۱۳۹۳ بهمن ۷, سه‌شنبه

جوانی که قصد داشت خود را از بالای ساختمان چهار طبقه مدیریت پسماند شهرداری بوشهر به پایین پرتاب کند، با تلاش و گفت وگوی عوامل حاضر در صحنه، از تصمیمش منصرف شد.



خلیج فارس: جوانی که قصد داشت خود را از بالای ساختمان چهار طبقه مدیریت پسماند شهرداری بوشهر به پایین پرتاب کند، با تلاش و گفت وگوی عوامل حاضر در صحنه، از تصمیمش منصرف شد.

به گزارش «خلیج فارس»؛ این فرد کارگر پیمانکار لایروبی کانال های شهری بوشهر است که ماهانه قرارداد آنها تمدید می شود و برای بهمن ماه عدم نیاز وی اعلام شده بود. وی نیز پیش از ظهر امروز (یکشنبه) از طریق ورود به ساختمان مدیریت پسماند در چهار راه ولیعصر  مقابل پمپ بنزین مرکز شهر، روی پشت بام آن حاضر شده و اظهار داشت: به دلیل اخراج، قصد خودکشی دارد.

پس از 10 دقیقه از اقدام این فرد، نیروهای پلیس و آتش نشانی در محل حاضر شدند.

این گزارش می افزاید: با گذشت 20 دقیقه از حضور این فرد بر بالای ساختمان چهار طبقه، برخی مسئولان حاضر در صحنه از طریق گفتگو با این جوان، وی را به انصراف از خودکشی مجاب کردند.

پس از آن، جمعیت رهگذری که با این اقدام در محل تجمع کرده بودند با شنیدن انصراف از خودکشی خوشحال شده و از اضطراب رهایی یافتند.

با این توافق، برخی عوامل حاضر در صحنه توانستند در پشت بام حاضر شده و کارگر شهرداری را به اتاق مدیرعامل سازمان پسماند منتقل نمایند.

بازگشت به کار از شروط این جوان بوده است. 

تصاویری از این حادثه که توسط یکی از خوانندگان «خلیج فارس» ارسال شده در ادامه می بینید:









امروز دوشنبه در تهران دستگیر شدند.



احمد به همراه مسعود پسر 4 ساله خود با کارتن خوابی در زیر پل فرح آباد ساری و بازیافت زباله زندگی می کرد