخی نمایندگان مجلس هشتم هیچ است، هیچ”. در برابر این خبر اکبر ترکان مشاور روحانی در گفتگو با میزان میگوید “این اظهارنظر حرف بی‎ربطی است و بنده آن را تکذیب می‌کنم و به صراحت می گویم که این موضوع صحت ندارد”.
درز چنین خبرهایی و رودرویی باندهای حکومتی بر سر دزدی هایشان بیش از هر چیز بیانگر اوج کشاکش درون حکومتی است که فساد تمام سطوحش را گرفته است. این داستان در عین حال بی اعتباری مضحکه های انتخاباتی جمهوری اسلامی را بیش از بیش مقابل چشمها میگذارد.
بابک زنجانی نامی آشنا برای همه است. او شغلش همین است و از همین راه نیز به یکی از میلیاردرهای بزرگ تبدیل شده است. بعد از تشدید تحریمهای بین المللی علیه ایران، او با وزارت نفت برای فروش نفت و انتقال پول آن به ایران وارد همکاری شد و با دست و پا کردن بازار معامله برای ایران، پولهای کلانی بالا کشید. از جمله به گفته بیژن زنگنه وزیر نفت بدهی او به وزارت نفت بیش از هشت هزار میلیارد تومان است.
یک قلم دیگر از دزدیهای او با همدستی سعید مرتضوی چهره جنایتکار و منحوس دیگر حکومت اسلامی در تامین اجتماعی و انعقاد قراردادی از سوی سعید مرتضوی با او مبنی بر انتقال ١٨٣ شرکت متعلق به این سازمان، به شرکت سورینت قشم با ارزش ۴ میلیارد یورو است. همه پولهای میلیاردی به سرقت رفته متعلق به کارگران و مردم است. دارایی های به سرقت رفته از ثروت جامعه باید به خزانه جامعه باز گردد.

هیچ نظری موجود نیست: