۱۳۸۸ اردیبهشت ۷, دوشنبه

تصاویر اختصاصی پارسینه/پرتقال،سیب، سیر، بادمجان، فلفل و گوجه فرنگی با آرم "یافا"در تهران


در برخی از مناطق شهر تهران، پرتقال، سیب قرمز و زرد، فلفل، بادمجان، گوجه فرنگی، سیر با آرم تجاری "یافا" در معرض فروش قرار داده شده است، تصاویر زیر از یک سوپرمارکت در منطقه غرب شهر تهران در تاریخ یکشنبه ششم اردیبهشت 1388 گرفته شده است؛ معاون وزير بازرگاني در خصوص پخش پرتقال های موسوم به اسرائیلی در تهران گفت: پرتقال‌هاي توزيع شده در تهران، همدان و اصفهان از سرزمين چين توليد و با آرم جعلي شركت‌هاي صهيونيستي در برخي مناطق توزيع شده است.
در انتشار اخباری مبنی بر توزیع پرتقال های موسوم به اسرائیلی در برخی از مناطق شهر تهران، پارسینه تصاویر عرضه پرتقال، سیب قرمز و زرد، فلفل، نارنگی، گوجه فرنگی، سیر با آرم تجاری "یافا" را منتشر می کند،تصاویر زیر از یک سوپرمارکت در منطقه غرب شهر تهران در تاریخ یکشنبه ششم اردیبهشت 1388 گرفته شده است.

گفتنی است معاون وزير بازرگاني در خصوص پخش پرتقال های موسوم به اسرائیلی در تهران گفت: پرتقال‌هاي توزيع شده در تهران، همدان و اصفهان از سرزمين چين توليد و با آرم جعلي شركت‌هاي صهيونيستي در برخي مناطق توزيع شده است.

كيومرث جليليان مديرعامل سازمان حمايت مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان گفت:پرتقال‌هاي مشكوك در برخي از ميدان ميوه و تره‌بار تهران كه در اجاره‌ بخش خصوصي است توزيع شده و احتمالاًَ در مسير بين انبار و سردخانه تا ميدان ليبل‌هاي جعلي نصب شده است.


همايون دارابي رئيس سازمان حفظ نباتات نيز در اظهار نظری گفته بود:‌ محموله‌ايي كه تعدادي ليبل بر روي ميوه و نه كارتن آن با آرم جعلي يك شركت صهيونيستي توزيع شده حجم آن 48 تن بوده كه در حدود 80 كارتن تعدادي از پرتقالها آرم جعلي يك شركت رژيم صهيونيستي نصب شده است.


هیچ نظری موجود نیست: