۱۳۹۸ اسفند ۱۶, جمعه

شرح !حال روزِ اين رژيم از زبان هالوشيندنی است

Onfray Cosmos (sous-titres)

Julian Assange's Case - Everything that you need to know so far | With T...

EMMANUEL TODD et les Luttes des classes

Michel Onfray a tout dit ! Ca grince pour les journalistes

محمد نوریزاد از زندان وکیل آباد مشهد؛ تا پای جان ایستاده ایم، آزادی در ر...

دکتر مسعود مردانی: ۴۰ درصد تهرانی‌ها تا آخر اسفند کرونا می‌گیرند

dr_030520.jpgعضو کمیته کشوری آنفلوانزا گفت؛ تخمین می‌زنیم تا پایان اسفند بین ۳۰ تا ۴۰ دصد جمعیت تهران به ویروس کرونا مبتلا شوند. اگر جمعیت تهران را به تقریب ۸.۵ میلیون نفر محاسبه کنیم یعنی حدود ۳.۵ میلیون نفر در تهران باید به این ویروس مبتلا شوند.
به گزارش همشهری آنلاین، دکتر مسعود مردانی، متخصص بیماری‌های عفونی و عضو کمیته کشوری آنفلوانزا که با روزنامه ایران مصاحبه کرده بود در بخشی از اظهاراتش گفت: همزمانی شیوع ویروس کرونا با فصل شیوع سرماخوردگی و موج دوم آنفلوانزای نوع B از یک سو و وجود مرز باریک بین علائم این سه بیماری ویروسی موجب شده مردم هر نشانه و علامتیر را به کرونا ربط دهند. در این اوضاع همه‌گیری ویروس کووید ۱۹، مردم نمی‌دانند که آیا سرما خورده‌اند، آنفلوانزا گرفته‌اند یا واقعا کرونا دارند.
وی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: ویروس کرونا به شدت در حال گردش است و چون یک فرد همزمان با ابتلا به این بیماری می‌تواند ۴ نفر را آلوده کند، تخمین می‌زنیم، ۳۰ تا ۴۰ درصد جمعیت تهران تا آخر اسفند ماه به ویروس کرونا متبلا شوند.
وی در عین حال تاکید کرد؛ ۸۰ درصد عفونت ویروسی کرونا بدون علامت است یعنی بیمار مبتلا به کرونا علامت متختصری دارد این بیماران بدون علامت بالینی بین ۳ تا ۵ روز بهبود پیدا می‌کنند برای همین باید در خانه به مدت ۱۴ روز قرنطینه شوند. چنانچه سه علامت هشدار دهنده را مشاهده کردند که منجر به درگیری ریه شود باید سریع به مرکز درمانی مراجعه کنند. این سه علامت کلیدی شامل سرفه‌های خشک مزاحم، تب بالای ۳۰ درصه و تنگی نفس است.

Inspiring women – An Irishwoman’s Diary on International Women’s Day By: Lara Marlowe


Inspiring women – An Irishwoman’s Diary on International Women’s Day
By: Lara Marlowe
In decades as a journalist, I have met many inspiring women. Nasrin Sotoudeh, a frail, petite human rights lawyer who I interviewed in Tehran in 2014, is one of the most impressive people I have ever met.
ویدیو
سومین بخش از مجموعه گفتاری در مورد "حق کار, حق دگراندیشان" برای دیدن بخشهای قبلی این مجموعه می توانید از صفحه ی "حق کار, حق دگراندیشان" دیدن کنید. https://www.facebook.com/pages/%D8%AD%D9%82-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AD%D9%82-%D8%AF%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%B4%D8%A7%D9%86-Work-Right-Dissent-Right/784504648272819
۸۲۰
۶۰

پست‌ها
رضا خندان Reza Khandan:
جان زندانیان به دلیل گسترش بیماری کرونا و احتمال بالای ورود ویروس به داخل زندان به شدت در خطر است.
مسئول هر اتفاقی در این رابطه قوه قضائیه است. به ویژه که زندانیان سیاسی، بی‌گناه‌اند و هیچ دلیلی در نگهداری آنان در زندان وجود ندارد. همه‌ی آنها باید مرخص شوند.
زندانیان غیرسیاسی با وثیقه و کفالت تا حد ممکن تا زمان مهار بیماری آزاد و تمهیدات کافی برای کنترل ورود افراد مبتلا به این ویروس به داخل زندان به اجرا گذاشته شود.
سال گذشته پس از بازداشت، در اتاقی سا...
ادامه ...
گزارش آقای محمد مقیمی، وکیل نسرین ستوده در خصوص نتیجه شکایتش به وکالت از نسرین ستوده از رییس وقت و معاون قضایی زندان بدنام اوین:
🔴 در پی محرومیت موکلم نسرین ستوده از ملاقات با فرزندانش در سال ۱۳۹۷ به مدت بیش از ۶ هفته توسط آقای علی چهارمحالی رئیس وقت زندان اوین و آقای حمید حمیدی راد معاونت قضایی این زندان، شکایتی علیه نامبردگان اقامه گردید که به شعبه ۱ بازپرسی دادسرای کارکنان دولت برای رسیدگی ارجاع گردید.
🔴⚫️🔴
🔴 پس از گذشت بیش از یکسال و اطاله دادرسی، امروز قرار منع تعقیب در ...
ادامه ...
Mohammad Moghimi
🔴 در پی محرومیت موکلم نسرین ستوده از ملاقات با فرزندانش در سال ۱۳۹۷ به مدت بیش از ۶ هفته توسط آقای علی چهارمحالی رئیس وقت زندان اوین و آقای حمید حمیدی راد معاون...
ادامه ...