۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

تصاوير جدید حرمت‌شكنان عاشورا و درخواست از مردم براي شناسايي

اين تصاوير, توسط نيروی های سرکوبگر و دژخيم موسوم به" لباس شخصي ها" بر داشته شده است۰
در تظاهرات های آتي هر جا اين جنايتکاران يافتيد بشدت هر چه تمامتر سرکوب کنيد، يقين داشته
باشيد ,رژيم خونخوار خامنه ای, تا بامروز فضا ی عمومي را باخته است
۰


هشدار به دلاوران سر زمينمان !

رژيم جنايتکار فاشيستي خامنه ای با انتشار تصاوير ذيل، قصد ايجاد ترس، وحشت ودستگيری اين

دلاوران سر زميننمان را دارد ، اين عزيزان با "گريم"و" تغير رنگ مو "و" آرايش جديد" و

گذاشتن عينک بسادگي ميتوانند مبارزه را تا سرنگوني اين رژيم جنايتکار ادامه دهند۰

پيش بسوی اعتصابات عمومي !

زنده و جاويد باد راه شهيدان ما!

مرگ بر ارتجاع!


***************************************************************

یک نهاد امنیتی، با انتشار تصاویر جدیدی از حرمت شکنان روز عاشورا که توسط مردم دراختیار این نهادامنیتی قرارگرفته است از عموم ملت شریف خواست تا در صورت اطلاع از این افراد و یا داشتن هرگونه مستنداتی درباره آسیب زنندگان به اموال عمومی و آشوبگران، با شماره تلفن 113 و یا110 تماس بگیرند.

پیش از این نیز پلیس امنیت تصویر 65 نفر از حرمت شکنان عاشورا را که منجر به اعتراض و خشم عمومی مردم ایران شده بود، منتشر کرده و از مردم در شناسایی آنها کمک خواسته بود.

این در حالی است که حجت الاسلام قرائتی، استاد مشهور قرآن نیز در يك برنامه تلويزيوني كه از شبكه تهران سيما پخش شد، بر ضرورت شناسايي حرمت‌شكنان از سوي مردم تأكيد كرد و اظهار داشت هركس از اين افراد اطلاعي دارد و يك جو دين دارد، بايد آن‌ها را معرفي كند.

-انتقال نزدیک به 300 نفر از دستگیر شدگان روز عاشورا به بند سپاه

15 دی

بنابه گزارش " فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" ، پنجشنبه شب حدود 300 نفر از دستگیر شدگان روز عاشورا به سلولهای انفرادی بند سپاه در زندان گوهردشت کرج منتقل شدند.

حوالی نیمه شب پنجشنبه 10 دی ماه نزدیک به 300 نفر از دستگیر شدگان روز عاشورا به سلولهای انفرادی بند 8 معروف به بند سپاه منتقل شدند. دستگیر شدگان در حالی که دستهای آنها از پشت بسته شده بود و بر سر آنها کیسه مشکی کشانده شده بود به سوی این بند برده می شدند. دستگیر شدگان در بازداشتگاهها مورد شکنجه قرار گرفته اند و در حالی که آنها به سختی قادر به راه رفتن بودندواز درد شدید ناله می کردند.

تمامی زندانیان سیاسی،دانشجوئی و سایر فعالین در بدو دستگیری به این بند منتقل می شوند و گاها تا چند ماه در سلولهای انفرادی آن نگهدار می شوند.

بند 8 زندان گوهردشت که معروف به بند سپاه می باشد این بند در دست بازجویان وزارت اطلاعات است و زندانیان در سلولهای انفرادی نگه داری می شوندو شرایطی بسیار بدتر از بند 209 را دارا است. از جمله بازجویانی که در این بند زندانیان سیاسی را مورد شجنکه قرار می دهند محبی و رضا عارفیان می باشند. خانواده زندانیان برای اطلاع یافتن از عزیزانشان و یا ملاقات با عزیزانشان منوط به موافقت آنها می باشد. بازجویان فوق الذکر خانواده زندانیان سیاسی را تحت فشار و مورد تهدیدهای مختف خود قرار میدهند .

.............

سلمان ذاکر از دستگیری چهل نفر از «عوامل پشت‌پرده» روز عاشورا خبر ميدهد

در پی صدور حکمی از سوی دادستانی تهران بعد از حوادث روز عاشورا تاکنون 40 نفر از « عوامل و طراحان پشت‌پرده» این اعتراضات دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس ، سید سلمان ذاکر عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به جلسه امروز کمیته ویژه کمیسیون قضایی مجلس با دادستان تهران گفت: دادستانی تهران بعد از روز عاشورا دستوری را مبنی بر دستگیری تمامی عوامل پشت پرده اغتشاشات روز عاشورا را صادر کرده است.

وی افزود: پس از صدور این حکم از سوی دادستانی، با توجه به مدارک موجود در دادستانی و اعترافات صورت گرفته از سوی اشخاص دستگیرشده تاکنون 40 نفر از عوامل و طراحان پشت‌پرده این اغتشاشات دستگیر شده‌اند.

وی ادامه داد: دادستانی با سرعت و دقت در حال رسیدگی به پرونده‌های دستگیرشد‌گان است و به نمایندگان مردم قول داده است که در این راه به هیچ‌وجه کوتاه نیاید.

ولایت مطلقه فقیه یا بهشت جنایتکاران

تعویق سفر هیئت نظامی اسرائیلی به بریتانیا به دلیل بیم از بازداشت bbc

خانم لیونی در زمان تهاجم نظامی اسرائیل علیه غزه در زمستان سال پیش، وزیر خارجه اسرائیل بود

دولت اسرائیل می گوید سفر یک هیئت نظامی این کشور به بریتانیا به دلیل نگرانی از احتمال دستگیری آنان در ارتباط با اتهامات جنایات جنگی، به تعویق افتاده است.

دانی آیالون، معاون وزارت خارجه اسرائیل گفت تا هنگامی که دولت بریتانیا تضمین نداده است که هیئت نظامی اسرائیلی در بریتانیا با اقدامات قانونی روبرو نخواهند شد، این سفر صورت نخواهد گرفت.

اظهارات آقای آیالون قبل از ملاقات وی در بیت المقدس با با بارونس اسکاتلند، دادستان کل بریتانیاست.

انتظار می رود موضوع سفر نظامیان اسرائیلی به بریتانیا، در این ملاقات مطرح گردد.

مقامات بریتانیایی گفته اند در حال بررسی تغییرات ممکن در قانونی هستند که منجر به صدور حکم جلب زیپی لیونی، وزیر خارجه اسرائیل در ماه گذشته شده بود.

د رتاریخ 12 سپتامبر گذشته، دادگاهی در لندن حکم جلب خانم لیونی را صادر کرده بود، اما دو روز بعد هنگامی که مشخص شد وزیر خارجه سابق اسرائیل قصد سفر به لندن را ندارد، این حکم لغو شد.

این حکم در ارتباط با وقوع جرایم جنگی در غزه صادر شده بود.

خانم لیونی در زمان تهاجم نظامی اسرائیل به غزه در زمستان سال پیش، وزیر خارجه اسرائیل بود.

دولت اسرائیل واکنش خشمگینانه ای نسبت به صدور حکم جلب زیپی لیونی نشان داد و وزارت خارجه این کشور در بیانیه ای صدور این حکم را اقدامی "نامربوط" و "تمسخر آمیز" دانسته و گفته بود این حکم به ابتکار عوامل افراطی صادر شده است.

گروه های طرفدار حقوق فلسطینیان چند بار تلاش کرده اند تا برای مقام های اسرائیلی که به بریتانیا سفر می کنند، حکم جلب صادر شود.

صدور حکم جلب برای خانم لیونی بنا به یک اصل حقوقی بود که می گوید اعم از اینکه جرم در کجا به وقوع پیوسته باشد، دادگاه محل حضور شخص متهم، صلاحیت رسیدگی به جرم را دارد.

اسرائیل ادعاهای مطرح شده توسط گروه های مدافع حقوق بشر و ریچارد گلداستون، گزارشگر سازمان ملل را که می گوید نیروهای این کشور در حین عملیات خود در غزه مرتکب جرایم جنگی شدند، رد می کند و می گوید عملیات نظامی این کشور برای پایان دادن به پرتاب راکت از سوی فلسطینیان به شهرهای اسرائیلی بود.

حقیقت گو کاریکاتورهای نیک آهنگ کوثر (بخش 1)


امروز داشتم آرشیو کاریکاتورهای نیک آهنگ کوثر رو نگاه میکردم چندتا از بهتریناش رو انتخاب کردم و گفتم تو وبلاگ بذارم شما هم ببینید . البته بکم تعدادشون زیاد شد و تو دو بخش قرارشون میدم . بخش دوم رو امشب یا فردا تو وبلاگ میذارم .