۱۳۹۰ شهریور ۲۱, دوشنبه

Iran - Sep 2011. Poverty in Iran. A old woman`s entrance to her house...

اسامی بانک‌های درگیر در پرونده اختلاس ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی منتشر شد


hbank-logoاسامی بانک‌های درگیر در پرونده اختلاس ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی منتشر شد
به گزارش فارس مدیر عامل سابق بانک صادرات ایران ضمن اعلام مطلب فوق در گفت‌و‌گو با خبرنگار قانون در این خصوص گفت: بانک‌های رفاه کارگران ، پارسیان، سامان، سپه ،ملی و صادرات شش بانک از هفت بانکی هستند که در این پرونده درگیر هستند و باید پاسخگوی اتفاقات رخ داده باشند . 
احمد حاتمی یزد در خصوص نام بانک هفتم درگیر اختلاس گفت: از آنجا که رقم سوء استفاده از بانک هفتم بسیار پایین است بهتر است نام آن را در کنار نام بانک‌های دیگر منتشر نکنیم . 
او گفت: دو سوم از این سوء‌استفاده‌ها در بانک ملی رخ داده است و باید مسئولان بانک ملی پاسخگو باشند که چه اتفاقی رخ داده است . 
وی در جواب این سئوال که آیا شما هم این اختلاس را سیاسی می‌دانید یا خیر گفت: قطعا این اختلاس سیاسی است . قطعا بانک‌ها زیر فشاری بوده‌اند که ما نمی‌دانیم از کجاست والا نمی‌شود بانک‌ها درگیر اختلاس به این بزرگی و در این ابعاد باشند و موضوع سیاسی نباشد . 
این فعال بانکی در جواب این پرسش که نتیجه چنین اختلاسی برای سیستم بانکی چه می‌شود ، گفت: فکر می‌کنم بانک صادرات و بانک‌های دیگر دعوایی را به دادگاه می‌برند و اگر در این بررسی بانک صادرات محکوم شود بانک صادرات دچار مشکلاتی می‌شود . هم از نظر اعتبار داخلی و خارجی و هم در صورت‌های مالی . 
او با اشاره به این که قیمت سهام این بانک در بورس هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد، گفت: البته مقصر بانک‌های دیگر هم هستند . به هر حال به نظر می‌رسد بانک های دیگر LC ها را DISCOUNT کرده بودند . 
او گفت: به طور متوسط بیست درصد از این ارقام در دست بانک‌های درگیر است و در درآمد آنها منظور شده است.آنها روی درآمدی که واقعی نیست باید مالیات بدهند . به هر حال آنها درآمدی موهوم را به حساب آورده بودند پس باید این نکته را به سرعت اصلاح کنند و بعد نیز جستجو کنند که این اموال کجا رفته است . 
این فعال بانکی ادامه داد:بهتر است مدیران بانکی برای درآمدی که واقعی نیست ذخیره بگیرند.
او گفت: به هر حال اسکناسی که از بانک خارج نشده بلکه پولی از این حساب به حساب دیگری رفته و از حساب دیگر به حسابی دیگر منتقل شده است . از طریق روابط زنجیره‌ای باید مشخص شود که این پول از کجا سر درآورده است . این موضوع که معلوم شود تکلیف سوء‌استفاده سیاسی این اختلاس هم معلوم می‌شود و من در تعجبم که چرا این اقدام صورت نمی‌گیرد.
 

انتصاب اشتباهی حمید حیدری در وزارتخانه تازه تأسیس دولت به جای دوست خود محمود حیدری+سند


۲۰,۰۶,۱۳۹۰
sanade_modiriat_savarkaran_110911در حالی که تنها ۴ روز از معارفه حمید حیدری، نایب رییس فدراسیون چوگان برای فدراسیون سوارکاری می‌گذشت، در اقدامی تامل برانگیز شنبه از سوی سه نفر از مدیران وزارت ورزش و جوانان با او تماس تلفنی گرفتند و اعلام کردند که حکم شما برای سرپرستی فدراسیون سوارکاری اشتباهی و به دلیل تشابه اسمی زده شده است!...
چهار روز پس از حضور حمید حیدری به عنوان سرپرست جدید فدراسیون سوارکاری از سوی وزارت ورزش و جوانان به وی اعلام شد که اشتباهی رخ داده و قرار بوده محمود حیدری مسوولیت این فدراسیون را بر عهده گیرد!
به گزارش ایسنا، در حالی که تنها ۴ روز از معارفه حمید حیدری، نایب رییس فدراسیون چوگان برای فدراسیون سوارکاری می‌گذشت، در اقدامی تامل برانگیز شنبه از سوی سه نفر از مدیران وزارت ورزش و جوانان با او تماس تلفنی گرفتند و اعلام کردند که حکم شما برای سرپرستی فدراسیون سوارکاری اشتباهی و به دلیل تشابه اسمی زده شده است!
کلمه/ حمید حیدری سه‌شنبه گذشته پس از صحبت تلفنی با حمید سجادی معاون ورزشی وزارتخانه با سرپرستی فدراسیون سوارکاری موافقت کرد.
نکته قابل توجه این که حیدری در شرایطی به دلیل صدور حکم اشتباه وزیر ورزش از ادامه کار در فدراسیون سوارکاری بازماند که مراسم معارفه‌اش چهارشنبه گذشته با حضور صنیعی، شرعی، بکاری و رغبتی چهار نفر از مدیران کل، کنزی مشاور سجادی، علیرضا باقری مسئول امور مجامع وزارتخانه و در غیاب معاون ورزشی وزارتخانه برگزار شده بود.
گویا در این جلسه حمید حیدری که از مدیران با سابقه کشور به حساب می‌آید و با امضای شهید بهشتی به عنوان رییس شورای انقلاب به سمت معاون وزیر صنایع منصوب شده بود، به دلیل سابقه سرپرستی بارها از سوی مدیران وزارتخانه مورد تحسین و تمجید قرار گرفته و آن‌ها اعلام کردند که از حیدری حمایت همه جانبه خواهند داشت تا در راستای اعتلای سوار کاری که حدود ۵ ماه است در غیاب رییس اداره می‌شود، گام بردارد.
جالب توجه این که پس از پایان معارفه حیدری به درخواست مدیران کل وزارت ورزش و جوانان او به همراه نایب رییس و دبیر کل فدراسیون سوار کاری برای معارفه به فدراسیون مربوطه می‌رود و از همان روز چهارشنبه رسما کار خود را آغاز می‌کند! حیدری همچنان روز جمعه به همراه غلامعلی تاجیک مدیر کل حراست وزارتخانه برای بازدید از ورزشگاه نوروز آباد و تماشای رقابت‌های کورس تهران در جمع اهالی سوارکاری حاضر می‌شود و سخنرانی می‌کند.
با این همه و در شرایطی که روز شنبه به دنبال گرفتن وقت ملاقات با حمید سجادی، رسول نژاد و شخص وزیر بوده و در حالی که در جلسه با اهالی سوارکاری قرار داشته در تماسی تلفنی به او اعلام می‌شود که وزیر حکم شما را اشتباهی زده و در واقع قرار بوده محمود حیدری که در مقطعی ریاست هیات سوارکاری تهران را بر عهده داشته و از دوستان محمد عباسی به شمار می‌رود به عنوان سرپرست جدید منصوب شود!
نکته تامل برانگیز دیگر این که پس از تماس تلفنی با حیدری به وی اعلام شده که شما باید مسئولان فدراسیون سوارکاری را در جریان این اتفاق قرار دهید که درخواست مسئولان وزارت ورزش و جوانان از سوی حیدری با مخالفت مواجه شد!
قرار است صبح امروز از ساعت ۱۰ مراسم معارفه محمود حیدری سرپرست جدید فدراسیون سوارکاری به ریاست حمید سجادی معاون ورزشی وزارتخانه برگزار شود.

‫خراب کردن خانه ای بر سر ساکنین در اصفهان

GilAvaei.chumezarevatan.چومانه زاره وطن - گیل آوایی

Suppressing investigation about the role of Saudi Arabia in 9/11