۱۳۹۶ فروردین ۵, شنبه
بزرگراه مشهد به باغچه از ظهر امروز به دلیل کاهش دید، مه شدید و تصادف زنجیره ای ده ها خودرو مسدود شده است.
به گزارش مشرق، سرهنگ هادی امیدوار رییس پلیس راه خراسان رضوی اظهار کرد: از ساعتی قبل بزرگراه مشهد به باغچه به دلیل مه شدید و کاهش دید افقی و تصادف زنجیره ای ده ها خودرو با یکدیگر مسدود شده است.
وی افزود: تا زمان مناسب شدن شرایط جوی این انسداد ادامه خواهد داشت.
مجتبی محمودی سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز اظهارکرد : بر اثر بارندگی و لغزندگی جادههای خراسان رضوی و ایجاد مه شدید در محورهای مواصلاتی استان سه تصادف زنجیرهای در محورهای، باغچه به مشهد ، مشهد به نیشابور و چناران به قوچان رخ داد که در مجموع ۵۰ خودرو با حدود ۲۰۰ سرنشین در این سه حادثه با یکدیگر برخورد کردند.
وی افزود: نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از نزدیکترین ایستگاههای امدادی به محل وقوع این حوادث اعزام شدند و با همکاری مأموران پلیس راه، اورژانس ۱۱۵ و آتشنشانی مشغول نجات و امدادرسانی به مصدومان و حادثهدیدگان این حوادث زنجیرهای هستند.
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بیان کرد: براساس آخرین اخبار دریافت شده تا این لحظه که مربوط به حادثه محور باغچه به مشهد در ساعت ۱۲:۴۵ ظهر امروز بوده است.
محمودی خاطرنشان کرد: عملیات امدادرسانی به مصدومان این سه حادثه زنجیرهای همچنان ادامه دارد.
برابر اعلام پلیس راه خراسان رضوی به علت وقوع مه شدید و کاهش دید افقی بزرگراه شهید شوشتری تا اطلاع ثانوی مسدود است و مسافران و زائران می توانند از مسیرهای جایگزین مشهد، قوچان و سبزوار استفاده کنند.
برابر اعلام پلیس راه خراسان رضوی به علت وقوع مه شدید و کاهش دید افقی بزرگراه شهید شوشتری تا اطلاع ثانوی مسدود است و مسافران و زائران می توانند از مسیرهای جایگزین مشهد، قوچان و سبزوار استفاده کنند.
همچنین دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد : ۴۳نفر در حادثه تصادف زنجیرهای دهها خودرو در اتوبان مشهد به نیشابور مجروح شدند و هم اکنون با آمبولانس در حال انتقال به بیمارستانهای مشهد هستند. این حادثه فوت یک کودک را نیز در پی داشته است.
*افزایش تلفات این حادثه
پیرحسین کولیوند در ارتباط با وقوع تصادف زنجیرهای در محور مشهد- نیشابور گفت: این حادثه به علت مه غلیظ ساعاتی پیش در محور مشهد - باغچه به وقوع پیوسته است.
وی با بیان اینکه علت حادثه مه غلیظ گزارش شده است، افزود: تاکنون 63 مسافر در اثر این حادثه مصدوم شده و یک نفر جان خود را از دست داده است.
سرپرست اورژانس کشور خاطرنشان کرد: 57 مصدوم توسط اورژانس در حال انتقال به بیمارستان هستند و 6 نفر در محل درمان شدند؛ همچنین 9 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است.
اسامی مجروحان تصادف زنجیرهای ظهر امروز در اتوبان مشهد
بخش اطلاعات و مأموریتهای خارجی موساد
مأموریت یگان ضدجاسوسی کشف عواملی است که به دنبال نفوذ به سرویسهای اطلاعاتی هستند.
مرکز مطالعاتی اطلس متخصص در زمینه پژوهشهای مربوط ر گزارشی مفصل به بررسی سرویسهای جاسوسی رژیم ساختار مؤسساتی و ابزارهای عملیاتی مختلف به آنها پرداخته است. آنچه در زیر میبینید ترجمه متن کامل گزارش مذکور است که می تواند شناخت دقیقی از امکانات و توانمندیهای دشمن اصلی مسلمانان ارائه کرده و مصداق آیه 71 از سوریه نساء باشد که می فرماید: یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا خُذُوا حِذْرَکُمْ فَانْفِرُوا ثُباتٍ أَوِ انْفِرُوا جَمیعاً [ ای کسانی که ایمان آورده اید، (در برابر دشمنان دین) آمادگی خود را حفظ نموده ، سلاح های خود را برگیرید ، پس گروه گروه یا دسته جمعی (طبق اقتضای حال) حرکت و کوچ نمایید.]
تعدد سرویسهای جاسوسی رژیم در اسامی و مأموریتهای مختلف نشان دهنده حجم توجه ویژه سرکردگان این رژیم به جمعآوری اطلاعات جاسوسی است، این اعتقاد از زمان اعلام موجودیت رژیم صهیونیستی وجود دارد که این سرویسها زیر ساختهای اولیه تشکیل حاکمیت اسرائیل هستند و اهداف توسعهطلبانه این رژیم را محقق میکنند. با وجود کوچک بودن حجم سرزمینهای اشغالی ، سرویسهای امنیتی و جاسوسی این رژیم با بودجههای بسیار هنگفت و ساختاری بسیار بزرگ تر از کشورهای پیرامونی آنها در منطقه فعالیت میکنند. این موسسات جاسوسی تلاش گستردهای برای تضعیف کشورهای پیرامونی وکمک به رژیم های استبدادی و فاسد به کار می گیرند.
| |
قسمت سوم: یگانهای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را بشناسید/«8200» یگانی برای شنود تلفنهای مردم جهان | |
قسمت چهارم: حفاظت از شخصیتهای صهیونیستی بر عهده چه سازمانی است/ آموزش قرآن به نیروهای امنیتی ارتش اسرائیل |
مبحث سوم: بخش اطلاعات و مأموریتهای خارجی موساد
موساد یک سرویس اطلاعاتی خارجی است. اختلاف این سرویس با امان در این است که موساد یک سرویس مستقل است و اختلاف آن با شاباک نیز در این است که مسئولیتهای مشخصی در رابطه با امنیت داخلی بر عهده ندارد. موساد مسئول اقدامات محرمانه در خارج از سرزمینهای اشغالی بوده و دستور اجرای مأموریتهای آن به صورت مستقیم از سوی نخست وزیر صادر میشود.
موساد یک سرویس اطلاعاتی خارجی است. اختلاف این سرویس با امان در این است که موساد یک سرویس مستقل است و اختلاف آن با شاباک نیز در این است که مسئولیتهای مشخصی در رابطه با امنیت داخلی بر عهده ندارد. موساد مسئول اقدامات محرمانه در خارج از سرزمینهای اشغالی بوده و دستور اجرای مأموریتهای آن به صورت مستقیم از سوی نخست وزیر صادر میشود.
اول: تأسیس
گام های اولیه تأسیس سرویس امنیتی خارجی رژیم صهیونیستی که اختصارا با نام موساد خوانده میشود ، به سال 1951 و تصمیم دیوید بن گوریون اولین نخست وزیر رژیم صهیونیستی باز میگردد. قرار بود موساد بازوی امنیتی اصلی در میان سرویسهای جاسوسی متعدد و محرمانه رژیم صهیونیستی باشد که مأموریت جمعآوری اطلاعات و انجام بررسیها و تحلیلهای آن و اجرای مأموریتهای ویژه و ترورها را دنبال می کند. با وجود اینکه نقش موساد در فعالیتهای اطلاعاتی در کرانه باختری و نوار غزه محدود است، اما عرصههای فعالیت این سازمان تروریستی در خارج از سرزمینهای اشغالی بسیار گسترده و نامحدود است. موساد به صورت کامل زیر نظر نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار دارد.
مقر موساد از نمایی دور
دوم: مأموریتهای موساد
مهمترین مأموریتهای سرویس جاسوسی موساد در موارد ذیل متمرکز است:
1- جلوگیری از هر تلاشی برای دستیابی دولتهای متخاصم رژیم به سلاحهای غیرکلاسیک
2- سرکوب عملیات ضد اهداف اسرائیلی در گوشه و کنار دنیا.
3- اقدام به جمعآوری اطلاعات محرمانه در خارج از مرزهای سرزمینهای اشغالی.
4- مدیریت شرکتهای امنیتی به ویژه که به صورت محرمانه زیر نظر موساد قرار داده میشود، اجرای سیاستها و تسهیل در مأموریتهای شرکتهای مذکور و نیز شرکت G4S و شرکت بنیتل اینترنشنال سکوریتی که تحت پوشش قوانین بینالملل قرار دارد و در بسیاری از کشورها [از جمله عربستان سعودی ] فعالیتهای امنیتی دارند.
5- جمعآوری اطلاعات در تمامی سطوح استراتژیک ، سیاسی و عملیاتی.
6- توسعه مناسبات محرمانه و ویژه در ابعاد سیاسی و غیره در خارج از مرزهای سرزمینهای اشغالی
7- اجرای مأموریتهای ویژه در خارج از مرزهای سرزمینهای اشغالی.
8- تلاش برای جذب یهودیان از خارج از سرزمین های اشغالی. موساد با همکاری سایر سرویسهای مرتبط ، تمام تلاش خود را برای کشاندن یهودیان دنیا به سرزمینهای اشغالی معطوف کرده است.
سوم: بخشها و یگانهای مختلف موساد:
بخشها و یگانهای متعدد در داخل سرویس جاسوسی موساد فعالیت میکند که مهمترین آنها عبارتند از:
1- بخش اطلاعات: این بخش مسئول جمعآوری اطلاعات و تحلیل و بررسی آنها و نتیجهگیری نسبت به آنها است.
2- بخش عملیات : این بخش مسئولیت طراحی عملیات ویژه و خرابکاری ، ربایش و ترور افراد مختلف را بر عهده دارد.
3- بخش جنگ روانی: این بخش بر برنامههای عملیاتی ویژه جنگ روانی و اجرای آنها نظارت دارد. بخش مذکور از فعالیتهای یگانهای اطلاعاتی و عملیاتی و توسعه تفکر صهیونیستی برای پیشبرد اهداف خود استفاده میکند.
4- یگان نفوذ: این یگان آموزش عناصر موساد و مزدوران آن برای نفوذ در صفوف دشمن و اجرای مأموریتهای محوله را برعهده دارد.
5- یگان فنی و تکنولوژیک: سرویسهای جاسوسی رژیم صهیونیستی اهمیت ویژهای به استفاده از ابزارهای مدرن و وارد کردن آنها در فعالیتهای اطلاعاتی و مأموریتهای خود میدهند، از جمله این ابزارها ، دستگاههای شنود ، رایانهها ، دستگاههای تصویربرداری دقیق و دستگاه های جعل است. این یگان خود به بخشهای مختلفی نظیر جعل، تصویربرداری ،کدگذاری و سیستمهای ارتباطاتی تقسیم شده و مزدوران و جاسوسان برای استفاده از این ابزارها آموزش میبینند.
6- یگان آموزش و برنامهریزی: فعالان موساد دورههای آموزشی ویژهای را از طریق مدارس و آموزشگاهها با ارائه دروس نظری و عملی پشت سر میگذارد. این دورهها با هدف بالا بردن سطح آمادگی شاغلان در این سرویس جاسوسی دنبال میشود. چرا که این افراد باید مأموریتهای مشخصی را انجام دهند. همچنین برنامهریزی درست ، نقش عمدهای در موفقیت این مأموریتها خواهد داشت، این در حالی است که باید جزئیات غیرقابلپیشبینی در انجام مأموریتها لحاظ شده و آزادی کامل به فرماندهی عملیات جهت اجرای اصلاحات مورد نیاز در حین انجام عملیات داده شود. استفاده از نقشههای با مقیاس بزرگ و نمونههای بازسازی شده مکانهای امنیتی برای آشنایی دقیقتر عاملان اجرای عملیاتها مفید خواهد بود.
7- یگان ضد جاسوسی: مأموریت این یگان کشف عوامل نفوذی است که به دنبال نفوذ به سرویسهای اطلاعاتی هستند. از جمله این افراد یک عنصر ارتباطی مصری به نام رأفت الهجان بود، وی تحت عنوان یک بازرگان وارد سرزمینهای اشغالی شد و توانست در عمق امنیتی ، سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی نفوذ کند ، بدون این که سرویسهای جاسوسی اسرائیل بتواند وی را شناسایی کنند.
رأفت الهجان
تفاوت موساد با امان در این است که امان بخشی اساسی از ساختار ارتش رژیم اسرائیل به شمار میرود ، اما موساد یک سرویس امنیتی مستقل از سایر سرویسها است. تفاوت موساد و شاباک نیز در این است که موساد وابسته به هیچ یک از مؤسسات سیاسی رژیم صهیونیستی نیست و تنها از طریق دفتر نخست وزیری اسرائیل مدیریت میشود. موساد همچنین تمامی مأموریتهای امنیتی ویژه خود را در خارج از مرزهای رژیم دنبال میکند.
مبحث چهارم: اطلاعات پلیس رژیم صهیونیستی
در پی جنگ در عراق در سال 2003 میلادی کمیته امنیتی رژیم صهیونیستی خواستار بازسازی مجدد ساختار سرویسهای جاسوسی و توزیع عملیاتی آنها شد. یکی از مأموریتهای بخش اطلاعات پلیس رژیم صهیونیستی جمعآوری و تحلیل اطلاعات و تلاش گسترده در مناطق آشوبزده در مرزهای کرانه باختری بود. این بخش اطلاعاتی نقش اساسی در مبارزه با فعالیتهای متخاصم با رژیم صهیونیستی و اجرای اهداف پلیس در حمایت از نظام کلی موجود در سرزمینهای اشغالی داشت. بخش اطلاعات پلیس رژیم صهیونیستی که برخی آن را بخش تحقیقات پلیس نام گذاشته اند، مسئول ارائه رویکرد ارتباطی کامل به هیئت پلیس است و به این ترتیب نقش اساسی و برجستهای در کشف و خنثی سازی فعالیتهای امنیتی و اقدامات جنایی دارد.
اول: بخشهای مختلف در اطلاعات پلیس رژیم اسرائیل
شعبه اطلاعات پلیس رژیم صهیونیستی بخشهای متعددی دارد که مهمترین آنها عبارتند از:
1- بخش مطالعات: این بخش مسئولیت ارائه وجههای اطلاعاتی از سرزمینهای اشغالی و توزیع آن و ارائه ارزیابیهای اطلاعاتی و پیشبینیها در رابطه با آینده در زمینه جرم و جنایت و نیاز کنونی و نظام کلی سرزمینهای اشغالی را عهدهدار است. این بخش همچنین مسئول انجام مطالعات استراتژیک تطبیقی است که هدف از آن تشخیص و تعیین رویکردها و دستیابی به تهدیدات اصلی فراروی پلیس از طریق تلاش برای پر کردن شکاف های اطلاعاتی است. زیرساختهای مطالعاتی مورد بحث در این بخش در تعیین سیاستگذاری ها برای ایجاد نیروها و اختصاص بودجهها و تعیین اولویتهای فعالیتهای روزمره پلیس رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار میگیرد.
2- مرکز امان –بخش اطلاعات: کارکرد مرکز امان در آمادهسازی رویکردهای اطلاعاتی روزانه در زمینه فعالیتهای تخریبی نیروهای متخاصم برای ایجاد نظم عمومی در سرزمینهای اشغالی است. از جمله مأموریتهای این بخش تدوین گزارشهای روزانه برای خلاصه کردن حوادث روز گذشته و ارزیابیهای اطلاعاتی کوتاه مدت است. این بخش مأموریتهای ویژه و مسئولیت کامل توسعه و مدیریت مناسبات اطلاعاتی خارجی پلیس رژیم صهیونیستی با طرف های خارجی و عناصر اجرای قوانین خارجی و هماهنگیهای اداری در ابعاد خارجی بین یگانهای مختلف پلیس اسرائیل را بر عهده دارد. انجام هماهنگیهای عملی با طرفهای خارجی در زمینه عملیات کشف و تحقیقات و مسئولیت ایجاد سیاستهایی برای پولشویی و ارائه راهکار و دستورات لازم برای افسران ذخیره در گردان ها و اجرای دستورالعمل ها در گذرگاه های مرزی از دیگر مسئولیتهای این مرکز اطلاعاتی است.
3- بخش جمعآوری و تکنولوژی: این بخش مسئولیت راهاندازی وسایل جمعآوری اطلاعات و منابع و مزدوران و شنود مخفیانه و نظارت فنی و پیگیری حوادث و اطلاعات و بخش محافظت از زندانها را بر عهده دارد. این مرکز همچنین مأمور مدیریت حرفه ای یگانهای پلیس مخفی و جمعآوری اطلاعات و توسعه ابزارهای تکنولوژی و روشهای کاری پیشرفته در نیروهای پلیش مخفی را بر عهده دارد.
روسای موساد
مبحث پنجم: مرکز مطالعات سیاسی (مماد)
مرکز مطالعات سیاسی اختصارا با نام مماد یا ACPR خوانده میشود. این مرکز بخش اطلاعات وزارت خارجه رژیم صهیونیستی است که در زمینه ارزیابی مواضع سیاسی در سایه اطلاعات امنیتی ، جاسوسی و کنسولگریهای وابسته به وزارت خارجه در گوشه و کنار دنیا فعالیت میکند. این سرویس جاسوسی در مقایسه با مراکز مطالعاتی وابسته به موساد و امان مرکزی نسبتاً کوچک است. از مطالعات انجام شده در مرکز مماد در زمینه فعالیتهای دیپلماسی وزارت خارجه استفاده میشود. نمایندگان و کارکنان این مرکز معمولاً در نشستهای کابینه برای ارزیابی مواضع امنیتی شرکت میکنند و پیشنهادات خود را در مسائل مختلف ارائه میدهند.
یکی از مأموریتهای این مرکز انتشار اعلامیههایی در حمایت از اسرائیل در روزنامههای جهانی و آمریکایی است. مرکز مذکور در زمینه تولید فیلمهای مستند و انتشار کتب و برپایی کنفرانسهای جهانی عناوین واهی مبارزه با تروریسم و افراطگرایی اسلامی فعالیت میکند.
در داخل این مرکز دفتری به نام کمان تأسیس شده که بیشتر کارمندان آن زن هستند. مأموریتهای این دفتر مشابه مأموریتهای جاسوسان زن موساد است، تنها تفاوت آن این است که بیشتر زنان حاضر در این دفتر بخشی از دنیای سیاست و دیپلماسی هستند و شبکه مناسبات گستردهای با مسئولان سیاسی و نظامی و امنیتی دیپلماتها و معارضان عرب و کشورهای خارجی دیگر دارند. بر اساس گزارشهای موجود کمان نقش مهمی در توسعه مناسبات بین رژیم صهیونیستی و دولتهای جهان از جمله در اروپا و آسیا و آفریقا ایفا میکند. این دفتر همچنین نقش برجستهای در انجام مذاکرات بین سیاستمداران اسرائیلی و همتایان عرب و آفریقایی آنها طی 10 سال گذشته ایفا کرده است.
تحریم ۳۰ فرد و شرکت مرتبط با ایران و کره شمالی
وزارت امور خارجه آمریکا ۳۰ نهاد و شخص را که در انتقال تکنولوژی حساس برنامه موشکی به ایران دست داشتند تحریم کرده است. این اشخاص و شرکتها در خارج از ایران قرار دارند.
وزارت خارجه آمریکا روز جمعه (۲۴ مارس/ ۴ فروردین) اعلام کرد ۳۰ نهاد و شخص مرتبط با ایران، کره شمالی و سوریه را تحریم کرده است. تحریمشدهها افراد و شرکتهایی از چین، کره شمالی و امارات متحده عربی هستند.
به گزارش خبرگزاری رویترز، یازده فرد یا شرکت موجود در این فهرست به دلیل انتقال تکنولوژی حساس مرتبط با برنامه موشکی ایران، تحریم شدهاند.
بنابر این گزارش، ۱۹ فرد و موسسه دیگر به دلیل نقض پیمان منع گسترش سلاحهای کشتار جمعی، وارد فهرست تحریم شدهاند. این شرکتها و اشخاص، تحریمهای وضع شده علیه ایران، کره شمالی و سوریه را نقض کردهاند.
یک روز پیش از تحریمهای وزارت خارجه آمریکا، گروهی از سناتورهای آمریکا از تهیه طرح جدیدی برای اعمال تحریمهای بیشتر علیه ایران خبر دادند. این طرح از حمایت ۱۴ سناتور دموکرات و جمهوریخواه کنگره آمریکا برخوردار است.
بیشتر بخوانید: حمایت سنای آمریکا از فروش یک میلیارد دلار سلاح به عربستان
طرح سناتورهای آمریکا در صورت تصویب و تبدیل آن به قانون، تحریمهای مرتبط با موضوع تسلیحاتی، حقوق بشری و حمایت از تروریسم علیه ایران را افزایش خواهد داد.
رئیس کمیته روابط خارجی سنای آمریکا روز پنجشنبه در این باره در توئیتر نوشت، تحریمهای جدید گامی علیه تهدید ایران برای امنیت آمریکا خواهد بود و تمام جنبههای اقدامهای بیثباتکننده ایران را در بر خواهد گرفت.
سناتور رابرت منندز به خبرگزاری رویترز گفته است که طرح جدید ۱۴ سناتور طوری تنظیم شده که خللی در توافق هستهای ایجاد نکند.
شورای حقوق بشر سازمان ملل ماموریت عاصمه جهانگیر، گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران، را تمدید کرد
برخلاف خواسته جمهوری اسلامی، شورای حقوق بشر سازمان ملل روز جمعه با رای مثبت به قطعنامه پیشنهادی سوئد، آمریکا، مقدونیه و مولداوی، ماموریت عاصمه جهانگیر، گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران، را تمدید کرد. پیشنویس این قطعنامه روز جمعه با ۲۲ رای موافق، ۱۲ رای مخالف و ۱۳ رای ممتنع به تصویب رسید و در جلسه رایگیری، نماینده جمهوری اسلامی آن را «سیاسی و جانبدارانه» خواند. نماینده آلمان به نمایندگی از اتحادیه اروپا از ماموریت گزارشگر ویژه حقوق بشر برای ایران حمایت کرد و نماینده بریتانیا نیز با اشاره به نقض حقوق بشر در ایران از لزوم وجود یک گزارشگر ویژه سخن گفت. نمایندگان ونزوئلا، کوبا و عراق نیز در جلسه رایگیری علیه این قطعنامه سخن گفتند. نماینده برزیل نیز اگرچه به موارد نقض حقوق بشر در ایران اشاره کرد، اما اعلام کرد که با توجه به امضای منشور حقوق شهروندی توسط حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، و همچنین برخی تلاشها برای ایجاد تغییر در احکام اعدام، به این قطعنامه رای ممتنع میدهد. پیش از نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل ۴۱ سازمان حقوق بشری در بیانیه مشترکی خواستار تمدید مأموریت گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور ایران شده بودند. در مقابل کاظم غریبآبادی، معاون ستاد حقوق بشر قوه قضائیه ایران، روز دوشنبه، ۲۳ اسفند ۹۵، در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل انتصاب گزارشگر ویژه حقوق بشر برای ایران را «حاصل اقدام سیاسی و گزینشی شورای حقوق بشر» خوانده و خواهان پایان بخشیدن به ماموریت وی شد. خانم عاصمه جهانگیر سال گذشته جانشین احمد شهید، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور ایران، شد. وی در نخستین گزارش خود تصریح کرد که بهبودی در کارنامه حقوق بشر ایران حاصل نشده است و محدودیت آزادی بیان و تبعیض علیه زنان و اقلیتهای دینی همچنان ادامه دارد. مقامات جمهوری اسلامی این گزارش را «سیاسی و غیرمنصفانه» و «مبتنی بر مجموعهای از اطلاعات نادرست و پیشداوریهای ناصواب» خوانده و آن را محکوم کردند. با این حال عاصمه جهانگیر در مصاحبهای اختصاصی با رادیوفردا اعلام کرد که مقامهای جمهوری اسلامی نتوانستهاند به گزارش او ایراد مستندی وارد کنند.
اشتراک در:
پستها (Atom)