۱۳۹۲ شهریور ۱۱, دوشنبه

شمار قربانیان حمله موشکی به کمپ اشرف به 31 نفر رسید ؛ اولین تصاویر از کشتار ساکنان کمپ

شمار قربانیان حمله موشکی به کمپ اشرف به 31 نفر رسید ؛ اولین تصاویر از کشتار ساکنان کمپ


456فعالان در تبعید: طبق آخرین اطلاعات از عراق،  تا لحظه انتشار این خبر 31 نفر از قربانیان حمله موشکی به کمپ اشرف، شناسایی و تایید هویت شده اند.
آخرین به روز رسانی اسامي قربانیان به شرح زیر است :
 زهره قائمي، گيتي گيوه چيان ، ميترا باقرزاده، ژيلا طلاع، فاطمه كامياب، مريم حسيني، مجيد شيوياري، عظيم نارويي، رحمان مناني، حسن جباري، سعيد اخوان، حسين رسولي، ناصر حبشي، علي اصغر مكانيك، علي محمودي، ابراهيم اسدي، مهدي فتح الله نژاد، عليرضا خوشنويس، محمد رضا صفوي، حميد باطبي، احمد بوستاني، احمد وشاق، قاسم رضواني، قباد سعيد پور، ناصر سرابي، حسين مدني، اردشير شريفيان، فريبرز شيخ الاسلام، ذكريا پور محمدي، ياسر حاجيان و حسن غلام پور
تصاویر زیر مربوط به تیرباران پنج نفر از ساکنین کمپ اشرف میباشد و همانطور که در تصویر نیز مشخص است، قربانبان با دستهای بسته ، به قتل رسیده اند:
444
456
1280857_10151559041257271_1726544558_n
1317
1148884_10151559105802271_242028256_n
999601_10151559105787271_505608094_n
1157701_10151559105627271_944022926_n
1150297_10151559109962271_598001439_n
1237725_10151559105617271_1735301812_n
1174728_10151559122312271_1885563872_n
اخبار مرتبط:
به کشتار انسان ها در قرارگاه اشرف پایان دهید، بازی با جان انسان ها را تمام کنید
حنیف حیدرنژاد
گزارش های منتشر شده از سوی سازمان مجاهدین خلق ایران که تا عصر روز یکشنبه اول سپتامبر 2013 اعلام شده است، از کشته  شدن 52 نفر از اعضاء این سازمان در قرارگاه اشرف در عراق خبر می دهند.
دولت عراق با تمام ارتباطات پیدا و پنهانش که با رژیم جنایتکار حاکم در ایران دارد، سازمان ملل متحد و نمایندگی آن در امور مجاهدین در عراق و دولت ایالات متحده آمریکا، همه باید پاسخ دهند که چه تدابیری در زمینه تأمین و تضمین ایمنی جان مجاهدین مستقر در قرارگاه اشرف در عراق انجام داده بودند؟ چرا و چگونه و به چه دلیل این کشتار انجام  شده است؟ مسئول کشته شدن این افراد چه کس و چه کسانی بوده اند؟ کلیه آمرین و عاملین و همه مسئولین و مسببین این کشتار باید به سرعت شناسائی، دستگیر، محاکمه و مجازات شوند.
یک هیئت بی طرف از سازمان های حقوق بشری باید بتواند به سرعت و بدون هیچگونه محدودیت، تمام اقدامات لازم برای حقیقت یابی در مورد این کشتار را به عهده بگیرد. هرگونه مانع تراشی از سوی هر نیروئی بر سر راه تشکیل و کارِ چنین هیئتی، نشان از دست داشتنِ مستقیم یا غیر مستقیم در این کشتار از سوی نیروی مخالفِ چنین هیئتی می باشد.
در حالی که 18 ماه از انتقال افراد قرارگاه اشرف به کمپ لیبرتی می گذرد و به لحاظ سیاسی کاملا مشخص است که این سازمان دیگر جائی در کشور عراق ندارد، چرا، چرا، چرا و به چه دلیل و با کدام استدلال این  سازمان جان اعضاء خود در این کشور را در معرض خطر مستقیم کشتار قرار می دهد؟ در 18 ماه گذشته 100 نفر از اعضاء این سازمان در قراگاه اشرف مانده بودند تا امور مالی و حفاظت از اموال سازمان مجاهدین در قرارگاه اشرف را حل و فصل نمایند. رهبری سازمان مجاهدین خلق باید پاسخ دهد که چرا "حفاظت از اموال" موجود در قرارگاه اشرف بالاتر از حفاظت از "جان" اعضاء این سازمان قرار دارد؟
همه نیروهای مسئول در تامین جان مجاهدین ساکن در عراق، باید به بازی سیاسی خود و وسیله قرار دادن جان انسان ها بخاطر منافع سیاسیشان بلادرنگ پایان دهند. سازمان ملل متحد باید بطور فعال در این بازی کثیف دخالت کرده وهمه اقدامات لازم برای خارج کردن اعضاء سازمان مجاهدین خلق از عراق را به عهده گرفته و تمام اقدامات لازم را به عهده بگیرد که تا زمان خروج آخرین نفر از افراد این سازمان از عراق، دیگر و به هیچ  وجه، کمترین تهدیدِ جانی متوجه آنها نگردد.
کشتار امروز اعضاء غیر مسلح سازمان مجاهدین خلق در قرارگاه اشرف لکه ننگی برای تمام طرف های ذی ربط و مسببین این جنایت بوده و روز شرمساریِ همه آنانی است که در هر موضع و منصب توان آن را داشته اند که جلوی چنین کشتاری را بگیرند، اما کوتاهی کرده اند.
حنیف حیدرنژاد
01.09.2013

اسامی هفت مجاهد ربوده شده توسط نیروهای امنیتی عراق

اسامی هفت مجاهد ربوده شده توسط نیروهای امنیتی عراق
اسامی مجاهدین خلق که توسط نیروهای نوری‌المالکی به گروگان گرفته شدندعبارتند از:  وجيهه کربلايی، محبوبه لشکری، فاطمه سخايی، فاطمه طهوری، ليلا نباهت و صديقه ابراهيم پور و محسن نيکنامی. 
این افراد از سوی کمیسیاریای عالی پناهندگان به عنوان «پناهجو» و «افراد مورد نگرانی» مورد شناسایی قرار گرفته‌اند.


لم / فیلمی از قتل عام مجاهدین در اردوگاه اشرف (+ 18) حمله نیروهای مسلح به اردوگاه اشرف (2 فیلم)

یلم / فیلمی از قتل عام مجاهدین در اردوگاه اشرف (+ 18) 
 حمله نیروهای مسلح به اردوگاه اشرف (2 فیلم)




[تاريخ مطلب: دهم شهريور ۱۳۹۲ برابر با يکم سپتامبر ۲۰۱۳]

[کد مطلب: 66110]
اسامی جدید قربانیان قتل‌عام شده عبارت است از:‌

شهرام ياسری، اصغر عمادی، سعيد نورسی، سيدعلی سيداحمدی، سيروس فتحی، حيدر گرمابی،
کوروش سعيدی، حميد صابری علی فیض شباهنگامی، عليرضا پورمحمدی، علی محمودی،

تا کنون اسامی زیر از سوی مجاهدین انتشار یافته است:‌

زهره قائمی همرديف مسئول اول سازمان مجاهدين خلق ايران، گيتی گيوه چيان از اعضای ارشد شورای رهبری،
ميترا باقرزاده، ژيلا طلوع، فاطمه کامياب و مريم حسينی اعضای شورای رهبری
و
مهدی فتح الله نژاد، احمد وشاق، احمد بوستانی، حميد باطبی، عليرضا خوشنويس، محمد گرجی، قباد سعيد پور، علی اصغر قديری، اردشير شريفيان، حسين مدنی، مجيد شيوياری، علی اصغر مکانيک، عظيم نارويی، حسن غلامپور، رحمان منانی، حسن جباری، سعيد اخوان، حسين رسولی، ناصر حبشی، علی محمودی، ابراهيم اسدی، محمدرضا صفوی، شجاع متولی، مقداد جعفرزاده، عليرضا پورمحمدی، ناصر سرابی، فريبرز شيخ الاسلام، ياسر
حاجيان، قاسم رضوانی، شهرام ياسری، اصغر عمادی، سعيد نورسی، سيدعلی سيداحمدی، سيروس فتحی، حيدر گرمابی، کوروش سعيدی، علی فيض شبانگاهی و حميد صابری.

اطلاعیه سپاه پاسداران تعداد قربانیان قتل‌عام اشرف را ۷۰ نفر ذکر کرد
بیانیه سپاه در خصوص درگیری در پادگان منافقین
نابودی کامل سرنوشت محتوم منافقین خواهد بود/ تشفی خاطر امت اسلامی از هلاکت کادرهای منافقین
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی تأکید کرد بی‌تردید سرنوشت اجتناب‌ناپذیر و محتوم منافقین جز ذلت، آوارگی، درماندگی و نابودی کامل نخواهد بود.
خبرگزاری فارس: نابودی کامل سرنوشت محتوم منافقین خواهد بود/ تشفی خاطر امت اسلامی از هلاکت کادرهای منافقین
  •  
  •  
 
متن کامل این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
إنّ المنافقین فی الدّرک الأسفل من النّار و لن تجد لهم نصیراً
سرانجام تقدیر الهی بر آن قرار گرفت که فرزندان رشید مجاهدان شهیدِ عراقی با اقدامی انقلابی، انتقام تاریخی خود را از جنایت مشترک صدام و منافقین در انتفاضه شعبانیه که در آن هزاران زن و کودک بی گناه عراقی به شهادت رسیدند را در لانه عنکبوتی منافقین رقم زده و عبرتی جاودانه و رشادتی ماندگار را به اثبات رسانند.
این اقدام که منجر به هلاکت رسیدن قریب به هفتاد تن از کادرهای فاسد منافقین از جمله هفت تن از شورای رهبری و مسئولان اطلاعات و عملیات سازمان منافقین با بیش از 30 سال سابقه جنایت گردید، یقیناً مایه تشفی خاطر امت اسلامی و خانواده های معظم شهدا خصوصا خانواده های معزز شهدای ترور خواهد شد.
بدون تردید دو ملت مسلمان ایران و عراق خاطرات تلخ خیانت ها و جنایت های منافقین پلید را هرگز فراموش نکرده و سرنوشت اجتناب ناپذیر و محتوم منافقین جز ذلت، آوارگی، درماندگی و نابودی کامل نخواهد بود.
سپاه این انتقام الهی را از وعده های خداوند تبارک و تعالی می داند که در سالروز شهادت صالحان این امت، شهیدان رجایی و باهنر عنایت فرمود.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
دهم شهریورماه 1392

شمار قتل‌عام شدگان به ۵۲ نفر بالغ شد- تصاویر قتل‌عام شدگان اشرف

شمار قتل‌عام شدگان به ۵۲ نفر بالغ شد- تصاویر قتل‌عام شدگان اشرف 
اسامی آخرین قتل‌عام شدگان شناسایی شده
۱- نبی سیف
۲- هادی نخجیری
۳- شاهرخ اوحدی
۴- حسین سلطانی
۵- امیرحسین افضل نیا
۶- بیژن میرزایی
۷- ناصر کرمانیان
۸- امیر نظری 

ا
















منبع:پژواک ایران
دن تیرخلاص به مجروحین مجاهدین خلق در کلینیک
۹ تن از مجروحان قتل عام پنجم اشرف، صبح امروز در کلينيک داخلی اشرف توسط نيروهای
جنايتکار سوآت به رگبار بسته شده و  به  هر يک آنها تير خلاص زدند. این افراد عبارتند از اصغر عمادی، شهرام ياسری، سعيد نورسی، سيد علی سيد احمدی، سيروس فتحی، عباس گرمابی، کورش سعيدی، علی فيض شبانگاهی و حميد صابری.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران قتل عام  پناهندگان ایرانی ساکن اشرف  که افراد حفاظت شده تحت کنواسیون چهارم ژنو می باشند را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند .
صبح امروز نیروهای ارتش عراق با شلیک خمپاره و رگبار گلوله به حدود ۱۰۰ نفر از ساکنین اشرف که طبق توافق چهار جانبه سازمان ملل متحد، دولت امریکا ، عراق و نمایندگان ساکنین اشرف برای حل و فصل اموال خود در آنجا بسر می بردند  دست به کشتار بی رحمانه آنها زدند و حتی گروگانهایی را که در دست آنها بودند با شلیک تیر خلاص به قتل رساندند.
خبرگزاری سپاه پاسداران در گزارشهای متعدد و متناقض خود در سایت خبرگزاری خود( فارس) به حمایت از این کشتارها پرداخت وبطور ضمنی مسئولیت این حمله را به عهده گرفته است و نقش سپاه تروریستی قدس و فرمانده خونریز و جنایتکار آن قاسم سلیمانی را در این کشتار عیان کرد هر چند که ظاهرا اجرای این کشتار وحشیانه به دستور مالکی و ارتش عراق می باشد.
رژیم ولی فقیه که در طی حاکمیت خود به ترور فعالین  سیاسی در خارج کشور ، شکنجه و اعدام زندانیان سیاسی و سرکوب خونین مردم ایران شهرت خاص دارد و اخیرا پا را فراتر گذاشته است و با حمایت از دیکتاتورهای دست نشانده خود مانند مالکی و اسد جنایتهای هولناکی را در این کشورها به پا نموده است.
لذا فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، از دبیر کل سازمان ملل متحد و سایر مراجع بین المللی خواستار دخالت بی درنگ برای نجات جان بازماندگان ، رهایی گروگانهای گرفته شدگان ، دستگیری و مجازات امران و عاملان این قتل عام هولناک و ضدبشری است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۰ شهریور ۱۳۹۲ برابر با ۰۱ سپتامبر ۲۰۱۳

تصاویر و اسامی قتل‌عام شدگان درحمله‌ی مسلحانه‌ به اشرف ۱۰ شهریور ۱۳۹۲

تصاویر و اسامی قتل‌عام شدگان درحمله‌ی مسلحانه‌ به اشرف ۱۰ شهریور ۱۳۹۲


بهروز سورن: نیمه شب نوشته ها 69 - چه کسانی از کشتار اعضای سازمان مجاهدین در اشرف سود می برند؟

بهروز سورن: نیمه شب نوشته ها 69 - چه کسانی از کشتار اعضای سازمان مجاهدین در اشرف سود می برند؟


بر طبق گزارشات منتشر شده باز هم با حمله نیروهای نظامی مالکی در عراق  تعداد زیادی از اعضای سازمان مجاهدین طعمه سیاست بازی شدند. سیاستی که  یک سوی آن با قطعیت حاکمان خونخوار جمهوری اسلامی و سوی دیگر آن حکومت عراق است. ساکنین قتلعام شده این مقر مجاهدین که بشکل وحشیانه ای مورد تعرض نظامی قرار گرفته اند و آنگونه که از تصاویر پیداست هدف قتل و نابودی آنها بوده است, ناخواسته ابزار سیاستگذاری  این دو حاکمیت بوده اند.
در واقع این نیروها در منطقه آمریکا و سازمان ملل را در برابر عملی انجام شده قرار داده اند که بی ربط به اوضاع سیاسی این ناحیه و بحران سوریه نیست. جنایت بزرگ در هیاهوی حمله نظامی آمریکا  به سوریه و تهدیدات ایران در قبال اسرائیل گم شده است و شورای ملی مقثاومت و سازمان مجاهدین را در برابر شرایط موجود قرار داده است.
رهبری سازمان مجاهدین نیز از این کشتار نهایت بهره را خواهد برد و موقعیت سیاسی خود را در سطح بین المللی آپ دیت خواهد کرد. این اول بار نیست که این مقر مورد حمله نظامی نیروهای مالکی قرار می گیرد. بهره نگرفتن از تجربیات گذشته از سوی رهبران این سازمان و شورای ملی مقاومت خود مسئولیتی عظیم بر دوش آنها قرار داده است و در آینده بی تردید سوالات بسیاری را در برابر آنها قرار خواهد داد.
انتقال نیروهای این سازمان از این مقر موضوعی است به قدمت چندین سال و تعلل رهبری سازمان مجاهدین  در درک شرایط و بیرون بردن ساکنین این مقر از زیر ضرب جمهوری اسلامی و مالکی نشان رضایت خاطر آنان در حفظ شرایط موجود می باشد.زمان آن فرا رسیده است که اپوزیسیون جمهوری اسلامی علاوه بر محکومیت  این تعرضات نظامی وحشیانه به ساکنین مقر اشرف , رهبری این سازمان را بدلیل ندانم کاری ها و سستی هایش در انتقال نیروهای خود به کشور های امن یادآور شود.
فراموش نکنیم که در شرایط بحرانی جنگی و دقیقا در همین لحظات که شمارش معکوس حمله نظامی آمریکا و وابستگانش به کشور سوریه آغاز شده است. جنایت های بزرک و اینچنینی کوچک نمائی می شوند و از انظار افکار بین المللی دور خواهند ماند.

تصاویری از این جنایت را مشاهده می کنید