۱۳۹۰ فروردین ۱۰, چهارشنبه

Iran - Part 2:A professional singer sing famous Iranian song in front of...

RT Inside Benghazi: Footage from rebels' stronghold

Iran a women defending her self from being arrested by Police

Tribute to Martyr Mohsen Dokmechi - محسن جان آزادیت مبارک

وضعیت بسیار خطرناک اعتصاب غذا کنندگان در وان- ترکیه+گزارش تصویری

وضعیت بسیار خطرناک اعتصاب غذا کنندگان در وان- ترکیه+گزارش تصویری



etesaabvaan4shanbeh.JPG

اشتراک: تعداد ۷ نفر از پناهندگان سیاسی وارد دومین روز اعتصاب غذای خشک خود شده اند.

این پناهندگان همگی‌ چندین سال است که از طرف کمیساریای عالی‌ پناهندگان سازمان ملل متحد مورد قبول قرار گرفته اند اما در پروسهٔ انتقالشان به کشور امن ثالث به شدت تعلل شده و این فعالین سیاسی در شهر وان و در نزدیک مرز ایران نگاه داشته شده اند.

به گزارش سایت اشتراک، همهٔ این پناهندگان از صبح روز گذشته به اعتصاب غذای خشک دست زده اند، که همین امر شرایط را برای آنان به شدت خطرناک کرده است.

سطح هوشیاری و سلامتی جسمی‌ آنان با سرعت بسیار زیادی در حال پائین آمدن است و در نتیجه نیاز به اقدام بسیار فوری در مورد حفظ جانشان وجود دارد.

صبح امروز حال یک نفر از آنان وخیم شده است و مسئولین سازمان ملل با وجود صورت گرفتن این تراژدی انسانی در مقابل چشمانشان، هیچ واکنشی نشان نداده اند و بدون هیچ گفتگویی تنها با آمبولانس تماس گرفته اند.

روز گذشته نیز تعدادی از رسانه‌های ترکیه در محل حاضر شده اند و اقدام به مصاحبه با اعتصاب کنندگان کرده اند.

یکی‌ از پناهندگان در بخشی‌ از مصاحبه ی خود عنوان کرد:

"۱ از چه تاریخی‌ دست به اعتصاب غذا زدید؟

از صبح روز ۲۹ مارث ۲۰۱۱با تحویل نامه‌ای سرگشاده به سازمان ملل مستقر در شهر  وان اعتصاب خود را شروع کرده ایم

۲دلیل اعتصاب شما چیست؟

ما حدود سه سال است که درخواست پناهندگی مان از سوی سازمان ملل مورد قبول واقع شده ولی متاسفانه با کم کاری این سازمان برای جابجای ما هنوز اقدام جدی صورت نگرفته است قبلان به صورت فرمالیته پرونده‌هایمان را به گفته خودشان به کشورهایی داده اند ولی‌ با تماسی که با این سفارتها داشتیم به ما گفت شد که پرونده شما  از سوی سازمان ملل به سفارت مان واقع در ترکیه واگذار نشده . ولی از طرف سازمان ملل به ما ابلاغ شده بود که پرونده‌های تان از سوی این کشورها راد شده .

عکس‌العمل سازمان ملل امروز با شما چگونه بود آیا اقدامی در باره خواستهای شما کردند؟

نه حتا پرسنل سازمان  قبل از تحویل نامه سرگشاده‌ای که به آنها تحویل دادیم تا به حال پیش ما نیامده و حتا با ما حرف هم نزدند . با اطلاع روزنامه نگارهای ترکیه که با خبر شدند ما در این محل دست به اعتصاب غذا  زده‌ایم به محل آماده به داخل ساختمان سازمان رفته و با پرسنل این سازمان مصاحبه‌های انجام دادند که که ما از چگونگی‌ مصاحبه‌ای که با پرسنل یا مدیر سازمان داشته‌اند اطلاعی نداریم و از سوی این سازمان هنوز توجهی به خواسته‌هایمان نشده"

سایت اشتراک ضمن محکوم کردن بایکوت سیاه رسانه‌های فارسی زبان که در مورد این تراژدی انسانی صورت گرفته است خواستار اقدام فوری و متحد همه گان برای نجات جان اعتصاب کنندگان است.

etesaabvaan4shanbeh (1).JPG
etesaabvaan4shanbeh (2).JPG
etesaabvaan4shanbeh (3).JPG
etesaabvaan4shanbeh (4).JPG
etesaabvaan4shanbeh (5).JPG
etesaabvaan4shanbeh (6).jpg
etesaabvaan4shanbeh (7).jpg
etesaabvaan4shanbeh (8).jpg
etesaabvaan4shanbeh (9).jpg
etesaabvaan4shanbeh (10).jpg
etesaabvaan4shanbeh (11).jpg
جهت تماس با اعتصاب کنندگان با شماره تلفنهای زیر تماس بگیرید
۰۰۹۰۵۵۴۶۹۰۵۰۰۵
۰۰۹۰۵۴۱۶۳۷۲۱۱۸
تماس با کمپین حمایتی 
eshterak۱@gmail.com
http://www.eshterak.info/refugee



 نام
 شماره پرونده
 تاریخ قبولی
۱
 منوچهر
۰۷c۰۲۰۸۳
۱/۲/۲۰۱۰
۲
 صمد
۰۷c۰۱۰۷۴
۳/۲/۲۰۱۰
۳
 رفعت
۰۷c۰۲۷۸۳
۲۰/۶/۲۰۰۸
۴
 حمزه
۰۵c۰۰۸۳۴
۱۳/۶/۲۰۰۷
۵
 پوریا
۰۶c۰۱۳۱۷
۸/۱/۲۰۰۹
۶
 ثریا
۰۸c۰۴۷۴۵
۱۰/۳/۲۰۰۹
۷
 سعدی
۰۶c۰۱۱۷۸
۱۷/۹/۲۰۰۸




 مشخصات تماس با کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل- ترکیه در زیر آمده است 

Birleşmiş Milletler Mülteciler Yüksek Komiserliği ANKARA
Adres:     Tiflis Cad. ۵۵۲. Sok. No:۳ Sancak Mah. ۰۶۵۵۰ Ankara

Telefon:   ۰۳۱۲ ۴۰۹ ۷۰ ۰۰
Fax:          ۰۳۱۲ ۴۴۱ ۲۱ ۷۳
turan@unhcr.org 
Birleşimiş Milletler Mülteciler Yüksek Komiserliği VAN
Adres:      Istasyon Mahalle, Terminal ۱. Sokak Hayirlar Caddesi ۴۰/۲ Van

Telefon:   ۰۴۳۲ ۲۱۵۵۴۷۰ - ۲۱۴۳۶۳۰
Fax:          ۰۴۳۲ ۲۱۴۸۴۰۴
turan@unhcr.org 

تنبورنوازی شهید کیانوش آسا

بخشی از میلیاردها پولی که به غارت می رفت: هواپیمای توقیف شده سپاه در ترکیه علاوه بر سلاح حامل صدها میلیون دلار وجه نقد بود

بخشی از میلیاردها پولی که به غارت می رفت: هواپیمای توقیف شده سپاه در ترکیه علاوه بر سلاح حامل صدها میلیون دلار وجه نقد بود

براساس گزارش ويژه کارشناسان ايران سبز از ترکيه هواپيمای متعلق به سپاه پاسداران که در ترکيه به زمين نشانده شد علاوه بر حجم بالايی از مواد منفجره ، حاوی ميليونها دلار پول نقد بوده است . مقامهای ترکيه که از طريق نيروهای آمريکايی و دو منبع خبری ديگر در جريان پرواز اين هواپيما قرار گرفته بودند همزمان با عبور هواپيما از فراز اين کشور، از خلبان خواستند در خاک ترکيه فرود آيد اما مقاومت خلبان باعث شد  جت های جنگی ترکيه هواپيمای سپاه را دياربکربه زمين بنشانند.
مبلغ نقدی کشف شده در اين هواپيما ۵۶۰ ميليون دلار است .علاوه بر آن ۶۰۰ کيلو گرم مواد منفجره بسيار قوی به همراه تعدادی موشک پيشرفته ازاين هواپيماکشف و ضبط شد.

مقامهای ترکيه عليرغم در دست داشتن فهرست کاملی از آنچه در هواپيمای سپاه بدست آمده ، از دولت ايران خواسته است تا خود فهرستی از مجموله هواپيما را اعلام کند تا متعاقبا آنها را به ايران تحويل دهند! اما از آنجايی که حکومت ايران هرگز حاضر به اعتراف در مورد قاچاق پول و سلاح های کشتار جمعی به لبنان نخواهد بود می توان اطمينان داشت که اين محموله جنگی و آن مبالغ هنگفت از درآمدهای مردم ايران نيز از دست رفته تلقی می شوند و ترکيه پاداش نيم ميليارد دلاری خود را از کشف و ضبط اين محموله به دست می آورد.
به گزارش کارشناسان ايران سبز پيش از اين نيز ۲ مورد نقل و انتقالات هنگفت مالی به همين شيوه و به دليل نادانی های پياپی مقامهای خشونت طلب حکومت ايران به دست ترکيه کشف و ضبط شده است.

فراخوان گزارشگران درمحکومیت حکم وحشیانه اعدام شیرکو معارفی



این در حالیست که میدانیم اعدام های مخفیانه زندانیان سیاسی بدون اطلاع خانواده ها و وکلای آنها بکرات از طرف رژیم حاکم صورت پذیرفته است. سکوت را جایز ندانیم و زندانیان سیاسی از جمله شیرکو معارفی  را در زندان های مخوف حاکمان تنها نگذاریم.  ما فعالین سیاسی - فرهنگی و اجتماعی بدین طریق مراتب اعتراض خود به حکم اعدام دولتی و عمل وحشیانه جمهوری اسلامی را اعلام نموده و خواهان توقف بازداشت ها, شکنجه و اعدام و آزادی بی قید و شرط شیرکو معارفی و سایر زندانیان سیاسی وعقیدتی می باشیم.
..........................

نامه سرگشاده فعالین سیاسی فرهنگی و اجتماعی به افکار عمومی جهانیان و نماینده ویژه سازمان ملل
     درمحکومیت حکم وحشیانه اعدام شیرکو معارفی
زندانی سیاسی کرد شیرکومعارفی دریک قدمی اعدام  است– اعتراض کنیم!
 بر اساس خبرهای دریافتی و منتشر شده,  جمهوری اسلامی قصد دارد که شیرکو معارفی را در امتداد اعدام های زنجیره ای اخیر به جوخه مرگ بسپارد و این زندانی سیاسی کرد را اعدام کند. شیر کو در مهر ماه هزار و سیصد و هشتاد و هفت بازداشت و تا این تاریخ در اسارتگاههای رژیم بسر میبرد. وی از سوی نهاد قضائی رژیم به اعدام محکوم و این اقدام جنایتکارانه از طرف بیدادگاههای انقلاب اسلامی تائید شده است. از جمله  اتهامات  وی "  اقدام علیه امنیت ملی "و " محاربه با خدا"  اعلام شده است. جمهوری اسلامی از دیرباز با سرکوب, شکنجه, زندان و اعدام با مردم ایران سخن گفته است و فشار بر زندانیان سیاسی و خانواده های آنها هرگز کاهش نیافته و این روند همچنان ادامه دارد.  بر طبق گزارشات اعلام شده تاریخ اعدام وی 11 اردیبهشت ماه 1390 برابر اول ماه مه  (روزجهانی کارگر)به اطلاع عموم رسیده است. این در حالیست که میدانیم اعدام های مخفیانه زندانیان سیاسی بدون اطلاع خانواده ها و وکلای آنها بکرات از طرف رژیم حاکم صورت پذیرفته است. سکوت را جایز ندانیم و زندانیان سیاسی از جمله شیرکو معارفی  را در زندان های مخوف حاکمان تنها نگذاریم.  ما فعالین سیاسی - فرهنگی و اجتماعی بدین طریق مراتب اعتراض خود به حکم اعدام دولتی و عمل وحشیانه جمهوری اسلامی را اعلام نموده و خواهان توقف بازداشت ها, شکنجه و اعدام و آزادی بی قید و شرط شیرکو معارفی و سایر زندانیان سیاسی وعقیدتی می باشیم.
گزارشگران
29.3.2011
آدرس برای حمایت

 
افراد:
آزاده سپهری – ابراهیم آوخ -  امیر محسن محمدی - آرش کمانگر - افسانه خاکپور - اصغر نصرتی ( چهره ) امین حصوری –  امین بیات -  انور میر ستاری -  آمادور نویدی -  بهروز فراهانی -  بهرام چوبینه – بصیر نصیبی -  بهمن شفیق - بهنام زندی - برهان عظیمی -  بهرام رحمانی -  بهروز سورن – پروین ریاحی –  پرویز داورپناه – پویان انصاری -  سیاوش عبقری -  سام قندچی - سیاوش محمودی - سیامک مویدزاده - سیامک جهان بخش - شهاب شکوهی - شهلا صفائی - شهلا عبقری -  شکوه میرزادگی -  صبری بهمنی - صادق تهرانی - طاهره خرمی -  طیبه اسدی - علی ندیمی – عباس سماکار - عباس منصوران - علی دروازه غاری -  علی پیچگاه -  علی فرمانده - علی طایفی - عباس بختیاری – فریبا ثابت -  فرهاد مهدوی -  فرهاد حیرانی – فیروز مستعان - فرهنگ قاسمی - فرخ قهرمانی - فیروزه راد -  کورش عرفانی -  گیل آوائی - رضا هیوا -  جمشید صفاپور – جعفر پویه - جواد دادستان - جهانگیر محبی - ح ریاحی –  حسن حسام -  حنیف حیدرنژاد -  حسین نقی پور -  حسن بهگر -  رسول شوکتی – مینا انتظاری -  مهری زند - مینو همیلی -  محمود خلیلی -  محمد رضا اسکندری - مژده ارسی - منوچهر شهابی - مهناز قزلو -  محمد توفیق اسدی -  مجتبی نظری -  نیلوفر بیضائی -  ناهید باقری -  ندا نوآور - همایون ایوانی - هوشیار اسماعیلی - ی صفائی -  
 
رسانه ها
 
سایت آزادی بیان

سایت گفتگوهای زندان

سایت بولتن

ایران تریبون

وبلاگ آزاده سپهری
 
رادیو همبستگی با کارگران – گوتنبرگ
 
وبلاگ اشتراک
 
سایت شکوه میرزادگی
 
وبلاگ کانون دفاع از کارگران
 
نشریه سینمای آزاد
 
ایرانسکوپ
 
سایت لجور
 
وبلاگ اندیشه
 
سایت اشتراک
 
پارس دیلی نیوز
 
سایت آفتابکاران
 
احترام آزادی
 
وبلاگ برسان سلام یاران

وبلاگ شاهین شهر

وبلاگ نی لبک هائی که انسان را سرودند

سایت پرس لیت
 
سایت گزارشگران
 
وبلاگ خبری گزارشگران
 
وبلاگ کمیته دفاع از آزادی و برابری در ایران – وین
 
وبلاگ اندیشه نوین
 
سایت رنگین کمان
 

Revolutionary Flowerpot Society


نهادهای سیاسی اجتماعی و فرهنگی
انجمن دفاع از زندانیان سیاسی – عقیدتی ایران در انگلستان
کانون روزنامه نگاران و نویسندگان برای آزادی
سازمان زنان 8 مارس – ایران – افغانستان
رادیو آوا - هانور
کمیته دفاع از آزادی و برابری در ایران – وین
کانون پشتیبانی و دفاع از مبارزات مردم ایران - هانور
اتحاد برای ایران - بلژیک
کانون دفاع از دمکراسی در ایران - هلند
انجمن فرهنگی اندیشه - گوتنبرگ
فدراسیون ارو پرس
جامعه رنگین کمان
شورای کار -  کمون
کانون همبستگی با کارگران ایران - گوتنبرگ
بنیاد اندیشه و آزادی بیان
بنیاد اسماعیل خویی
 آسیل کمیته گروه ایران - گوتنبرگ
کمیته آمریکائیان – ایرانیان پیشرو
انجمن فرهنگی ایران همراه- گوتنبرگ
رادیو همراه – گوتنبرگ
هیئت تحریریه پارس دیلی نیوز

زندانی سیاسی کردشیرکومعارفی دریک قدمی اعدام – اعتراض کنیم!




     زندانی سیاسی کردشیرکومعارفی دریک قدمی اعدام – اعتراض کنیم!


بر اساس خبرهای دریافتی و منتشر شده جمهوری اسلامی قصد دارد که شیرکو معارفی زندانی سیاسی کرد را اعدام کند. شیر کو در تاریخ دهم آبان هزار و سیصد و شصت و هفت بازداشت و تا این تاریخ در اسارتگاههای رژیم بسر میبرد. وی از سوی نهاد قضائی رژیم به اعدام محکوم و این اقدام جنایتکارانه از طرف بیدادگاههای انقلاب اسلامی تائید شده است. از جمله  اتهامات  وی اقدام علیه امنیت ملی و محاربه با خدا اعلام شده است.  بر طبق گزارشات اعلام شده تاریخ اعدام وی 11 اردیبهشت ماه مصادف با اول ماه مه  به اطلاع عموم رسیده است. این در حالیست که میدانیم اعدام های مخفیانه زندانیان سیاسی بدون اطلاع خانواده ها و وکلای آنها بکرات از طرف رژیم حاکم صورت پذیرفته است. سکوت را جایز ندانیم و زندانیان سیاسی از جمله شیرکو معارفی  را در زندان های مخوف حاکمان تنها نگذاریم.
ما فعالین سیاسی , فرهنگی و اجتماعی بدین طریق مراتب اعتراض خود به این حکم و عمل وحشیانه جمهوری اسلامی را اعلام نموده و خواهان آزادی بی قید و شرط شیرکو معارفی و سایر زندانیان سیاسی عقیدتی هستیم.
گزارشگران
29.3.2011
امضاء افراد, نهادها و رسانه ها

واردات قاچاق 94 تن طلا به ارزش 6.5 هزار ميليارد تومان در سال گذشته چاپ ترانهء «نه خدا، نه ارباب!» موسیقی رپ گروه کانای (بی سروپا) [نام کانای یادآور ترانهء «بیداری طبقهء کارگر» است ساختهء دارسیه و ژان باتیست کلمان در1871] http://www.youtube.com/watch?v=2JKYQQtAn0I [معرفی ترانه همراه با متن فرانسوی: تقدیم به بچه های رپ در ایران و خارج] بگو ببینم راستی راستی ایمون دیوونه وار به چه درد می خوره؟ من که نمیدونم چی بگم، دندان قروچه می رم، خیلی تکان دهنده س، وقت تلف کردنه، به انتظار باد نشستنه، پافشاری نادرسته، با اینکه می بینیم حقیقت از پرده بیرون زده. اما اگر که بگید اصل ما از کجا س؟ من میگم: از بیگ بانگ، از تکامل، همه با کینگ کنگ برادریم. هرکه غیر از این بگه دیوونه س. داداش! همه جزء پستاندارانیم، فقط عقل هم داریم، همین. نه خدا، نه ارباب! این چیزا رو بذار کنار، همه چی حساب شده س، نگران نباش، من نمی فهمم نماز و دعا پیش خدا، چی میتونه برات بیاره جز اینکه ما را عقب برونه، یا چه میدونم به افسانه بافی بندازه. تا دیگه رو خودمون حساب نکنیمو خدا رو باور کنیم و او را بپرستیم. میگن زیردستا بالا دست می شن، اینجوری ما را منتر می کنن، قسم می خورن که وقتی مُردین پاداش میگیرین! اما ما از خدا چه می دونیم؟ به چه حسابی باید به غیب ایمون بیاوریم و به آن دل خوش کنیم؟ پس در یک کلام بیایین عاقل باشیم و نامعقول را تقدیس نکنیم. نه خدا نه ارباب! این منو از کوره به در می بره که تو ماجرای ملحدین زبونا باز شدند و وجدانها بیدار، اما ادیان هزارون نفر را که به ایمون خود ساده دلانه اعتماد کرده بودن، به خون می کشند. کشیش، ملا، خاخام، مرشد چه فرقی دارن، همه سر و ته یک کرباس ان. من وا می ایستم چون فاصله گرفتن از دین منو از هر آئینی که بخواد بر زندگی من فرمون برونه خلاص می کنه. در یک کلام دین چیزی نیست جز ساختهء انسان و ابزاری تو دست اغنیا برای به برده کردن مردم. نه خدا نه ارباب! رهبرهای مذهبی، همه، عین پادشاهان ان. چه ساده است موعظه وقتی تو ابریشم می گوزی. برای ما قرض های آخر ماه می ماند و گرسنگی خوردن و محرومیت از هر حقی. اونها به خودشون حق می دن که راجع به کارای ما قضاوت کنن. آخه کی اند این خرفت ها که کسب و کارشون فروش عقیده و ایمون است تا از فراز میلیونها ثروتشان به ما درس بدهند که مثلاً چه چیز خوبه چه چیز بده. من به یک قدرت سیاسی که می دونه مهره ها و نقشه های سیاسی اش را چطوری جا بندازه می گم: برو به تخمم، برو گورتو گم کن! من خدا و ارباب ندارم. پدر! من که نردهء گهواره را دیده م، دیگه میله های آهنی رو بر پنجره م تحمل نمی کنم. من میگم همه شان برن پی دادن! نه خدا نه ارباب! این را توی کله ت فرو کن: نه خدا نه ارباب! ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ترجمه برای اندیشه و پیکار، با سپاس از آناهیتا که متن فرانسوی را پیاده کرد: Ni Dieu, Ni Maître! Groupe La Canaille http://www.youtube.com/watch?v=2JKYQQtAn0I Dis moi à quoi ça sert, vraiment la foi éperdument, j'en perds mes mots, sers les dents, je pense comme c'est percutant, on perd du temps, espère du vent, on se positionne à tort, alors que la vérité crève l'écran. Mais dites donc, à la question d'où vient-on? Je réponds Big Bang, Evolution, tous des frères de King Kong. Qui prétend le contraire serait fou. Tous des mammifères mon frère, dotés de raison, c'est tout. Ni Dieu, Ni Maître! Dehors, t'inquiète, c'est calculé, je vois pas en quoi prier l'immaculé, pourrait t'porter à part nous faire reculer, ou basculer dans je ne sais quoi, se mettre à affabuler. Ne plus nous miser sur soi mais croire en Dieu et l'aduler. Les derniers seront les premiers, c'est comme ça qu'ils nous font danser, quand vous serez mort, je vous jure vous serez récompenser! Mais Dieu qu'est-ce qu'on en sait? Rien qui peut compenser le fait qu'il faut croire sans voir, et s'en contenter, donc, en condensé: restons sensé, pas question d'encenser l'insensé. Ni Dieu, Ni Maître! Ça me fait délirer, les bouches sont déliées, les consciences sont éveillées devant l'affaire templiers, mais c'est par milliers que les religions en ont tuées des gens qui avaient confiance en leur croyance, sans s'en méfier. Prêtre; Imam, Rabin, Gourou, où est la différence, c'est la même influence. Je monte la résistance, car mes distances me dispensent de tout endoctrinement qui voudrait diriger mon existence. La religion, n'est autre que l'œuvre de l'homme, un instrument des riches pour asservir le peuple en somme. Ni Dieu ni Maître! Les dirigeants religieux ressemblent tous à des Rois. Facile de prêcher la foi quand on péte dans la soie. Nous c'est les dettes en fin de mois, et la diète en fin de droit. Et ils se permettent de juger nos actes, en fin quoi, qui ils sont d'abord ces vieux cons dealer d'opinion, pour nous faire la leçon, nous dire ce qui est bon, du haut de leur millions. Une puissance politique qui sait placer ses pions, des idées politiques je veux leur dire je m'en torche les fions, qu'ils aillent se faire mettre, je suis sans Dieu, ni Maître. Mon père né au berceau, je veux plus de barreaux à ma fenêtre. Je dis qu'ils aillent tous faire mettre, Ni Dieu, ni Maître! Rentre bien ça dans ta tête: Ni Dieu, ni Maître!


ازمروارید های خونین میدان لو لو ی بحرین تا ضد انقلاب های فتنه گر میدان انقلاب تهران!

ازمروارید های خونین میدان لو لو ی بحرین تا ضد انقلاب های فتنه گر میدان انقلاب تهران!
بصير نصيبي
چند روز پیش اطلاعیه تامل برانگیزی از جانب جمعی ازکارچرخانان سینمای ج. اسلامی منتشر شد که سایت ها و وبلوگ های حامی مغلوبین انتصابات سال 88 وانواع واقسام جریان های مرتبط با سبرالهی ها هم از کنارش بی تفاوت گذشتند وچرا؟ به گزارش جام جم آنلاين این اطلاعیه آمیخته به سوره القصص. آيه 5 ( نُريدُ اَن نَمُنّ عَلَي الّذينَ استُضعِفُوا فِي الاَرضِ ، وَ نَجعَلَهُم اَئمّه وَ نَجعَلَهُم الوارِثين) است. و آنرامجيد مجيدي، ابراهيم حاتمي‌کيا،کمال تبريزي، سيدمهدي شجاعي، عبدالحسين برزيده، مجتبي راعي، محمد حسين حقيقي، محمد مهدي عسگرپور، محمدرضا هنرمند، سيدرضا ميرکريمي از فيلمسازان سينماي ج.ادرباره حوادث بحرين صادر کرده اند( این آیه ها   فقط برای کشور های دیگرمنطقه نازل شده و ج.ا. را شامل نمی شود)
به گزارش مهر، در متن اين بيانيه آمده است:
 «مُرواريدهاي خونينِ ميدانِ لولو، اين جغرافياي خط خطي ارزاني خودشان !
 اين چه ظلمي است که بر فرزندان زهرا (س) مي‌رود؟ اين چه غربتي است که سهم من ايراني فقط تماشاي تصاوير لغزان و وحشتزده بحريني بايد باشد؟
اين چه قاعده احمقانه‌اي است که آل سعود به دعوت حاکمِ غريبه نوازِ بحرين سرباز و آتش روانه ميدان لولو کند و من ايراني نبايد به دريا بزنم تا در کنار مرواريدهاي خونين ميدان لولو باشم؟ اين چه عيد عزا آلودي است که سهم ما فقط يک حيرت است؟
برادر بحريني ما دلمان در ميدان لولو جا مانده. خواهر بحريني ما پلک چشمانمان به صورت حيرتزده و فرياد بغض آلودتان همچنان باز مانده. عمو، خاله و عمه‌هاي بحريني‌ام چه سخت است مرهم بر زخم فرزندان شجاع نهادن و آنها را اميدوار روانه کردن. کاش در کنارتان بوديم و حنجره خسته از فريادتان را مي‌بوسيديم. کاش در کنارتان بوديم.
ما اهل ذوق، علم سياست نمي‌دانيم ولي دلي داريم که آينده‌بين است. آينده با شماست!
سپاهِ اَبرهه آمريکا که دل به فيلهاي آهني خوش کرده و يَله بر سرزمين غصبي داده بداند که قرآن نويد داده است "و نُريدُ اَن نَمُنّ عَلَي الّذينَ استُضعِفُوا فِي الاَرضِ ، وَ نَجعَلَهُم اَئمّه وَ نَجعَلَهُم الوارِثين". "ما مي‌خواهيم بر مستضعفان زمين منت نهيم و آنان را پيشوايان و وارثان روي زمين قرار دهيم" ( سوره مبارکه القصص. آيه 5 )»
در میان امضا کنندگان نام مجید مجیدی کارگردان محبوب اپوزیسیون ویکی از فیلمسازان فستیوالی به چشم میخورد وچه بسا محرک انتشار این اطلاعیه هم خود اوست .یادتان مانده از سالها پیش چه ستایش ها نثار مجید محیدی و فیلم بچه های آسمانش کردیم؟ چه افتخار ها که بابت کار آقا مجید نصیب ما شد؟یکی از« پروپاکاندا»فیلم های دفتر موسوی برای ستاد انتخاباتی اش را هم این جناب مرتکب شد. همچنین نظام با صرف هزینه هنگفت از طریق شرکت های پخش ،فیلم آقا را تا نامزدی اسکار هم کشاند. چه شادی ها میکردیم وچه افتخار هایی نصیب ما می شد اگر یک مجسمه اسکار هم از جانب ابر قدرت وامریکای جهانخوار تقدیم می شد . ( البته چندان جای نگرانی نیست اگر جو سازی ها همچنان به نفع فیلم وفیلمساز حکومتی اصغر فرهادی ادامه یابد بعید نیست که دولت پرزیدنت دکتر احمدی نژاد اسکار2011 را هم به مانند برلیناله فتح کند)  واگر حوادث ناگهانی پیش نیاید واین آرزوی ج. اسلامی  وعاشقان سینمای گلخانه ای هم تحقق بیابدآنوقت باید شکر گذار هم باشیم که  احمدی نژاد ودولت مهرورز وهنر پرورش همچنان ماند ومجری فرامین رهبر معظم حاضر وبنیان گذار راحل شد وقتل  عام مردم را ادامه داد وجنبش سال 88 وحرکت های پیوسته با آن را با شقاوت سرکوب کرد اما در عوض برایمان مجسمه اسکار را به ارمغان آورد!!!
 این اطلاعیه نشان می دهد که اولا فیلمسازان سینمای جمهوری اسلامی بر خلاف ادعایشان اگر لازم بدانند واگر مصالح نظام اقتضا کند خیلی هم سیاسی تشریف دارند ،دوم این که ترس از سقوط نظام هر دو باند نظام را ترسانده است. منتها هر کدام به شیوه خود برای حفظ نظام پوسیده شان تلاش میکنند. این اطلاعیه خود گویا است و نیاز به توضیح وتفسیر هم ندارد ببینیدکه چگونه بند، بند ش ومو به مو با مصالح نظام تطبیق داده شده است. چه بسا واواک خود اطلاعیه فیلمسازان حکومتی را دیکته کرده است چرا که احمدی نژاد وخامنه ای هم دراین روزها دایم برای مردم مصر، لیبی، تونس ، و بحرین و کشور های عربی اشک تمساح میریزند وخود مردم ایران را با شقاوت وبیرحمی سرکوب می کنند .
 جالب این که فیلمسازان دولت مافیایی هم دچار کور چشمی مصلحتی شده اند استبداد وارتجاع وخفقان وسرکوب آخوندها را نمی بینندامانگران ظلمی هستند که امیر بحرین در حق فرزندا ن زهرا روا می دارد ( نکند بعدا اینان بخواهند ادعا کنند قصدشان کنایه به ظلم دولت احمدی نژاد به فرزندان زهرا رهنورد بوده است ،با توجه به ارادت ویژه  ی مجیدی به خانواذه موسوی طرح این ادعا هم دور از ذهن نیست!).
 در این اطلاعیه گفته شده است:
«ما اهل ذوق، علم سياست نمي‌دانيم ولي دلي داريم که آينده‌بين است»  
 لازم نیست علم سیاست بدانید همین قدر که علم چاپلوسی ودستمال داری راخوب آموخته اید خود کم کاری نبوده است . اما اگرآینده بین هم هستید زمان سقوط نظام حمهوری اسلامی را هم ببینید وجوابی برای روز پاسخگویی بیابید.
بصیر نصیبی
 26 مارش 2011

تصوير دردناك جنازه كارون 9 ساله از قربانيان قتلهاي حكومتي كه با چاقو بدست مزدوران جمهوري اسلامي در كنار پدرش جان باخت


حميد حاجي زاده شاعر و دبیر ادبیات کرمانی، متخلص به «سحر» و از قربانیان قتل های زنجیره ایست که به همراه پسر ۹ ساله‌اش «کارون» در خواب با ۳۸ ضربه چاقو قطعه قطعه شدند. این جنایت در آخرین شب شهریور ماه سال ۱۳۷۷ رخ داد . قاتل یا قاتلان قصد قتل حاجی زاده را داشته‌اند، اما پسر کوچک او که ابتدا توسط پدرش پنهان شده بود، به یاری پدر می‌آید، و حتا با قاتل یا قاتلان درگیر می‌شود، تا جایی که موی قاتل یا قاتلان در دست پسرک به قتل رسیده دیده شده‌است.به همین دلیل پسر ۹ ساله اش نیز با ضربه چاقو به همراه پدرش به قتل می‌رسد اما کارون ۹ ساله و خانواده ی شاعر تصور نمی کردند سربازان خمینی آنگونه سبعانه و بیرحمانه زندگی شان را خونین و جانکاه کنند, در سحر گاهی که باید به سپیده می انجامید و فردایش حمید (سحر) برای تدریس راهی دبیرستان می شد و کارون می رفت سر کلاس درس که بخواند: ما گل های خندانیم فرزندان ایرانیم