۱۳۹۲ شهریور ۱۱, دوشنبه

دن تیرخلاص به مجروحین مجاهدین خلق در کلینیک
۹ تن از مجروحان قتل عام پنجم اشرف، صبح امروز در کلينيک داخلی اشرف توسط نيروهای
جنايتکار سوآت به رگبار بسته شده و  به  هر يک آنها تير خلاص زدند. این افراد عبارتند از اصغر عمادی، شهرام ياسری، سعيد نورسی، سيد علی سيد احمدی، سيروس فتحی، عباس گرمابی، کورش سعيدی، علی فيض شبانگاهی و حميد صابری.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران قتل عام  پناهندگان ایرانی ساکن اشرف  که افراد حفاظت شده تحت کنواسیون چهارم ژنو می باشند را به عنوان جنایت علیه بشریت محکوم می کند .
صبح امروز نیروهای ارتش عراق با شلیک خمپاره و رگبار گلوله به حدود ۱۰۰ نفر از ساکنین اشرف که طبق توافق چهار جانبه سازمان ملل متحد، دولت امریکا ، عراق و نمایندگان ساکنین اشرف برای حل و فصل اموال خود در آنجا بسر می بردند  دست به کشتار بی رحمانه آنها زدند و حتی گروگانهایی را که در دست آنها بودند با شلیک تیر خلاص به قتل رساندند.
خبرگزاری سپاه پاسداران در گزارشهای متعدد و متناقض خود در سایت خبرگزاری خود( فارس) به حمایت از این کشتارها پرداخت وبطور ضمنی مسئولیت این حمله را به عهده گرفته است و نقش سپاه تروریستی قدس و فرمانده خونریز و جنایتکار آن قاسم سلیمانی را در این کشتار عیان کرد هر چند که ظاهرا اجرای این کشتار وحشیانه به دستور مالکی و ارتش عراق می باشد.
رژیم ولی فقیه که در طی حاکمیت خود به ترور فعالین  سیاسی در خارج کشور ، شکنجه و اعدام زندانیان سیاسی و سرکوب خونین مردم ایران شهرت خاص دارد و اخیرا پا را فراتر گذاشته است و با حمایت از دیکتاتورهای دست نشانده خود مانند مالکی و اسد جنایتهای هولناکی را در این کشورها به پا نموده است.
لذا فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، از دبیر کل سازمان ملل متحد و سایر مراجع بین المللی خواستار دخالت بی درنگ برای نجات جان بازماندگان ، رهایی گروگانهای گرفته شدگان ، دستگیری و مجازات امران و عاملان این قتل عام هولناک و ضدبشری است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
۱۰ شهریور ۱۳۹۲ برابر با ۰۱ سپتامبر ۲۰۱۳

هیچ نظری موجود نیست: