۱۳۹۲ دی ۳۰, دوشنبه

مراسم عمامه گذاری !"مهوش" ،"آفت"،" شهپر" و ۰۰۰


"مهوش" ،"آفت"،" شهپر" و ۰۰۰ کسانيکه در کابارهای لاله زار
آهنگهای کوچه بازاری ميخواندند،هزاران باربشما آخوندهای
ريا کار،دروغگو، دزد ،چشم ناپاک و ۰۰۰ که در مدت سی و پنچ سال حکومت"عدل علی"! شما ،هزاران اعدامی ،ميليونها بيکار و معتاد و دزد تحويل جامعه داده ايد، شرف دارند!


مهوش



مهوش




هیچ نظری موجود نیست:

مراسم اهدای جایزه تلاشگر حقوق بشر به دکتر محمد ملکی
جمعی از فعالان مدنی در پی معرفی شدن محمد ملکی از سوی کانون مدافعان حقوق بشر به عنوان برنده جایزه “تلاشگر حقوق بشر” سال ۱۳۹۲ هجری شمسی از تلاش های او تقدیر کردند.
در این مراسم که در منزل آقای ملکی برگزار شد، جایزه “تلاشگر حقوق بشر” از سوی کانون مدافعان حقوق بشر به این فعال مدنی اهدا شد.
کانون مدافعان حقوق بشر از سال ۱۳۸۶ هجری شمسی، هر سال از میان تلاشگران راه آزادی و دموکراسی، یک نفر را به عنوان برنده جایزه “تلاشگر حقوق بشر” معرفی می کند. بنابراین جایزه تلاشگر حقوق بشر در سال ۱۳۹۲ به پاس شش دهه تلاش محمد ملکی در دفاع از حقوق ملت ایران و برای تقدیر از تداوم تلاش هایش به این فعال حقوق بشر تعلق گرفت.
به گزارش سایت کانون مدافعان حقوق بشر، نرگس محمدی، نایب رییس کانون مدافعان حقوق بشر در ابتدای این مراسم گفت: “رنج مقدس نیست اما فراموش نباید کرد که دستاوردهای بزرگ بشریت پس از رنج های طولانی و عمیق انسان ها حاصل شده است.”
 

: پلمب تاسیسات غنی سازی 20 درصدی در نظنز
آغاز اجرایی کردن مفاد قرار داد ژنو








بزنجیر کشیدن مبارزان ملی ادامه دارد:

دکتر علی رشیدی اقتصاددان و مبارز ملی را در سنین بالای هفتاد سالگی به بند کشیدند

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۸ ژانويه ۲۰۱۴

sazemanhaye-jebhe-melli-kh.jpg
دکتر علی رشیدی، استاد دانشگاه و عضو هیئت رهبری جبهه ملی ایران در روز ۲۴ دی ۱۳۹۲، بازداشت و در زندان اوین زندانی شد. و حکم دو سال زندان تعزیری و پنج سال ممنوعیت از هرگونه فعالیت سیاسی و اجتماعی به ایشان ابلاغ گردید.

دکتر علی رشیدی کارشناس اقتصاد ایران و رئیس انجمن اقتصاددانان ایران نیز هست. ایشان به اتکاء چنین پشتوانه ای در اعلامیه ای که دو سال پیش به امضای جبهه ملی ایران منتشر گردید مطالبی را ابراز داشت که رئیس جمهور جدید جمهوری اسلامی تحت عنوان دولت "تدبیر و امید" بمناسبت صدمین روز کار دولت، شدیدتر از دکتر رشیدی گزارش داد.

دکتر رشیدی نوشته بود: "تنها راه حل تقویت بنیه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه، داشتن دولتی با صلاحیت و مسئول، مجلسی واقعی و شایسته و نظام قضائی مستقل و قوی و هشیار و نظام مالیاتی جامع و کارآمد با حذف همه معافیت ها و خاصه خرجی ها، چه در داخل و چه در خارج از کشور، یعنی استقرار دموکراسی توام با عدالت اجتماعی، است تا جان و مال و حیثیت مردم ایران حفظ و مقام و احترام ایران و مردم آن در دنیا احیاء و تقویت شود".

هیچکس نداند، سردمداران جمهوری اسلامی میدانند که مبارزان جبهه ملی ایران مثل همیشه صرفا بر اساس فلسفه سیاسی خود که در اولویت قرار دادن منافع ملی میباشد، خود را موظف می بینند، اولیای امور را متوجه بحران ها سازند. افشاگری های روشن بینانه و شجاعانه دکتر رشیدی بر این اساس صورت گرفت. اما مسئولین بجای اینکه به این هشدارها توجه کنند وی را به اتهام تبلیع علیه نظام و اقدام علیه امنیت کشور و توهین به مقام های عالیه جمهوری اسلامی، به دو سال زندان تعزیری و پنج سال ممنوعیت هرگونه فعالیت علمی، سیاسی و رسانه ای محکوم نمودند.

دکتر علی رشیدی از زبدگان و دانشوران با ارزش ایران و شخصیتی ایران دوست است که در سنین بالای هفتاد سالگی منظوری جز سرافرازی میهن و رفاه عموم ندارد. رفتار او این شعر که در زیر عکس مبارزان مشروطه در غل و زنجیر، آمده بود را تداعی میکند:

خواهی که دادت بگسلد صد سلسله بیداد را - منت مکش گردن بنه زنجیر استبداد را

مافیای اقتصادی افشاگری آزادیخواهان را بر نمی تابد و مثل همیشه تصور میکند که با زندان و شکنجه و اعدام میتواند صدای میهن پرستان را به این وسیله خاموش سازد.

سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور خواستار آزادی بلادرنگ استاد دکتر علی رشیدی، اقتصاد دان شجاع و مبارز و سایر زندانیان سیاسی و عقیدتی ایران است. ما از کوشندگان راه آزادی و دمکراسی در ایران انتظار داریم ما از کوشندگان راه آزادی و دمکراسی در ایران انتظار داریم که فریب نمایش چهره های گوناگون رژیم را نخورند و همچنان برای استقرار آزادی و دمکراسی در ایران تلاش کنند.

سازمانهای جبهه ملی ایران در خارج از کشور
27 دیماه 1392 برابر 17 ژانویه 2013
info@iranazad.info
http://www.iranazad.info

جبهه ملی ایران

"زندانی شدن دکتر علی رشیدی"

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۰ ژانويه ۲۰۱۴

jebhe.jpg
به نام خداوند جان و خرد
جای بسی تعجب و تأسف است که در هنگامی که سوء استفاده های کلان و دزدیهای میلیاردی و ثروت اندوزیهایی با ارقام نجومی در همه محافل سیاسی و غیرسیاسی و بین افراد ملت ایران مورد بحث و انتقاد واقع گردیده و موضوع به حدی بالا گرفته که طنین آن گوش فلک را کر کرده است جمهوری اسلامی به بهانه نوشته شدن یک مقاله انتقادی در باره دزدی سه هزار میلیاردی در 2 سال پیش از طرف آقای علی رشیدی یکی از برجسته ترین اقتصاد دانان ایران و عضو هیأت رهبری شورای مرکزی جبهه ملی ایران دستگاه حکومت او را با دوسال محکومیت در سن 77 سالگی به زندان انداخته است. آیا به جای استفاده از نظریات اقتصادی این اقتصاد دان کم نظیر در راه حل مشکلات اقتصادی و پیش گیری ازین گونه تعدّیات به مال و منال ملت، چنین اقدامی از طرف حکومت با عقلانیت و خیرخواهی برای ملک و ملت هیچ گونه هماهنگی دارد؟
باری جبهه ملی ایران به این محکومیت ناروا شدیداً معترض است و آن را جز به غرض ورزی با جبهه ملی ایران که بنیان گذار ملی شدن صنعت نفت و قطع ایادی بیگانه از مخازن زرخیز آن بود نمی داند و نیز آن را پاداش جبهه ای می شناسد که سالهاست موجبات سرازیرشدن دلارهای بی حساب نفت را برای دولتهای ایران فراهم کرده است.

تهران - 28 دی ماه 1392
جبهه ملی ایران