۱۳۸۸ اسفند ۲۲, شنبه

شعراز شهید سعید سلطانپور


جاودان باد یاد و خاطره‌ احمد شاملو،


دبير کميته تحقيق و تفحص از قوه قضائيه در ادامه سخنان خود آیت الله محمد یزدی، رییس سابق قوه قضاییه را نیز به فساد مالی متهم کرد و گفت: «يک دانشکده ای ر

object width="480" height="385">

عباس پالیزدارمفاسد هاشمی رفسنجانی و خانواده اشدبير کميته تحقيق و تفحص از قوه قضائيه به آنچه که «مفاسد اقتصادی آقای هاشمی رفسنجانی و خانواده اش» نامید


عباس پالیزدار فساد ناطق نوری,‏عسگراولادی، رفيقدوست2


گفتگوی آقای محمد رضا مدحی با آقای نوریزاده در مورد قتل های زنجیره ا ی - قسمت ۴


گفتگوی آقای محمد رضا مدحی با آقای نوریزاده در مورد قتل های زنجیره ا ی - قسمت ۳


گفتگوی آقای محمد رضا مدحی با آقای نوریزاده در مورد قتل های زنجیره ا ی - قسمت ۱


اگر من فردی هستم که دشمنانش در ایران مفسد معرفی و بخاطر منافع خودشان از هر تهمت و رسوایی دریغ ننمودن دلیل هزاران فیلم و سایت روزنامه و از جمله دلیل پخ

object width="480" height="385">

نظام را از درون حاکمیت استحاله میکنند بچه جبهه ای ها به هوش باشید بر گرفته از وبلاگ سید رضا حسینی مسئول کمیته تحقیق و تفحص مجلس خبرگان رهبری از قوه قض


مسئولان فاسد چگونه به فساد دیگر مفسدان در هر عرصه ای اعم از جنایی ، اقتصادی و سیاسی میتوانند رسیدگی نمایند بر گرفته از وبلاگ سید رضا حسینی مسئول کمیته


چهارنشبه سوری فعال باشیم !

پيش بسوی اعتصابات عمومي !

پيش بسوی وحدت جبهه خلق !


حذف قالب بندی از انتخاب

































1چهارنشبه سوری فعال باشیم که هم بر فضای چهارشنبه سوری تاثیر بگذاریم

2-غافلگیری جنايتکاران, لباس شخصي ها و گاردها ی ويژه و پاسداران و
۰۰۰

-3گستردگی جغرافيایی آيین‌های چهارشنبه سوری در شهرهای مختلف.


فوت دلخراش پدر یک محکوم به اعدام

پدر فعال سیاسی کرد محکوم به اعدام پس از شنیدن خبری از فرزندش درگذشت.

پدر حسین خضری خانی فعال سیاسی کرد محکوم به اعدام که چندی پیش بر اثر دریافت خبر انتقال فرزندش به تک سلولی به منظور اجرای حکم دچار سکته ی مغزی شده بود روز دوشنبه مورخ 17 اسفند در بیمارستان امام خمینی شهر اورومیه در گذشت.

حسین خضری خانی در پی اطلاع از فوت پدرش اعلام کرده که مرگ وی طبیعی نبوده و بر اثر شکنجه ی روحی اعمال شده از سوی اداره ی اطلاعات جان خود را از دست داده .

تشكيل سالانه 100هزار پرونده زمين‌خواري از منابع طبيعي





تشكيل سالانه 100هزار پرونده زمين‌خواري از منابع طبيعي

رئيس كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي گفت: سالانه در كشور حدود 100‌هزار پرونده براي تصرف اراضي منابع طبيعي و جنگل تشكيل مي‌شود. به گزارش فارس، عباس رجايي با اشاره به مصوبه مجلس مبني‌بر واگذاري زمين‌هاي تصرف شده با سابقه پنج سال به كشاورزان گفت: در جلسه عصر چهارشنبه 19 اسفند 88 مجلس، قيد «پنج‌ سال مسبوق به كشت بودن زمين‌هاي منابع طبيعي براي واگذاري به كشاورزان» حذف شد و قانون به روال گذشته برگشت.

رجايي افزود: يكي از بحث‌هاي جدي كشور اين است كه در اجراي ماده 56 قانون حفاظت از جنگل‌ها مصوب1342 كه طبق آن اعلام شده بود، تمام اراضي كشاورزي كه در آنها كشت و زرع وجود ندارد، در تملك و مستثنيات اشخاص قرار ندارد، در فرآيندي ملي اعلام شد كه اعلام آن از طرف رسانه‌ها و روزنامه‌ها صورت گرفته است. رئيس كميسيون كشاورزي افزود: طبيعي است به دو دليل اين اعلام رسانه‌اي خيلي اهميت نداشته، زيرا اولا اطلاع‌رساني از طريق روزنامه خيلي صحيح نبوده و مردم روستاها اغلب اهل خواندن روزنامه نيستند و يا روزنامه به دست آنها نمي‌رسد. اگر كشاورزان از ملي شدن زمين‌هاي خود مطلع مي‌شدند، قطعا واكنش نشان مي‌دادند. وي افزود: در سال‌هاي اخير مردم هوشيارتر شده، دنبال كشت بيشتر زمين بودند و متوجه شدند، بعضا براي اراضي آنها از طرف دولت صدور سند شده است. اين مساله در كشور مشكل ايجاد كرده بود و سالانه حدود 100هزار پرونده در محاكم قضايي مطرح مي‌شد و بين يك تا دو ميليون هكتار از اراضي طبيعي و مستثنيات هر سال مورد اختلاف حقوقي بين مردم و دولت قرار مي‌گرفت.

6نفر از مدیران ارشد اداره کل راه وترابری کهگیلویه و بویراحمد دستگیرشدند


شش نفر از مدیران و سه نفر پیمانکاران اداره کل راه و ترابری کهگیلویه وبویراحمد به اتهام اخذ رشوه دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.



یک منبع آگاه در این رابطه به حقیقت نیوز گفت: سهراب-م ، محمدرضا-د ، محمد علی -الف ، جواد - ت ، ابراهیم -ص و قباد -الف از جمله این مدیران ارشد هستند.

وی در ادامه گفت: دو نفر از پیمانکاران جاده یاسوج - شیراز و یکی از پیمانکاران راههای روستایی استان نیز از جمله این پیمانکاران هستند.

این منبع آگاه گفت: هم اکنون این افراد در زندان مرکزی یاسوج به سر می برند و اتهامات آنان در حال بررسی در مراجع قضایی می باشد.

زمستان- مهدی اخوان ثاالث-


Overture from the opera Koroglu. Composer Uzeyir Hajibeyov. Conducted by Mstislav Rostropovich

اپرای "ساری گلين"


سوار خواهد آمد..! داریوش

مرغ سحر