۱۳۸۸ مرداد ۲, جمعه

علی دروازه غاری : آقای گنجی از جان ما و مردم ایران چه میخواهید؟



























آقای گنجی امروز روز بررسی به حرکت و همکاری شما با جمهوری اسلامی نیست. امروز روزیست که مردم ایران شعار "نه اکبر نه عنتر ... به ما تحت رهبر" و "موسوی یک بهانه است، کل رژیم نشانه هست" را داده‌اند. لطفا به رژیم کمک دوباره نکنید. آقای گنجی شما اگر طرفدار رژیم نیستیید لطفا به چند سوال جواب بدهید: " نعمت حسنی" کجاست و چه می‌کند؟ استاد اولتان "عباس دوزدوزانی" کجاست؟ کسی‌ که شما رو به سپاه معرفی‌ کرد کی‌ بود؟ آقای گنجی چه نقشی‌ در اوین و کمیتهٔ مشترک داشتید؟ بچه‌های محلتان را کی‌ شناسایی می کرد و شما در شکنجه و قتل "صفا معینی" چه نقشی‌ داشتید؟ آقای گنجی ما هنوز زنده ایم ، بله زنده ایم. در نقش شما در دستگیری و شرکتتان درکشتار و دستگیری ۷۰۰ نفر از بچه‌های محلتان کوی ۱۳ آبان(تظاهرات ضد جنگ دراوایل سال 67) سوال داریم، شکایت داریم .

آقای اکبر گنجی، شما زمانی‌ که شاه از مملکت بیرون انداخته شد کدام حرکتی‌ را کردید؟ ( 1) آیا شما فعالتر بودید یا "صفا معینی"؟ آیا شما همانی نبودید که به جامعه کتاب فروشان فلکهٔ دوم محلتان حمله نمیکردید؟ یادتان هست که زنده یاد "علی‌ حیدری" از تو و" نعمت حسنی" جدا شد؟ میدونید که علی‌ و برادرش محمد اعدام شدند و حسین برادر بزرگشان حدود ۱۳ سال زندان بود؟ شما در شکنجه و زندانی شدنشان چه نقشی‌ داشتید؟ آیا این درست نیست که شما و بچهای آبان ۲ (یا بهتر است بگویم آقاجانی ها ,کوچه امنیتی ها) در دستگیری و شکنجهٔ بچه‌های محلتان فعال بودید؟

آقای گنجی من عکس "صفا معینی" رو تو خونه تو قاب دارم و هر وقت که به این عکس نگاه می‌کنم "علی‌ حیدری" با اون پوست سیاه و چشمان گنده ش در ذهن من تداعی میشه.

آقای گنجی من نمیتوانم فراموششان کنم. خوب به یاد دارم در مهر ۱ چه میکردید. من هنوز زنده ام. زنده هم خواهم ماند تا ببینم علی‌ و صفا‌ها چگونه کشته شدند. فقط بگویم که در اوین به گوش خودم شنیدم که صفا ۱ هفته هم بیشتر زنده نماند. زبان باز نکرد واطلاعاتی نداد. من خوب میدانم که چیزی نگفت چرا که ۲ نفر که با او کار می کردند دستگیر نشدند.من آنها را خوب می شناسم. لطفا جلد اول کتاب "نه زیستن نه مرگ" از ایرج مصداقی رو تحت عنوان زباله دان تاریخ را بخوانید. این قسمت در کتاب "در سرسرای مرگ" نیز آورده شده است. من هر وقت این صحنه را به یاد می آورم چهرهٔ زیبا و جوان« صفا» به یادم میاد. من فکر می‌کنم آن بدن قطعه قطعه شده متعلق به «صفا» بود.

آقای گنجی شکایت و حکایت من به دادگاه مردمی ختم خواهد شد، دادگاهی که شما حق دفاع و من حق شکایت دارم. دادگاهی علنی ، عادل و مردمی که همه حضور داشته باشند. مادر و پدر علی‌ و محمد زندگی را وداع گفته‌اند و صفا هم بدون والدین اما من شاکیانشان هستم. من رفیق راهشان هستم من به آنها عشق می ورزم و تا زمانی‌ که زنده هستم آنان هم با من زنده اند. من آن روز را دور نمیبینم. دور نیست، دیر نیست روز رستاخیز خلق.

آقای اکبر گنجی من ۲۵ سال است که نه با شما کاری داشته ام و نه کاری دارم و هیچگاه در هیچ جایی‌ در مورد شما صحبتی‌ نکردم. در حقیقت من حتا به زندانی شدن شما با آگاهی‌ از اینکه شما را مجرم کشتار بعضی‌ از رفقا و یاران خود میدانم اعتراض کردم ولی‌ دو رویی، لجن پراکنی جاه طلبی و رذالت شما حرمت انسانی‌ را شکسته است. امروز شما هنوز همان شیوهٔ پاسداری خود را ادامه می دهید. رژیم اسلامی امنییتی‌های خوبی‌ پرورش داده است. همانگونه که دوست عزیز و بچه محلتان محمد علی‌ رحیمی" پرورش یا فت اما در پاکستان به طور مرموزی توسط خودی هاتان ترور شد. شما چطور به خود جرات میدهید که اسامی کسانی رو ببریید که به شما "نه" گفته‌اند. چطور خودتان را صاحب مملکت و صاحب اعتراضات مردم میدانید؟ ( 2(

زمانی‌ که رفقای زندان در ۱۷ تیر (۸ ژولای) اعلام کردند که دانشجویان و جوانان را دستگیر میکنند شما کجا بودید؟ چطور شد که یکهو از هوا بیرون آمدید و در نیویورک پیداتان شد؟ ا ز اینکه شما هم حق اعتراض دارید (به چی‌ و به کی‌ جای خود دارد) شکی نیست اما چرا تحصن‌های جهانی‌ را که نیرو های چپ و انقلابی تدارک دیدند را نیز به خود نسبت میدهید؟ (3(

آقای گنجی ما شما را با خاتمی و کروبی و موسوی و سازگارا‌ها یکسان میدانیم اما جان مادرتان با ما کاری نداشته باشید. راستی‌ چرا همسرتان در حرکتهای سیاسی و اعتصابات شما شرکت نمی کنند؟ شاید نمی خواهید نشان دهید که هنوز در عمل و کردار خانوادگی و شخصی‌ حزب ا للهی متعصب هستیید؟ ما نمی خواهیم که شما به دنیا بگویید که ما با شما نیستییم اما لطفا هیج جا نگویید که ما با شما هستیم. چون به شما می خندند.

آنچه که مرا وادار به نوشتن این قطعه کرد اعتراض نامهٔ داریوش اقبالی (خواننده ی معروف) به شیوهٔ کاسبکارا نهٔ شما بود. (4) تا زمانی که گذشته خود را نقد نکنید و از انسانهای والائی که در حقشان جنایت کرده اید نام نبرید شما همچنان جزئی از بدنه نظام سرکوبگر حاکم محسوب می شوید و در فردای انقلاب در دادگاهی علنی با حق داشتن وکیل محاکمه میشوید. قسم به تمامی وجود اصالت انسانی‌، شما صدها بچه محل دارید که شاکی‌ خواهند بود. آنها تقاص میخواهند

در ضمن اعتصاب برلین، ونکوور کانادا، سیدنی استرالیا، لندن انگلیس و وووو هیچ ارتباطی با برنامه و نمایش شما ندارد. مردم وانسانهای آزاد اندیش به بهترین شکل تفاوت ها را درک می کنند و. موسوی ها، ، خاتمی ها، سازگار‌ها ، سروش‌ها ، هادی غفاری‌ها و فرخ نگهدار ها و خلخالی‌های دوم خردادی را خوب میشناسند، لطفا آب را گل آلود نکنید. میدانید که جرم در جهان بی‌ جواب نخواهد ماند.

آقای گنجی شما دنبال برکناری "دولت کودتا" باشید و ما به دنبال بر چیدن ظلم و محو جنایت کاران. شما دوباره خاتمی را علم کنید و ما شعار عدالت اجتماعی، محو شکنجه، الغاء اعدام را ترویج می‌کنیم. شما دوباره موسوی و خاتمی را تبلیغ کنید تا دوباره دانشجویان را از طبقه بالا به پایین پرتاب کنند تا به آنها بگویید خفه شوید والا خودم خفه تان می‌کنم.

شما هم مثل خاتمی اصلاحات را درون حکومت اسلامی ببینند و به دانشجون بگویید "آدم بشید واگر نه میندازمتان بیرون". ما هم میگوئیم که خاتمی و اصلاح طلبان با احمدی نژاد فرقی‌ ندارند. شما بگویید "حسین حسین یا میر حسین" ما هم میگوئیم عدالت عدالت، و فراموش نمی‌کنیم چرا که سالهای ۶۰ زمانی که اعدام بچه‌های ۱۲ ساله را دیدیم "حسین" شما را هم نخست وزیر میدیدیم. زمانی‌ که تقلب در انتخابات همیشه ادامه داشت شما هیچ نگفتید ، ما هنوز داغ "علی‌ حیدری‌ها" را به گردن میکشیم.

سر آخر به گمانم حکم انسانی‌، صداقت ژورنالیستی آنست که هر زمان اعلامیه ای صادر میشود باید تاریخ داشته باشد که مردم بدانند در چه زمانی این بیانیه صادر شده است.

ننگ بر شکنجه گر

ننگ بر ریا کار

سرنگون باد کلیت نظام سرمایه داری ایران

زنده باد آزادی زنده باد سوسیالیسم

1) Active in the Islamist anti-Shah forces at a "relatively early age”: en.wikipedia.org/wiki/Akbar_Ganji

2) www.akhbar-rooz.com/news.jsp

3) www.akhbar-rooz.com/news.jsp

4) www.roshangari.net/as/sitedata/20090722230129/20090722230129.html

5) www.youtube.com/watch

• محسن روح الامینی، در زندان اوین به قتل رسیده است

یک معترض دیگر در زندان اوین جان باخت

• محسن روح الامینی، فرزند دکتر عبدالحسین روح‌الامینی نجف‌آبادی از اعضای ارشد ستاد محسن رضایی در زندان اوین به قتل رسیده است. همچنین نام یکی دیگر از جانباختگان راه آزادی سرباز وظیفه رامین رمضانی اعلام شده است ...

آدينه ۲ مرداد ۱٣٨٨ - ۲۴ ژوئيه ۲۰۰۹


شهادت فرزند مشاور محسن رضایی
محسن روح الامینی، فرزند دکتر عبدالحسین روح‌الامینی نجف‌آبادی که در انتخابات اخیر از اعضای ارشد ستاد محسن رضایی بود، در زندان اوین به شهادت رسید.
به گزارش «موج سبز آزادی» خانواده محسن روح‌الامینی خبر شهادت فرزند خود را دو شب قبل در یک تماس تلفنی دریافت کرده‌اند و به آنها اعلام شده که برای تحویل جسد مراجعه کنند.
دکتر روح الامینی پس از آغاز کار دولت احمدی‌نژاد به ریاست انستیتور پاستور رسید و در انتخابات اخیر نیز از اعضای حلقه اصلی مشاوران محسن رضایی بود.
بر اساس گزارش «موج سبز آزادی» فرزند او، محسن، در تجمعات روز ۱٨ تیر دستگیر می‌شود و با آنکه به خانواده‌ی او اعلام شده بود فرزندشان به زودی آزاد می‌شود، آنها شب گذشته خبر درگذشت او را دریافت کردند.
مراسم تشییع پیکر این شهید جنبش سبز، روز جمعه ۲ مرداد رأس ساعت ۹:٣۰ از مقابل منزل خانواده‌ی وی در خیابان
نصرت برگزار شد.

رامین رمضانی جانباخته دیگر در راه آزادی
شورای ایرانیان شهر برگن در کشور نروژ اعلام کرده است از طریق «منبع موثقی» خبر جان باختن رامین رمضانی را دریافت کرده است. به گزارش این شورا، پیکر بی جان رامین رمضانی پس از یکماه به خانواده اش در تهران تحویل داده شده است. رامین سرباز وظیفه بود و در روز های تظاهرات پس از انتخابات در تهران نزد خانواده اش در مرخصی بسر می برد. این جانباخته راه آزادی ایران در روزی که ندا آقا سلطان به شهادت رسید با سه گلوله ماموران رژیم اسلامی کشته شد اما خانواده او بیش از یکماه در جستجوی یافتن فرزند خود بودند که عاقبت با جسد سوراخ شده جوان خود مواجه شدند.
بنابر این گزارش، سه روز قبل جسد این جوان ۲۰ ساله تحت حفاظت شدید ماموران امنیتی، در بهشت زهرا ی تهران به خاک سپرده شد.