۱۳۸۹ خرداد ۲۰, پنجشنبه

خمینی در سال 58: خاک بر سرم اگر بخواهم خون مردم ریخته شود و من استفاده اش را ببرم! روشنفکران عددی نیستند (ویدئو)


Iran 9 June 2010 Nightly protest allaho akbar

فیلم پایین کشیدن پرچم جمهوری اسلامی در اتریش

درگیری جوانان با نیروهای سرکوبگر در میدان انقلاب


بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" درگیری بین جوانان و نیروهای سرکوبگر در میدان انقلاب و دستگیری تعدادی از آنها توسط نیروهای که تحت عنوان طرح سرکوبگرانه بدحجابی برای جوانان و مردم ایجاد مزاحمت می کنند.
روز پنجشنبه 20 خرداد ماه حوالی ساعت 14:40 در میدان انقلاب نیروهای سرکوبگر به بهانه بد حجابی اقدام به برخورد های شدید و وحشیانه با جوانان دختر و پسر عابر نمودند.در این هنگام یکی از دختران جوان توسط نیروهای سرکوبگر متوقف شد واقدام به ضرب و شتم و توهین او نمودند. این دختر جوان بشدت مقاومت می کرد و از خود دفاع می کرد. این مسئله باعث شد تا تعداد زیادی از مردم به حمایت از این دختر جوان برخیزند و تلاش کنند تا او را از دستان نیروهای سرکوبگر رها نمایند.ولی نیروهای سرکوبگر از رها کردند این دختر جوان خوداری می کردند و قصد دستگیر کردن او را داشتند.
همزمان تعداد زیادی از خودروها که در ترافیک ایستاده بودند در اعتراض به عمل وحشیانه و غیر انسانی نیروهای سرکوبگر اقدام به بصدا در آوردن بوق ماشینهای خود نمودند.
نیروهای سرکوبگر که با خشم و مقاومت گسترده مردم مواجه شده بودند کلافه و سرگردان بودند و تقاضای نیرو کمکی بیشتر به منطقه می کردند. بعد از مدتی نیروهای سرکوبگر موتورسوار وارد صحنه شدند که به درگیری و جنگ و گریز با جوانان پرداختند. نیروهای سرکوبگر برای ایجاد جو رعب و وحشت با هرکسی که برخورد می کردند او را دستگیر و با خود به نقطه نامعلومی منتقل می کردند. شاهدان عینی حداقل شاهد 4 دستگیری بودند که در میان آنها یک دختر خانم جوانی به چشم می خورد.
نیروهای سرکوبگر از جوانان به بهانه بدحجابی اقدام به اخاذی می کردند و گاها اخاذی آنها تا مبلغ 800 هزارتومان می رسید.
هدف از این اقدامات سرکوبگرانه ایجاد جو رعب و وحشت در آستانه سالگرد قیام مردم ایران است. نیروهای سرکوبگر که مدعی مبارزه با بدحجابی هستند بعضا الفاظ بسیار رکیکی علیه جوانان دختر و پسر بکار می بردند.

خرداد خونين، خرداد ماندگار در تاريخ ميهنمان، خرداد هميشه بيدار ،خردادفرياد حق طلبي، اعدام


هزينه های ۸ سال جنگ خانمانسوز که مردم ايران پرداختند ۱۰۰۰ ميليارد دلارهزينه جنگ، ۳۲۰۰ شهر روستا ويران يک ميليون کشته ومعلول،


اين وطن ، وطن من نيست،با صدای شاملو بزرگ


لیست شخصیت های حقیقی و حقوقی (افراد و نهادها) ی در گیر در فعالیت های هسته ای یا تولید موشک های بالستیک یا دوربرد.


نهادها

1) گروه صنعتی امین : این نهاد در پی تولید دستگاه کنترل دما با قابلیت کاربرد در تحقیقات هسته ای و مراکز تولید و عملیات این پژوهش ها است. این گروه وابسته به سازمان صنایع دفاع جمهوری اسلامی ایران است که در قطعنامه 1737 شورای امنیت سازمان ملل متحد در سال 2006 نیزمورد اشاره و تأکید قرار گرفته بود.

آدرس: صندوق پستی 91735-549 مجتمع صنعتی امین –

مشهد – ایران

شهرک سیدی- جاده خلج- کوچه سیدی- مجتمع کاوه

A.K.A گروه صنعتی امین


2) گروه صنعتی آرمامنت: تولید کننده و ارائه خدمات ِ پشتیبانی جنگ افزارها و سلاح های سبک شامل تفنگ های با کالیبر متوسط و بزرگ. این گروه غالب تکنولوژی ها و خدمات مربوطه را از طریق گروه صنعتی حدید ارائه و عرضه می کند.

آدرس: صندوق پستی 19585/777

تهران- ایران

کیلومتر 10 جاده مخصوص کرج-

خیابان سپاه اسلام- کوچه پاسداران

3) موسسه آموزشي و تحقيقاتي صنايع دفاعي: این مرکز تحت نظر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اداره می شود. این وزارتخانه بر کلیه فعالیت های تحقیق و توسعه، تولید، تهیه و نگهداری و صادرات صنایع نظامی ایران نظارت عالیه دارد.

آدرس: صندوق پستی 19585/777

تهران- ایران

خیابان پاسداران

4) شرکت بین المللی دوستان: این شرکت مسئول تأمین تدارکات، تجهیزات و خدمات مرتبط با برنامه موشکهای بالستیک یا دوربرد است.

5) صنایع فراسخت: این گروه صنعتی توسط سازمان صنایع هوایی ایران اداره و کنترل می شود. سازمان صنایع هوایی ایران نیز به نوبه خود زیر نظر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی فعالیت می کند.

آدرس: صندوق پستی صندوق پستی 83145-311

ایران- اصفهان

شاهین شهر- کیلومتر 28 اتوبان اصفهان- تهران

6) بانک صادرا ت شرق P.L.C. FIRST EAST EXPORT BANKاین بانک توسط بانک ملت ایران در مالزی پایه گذاری و توسعه داده شده است و در طی 7 سال گذشته صدها ميلیون دلار عملیات بانکی مربوط به فعالیت های هسته ای و موشک های دوربرد ایران را انجام داده است.

آدرس: مالزی- پارک صنعتی لابوآن

شماره 10-B1- ساختمان مرکزی87000 WP لابوان خیابان مردکا (استقلال)

شماره ثبت بازرگانی: IL06889

7) شرکت ابزار برشی کاوه: این شرکت توسط سازمان صنایع دفاع اداره و کنترل می شود.

آدرس: مشهد – ایران

صندوق پستی: 91735-549 کیلومتر 4 جاده خلج -شهرک سیدی- انتهای کوچه سیدی شماره 91638

8) صنایع شهید بابایی: این مجموعه صنعتی تحت نظر گروه صنعتی شهید احمد کاظمی ( سازمان صنایع دفاع هوایی موشکی سابق وابسته به سازمان هوا-فضای وزارت دفاع جمهوری اسلامی). سازمان هوا-فضای وزارت دفاع جمهوری اسلامی اداره کننده گروه صنعتی شهید همت و گروه صنعتی شهید باکری است که این هردو در قطعنامه ی 1737 سال 2006 نیزمورد اشاره و تأکید قرار گرفته بود

آدرس: تهران- ایران صندوق پستی -7616535

تهران 16548

بزرگراه امام علی، پارچین

9) دانشگاه صنعتی مالک اشتر: این دانشگاه تحت نظر موسسه آموزشي و تحقيقاتي صنايع دفاعي در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است و شامل گروه تحقیقاتی فیزیک است که پیش از آن تحت نظر مرکز تحقیقات فیزیک اداره می شد. مقامات جمهوری اسلامی، تا به حال به ناظرین سازمان بین المللی انرژی اتمی اجازه مصاحبه با کارکنان یا بررسی مدارک این دانشگاه را، به منظور روشن شدن نکات مبهم برنامه اتمی ایران نداده است.

آدرس: تهران- ایران

تهران، تقاطع بزرگراه امام علی و شهید بابایی

10) وزارت دفاع و پشتیبانی صادرات نیروهای مسلح: این سازمان مسئولیت و اختیار بازاریابی و فروش تجهیزات نظامی تولید شده ی ایران را به مشتریان خود در سراسر جهان دارد. هرگونه فروش و صادرات فن آوری نظامی ایران به موجب قطعنامه 1747 سال2007 شورای امنیت سازمان ملل متحد ممنوع اعلام شده است.
آدرس: تهران- ایران

صندوق پستی 16315-189

غرب خیابان دبستان- منطقه عباس آباد

11) ماشین آلات سازی میزان: این نهاد صنعتی توسط گروه صنعتی شهید همت اداره و کنترل می شود.

آدرس: تهران- ایران

صندوق پستی 365-16595

گروه صنعتی امین A.K.A.:3MG

12) شرکت راهکار صنایع نوین : طراح و سازنده قطعات و سازه های IR-40 راکتورهای آب سنگین در اراک است.

آدرس: اراک- ایران

شرکت راهکار، صنایع راهکار، راهکار صنایع نوین.

ادامه دارد....

VOA