۱۳۹۰ دی ۲۳, جمعه

سید حسن نصرالله نماینده شرعی امام خامنه ای در لبنان






سید حسن نصرالله نماینده شرعی امام خامنه ای در لبنان
سایت پارسینه در گزارشی همراه با تصویر از از باز سازی و توسعه امامزاده ای در بعلبک لبنان که خواهر امام حسین در آن دفن شده است، عکسی هم از کتیبه بالای درب ورودی آن را همراه با ترجمه متن آن درج کرده است. در این «کتیبه» از سید حسن نصرالله با عنوان «نماینده شرعی امام خامنه ای ولی امر مسلمین» یاد شده است. پولهای کلانی که خامنه ای از دارائیهای مردم ایران به لبنان می فرستد، البته یک «نماینده شرعی» لازم است تا «وجوهات» رسیده از «ام القرای اسلام» را دریافت و بین مسلمین شیعه بعلبک توزیع یا برای نیازهای آنان خرج کند. حالا اگر در ایران هزاران کودک دبستانی به مدرسه هایی می روند که ساختمانها فاقد ایمینی است یا به خاطر نداشتن وسائل گرمایش مناسب، هر از گاهی با آتش سوزی ایجاد شده توسط بخاریهای نفتی کودکان معصوم جان خود را از دست می دهند یا به نحو دلخراشی آسیب می بینند(عکسی از دانش آموزان آسیب دیده در یکی از همین حوادث ضمیمه است)، اهمیتی برای امام خامنه ای ندارد. در زیر بخشی از گزارش پارسینه متن کتیبه بالا درب ورودی امامزاده مورد بحث و ترجمه است و نیز لینک مطلب و چند عکس از آن آمده است.
کتیبه بالای درب چوبی متن زیر را در خود جای داده است
« بمباركة ولي امر المسلمين آية الله العظمي الامام علي الحسيني الخامنئي و برعاية وكيله الشرعي العام في لبنان امين عام حزب الله حجة الاسلام و المسلمين السيد حسن نصرالله و بدعمه الخاص تم تجدید و توسيع و زخرفة المقام فی عام ١٤١٦ هجرية عربون وفاء الشهداء المقاومة الاسلامية و عوائلهم الابرار»
مضمون این عبارت چنین است: « به برکت وجود ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام سید علی حسینی خامنه ای ، و با حمایت نماینده شرعی عمومی ایشان در لبنان، دبیر کل حزب الله، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله و با تلاش های ویژه ایشان ، بازسازی و گسترش و تزئین این مکان مقدس در سال 1416 ه.ق به نشانه وفاداری به شهدای مقاومت اسلامی و خانواده های صالح آنان به اتمام رسید.

Occupy Wall St. Takes Up Immigration Reform

Protesters Demand Closure of GITMO

Who killed Iranian nuclear scientist?