۱۳۹۱ شهریور ۹, پنجشنبه


یک مقام ارشد امریکایی در تهران! (تصاویر)

>> یک مقام ارشد امریکایی در تهران! (تصاویر)

سایت اصولگرای رجانیوز نوشت: جفری فلتمن معاون سابق وزیر امور خارجه آمریکا به همراه بان كي مون به تهران آمد.
JeffreyFeltmanIRI.jpg
به گزارش رجانيوز، حضور فلتمن در تهران،‌ اولين سفر يك مقام ارشد سابق امريكايي به تهران پس از انقلاب است؛‌ اگر چه ديك چني معاون اول جنگ طلب بوش، پيش از دوران رياست جمهوري جرج بوش و در مقام رئيس اجرايي شركت نفتي هاليبرتون و به دعوت مقامات كارگزاراني و البته نفتي دولت اصلاحات به تهران سفر كرده بود.
JeffreyFeltmanIRI0.jpg
JeffreyFeltmanIRI00.jpg
فلتمن گرچه در زمان حضور در وزارت خارجه امريكا امكان سفر به تهران و آشنايي بلاواسطه با جامعه ايران و نظرات سران جمهوري اسلامي را نيافته بود،‌ اما سفر بان كي مون به تهران اين امكان را براي او که اکنون مدیر سیاسی سازمان ملل است، فراهم كرده تا انتقال دهنده مستقينم واقعيات ايران اسلامي و نظرات انقلابي سران آن باشد.
گفتني است سيد حسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان در سخنراني هاي خود از تحركات اين ديپلمات آمريكايي در لبنان و موضوع سوريه ياد كرد و از آن به عنوان دشمن خطرناك نام برد.
JeffreyFeltmanIRI1.jpg
JeffreyFeltmanIRI2.jpg
دبیر کل سازمان ملل خردادماه گذشته جفری فلتمن دیپلمات آمریکایی و سفیر سابق آمریکا در لبنان را را به عنوان معاون خود در امور خاورمیانه منصوب کرده بود.
فلتمن به زبانهای عربی، فرانسه و مجارستانی تسلط کامل دارد. او از 2004 تا 2008 میلادی سفیر آمریکا در لبنان بود، مدتی نیز بعنوان دیپلمات در عراق، رژیم صهیونیستی، تونس، مجارستان و هائیتی به سر برده است.