۱۳۹۸ اسفند ۴, یکشنبه

رفراندوم روز دوم اسفند!پايگاه رژيم پانرده درصد بود

محبعلی، مقام سابق وزارت خارجه:: چین ریاست دوره‌ای اف ای تی اف تلاشی برای قرار نگرفتن ایران در لیست سیاه انجام نداد
 
مدیر کل سابق خاورمیانه وزارت امور خارجه بر این باور است که باید توجه داشته باشیم که قرار گرفتن ایران در لیست سیاه در شرایطی است که ریاست دوره‌ایی بر عهده کشور چین است. چین که اکنون نزدیک‌ترین پیوند اقتصادی را با ایران دارد تلاشی برای قرار نگرفتن ایران در لیست سیاه نداشت. به طور حتم این وضعیت بر مناسبات اقتصادی ایران با تمامی کشورهای دوست همانند روسیه، چین، عراق و... تاثیر خواهد گذاشت. بنابراین، به نظر می‌رسد از وضعیت بحرانی فعل به وضعیتی بحرانی‌تر گذار خواهیم کرد.»
 
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
باید توجه داشت قرار گرفتن ایران در لیست سیاه FATF در زمان ریاست دوره‌ای چین بود / روسیه و عراق و دیگر کشورها نیز نمی‌توانند همان سابق با ایران تبادل مالی داشته باشند / از وضعیت بحرانی اقتصادی به وضعیت بحرانی‌تر در حال گذار هستیم
مدیر کل سابق خاورمیانه وزارت امور خارجه بر این باور است که باید توجه داشته باشیم که قرار گرفتن ایران در لیست سیاه در شرایطی است که ریاست دوره‌ای بر عهده کشور چین است. چین که اکنون نزدیک‌ترین پیوند اقتصادی را با ایران دارد تلاشی برای قرار نگرفتن ایران در لیست سیاه نداشت. به طور حتم این وضعیت بر مناسبات اقتصادی ایران با تمامی کشورهای دوست همانند روسیه، چین، عراق و... تاثیر خواهد گذاشت. بنابراین، به نظر می‌رسد از وضعیت بحرانی فعل به وضعیتی بحرانی‌تر گذار خواهیم کرد.»
قاسم محبعلی، کارشناس مسائل بین‌الملل و مدیر کل پیشین وزارت خارجه کشورمان در ارزیابی خود از آثار و نتایج قرار گرفتن ایران در لیست سیاه کارگروه اقدام مالی به خبرنگار «انتخاب» گفت: «در تحلیل قرار گرفتن ایران در لیست کشورهای پرریسک یا سیاه FATF می‌توان از دو وضعیت سخن به میان آورد. یک وضعیت این است که با نظام پولی و مالی جهانی ارتباطی داشته باشیم که از امکانات آن برای توسعه تجارت، سرمایه‌گذاری و بهبود رفاه استفاده شود. این روند نه تنها برای ایران بلکه برای تمامی کشورهای عضو سازمان ملل نیز ضروری به نظر می‌رسد و تا کنون حدود  کشور و نهادهای مختلف بین‌المللی اقتصادی به قواعد کارگروه اقدام مالی احترام می‌گذارند. در واقع مساله را می‌توان همانند عضویت  در فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) مقایسه کرد. اگر کشوری در سطح ملی، باشگاهی، المپیک یا هر سطح بین‌المللی دیگری بخواهد حضور داشته باشد باید عضو فیفا باشد. در اینجا نیز همین است، هر کشوری که بخواهد در نظام مالی و پولی جهانی حضور داشته باشد، باید عضو FATF باشد.»
وی افزود: «وضعیت دوم این است که یک کشوری به این قواعد مالی بی اعتنا باشد، نتیجه نیز همانند وضعیتی می‌شود که ایران در لیست سیاه قرار گرفته است. در این وضعیت ارتباطات جامعه جهانی در زمینه مالی، پولی و بانکی با ایران قطع خواهد شد. اگر اکنون این وضعیت را می‌خواهیم به طور حتم همکاری و عضویت در FATF لازم نیست. اکنون مساله این است که کدام یک از این دو وضعیت در راستای منافع ملی، رفاه عمومی و توسعه اقتصادی کشورمان است.»
مدیر کل سابق خاورمیانه وزارت امور خارجه در ادامه پیرامون این‌که برخی افراد در داخل کشور شکست برجام را با همکاری با FATF هم‌راستا ارزیابی می‌کنند، تصریح کرد: «سطح برجام و FATF تفاوت آشکاری با یکدیگر دارد. در سال‌های مابین 1390 تا 1392 که ایران زیر تحریم‌های بین‌المللی قرار گرفت، تولید ناخالص داخلی کشورمان حدود 35 تا 40 درصد کاهش پیدا کرد. همچنین، قیمت ارز چهار برابر شد. در وضعیت کنونی که مجددا ایران تحت تحریم قرار گرفت، شاهد تکرار همین وضعیت بودیم. برای نمونه نرخ ارز از 3 هزار تومان به 14 هزار رسید اما باید توجه داشت که در زمان امضای برجام وضعیت تورم، نرخ توسعه اقتصادی و نرخ ارز به چه شکلی بود. وضعیت کنوین بدین معنا است که اقتصاد ایران کوچک‌تر شده و توان رقابت با دیگر بازیگران را از دست داده و قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده است. بر این باور هستم در مورد FATF متاسفانه گزارش غلط ارائه می‌شود و نگاهی غیرمنصفانه ارائه می‌شود. این‌که برجام چرا به نتیجه نرسید دلایل دیگر دارد که هیچ ارتباطی با بحث FATF و پایبندی به قواعد مالی بین‌المللی ندارد.»
این کارشناس مسائل بین‌الملل در ادامه تاکید کرد: «قرار گرفتن در لیست FATF به طور حتم تبعات و نتایج خاص خود را به همراه خواهد داشت. این آثار به طور حتم به صورت منفی خواهند بود. هر چند این آثار شاید در کوتاه مدت رویت نشود اما در بلندمدت به طور حتم وضعیت را آشفته‌تر و بدتر خواهد کرد.»
محبعلی در ادامه تصریح کرد: «اکنون مساله این نیست که ایران عضو FATF شود بلکه موضوع همکاری با این نهاد است. در واقع مساله عضویت در FATF و رعایت استانداردهای مورد درخواست این گروه مالی در یک راستا قابل ارزیابی نیستند؛ زیرا عضویت نیازمند پیوستن به کنوانسیون‌های مختلف و رسیدن به استانداردهای بین‌المللی است. باید توجه داشته باشیم که سفارت روسیه نیز طی بیانیه‌ای از ایران خواستار شد، خواسته‌های کارگروه اقدام مالی را رعایت و اجرا کند. علاوه بر این، توجه داشته باشیم که قرار گرفتن ایران در لیست سیاه در شرایطی است که ریاست دوره‌ای بر عهده کشور چین است. چین که اکنون نزدیک‌ترین پیوند اقتصادی را با ایران دارد تلاشی برای قرار نگرفتن ایران در لیست سیاه نداشت. به طور حتم این وضعیت بر مناسبات اقتصادی ایران با تمامی کشورهای دوست همانند روسیه، چین، عراق و... تاثیر خواهد گذاشت. در سطحی فراتر حتی دولت‌ها نمی‌توانند زیاد دخیل باشند، بانک‌ها، شرکت‌ها و... زمانی وارد مبادلات مالی بین‌المللی می‌شوند ناچار هستند قواعد کارگروه اقدام مالی را رعایت کند. بنابراین، به نظر می‌رسد از وضعیت بحرانی فعل به وضعیتی بحرانی‌تر گذار خواهیم کرد.»

سوم اسفند روز رفراندوم بود!رژيم غاصب با پانزده درصد پايگاه

Cross party political group forms to stop extradition of Julian Assange ...

Roger Waters: Julian Assange’s Only Crime Was To Speak the Truth!

UK: Roger Waters calls for Assange to be spared extradition at London rally

Julian Assange "Stop Extradition Protest" in London with Varoufakis, Viv...

اخبار ساعت شش عصر- یکشنبه ۴ اسفند

Un macroniste casse Macron, hué au Salon de l'Agriculture. La fronde s'a...

جوزف بورل، به عنوان مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، فلسطینی ها را به همکاری اتحادیه اروپا بیشتر از پیش امیدوار کرده است، زیرا جوزف بورل همواره در

جوزف بورل، به عنوان مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، فلسطینی ها را به همکاری اتحادیه اروپا بیشتر از پیش امیدوار کرده است، زیرا جوزف بورل همواره در تلاش برای حمایت از حقوق فلسطینی بوده است.
در همین راستا، ریاض المالکی، وزیر امور خارجه فلسطین به تازگی وارد بروکسل، پایتخت بلژیک شده است تا زمینه سفر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را به بروکسل فراهم کند، البته عمده ترین هدف این سفر، جلب حمایت بین المللی برای رد طرح صلح ترامپ است و فلسطین امیدوار است اتحادیه اروپا اقدامات عملی را در قبال تحولات اخیر اتخاذ کند.
ریاض المالکی با اشاره به تلاش های فلسطینیان به منظور وادار کردن اروپا به افزایش فشار بر اسرائیل، گفت: «اتحادیه اروپا شجاعت کافی برای اتخاذ اقدامات تنبیهی علیه اسرائیل ندارد.»  وی علاوه کرد که اتحادیه اروپا در برخورد با تمام مسائل بین المللی اقداماتی را اتخاذ می کند که مطابق با اصول و ارزش های این اتحادیه است، اما زمانی که موضوع تعلق به اسرائیل می گیرد، روش اتحادیه اروپا تغییر می کند و البته نقش برخی از طرف ها در اتحادیه اروپا را نمی توان در این راستا نادیده گرفت.
هر چند ریاض المالکی می داند که بعید است کشورهای اروپایی موضع گیری واحدی را در برابر سیاست های اسرائیل اتخاذ کنند، اما وی از اتحادیه اروپا خواسته است پیش از این که اوضاع از کنترل خارج شود، اقدامات عملی را در این زمینه اتخاذ کنند و با اعتراف به کشور مستقل فلسطین، اسرائیل را هشدار دهند تا متوجه عواقب ناگوار الحاق بخش های از کرانه باختری به خاک اسرائیل باشد.
البته اتحادیه اروپا به عنوان بزرگ ترین شریک تجاری اسرائیل به شمار می رود و حجم مبادلات تجاری میان دو جانب در سال 2011 به حدود 40.3 میلیارد دلار رسیده است.
از سوی دیگر، وزرای خارجه اتحادیه اروپا در اجلاس هفته گذشته تصمیم گرفتند، موضع گیری خود در قبال طرح صلح ترامپ را در 23 ماه مارس 2020 و پس از برگزاری انتخابات اسرائیل اعلام کنند.
کشورهای اروپایی، طرح صلح ترامپ را  مورد انتقاد قرار داده و تأکید دارند که معامله قرن، از مسیر تعیین شده برای حل عادلانه مسئله فلسطین فاصله گرفته است. این کشورها اصرار بر لزوم بازگشت به راهبرد ایجاد دو کشور بر اساس مرزهای پیش های از جنگ سال 1967 داشته و تأکید دارند که بایستی تمام مسائل مورد منازعه از جمله، وضعیت بیت المقدس و بازگشت آوارگان فلسطینی در گفت و گوهای مستقیم میان دو جانب حل شود.
جوزف بورل، در جریان دیدار با ریاض المالکی، ضمن تأکید بر این که وی مسئله فلسطین را با جدیت تمام پیگیری می کند، خاطر نشان کرد که وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا مسئله ای طرح تشکیل دو کشور را به زودی مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد و سعی خواهند کرد مسیر گفت و گو ها برای اجرای قطعنامه های بین المللی و  طرح ابتکار صلح عربی هموار شود.
در همین حال، ریاض المالکی، دیدار خود را با جوزف بورل، حائز اهمیت توصیف کرده و افزود: کشورهای اروپایی در جست و جوی ایده های هستند که موضع آن ها را در مخالفت با طرح صلح ترامپ، تقویت می کند و می تواند معامله قرن را دچار چالش کند.
البته حضور کشورهای متحد با اسرائیل در اتحادیه اروپا، عامل اصلی عدم اتخاذ اقدامات جدی علیه اسرائیل است، زیرا اقدامی که از سوی 27 عضو اتحادیه اروپا به تصویب نرسد، نمی تواند تأثیر گذاری قابل ذکری در وارد کردن فشار علیه اسرائیل داشته باشد. اما شادی عثمان، سخنگوی اتحادیه اروپا در فلسطین عقیده دارد که اتحادیه اروپا برگه های دیگری را در دست دارد که می تواند با استفاده از آن ها اسرائیل را تحت فشار قرار دهد و این که اتحادیه اروپا تصمیم گرفته است تصمیم نهایی خود را در رد طرح صلح ترامپ، پس از برگزاری انتخابات اسرائیل اعلام کند، نمایانگر تلاش اروپا برای استفاده از گزینه های مختلف برای جلوگیری از اجرای معامله قرن است.
شادی عثمان، در صحبتی که با ایندیپندنت عربی داشت، گفت: مقررات اتحادیه اروپا به مسئول روابط خارجی این اتحادیه اجازه اتخاذ برخی تصمیم ها از جمله تعلیق توافق نامه های همکاری تجاری میان اسرائیل و اتحادیه اروپا را می دهد، به ویژه این که اسرائیل با ادامه سیاست های تهدید آمیز و مخالفت با قطعنامه های بین المللی، به قوانین بین المللی احترام نمی گذارد.
 در پیوند به این موضوع، غسان خطیب، تحلیل گر سیاسی می گوید: اتحادیه اروپا برگه های زیادی برای وارد کردن فشار بر اسرائیل در دست دارد، مشروط بر این کشورهای عضو این اتحادیه، اراده قوی برای انجام این کار داشته باشند. وی گفت: اعتراف به کشور فلسطین بر اساس مرزهای پیش از جنگ سال 1967، اقدامات عملی علیه روند شهرک سازی، عدم همکاری با شرکت ها و نهادهای که در توسعه شهرک های یهودی نشین نقش دارند، می تواند برگه های برنده ای برای وارد کردن فشار بر اسرائیل باشد.

کرونا گفت من طلبه‌ام، اول رفت قم

کرونا گفت من طلبه‌ام، اول رفت قم

می‌دانید که مادر حضرت معصومه فرانسوی بودند؛ یک امامزاده در پاریس می‌سازیم

رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی، ابراهیم رئیسی 


رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی، ابراهیم رئیسی 
(در سلسله مصاحبه‌های «بیله دیگ – بیله چغندر»، خواهر ثاریه گشت‌الاسلام، خبرنگار مخصوص گشت ثارالله، با قلم سحرآمیز، سردار شورالاسلام رئیس روابط عمومی‌«سازمان تولید امامزاده در سپاه» را به چالش می‌کشد. اینک ادامه آن)
بخش دهم
بسم الله الرحمن الرحیم. عجل الله تعالا فرجه. با برادر عکاس در محوطه قرارگاه در انتظار سردار شورالاسلام بودیم که تانک و زره‌پوش عظیم‌الجثه‌ای شبیه نفربر جنگی از دروازه بزرگ وارد شد و نزدیک ما متوقف گردیده و سرپوشی که مثل دَمکُنی بود از روی چاهک تانک بالا رفته، نیم‌تنه سردار گرامی ‌که کلاهخود بر سر داشته از اعماق آن بیرون آمده، برای ما دست تکان داده و دوباره به اعماق فرو رفته و دمکنی روی آن برگشته، سپس تانک زره‌پوش دور زده و رفته و دور شده و به طرز زایدالوصفی از دروازه پادگان خارج شده و سردار را برده و ما حیرت زده نگاه نموده تا اینکه آجودان سردار به ما نزدیک شده و اظهار داشت: «به خاطر جلوگیری از کرونا، سردار این هفته مصاحبه را کنسل نمودند. بروید منزل، تلفنی مصاحبه کنید.»
اینجانبه خیلی ناراحت شدیم و برادر عکاس به اینجانبه گفت ناراحت نباش. سپس رفتیم منزل و تلفنی مصاحبه نمودیم.
- الو، سردار بسم الله الرحمن الرحیم.
- الو، الحمدلله رب العالمین.
- الو، سردار شورالاسلام عزیز، نظر شما راجع به بیماری کرونا چه می‌باشد؟
- الو، نظر من این می‌باشد که مهم نمی‌باشد. اینهمه کروناهراسی جایز نیست و ملّت مقاوم ما نباید بترسد.
- الو، ولی در شهر قم کشتار کرده.
- بعله. می‌دانید که این بیماری از شهر ووهان در چین آمده و از آنجا که ویروس کرونا شاعر مسلک است، دنبال قافیه بوده. از شهر ووهان رفته به شهر سوهان. مردم درآورده‌اند.
- الو،‌ها‌ها‌ها…
- البته خواهر، من این را به مزاح عرض کردم. ولی چیزی که هست، این ویروس چون احساس طلبگی می‌کرده، به محض ورود به ایران، عازم قم شده.
- این هم مزاح بود سردار؟
- خیر، این طنز بود! ولی واقعیت این است که حرمت انقلاب ما را نگه‌داشت. یعنی از فردای ۲۲ بهمن شروع کرد آمدن. حالا بعضی‌ها می‌گویند از ده روز قبلش آمده بوده، یعنی ۱۲ بهمن.
- یعنی سالگرد ورود امام خمینی؟
- شما این را ننویس، ولی بنویس آن چند نفری که تلف شدند، قصور خودشان بوده. این‌ها دیر خودشان را به حرم حضرت معصومه رسانده‌اند. یعنی به جای اینکه بروند حرم، رفته‌اند مریضخانه. حماقت این مردم اندازه ندارد. حضرت معصومه خودشان وقتی مریض شدند مریضخانه تشریف نبردند.
- با اینکه اون موقع حرمی‌ هم برای ماچ کردن وجود نداشت.
- بعله، همینطوره خواهر. برای همین است که سازمان تولید امامزاده سپاه، با جدیت طرح افزایش امامزاده را دائم پیگیر است. بخصوص امامزاده‌هایی که به همین حضرت معصومه مربوط است.
- علیهاسلام ...
- بله، علیها سلام را گفتم. صدا نیامد؟
- سردار گرامی، من گفتم به جای شما. فرقی نمی‌کند.
- خیلی هم فرق می‌کند. ما نظامی‌ها، اسم اولیا طاهرین و ائمه اطهار را که می‌بریم، بلند می‌شویم، می‌زنیم بالا. سلام نظامی. در همین حالت بلند شدن، در حال نیم خیزی، علیهاسلام و علیه‌السلام را شلیک می‌کنیم. فقط یک مورد هست که از این قانون تمرّد می‌کنیم، آن هم وقت ذکر نام رسول الله، ابوالقاسم محمد، خاتم النبیین، حضرت ختمی‌ مرتبت، محمد ابن عبدالله، سراج دین و المومنین، ناجی عالم و آدم، رسول اکرم و اعظم الو صدا میاد؟
- بله سردار، صدا میاد.
- خلاصه، چی داشتم می‌گفتم، رسول اکرم و اعظم محمد ابن عبدالله حضرت خاتم النبیین ...
- این‌ها رو فرمودین.
- باشد خواهر. کار از محکم‌کاری عیب نمی‌کند. این مصاحبه‌ها را روی اینترنت خیلی‌ها می‌خوانند. به هرحال در مورد رسول الله صلوات می‌فرستیم ولی برای ائمه اطهار علیه السلام و علیهاسلام روشاخشه.
- صحبت از امامزاده سازی بود. امامزاده‌هایی که به حضرت معصومه مربوطند.
- علیهاسلام! ... ببین، شما علیهاسلامش را نگفتی.
- - آخه حواسم رفت به ...
- عیبی نداره. سورِت جا! به هرحال به خاطر مادر حضرت امام رضا علیه السلام که مادر حضرت معصومه علیهاسلام هم بوده و فرانسوی تشریف داشته‌اند، ما به زودی در پاریس امامزاده نجمه خاتون علیهاسلام درست می‌کنیم. طبقه چهاردهم یکی از تورها، یعنی آسمانخراش‌های وسط شهر را گرفته‌ایم که خوشبختانه مجوز ساختن گنبد و گلدسته را روی پشت بامش توانستیم از شهرداری پاریس بگیریم.
- مبارک است سردار.
- چون چهارده طبقه بود، به نذر چهارده معصوم گرفتیم. اتفاقاً خوب است. توی آسانسور هر طبقه، شمایل و فرمایشات یکی از چهارده معصوم را می‌گذاریم.
بدون اینکه قصد کنف کردن سردار را داشته باشم، اینجانبه گفتم:
- ولی سردار گرامی، چهارده تا آسانسور که نیست. یک آسانسور است که در چهارده طبقه بالا و پا‌یین می‌رود.
سردار با دلخوری گفت «فکر نکنم.» سپس به طور زایدالوصفی تصمیم به قطع مکالمه گرفته به طوری که اینجانبه با هوشمندی سئوال نمودیم:
- راستی سردار، از همه تأسف‌آورتر تعطیل حوزه علمیه قم به خاطر کرونا می‌باشد.
- الو. بعله. می‌دونید چند درصد ضررِبهره اسلامه هر روزی که حوزه علمیه تعطیل بشه؟ یعنی خط زنجیر تولید آخوند متوقف می‌شه، اون هم در شرایطی که حتی فرمانده کل قوای ما هم یک روحانی بزرگه که به جای قپه و ستاره، اگر تف هم بکنه به سردوش‌مان، درجه ما می‌ره بالا و افتخار می‌کنیم.
- سردار گرامی، باید از اول با کرونا به شدت برخورد می‌کردید. برخورد خود شما با کرونا چگونه بوده است؟
سردار مدتی سکوت را چاشنی کلام کرده و افزود:
- من مثل یک سردار برخورد کردم!
- الو، عجب.
- الو، عجب جمال شماست.
با احتیاطی زایدالوصف گفتم:
- پس آن تانک و زره‌پوش ...؟
سردار با سرعتی زایدالوصف حرفم را قطع کرده و موضوع را عوض نمود:
- بله، تانک و زره‌پوش و نفربر خوشبختانه برای زمان جنگ زیاد داریم. در زمان صلح هم اگر دیده باشید همین پریروزها ریاست محترم قوه قضائیه با جت خصوصی سفر فرموده بودند.
- جت خصوصی؟
- بله، عکسش هست.
- لابد خیلی جناب آقای رئیسی کیف زایدالوصفی کرده باشند.
- بله. از ایشان بیشتر خلبان جت کیف زایدالوصفی کرده که جوّگیر شده. خودش هم از خلبان‌های تعلیم دیده حوزه بوده. بنابراین به عشق حضور مقام قضائی، عملیات آکروبات با جت انجام داده. نود درجه از هر طرف چرخیده. کج و راست شده. خودشیرینی کرده. سه تا معلق زده که تمام جت سه بار سر و ته و بالا و پایین شده. با چه مهارتی.
- پس برای طلاب حوزه‌های علمیه ما جای بسی افتخار می‌باشد که یک طلبه، خلبان ماهر شده. لابد بعد از این پرواز، حسابی تشویقش کرده‌اند.
- نه خیر. الان در زندان است و قرار است به شدت با او برخورد شود. آخر زبان بسته حواسش نبوده که وقتی دارد آکروبات می‌کند حضرت آقا در توالت هواپیما تشریف دارند.
- خدا مرگم بده. چه بر سر مقام محترم قوه قضائیه آمده؟
- چه به سرشان آمده معلوم است. خیال کرده‌اند دوباره انقلاب شده.
مدتی ارتباط تلفنی قطع می‌شود. به نظر می‌رسد سردار در حال رفتن ریسه می‌باشند. اینجانبه هم که سعی در نرفتن ریسه داشتیم، بطور زایدالوصفی یواش ریسه رفتیم. بعد از پایان خنده و ریسه پرسیدم:
- سردار گرامی، چه مجازاتی برای شیرینکاری این خلبان در انتظار است؟
- قصاص. قصاص اسلامی!
- جدّی؟
- بعله. فعلاً آقای رئیسی دارد خلبانی یاد می‌گیرد.
- جالب است سردار. ممکن است اطلاعات بیشتری بدهید.
- باشد برای بعد. من فعلاً باید از توی این تانک بیایم بیرون.
- هنوز آن تو تشریف دارید سردار؟
- بین خودمان بماند. این کلاهخود هم سنگین ... کرونا هم در کمین ...

Donald Trump should pardon Julian Assange – Galloway