در ابتدای ویدئو یک مرد الجزایری رو به دوربین، اعلام می‌کند:"حالا به شکار آنهایی می‌رویم که در محله ما فاحشه‌ بازی می‌کنند."نکته قابل توجه آنکه طبق اطلاعات منتشر شده، این مرد الجزایری ساکن فرانسه است و در زمان وقوع این حادثه در حال گذران تعطیلات در الجزایر بوده است.
در ادامه ویدئو دیده می‌شود که این فرد در حالی که یک چماق به دست دارد به همراه سه مرد دیگر به سمت ساحل می‌رود. او رو به دوربین می‌گوید:"فیلم بگیر، من نیاز به مدرک دارم".

مرد با دیدن زوج‌های جوان در ساحل فریاد می‌زند: "یالله از آنجا خارج شوید"او در ادامه به "شکار"چندین زوج جوان در ساحل می‌پردازد و می‌گوید:"اگر تو جای من بودی و من دخترها را اطراف خانه تو می‌آوردم، تو چه کار می‌کردی؟ شانس آوردی که ما نمی‌زنیمت". 
او در ادامه با انتقاد از پلیس، می‌گوید آنها به وظیفه خود عمل نمی‌کنند و ادامه می‌دهد:"بله؛ این شکلی از جهاد است... باید جلوی کثافت‌کاری ایستاد. دیگر هیچ حرفی باقی نمی‌ماند و از این به بعد حسابتان با چماق است".
اما ماجرای "شکار"زوج‌ها در الجزایر به همین‌جا ختم نشد. با انتشار گسترده این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی به ناگهان ویدئوی دومی از همان فرد منتشر شد. در این ویدئوی جدید، این مرد الجزایری از افرادی که آزار دیده‌اند عذرخواهی می‌کند:"من نه عضو داعش هستم و نه تروریست، من اگر به کسی آسیب رساندم، از او عذرخواهی می‌کنم. این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد".


اما به نظر می‌رسد پلیس الجزایر ماجرا را بسیار جدی گرفته است. به گفته رسانه‌های محلی، فرد خاطی روز یکشنبه گذشته به دستور دادستان بازداشت شده است.
«شکار» زوج‌های جوان پدیده نادری در الجزایر نیست