۱۳۹۱ فروردین ۱۹, شنبه

بهروز سورن: زندانی در زندان بزرگتر بنام اینترانت



اینکه ج ا نیروهای توانمند مزدوری را در خدمت دارد و ریشش به منابع نفتی کشورمان وصل است, امری واضح اما در کنار تمامی این تبلیغات گفته شده است که بخش بزرگی از امکانات و توانائی خود را از بابت شکنجه وبلاگنویسان و متخصصان دستگیر شده و زندانی در سیاه چالهای خود کسب کرده است و به اینها میتوان رخنه در سیستم های موجود بین المللی و دستیابی به تکنیکهای پیشرفته را نیز اضافه نمود. در امتداد این رهنمودها جهادگران اینترنتی مزدور رژیم که هر گونه وابستگی و تغذیه مالی شدن از سوی حکومتگران و حواشی آنها را تکذیب میکنند.
................
جهادگران اینترنتی یا تروریستهای دنیای مجازی! – بخش سوم
بر طبق جدید ترین اخبار منتشر شده در رسانه های وابسته به سپاه پاسداران, طرح اینترنت ملی یا اینترانت کشوری بطور  کامل از شهریور 1991 آغاز به کار خواهد کرد. این طرح بخشا در سال گذشته در میان ادارات و نهادهای جمهوری اسلامی راه اندازی شده بود. با تکمیل و راه اندازی آن جمهوری اسلامی امکان دسترسی آزاد و آنلاین شهروندان به اینترنت جهانی را محدود تر از گذشته خواهد کرد.
مراکزی که تا کنون در دسترس جوانان و دانشجویان و کارمندان برای ارتباط با دنیای خارج بود و از شناسه های همگانی در داخل و خارج از کشوراستفاده میکردند تا مورد پیگرد قرار نگیرند همانند کافه نت ها, امکانات دانشگاهها, ادارات عمومی و ... با این طرح بطور جدی در تنگنا قرار خواهند گرفت. اینترانت داخلی امکانات پیگرد, شناسائی, سانسور و جاسوسی بیشتری در اختیار مسئولین اطلاعاتی رژیم قرار خواهد داد.
وزیر ارتباطات میگوید: مباحثی چون امنیت و حفظ اطلاعات در درون کشور نیز با اجرای اینترنت ملی تحقق می‌یابد و به ادعای وی "پایدار کردن شبکه اینترنت ملی و استفاده از اطلاعات ذخیره شده در آینده" از دیگر مزیت‌های آن است
گفته میشود که با راه اندازی اینترانت سرعت بالا میرود, هزینه ها پائین میاید و وضعیت اینترنت در داخل کشور بهبود خواهد یافت. چنانچه در نظر بگیریم که هر گاه مبارزات دانشجوئی و خیابانی در کشورمان بالا گرفته است جمهوری اسلامی با ترفند هائی چند به قطع موبایل های همراه و قطع یا پائین آوردن سرعت اینترنت اقدام کرده است تا شبکه های ارتباطی معترضین را از کاربیاندازد و یا با حمله های خود به رسانه های پر خواننده در فعالیت آنها اخلال ایجاد کرده است, میتوان در نظر گرفت که بهبود و ارزانی و سرعت وعده داده شده مسئولین نظام با طرح اینترانت یاوه هائی بیش نیستند.
این وعده ها را میتوان پوشش تبلیغاتی و عوام فریبی دانست که از تخصص های حکومتیان در سه دهه گذشته میباشد.
حرف راست را اینها زده اند!
محمدرضا آقامیری، عضو کارگروه تعیین محتوای مجرمانه اینترنتی هم در گفتگو با مهر اظهار داشت: "به زودی فیلترینگ یکپارچه و بومی راه‌اندازی خواهد شد.
تقی‌پور: اینترنت کنونی بر مبنا و اساس تئوری‌های اومانیستی و لیبرالیستی است. اینترنت برای جوامع خطرناک است و نیاز به باز تعریف دارد در این راستا طرح اینترنت پاک ارائه شده‌ است.
فرمان دهنده همواره امام است. خامنه ای است و هم اوست که پاسدار منافع توانگران سرمایه دار است و با دستوراتش همه را موظف میکند که سرمایه های ملی را بپای طرح های سرکوبگرانه و شیطانی! آنان و وزارت اطلاعات و سپاه و نهادهای خودجوش!؟ جهادگران اینترنتی و .... بریزند و بخرج مردم بر مردم بتازند. آزادی های آنلاین باقی مانده کاربران اینترنت را محدود کنند و فعالیت های ضد حقوق بشری خود را با ذخیره کردن اطلاعات در فضای اینترانت علیه مردم کشورمان استفاده نمایند.
سه شنبه بیست و ششم بهمن 1389
منشور مبارزه در جنگ نرم – خامنه ای:
امروز دشمن از همه روش ها استفاده می کند.امروز صد ها سایت اصلی وهزاران سایت فرعی در اینترنت وجود دارد که هدف عمده شان این است که تفکرات اسلامی و بخصوص تفکرات شیعی را مورد تهاجم قرار دهند .تهاجم هم تهاجمی استدلالی نیست،از روش های تخریبی و از روش های روانشناسانه و غیره استفاده می کند. همه اینها پاسخ دارد،پاسخ هایش هم مشکل نیست .
بایستی از این وسایل استفاده کرد.باید از آنچه که در اختیار داریم حداکثر استفاده را ببریم


مسئولین جمهوری اسلامی آنجا که بحث توانائی ها و امکانات نظام پیش می آید میگویند که ما چنینیم و چنانیم و امدادهای غیبی همراه ماست و پوزه دشمن را بخاک میمالیم و در بزرگنمائی حدی نمی شناسند. در زمینه راه اندازی ارتش سایبری خود نیز اعلام کرده اند که ایران دومین ارتش سایبری در جهان را تشکیل داده است و متخصصین رژیم از جمله بهترین ها در دنیا هستند.
اینکه ج ا نیروهای توانمند مزدوری را در خدمت دارد و ریشش به منابع نفتی کشورمان وصل است, امری واضح اما در کنار تمامی این تبلیغات گفته شده است که بخش بزرگی از امکانات و توانائی خود را از بابت شکنجه وبلاگنویسان و متخصصان دستگیر شده و زندانی در سیاه چالهای خود کسب کرده است و به اینها میتوان رخنه در سیستم های موجود بین المللی و دستیابی به تکنیکهای پیشرفته را نیز اضافه نمود. در امتداد این رهنمودها جهادگران اینترنتی مزدور رژیم که هر گونه وابستگی و تغذیه مالی شدن از سوی حکومتگران و حواشی آنها را تکذیب میکنند تحت عنوان خودجوش بودن فعالیتهای خود همایشی در شهر مشهد برگزار میکنند. دستاورد این همایش صدنفره را در گفته این حجت الاسلام می بینیم:
انجوی‌نژاد ادامه داد: این برنامه در جهت تشكیلاتی كردن فعالان حزب‌اللهی محیط سایبری و ایجاد یك لشكر مبارز متخصص و تشكیلاتی در محیط سایبر، تجهیز افسران سایبری جنگ نرم به شیوه‌های مدرن نبرد نرم و در صورت امكان ارتباط دادن آن به یك مجموعه فرهنگی كشوری است.
بعبارتی دیگر فعالیتهائی که تحت نام جهادگران خودجوش!! اینترنتی عنوان میشد و رسانه ها را از کار می انداختند بمرور از پشت پرده بیرون آمده, جنبه رسمی می یابند. پیامد گفته های خامنه ای و عطش سانسور و سرکوب مزدورانش در نهادها و یا گروههای باصطلاح خودسر در بودجه سال 1391 منعکس شده است. بودجه ای که بیش از سه برابر افزایش یافته است.
جرس: در لایحه بودجه سال ۹۱ بودجه سازمان ارتباطات رادیویی ۸۴۳ درصد و بودجه وزارت ارتباطات ۳۳۳ درصد نسبت به قانون بودجه سال ۹۰ رشد داشته است
مجتبی ذوالنور، جانشین نماینده خامنه ای در سپاه پاسداران، تلویحا وابستگی ارتش سایبری ایران به حکومت را تأیید کرده و در گفت و گو با نشریه "۹ دی" گفت:
 رژیم با استفاده از ارتش سایبری توانسته است که در "هک کردن، ناکارآمد کردن و فیلترینگ سایت های دشمن" موفقت هایی به دست آورد
دعوت علنی برای گسترش ارتش سایبری و جذب نیرو از مشغله های روزانه مسئولین است که از سوی وبلاگ های شناخته شده رژیم مکرر صورت میگیرد.
متن زیر  از این جمله اند:
با سلام
دوستانی که در ارتش سایبری ثبت نام کرده‌اند می‌توانند با ارسال ایمیل به آدرس cyberwar@bismillah.com زمینه همکاری خود با ارتش سایبری اعلام نمایند و منتظر جواب بمانند.
عزیزانی هم که اکنون میخواهند ثبت نام کنند می‌توانند با ارسال ایمیل به آدرس cyberwar@bismillah.com مشخصات خود: نام، نام خانوادگی، تحصیلات، شغل، شماره تماس، ایمیل و زمینه همکاری خود را برای ما بفرستند.
ظرف حداکثر 10 روز منتظر پاسخ باشند
با آرزوی موفقیت برای همه سربازان ارتش سایبری
نویسنده : واحد سایبری » ساعت

هک شدن امیل ها و یا رسانه ها که از طرف هکرهای بی اخلاق و باصطلاح بی شناسنامه!! انجام می گیرد به ضریب امنیتی رمز عبور شما و وارد شدن به حریم امیل و رسانه, بستگی تام دارد. هم از اینرو بارها شنیده ایم که رمز عبور میبایستی پیچیده و  حد اقل ترکیبی از اعداد و حروف باشد. هک امیل ها اخیرا و ظاهرا جذابیتی بیشتر برای  هکرها دارد.
هکر ها در چند مورد ظرف هفته های اخیر ضمن هک کردن امیل برخی ازفعالین سیاسی و فرهنگی, بنام آنها به ارتباطاتشان میل زده اند و با صحنه سازی هائی از دوستانشان طلب پول کرده اند.خوشبختانه هوشیاری فعالین سیاسی بخشا به شکست اینگونه توطئه ها منجر شده است. جالب تر این است که کینه و خشونت ذاتی حکومتیان به مخالفان سیاسی خود باعث میشود که برای سوء استفاده های مالی نیز نه به سراغ محتکران و جنایتکاران اقصادی حامی رژیم, بلکه از جیب ناتوان و خالی تبعیدیان شروع کرده اند.
07. 04.

شعر/ عبدالفتاح سلطانی، زندانی سیاسی از اوین؛ بده دستت به من، فرزند ایران

soltani abdoulfatah 06032012
19/01/1391- عبدالفتاح سلطانی وکیل برجسته دادگستری که این روزها در بند ۳۵۰ زندان اوین دوران محکومیت ۱۸ ساله ی خود را میگذراند در شعری سروده است:
بده دستت به من، فرزند ایران! / به پا خیزیم با یاد دلیران / سرود عشق و آزادی بخوانیم / ز میهن دیو و دد بیرون برانیم
به گزارش کلمه، این زندانی سیاسی که به اتهام «تبلیغ علیه نظام، تشکیل کانون مدافعان حقوق بشر، اجتماع و تبانی علیه نظام» به ۱۸ سال حبس در برازجان و ۲۰ سال محرومیت از وکالت محکوم شده در طول فعالیت خود در حرفه‌ی وکالت سابقه وکالت در بسیاری از پرونده‌هایی که دارای جنبه حقوق بشری بوده از جمله پرونده فعالان سیاسی، دانشجویان، روزنامه نگاران و … را داشته است.
روح امید و صبری که در نوشته ها، سخنان و این بار در شعر زندانیان سیاسی وجود دارد همچنان نشان از ایستادگی و استقامت برای ساختن فردایی بهتر برای کشورمان دارد.
تا آنجا که عبدالفتاح سلطانی با ۱۸ سال حکم حبس می سراید: دل ایرانیان سرشار از امید / تن تزویریان لرزیده چون بید / تبر در دست ابراهیم ملت / زند بر فرق بت، بت‌های دولت
متن این شعر را در روز اول سال جدید سروده شده و در اختیار کلمه قرار گرفته، با هم می خوانیم:
بهار آمد، بهاری بس خجسته                      تن و جان همه از ظلم خسته
دل ایرانیان سرشار از امید                          تن تزویریان لرزیده چون بید
تبر در دست ابراهیم ملت                           زند بر فرق بت، بت‌های دولت
شب دیجور با سرسختی خویش                 ندارد تاب ماندن یک دمی بیش
درفش نور را افراشت ملت                         نمی‌ماند به زیر بار ذلت
هزاران لاله‌ی غلتیده در خون                       هزاران لیلی شیدا و مجنون
ز زیر خاک و از کنج قفس‌ها                         برآرد بانگ حق، بانگ جرس‌ها
که: ای ایرانیان! عید است و شادیم              به امید سپیده پر گشادیم
پدر، مادر، برادر، خواهر ما                           هزاران طفل غمگین، همسر ما
سر شب تا سحر چشم‌انتظارند                   سرشک از دیده، آه از دل برآرند
که شاید خلق ایران در شب تار                    بسازد لشکری از نور و از نار
بتازد بر سیاهی همچو تندر                         بسازد کار شب، یک بار دیگر
بده دستت به من، فرزند ایران!                      به پا خیزیم با یاد دلیران
سرود عشق و آزادی بخوانیم                        ز میهن دیو و دد بیرون برانیم
به یاد هم شهیدان هم اسیران                     خجسته باد هر نوروز ایران
عبدالفتاح سلطانی
۱/۱/۱۳۹۱