۱۳۸۸ مرداد ۱۱, یکشنبه

اخطار دادستانی تهران (مرتضوی) : کسی در مورد دادگاه "آشوبگران" نظر ندهد وگرنه تحت تعقيب قرار ميگيرد!



ايسنا : شعبه ‌١٥ دادگاه انقلاب اسلامي تهران طي اطلاعيه‌اي اعلام كرد: دومين جلسه محاكمه عوامل موثر در آشوب‌هاي اخير روز پنج‌شنبه ‌١٥/٥/٨٨ برگزار مي‌شود.
به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، در اين اطلاعيه آمده است: با توجه به اين‌كه از سوي دادستاني تهران جرايم ارتكابي در آشوب‌ها و فتنه‌هاي اخير به عنوان يك جرم سازمان يافته و از پيش برنامه‌ريزي شده اعلام شد كه عوامل موثر در آن سه دسته شامل ‌١- طراحان و آمران و محركين آشوب‌ها ‌٢- گروه‌هاي معاند و متصل به سرويس‌هاي بيگانه ‌٣- افراد فرصت‌طلب و اراذل و اوباشي كه به تحريق و تخريب اموال عمومي و خصوصي پرداخته و نسبت به اخلال در نظم و امنيت جامعه موثر بوده‌اند، مي‌باشند.
اين اطلاعيه نسبت به افرادي كه بدون اطلاع در خصوص مسائل حقوقي اظهار نظر مي‌نمايند و به دنبال شبه‌افكني و تشويش اذهان عمومي هستند تذكر داد كه اين اعمال، جرم بوده و مستوجب تعقيب كيفري است. به عنوان نمونه افرادي در رسانه‌هاي مختلف و بعضا روزنامه‌ها اظهار داشته‌اند كه اقرار متهمين غيرقانوني بوده و اقرار نمي‌تواند دلالت بر اتهامي داشته باشد. لازم به ذكر است اقرار در مقررات قانوني و موازين شرعي يكي از ادله اثبات جرم بوده و هيچ حقوقداني تاكنون در اين امر شبهه وارد نكرده است و اقرار نه تنها در قوانين كشور ما بلكه در قوانين همه كشورهاي دنيا يكي از دلايل اثبات جرم تلقي مي‌گردد. بديهي است دادگاه تلاش مي‌نمايد شرايطي را براي متهمين فراهم كند تا متهمين در جلسه محاكمه بدون هيچ اكراه و معذوريتي حقايق را بيان نمايند.

ویدئو کنفرانس خبری و دفاع محمدعلی ابطحی و عطریانفر در دادگاه - چه کسانی محاکمه می شوند؟

سیاستمداران اصلاح طلبی که جلسه محاکمه آنها از روز شنبه دهم امرداد در دادگاه انقلاب تهران به اتهام "ایفای نقش در کودتای مخملی" آغاز شده، افرادی هستند که طی سی سال گذشته دارای مناصب مهم حکومتی و شغل های بالای دولتی بوده اند.این سیاستمداران عضو حزب مشارکت ایران اسلامی، سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، مجمع روحانیون مبارز و حزب کارگزاران سازندگی هستند.


از راست بهزاد نبوی، محمد علی ابطحی، محسن صفایی فراهانی . پایین سمت راستعبدالله رمضان زاده، محمد عطریانفر و محسن امین زاده


مشخصه مشترک افراد در حال محاکمه و تشکل هایی که به آن وابسته هستند، اصلاح طلبی و حمایت از میرحسین موسوی و مهدی کروبی دو نامزد اصلاح طلب دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است که هر دو می گویند در این دوره از انتخابات تخلف و تقلب صورت گرفته و با ابطال آن، انتخابات باید تجدید شود.حزب مشارکت که بیشترین تعداد سیاستمداران دستگیرشده و متهمان حاضر در دادگاه را به خود اختصاص داده، یکی از اولین احزاب اصلاح طلبی است که پس از انتخاب محمد خاتمی به ریاست جمهوری ایران تأسیس شد. هسته اصلی حزب مشارکت را دانشجویان پیرو خط امام تشکیل می دهند که در سال ۱۳۵۸ سفارت آمریکا در تهران را به تسخیر درآوردند.محسن امین زاده، مصطفی تاج زاده، عبدالله رمضان زاده، محسن میردامادی و محسن صفایی فراهانی از جمله اعضای حزب مشارکت هستند که دادگاه به اتهام آنها رسیدگی می کند.


در دادگاه


در کنغرانس مطبوعاتی


محسن امین زاده
امین زاده، رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان حامی میرحسین در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود. آقای امین زاده از دانشجویان حامی تسخیر سفارت آمریکا در تهران بود که بعدها از موسسان حزب مشارکت ایران اسلامی شد. او به مدت هشت سال معاون وزیر خارجه ایران در زمان ریاست جمهوری محمد خاتمی بوده است.

مصطفی تاج زاده
تاج زاده، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت و از اعضای شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی است. این دو تشکل سیاسی اصلاح طلب در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران از نامزدی میر حسین موسوی حمایت می کردند. آقای تاج زاده در دولت محمد خاتمی مدتی طولانی معاون وزارت کشور ایران بود و از او به عنوان یکی از سیاستمداران موثر در توسعه سیاسی ایران در دوران هشت ساله اصلاحات یاد می شود.


عبدالله رمضان زاده
رمضان زاده، سخنگوی دولت محمد خاتمی پس از استعفای عطاالله مهاجرانی از سخنگویی است. آقای رمضان زاده پیش از این سمت، رئیس اداره‌ طرح و برنامه‌ وزارت کشور، مدیر کل سیاسی این وزارتخانه و استاندار کردستان بوده است. او اینک از اعضای شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی است.

محسن میردامادی
میردامادی، دبیرکل جبهه مشارکت ایران اسلامی است. آقای میردامادی از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام بود که در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ سفارت آمریکا در تهران را به اشغال درآوردند. او در مجلس ششم نماینده و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بود، اما صلاحیتش برای انتخابات مجلس هفتم مورد تأیید شورای نگهبان قرار نگرفت.

محسن صفایی فراهانی
صفایی فراهانی، رئیس سابق فدراسیون فوتبال، معاون وزیر اقتصاد و دارایی در دولت دوم محمد خاتمی و رئیس هیات اجرایی جبهه مشارکت ایران اسلامی است. در یکی از مناظره های تلویزیونی که در جریان رقابت های دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، محمود احمدی نژاد اتهام های مالی متوجه آقای صفایی فراهانی کرد. محسن صفایی فراهانی با رد اتهام های آقای احمدی نژاد از تصمیمش برای شکایت از رئیس جمهوری خبر داده بود اما مشخص نیست با دستگیری آقای صفایی فراهانی که پس از اعلام نتایج انتخابات صورت گرفت، این شکایت به قوه قضائیه ارائه شد یا خیر.

محمد علی ابطحی
ابطحی، روحانی اصلاح طلب و از چهره‌های جنبش اصلاحات در ایران است. او در دولت محمد خاتمی مدتی رئیس دفتر رئیس‌جمهور بود و سپس به معاونت پارلمانی و حقوقی ریاست جمهوری ایران برگزیده شد.ابطحی در اواخر دوران هشت ساله ریاست جمهوری خاتمی از مقام خود استعفا داد و عمده فعالیت خود را در "مرکز گفت و گوی ادیان" که یک موسسه پژوهشی درباره مسائل دینی است، ادامه داد.ابطحی در دوران جنگ هشت ساله ایران و عراق که رادیو یکی از مهمترین رسانه ها در ایران به شمار می رفت، مدتی رئیس رادیو ایران بود. او در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از کناره گیری محمد خاتمی از نامزدی، از مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی حمایت کرد.ابطحی همچون محمد خاتمی رئیس جمهوری سابق ایران عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون است. این مجمع، در سال ۱۳۶۶ و در آستانه انتخابات مجلس سوم و با تایید خمینی تاسیس شد.

بهزاد نبوی
نبوی از اعضای سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران است. او در دولت اول میر حسین موسوی، وزیر مشاور در امور اجرایی و در دوره ای دیگر وزیر صنایع سنگین بود. او در دوره ششم مجلس شورای اسلامی نماینده تهران شد و از نواب ریاست این مجلس بود. صلاحیت او برای نامزدی در دوره هفتم مجلس از سوی شورای نگهبان رد شد. نبوی همچون مصطفی تاجزاده عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی است. این سازمان، در فروردین ۱۳۵۸ با به هم پیوستن ۷ گروه اسلام‌گرایی که پیشتر از مخالفان حکومت سلطنتی در ایران محسوب می شدند، تاسیس شد. این گروه‌ها گرچه تا قبل از انقلاب اسلامی ارتباط تشکیلاتی چندانی با هم نداشتند اما وجود هدفی همچون دشمنی با سازمان مجاهدین خلق یکی از مهمترین مسائل مشترک شان بود که حتی در نام این سازمان نیز تجلی پیدا کرد.

محمدعطریانفر
از اعضای هیات موسس و شورای مرکزی نزدیکترین حزب ایران به اکبر هاشمی رفسنجانی، یعنی حزب کارگزاران سازندگی ایران است. کارگزاران سازندگی، از احزاب اصلاح طلب ایران است که توسط ۱۶ نفر از اعضای دولت اکبر هاشمی رفسنجانی، در اسفند ۱۳۷۴ خورشیدی و با انتشار فهرست نامزدهای مورد حمایت خود در انتخابات مجلس پنجم، آغاز به کار کرد.آقای عطریانفر که از چهره های کلیدی حزب کارگزاران است در خلال سال های ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۲ مدیر کل سیاسی وزارت کشور بوده است.او مدتی هم رئیس حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی بود و در اولین انتخابات شورای شهر تهران، به عضویت در این شورا در آمد و مدتی نیز رئیس این شورا شد. تا پیش از انتخاب محمود احمدی نژاد به عنوان شهردار تهران، آقای عطریانفر بیش از یک دهه سردبیر روزنامه همشهری بود، که یکی از پرتیراژ ترین روزنامه های ایران محسوب می شود و متعلق به شهرداری تهران است

درخواست صدور کیفرخواست برای لیبرمن BBC

آویگدور لیبرمن

آقای لیبرمن می گوید پلیس شواهد مستدلی علیه او ندارد

پلیس اسرائیل توصیه کرده که برای آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه اسرائیل در ارتباط با اتهامات ارتشاء، تقلب و پولشویی کیفرخواست صادر گردد.

یک منبع پلیس اسرائیل گفت تحقیقات در باره آقای لیبرمن عملا پایان یافته و دلایل کافی برای اثبات اتهامات وارده وجود دارد.

آقای لیبرمن در واکنش به اظهارات پلیس گفته است که مدت 13 سال است که پلیس در باره وی تحقیق می کرده و نتوانسته شواهد مستدل برای تحت تعقیب قرار دادن وی را جمع آوری کند.

وی گفت چنانچه شواهد کافی علیه او وجود داشت تحقیقات تا این حد به درازا نمی کشید.

آویگدور لیبرمن، اتهامات را بی اساس و ناشی از انگیزه های سیاسی خوانده و هرگونه خلافکاری را رد کرده است.

اتهامات وارد به آقای لیبرمن مربوط به عملکرد شرکتی است که اداره آن با دختر وی بوده است.

در ماه آوریل، چند روز پس از آنکه آویگدور لیبرمن به عنوان وزیر خارجه اسرائیل سوگند یاد کرد، پلیس در ارتباط با این اتهامات مدت 7 ساعت از او بازجویی کرد.

اکنون دادستان کل اسرائیل که بلند پایه ترین مقام قضایی این کشور است باید در باره صدور کیفرخواست تصمیم بگیرد.

خبرنگار بی بی سی در اسرائیل می گوید وزیر خارجه اسرائیل در صحنه سیاسی این کشور یک شخصیت بحث انگیز است و اسرائیل بیتنو، حزبی که او رهبری آن را به عهده دارد یک حزب ملی گرای افراطی و ضد عرب شناخته می شود.

آقی لیبرمن می گوید اسرائیل اجباری به پذیرفتن موافقت نامه صلح با فلسطینیان که تحت سرپرستی آمریکا در سال 2007 امضا شد، ندارد.

فلسطینیان آویگدور لیبرمن را "مانعی برای صلح" می دانند.

اسرائیل نه خانواده فلسطینی را از خانه‌های خود اخراج کرد



پلیس اسرائیل نه خانواده فلسطینی را از خانه های خود در بیت المقدس شرقی اشغالی بیرون کرده است.

این نه خانواده در دو ساختمان در منطقه شیخ جراح زندگی می کردند.

مقام های شهر بیت المقدس مجوز ساخت بیست خانه جدید در این منطقه را برای یهودیان صادر کرده اند. این به رغم درخواست های بین المللی برای عدم ساخت شهرک های یهودی نشین در مناطق اشغالی است.

دیوان عالی اسرائیل در رای نهایی خود گفت که این زمین ها متعلق به خانواده های یهودی است.

تخلیه خانواده های فلسطینی از خانه های خود در منطقه شیخ جراح پیش از غروب و با حضور تعداد زیادی پلیس ضد شورش صورت گرفت.

دیپلمات های خارجی که بسیاری از آنها در منطقه شیخ جراح زندگی می کنند طی ماه های اخیر از فلسطینی ها حمایت کرده اند.

درگیری های پراکنده ای هم میان پلیس و معترضان برگزار شده است.

این اقدام پلیس اسرائیل با محکومیت بین المللی رو به رو شده و فلسطینی ها نیز خشم خود را از این اقدام ابراز داشته اند.

صائب عریقات، مذاکره کننده ارشد فلسطینی گفته است که اسرائیل با این کار نشان داد که هیچ احترامی به قوانین بین المللی نمی گذارد. رفیق حسینی، سخنگوی محمود عباس هم اقدام اسرائیل را غیر قانونی و غیر انسانی خوانده است.

نهادهای وابسته به سازمان ملل هم اقدام اسرائیل در تخلیه دو خانواده فلسطینی از خانه های خود را محکوم کرده اند. رابرت سری، یک مقام ارشد سازمان ملل این اقدام را غیر قابل قبول خوانده است.

کنسولگری بریتانیا هم گفته است اسکان دادن شهرک نشینان افراطی یهودی در زمین هایی که از دیرباز به اعراب تعلق داشته، غیر قابل قبول است.

منطقه شیخ جراح از مناطق نزدیک به خط سبز است که غرب و شرق بیت المقدس را از یکدیگر جدا می کند.

تعیین تکلیف وضعیت شهر بیت المقدس یکی از حساس ترین مسایل در حل مناقشه خاورمیانه است.

فلسطینی ها خواهان آن هستند که کشور فلسطینی با پایتختی بیت المقدس شرقی شکل بگیرد اما اسرائیل می گوید بیت المقدس واحد، پایتخت ابدی این کشور است.

بسیاری از کشورها از ساخت و سازهای اسرائیل در بخش اشغالی بیت المقدس انتقاد کرده و خواهان توقف آن شده اند.

دو هفته پیش وزارت خارجه آمریکا با احضار سفیر اسرائیل در این کشور، خواهان توقف ساخت بیست خانه در بیت المقدس شرقی شد.

بیت المقدس شرقی در سال 1967 در جنگ اعراب با اسرائیل به اشغال اسرائیل در آمد. دولت اسرائيل در سال ۱۹۸۱ بيت المقدس شرقی را به خاک خود ضمیمه ساخت، اما جامعه جهانی این امر را به رسمیت نشناخته است.

از هم امروز آماده شویم برای تسخیر شهر در 12 مرداد .




لازم نیست صحبت بر سر این باشد که کجا جمع شویم و چه کار کنیم . حداقل کاری که میتوانیم بکنیم این است که در خانه نمانیم . همه باید و وظیفه داریم که روز دوشنبه از خانه هایمان بیرون بیاییم و خیابانهای تهران و سایر شهرهای ایران را فتح کنیم . بگذار آنها نمایش مسخره و مذبوحانه خود را با ترس و لرز در سوراخهایشان برگزار کنند. مهم اینست که ما بیرون باشیم ، با هم باشیم و شهررا در اختیار بگیریم . ما دیگر یاد گرفته ایم چه بکنیم . میدانیم که باید در خیابانها و میادین اصلی شهر مانند ولی عصر و انقلاب و بهارستان و غیره تجمع کنیم . میدانیم که باید همراه و هماهنگ با هم شعار دهیم و تظاهرات کنیم . میدانیم که مانند 8 مرداد ماه باید با تجمعا ت گسترده و پراکنده چماقداران بسیچ را درمانده کنیم . میدانیم که اگر همه باهم بیرون بیاییم میتوانیم شهر را از کنترل نیروهای کودتا در آورده و تسخیر کنیم .

همین کافی است . برای این روز چه بیش از این میخواهیم ؟ میعاد ما همه باهم در خیابانهای تهران . با شعارها و نوشته ها و پارچه نوشته ها . همانطور که تظاهرات غروز آمیز 8 مرداد را برنامه ریزی و برگزار کردیم روز 12 مرداد نیز شهر را تسخیر خواهیم کرد. آبروی آقایان ریخته خواهد شد ، ریخته خواهد شد در تهران ، ریخته خواهد شد در شهرستانها ، ریخته خواهد شد در سراسر جهان . و بیش از همه ریخته خواهد شد پیش خودشان . ذلتی این چنین ضربت محکم دیگری است بر اساس دولت کودتا . ضربتی که هرچه بیشتر آنها را دچار تشتت و تفرقه و سرگیجه و ریزش نیرو خواهد کرد.

پس ندای چه کنم چه کنم سر ندهیم . از هم امروز آماده شویم برای تسخیر شهر در 12 مرداد .

“پیروزی نزدیک است “

“دوراندیش”



بپايين انداختن دانشجويان از پشت بام خوابگاه!!


گزارشگران بدون مرز: مضحکه محاکمه معترضان و روزنامه‌نگاران را محکوم می کنيم

گزارشگران بدون مرز نگرانی شديد خود را از آغاز به اصطلاح " محاکمه" مسوولان و شرکت‌کنندگان در "اعتشاشات" اعلام می‌کند. در ميان " عوامل ميدانی " چندين روزنامه‌نگار نيز ديده می‌شود که در پی اعتراضا گسترده به تخلف و تقلب در انتخاب محمود احمدی نژاد به رياست جمهوری در ٢٢ خرداد بازداشت شده بودند. خطر اتهام محاربه برخی از آنها را تهديد می‌کند.

گزارشگران بدون مرز در اين باره اعلام می‌کند "يک بار ديگر در مضحکه‌ای به نام دادگاه حقوق متهمان زيرپا گذاشته شد. آن دسته از متهمانی که وکيل داشتند، وکلايشان از برگزاری دادگاه بی خبر بودند و تعدادی ديگر را به محل برگزاری محاکمه راه ندادند. دادگاه انقلاب هيچکدام از موازين داخلی و بين المللی را رعايت نمی کند. اين يک دادگاه نبود جلسه بازجويی تزئين شده به شکل دادگاه بود. ما خواهان اعزام نمايندگان سازمان ملل متحد و کميسر عالی حقوق بشر به ايران برای بازديد از زندان و ملاقات با زندانيان هستيم."

محمد علی ابطحی وب نگار وبلاگ وب‌نوشت که در تاريخ ٢٦ خرداد ماه بازداشت شده بود و محمد عطريانفر مدير مسئول بسياری از روزنامه های ايران که در تاريخ ١٥ خرداد بازداشت شده بود از جمله " عوامل ميدانی " بودند که به همراه ده ها نفر ديگر با اتهاماتی چون " شرکت" و يا عکس و فيلم برداری از تظاهرات به اين دادگاه آورده شده بودند.

در کيفرخواست اين افراد "متهم" به " اقدام عليه امنيت ملی، تخريب اموال شخصی مردم " و انقلاب مخملی" وبرهم زدن نظم عمومی شده‌اند. در بخش هايی از اين کيفرخواست به " اعترافات" روزنامه نگاران و متهمان استناد شده ااست، از جمله به "اعترافات" مازيار بهاری خبرنگار نيوزويک که در تاريخ ٢٦ خرداد بازداشت شده بود. و يا بدون نام بردن صريح به اعترافات "يک جاسوس اسرائيلی" که احتمالا اشاره به حسين درخشان وبلاگ نويس ايرانی است، که از تاريخ ١١ آبان ماه به گفته خانواده اش در زندان بسر می‌برد.

صالح نيکبخت وکيل ده تن از زندانيان و از جمله محمد علی ابطحی، محمد عطريانفر، مازيار بهاری و محسن ميردامادی به گزارشگران بدون مرز اعلام کرد : " من تا ساعت يازده صبح امروز از برگزاری دادگاه موکلان خود خبر نداشتم. بعد هم به محل دادگاه رفتم مرا به محل برگزاری محاکمه راه ندادند. پس از اصرار من آقای مرتضوی دادستان تهران گفت از فردا می توانيد در دادگاه شرکت کنيد. اما اين دادگاه به دليل عدم حضور وکلای متهمان بنا بر اصل ١٣٥ قانون اساسی مصوبه شورای تشخيص مصلحت غير قانونی است و اظهارات زندانيان در اين دادگاه هيج ارزش قانونی ندارد. من تا امروز نتوانسته ام با موکلين خود ملاقات و يا پرونده آنها را ببينم"

در اين دادگاه فقط رسانه های نزديک به دولت و نهادهای قضايی – امنيتی حضور داشتند. و از حضور خبرنگاران مستقل جلوگيری شده بود. خبرگزاری امنيتی فارس اعلام کرده است که برخی از متهمان اگر به محاربه متهم شوند به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

دیدگاه ها

چرا بعضی ها تا وقتی آزاد

چرا بعضی ها تا وقتی آزاد هستند به این نتیجه نمی رسند که اشتباه می کردند و به محض اینکه به زندان می روند و دور از دنیا و اخبار(البته از نوع راست) می شوند، متوجه می شوند اشتباه کردند و تازه اصرار دارند این اشتباه را به همگی اعلام کنند!!از این همه خاصیت هدایت کنندگی زندان شگفت زده هستم گویا پیامبری در زندان مشغول به کار هست. دوست دارم برای یک بار هم که شده به زندان بروم تا به اشتباهات زندگی ام پی ببرم و راه درست زندگی را پیدا کنم و البته این اشتباهات را حتما به گوش همگان با صدای بلند خواهم رساند!!!!


پالایشگاه تهران: بیم آغاز اعتصاب!


دستگیری رئیس پالایشگاه تهران از بیم آغاز اعتصاب دراین پالایشگاه

الف- چند روز است که مهندس متاجی رئیس پالایشگاه تهران دستگیر و به محل
نامعلومی منتقل شده است…
کارمندان و کارکنان پالایشگاه تهران، مانند اکثریت کارمندان شرکت نفت از
معترضین به نتیجه اعلام شده انتخابات هستند و برخورد با مهندس متاجی از
بیم آغاز اعتصاب در پالایشگاه تهران و ایجاد ترس در محل بوده است..

در شب های “الله اکبر” در شهرک های سازمانی کارمندان شرکت نفت و دیگر
شرکت های صنعت نفت صدای الله اکبر حتی یک شب قطع نشد.

لازم به ذکر است قبل از انتخابات در همایشی که با حضور مدیران ارشد صنعت
نفت در باشگاه نفت در تهران برگزار شد وقتی احمدی نژاد وارد سالن شد
مسئول بسیج وزارت نفت به این امید که بقیه با او همراهی خواهند کرد شعاد
داد صل علی محمد بوی رجایی آمد، اما هیچکس از حاضرین در سالن با او
همراهی نکردند و این موضوع تا مدت ها تبدیل به جوک شده بود برای کارمندان
صنعت نفت.

صنعت نفت کشور که حوزه ای کاملا تخصصی است نسبت به تصمیمات غیر کارشناسی
احمدی نژاد و تیم او شدیدا انتقاد دارد .آن ها در محافل خود نقل می کنند
احمدی نژاد در بازدیدی که از یکی پایانه ها داشته گفته است به جای این که
نفت را در بشکه صادر کنید بهتر نیست برای جلوگیری از اتلاف این همه بشکه
در تانکر هایی با ظرفیت بالاتر بریزید!

او فکر می کرده وقتی نفت را با واحد بشکه اعلام می کنند داخل بشکه های
مثلا 200 لیتری !! می ریزند و صادر می کنند!!!

کارمندان صنعت نفت که سال ها در این صنعت زحمت کشیده اند وقتی می بینند
دولتی با این سطح از دانش !! برای آن ها تصمیم می گیرد و وقتی می بینند
تمام طرح ها خوابیده و صدها پیمانکار بزرگ و کوچک برای گرفتن طلب های
معوقه خود ناله اشان به آسمان رسیده است با مسبب دانستن این دولت لحظه
شماری می کنند تا از این بن بست خارج شوند.

بدنه صنعت نفت کشور با اکثریت قریب به اتفاق مخالف احمدی نژاد هستند

بزرگداشت شهدای راه آزادی و اعتراض به اعترافات ساختگی در دانشگاه شریف

خبرنامه امیرکبیر: روز گذشته دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در بزرگداشت شهدای ایران در رویدادهای پس از انتخابات و همچنین در اعتراض به برگزاری نمایش دادگاه فرمایشی، در صحن دانشگاه تجمع کردند.

دانشجویان با در دست داشتن عکس های شهیدان راه آزادی تا درب ورودی دانشگاه آمده و برای مدتی تحصن کردند.

دانشجویان دانشگاه شریف همچنین با روشن کردن شمع هایی یاد شهدای جنبش سبز را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر دانشجویان با سر دادن شعارهایی بر علیه دولت کودتا و فشار بر بازداشتگان اخیر، به برگزاری دادگاه فرمایشی نیز اعتراض کردند.

برای مشاهده فیلم های تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف به سه لینک زیر می توانید مراجعه کنید.

فیلم شماره 1
فیلم شماره 2
فیلم شماره 3














بهزاد مهاجر شهیدی دیگر در راه آزادی ایران




احمدی نژاد هیولای دست ساز رهبر

کاريکاتور و يک عکس ديجيتالی :

وبلاگ "انقلاب سبز ملت ايران"
احمدی نژاد هیولای دست ساز رهبر (خامنه ای فرانکنشتین )


اثر جمال، اعتماد ملی


نيک آهنگ کوثر



نيک آهنگ کوثر

بهزاد مهاجر جانباخته دیگر در راه آزادی ایران


ب

خبرنامه امیرکبیر

بهزاد مهاجر، از دستگیرشدگانی که در تجمع روز 25 خرداد بازداشت شده بود، به شهادت رسیده است. خانواده وی پس از 46 روز بی خبری روز گذشته جسد وی را در سردخانه کهریزک شناسایی کردند. بهزاد مهاجر 47 سال داشته و طی این مدت اقوام او به دنبال نشانی بهزاد به دادگاه انقلاب، زندان اوین و مراکز قضایی مراجعه کردند، اما مسئولین از ارائه پاسخ مشخص به آنها خودداری می کردند. به گزارش خبرنامه امیرکبیر روز گذشته و پس از 47 روز آزار و اذیت این خانواده، جسد بهزاد مهاجر به خواهر وی نشان داده شده است. خانواده مهاجر تأکید کردند جسد بهزاد روز 31 خردادماه تحویل پزشکی قانونی شده است اما تا دیروز شنبه در خصوص کشته شدن فرزندشان خبری به این خانواده سرگردان داده نمی شده است. به نظر می رسد وی بر اثر اصبت گلوله در سینه اش درگذشته است. جسد وی صبح امروز به خانواده اش تحویل داده و ساعت 12 امروز در قطعه 208 بهشت زهرا تشییع خواهد شد.