۱۳۹۲ اسفند ۲۳, جمعه

گزارش حقوق بشری دبیر کل ملل متحد و پنبه شدن آنچه در باب «مدره نمایی» در دولت «حسن روحانی» رشته شده بود !

 «گزارش حقوق بشری» دبیر کل ملل متحد
از زمان انتصاب حسن روحانی در تابستان گذشته، تلاش های زیادی از سوی کاسه لیسان ولایت (اصلاح طلبان حکومتی) از یک طرف و دلالان سیاسی حکومت ولایت فقیه از طرف دیگر انجام پذیرفت تا شاید «حسن روحانی» را به عنوان یک چهره جدید و به اصطلاح «مدره» در سطح بین الملی مطرح نمایند و با این کار چهره رژیم قرون وسطایی ولایت فقیه را اندکی در مجامع بین المللی آرایش کنند. این همان ترفندی بود که در زمان خاتمی شیاد در سال 76 مورد استفاده قرار گرفته بود.
  
اوج این تلاشها در جریان سفر حسن روحانی به نیویورک و سخنرانی وی در مجمع عمومی سازمان ملل بروز یافت که با دروغهای عجیب و غریب جواد ظریف، همراهی می شد. پشتیبانی رسانه ای این تلاشها  در بعد داخلی توسط آیت الله  بی. بی. سی. و رادیو خاتمی (فردا) به انجام می رسید.

گزارش حقوق بشری بان کی مون را می توان آب سردی بر پیکر کاسه لیسان ولایت و دلالان سیاسی و پشتیبانان رسانه ای ایشان دانست.         

به گزارش خبرگزاریها، بان کی مون دبيرکل ملل متحد در روز سه شنبه 20 اسفند در گزارش به شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو اعلام کرد که دولت حسن روحانی به تعهدات خود عمل نکرده و وضعيت آزادی ها در ايران هم چنان نگران کننده است وی افزود: رسانه های ايران اعم از مطبوعات و رسانه های آنلاين همچنان با محدوديت، توقيف و تعطيلی روبه رو هستند. دبيرکل سازمان ملل متحد همچنين از افزايش شديد تعداد اعدامها در ايران ابراز نگرانی کرد. وی تصریح کرد در ميان اعدام شدگان زندانيان سياسی و اقليتهای قومی هم ديده می شوند.

گزارش بان کی مون موجی از خشم  و وحشت را در بین مقامات حکومت جمهوری اسلامی برانگیخته است. آخوند صادق لاریجانی ریس قضاییه حکومت، گزارش بان کی مون را «دخالت در امور داخلی کشور» توصیف نموده و وحشت خود را از فشارهای جامعه بین المللی در امور حقوق بشر اینگونه بیان کرده است: «ما نگران اين هستيم که بحث هسته يی يک بهانه باشد و قدم به قدم دنبال چيزهای ديگر بگردند» وی در ادامه در سخنان مضحکی منکر اعدام زندانیان سیاسی در حکومت آخوندها گردید.

همچنین آخوند احمد خاتمی در اینباره گفت: «حقوق بشری که دوباره به ميدان کشيده شده، بهانه يی بيش نيست و آنها می خواهند برای نظام مشکل ايجاد کنند .... بانی کی مون از فتنه گران حمايت می کند»

دیگر سردمداران حکومت ولایت فقیه نیز بان کی مون را با عباراتی چون "مزدور"، "بی سروپا"، "آلت دست" و "سخیف" مورد حمله قرار دادند.

آنچه مسلم است اینکه با پنبه شدن آنچه در باب «مدره نمایی» در دولت «روباه بنفش» رشته شده بود از این پس کاهش قدرت مانور حکومت قرون وسطایی ولایت فقیه در سطح بین المللی را شاهد خواهیم بود.  به عبارت دیگر گزارش دبیر کل سازمان ملل متحد در سطح بین المللی هشداری به جهانیان و اعلام رسای این حقیقت است که رژیم ولایت فقیه در تمامیت خود یک سیستم آدم کشی و جنایت است و با آمدن و رفتن مهره ها تغییری در ماهیت آن رخ نمی دهد.
--- 

هاشمی رفسنجانی صریح می‌گوید رشته کار از دست خامنه‌ای و رژیم بدر رفته‌است:


  در 8 اسفند 92، به گزارش مهر، در سومین سمپوزیوم بین‌المللی ایران1404، هاشمی رفسنجانی با صراحت گفته‌است رشته امور از دست ما بیرون رفته‌است
● «در این مدت اقتصاد کوچک و مردم ما فقیر شدند البته شاید برخی این فقر را احساس نکنند، اما وقتی اقتصاد کوچک می شود، مردم هم فقیر می شوند. ایران کلکسیونی از انرژی های فسیلی است. اگر ما عالمانه و درست از این انرژی‌ها مصرف می‌کردیم، قدرت عظیمی داشتیم.
بسیاری از منابع خود را بخاطر سیاست خارجی نادرست در این مدت از دست دادیم. ایران جایی است که می‌تواند آسان‌ترین و امن ترین مسیر لوله های نفت و گاز برای صادرات را در خود داشته باشد. اگر خط لوله های نفت و گاز از ایران عبور می‌کرد، امنیت دنیا وابسته به ایران بود و اینقدر به آسانی مزاحم ایران نمی شدند و این تهدیدها در کار نبود. ما در این مدت خسارت‌های زیادی دیدیم که مردم از این خسارت ها چیزی نمی‌دانند.
امروز عراقی‌ها تا مرزهای ما آمده‌اند چاه زده‌اند و از منابع انرژی استفاده می‌کنند، آب های مرزی ما امروز هدر می‌رود و معلوم نیست که چقدر آب به بیرون از کشور می‌فرستیم. همین الان در مورد آب دچار یک فاجعه هستیم و اگر دریاچه ارومیه با همین سرعت خشک شود، روزی خواهد رسید که همه اطرافش تا شعاع 300 کیلومتری غیرقابل زندگی خواهد بود.
ما همه امکانات را در طول این چند سال گذشته بخاطر سیاست های نادرست برخی، از دست دادیم، البته کار از اختیار ما در رفته و برگرداندن آن سخت است

فرهاد از زبان خودش


کيان کاتوزيان(سيد جوادی)!چه بسر انقلاب آمد؟ و چگونه(۳