۱۳۹۳ بهمن ۲۵, شنبه


 داعشی‌ها می‌گویند این نمایش وحشتناک از سوزانده شدن پیشمرگ‌های کرد به تلافی اقدام پیشمرگ‌ها که ماه گذتشه اجساد شبه نظامیان داعش را در خیابان‌های کرکوک به نمایش گذاشتند، صورت گرفته است.

در همین حال، داعش دستورالعمل‌هایی برای روحیه دادن به نیروهایش برای فرماندهان این گروه منتشر کرده است.

به فرماندهان گفته شده باید به گونه‌ای رفتار کنند که هدف قرار نگیرند و همواره از رمز استفاده کنند و در قالب گروه‌های کوچک به گشت زنی بپردازند. همچنین استفاده از عاملان انتحاری به عنوان بهترین راه برای بالا بردن روحیه شبه نظامیان مورد استقبال قرار گرفته است.

از فرماندهان خواسته شده در استفاده از تجهیزات نظیر زره و کلاه ایمنی سهل انگاری نکنند یا بیش از سه شبه نظامی در یک خودرو نگذارند مگر آنکه تعداد بیشتر نیرو ضرورت داشته باشد. از رمزهای ارتباطی برای برقراری تماس استفاده شود. در مقابل دشمن حداکثر اقدامات حفاظتی اجرا شود به ویژه زمان بازگشت به منزل.

انتشار این دستورالعمل 30 بندی با هدف متوقف کردن میزان بالای پشیمانی میان رهبران داعش صورت گرفته است. چرا که براساس گزارش‌های اخیر رهبری داعش در عراق و سوریه در ماه‌های اخیر به خاطر حملات هوایی با تزلزل مواجه شده و این گروه تروریستی را در ناآرامی فرو برده است و باعث شده تا ابوبکر البغدادی، رهبری این گروه منزوی شود.

البغدادی از ژوئیه 2014 در انظار عمومی دیده نشده و گزارش‌های غیر معتبر مبنی بر جراحت شدید وی یا احتمال مرگش منتشر شده است.

(تصاویر) داعش 17 پیشمرگ را در قفس سوزاندند

(تصاویر) داعش 17 پیشمرگ را در قفس سوزاندند

(تصاویر) داعش 17 پیشمرگ را در قفس سوزاندند

(تصاویر) داعش 17 پیشمرگ را در قفس سوزاندند

(تصاویر) داعش 17 پیشمرگ را در قفس سوزاندند

پیکر دو عضو سپاه در سوریه بدست داعش افتاد

دیگربان - پیکر دو عضو سپاه پاسداران به نام‌های عباس عبداللهی و علی سلطان‌مرادی

در سوریه بدست نیرو‌های «داعش» افتاد.

رسانه‌های ایران گزارش کرده‌اند این دو عضو سپاه پنجشنبه گذشته در منطقه «کفر 

نساج» واقع در شمال غرب استان «درعا» در سوریه کشته شده‌اند.

براساس گزارش‌ها پیکر این دو عضو سپاه در اختیار نیرو‌های «داعش» قرار دارد و 

تلاش‌ها برای تحویل آنها به طرف‌های حامی بشار اسد آغاز شده است.

عباس عبداللهی در جنگ هشت ساله عراق علیه ایران فرمانده گردان «صابرین» تیپ 

«امام زمان» لشکر «عاشورا» بوده است.
sepahDAaeesh2.JPG
sepahDAaeesh3.JPG

درباره علی سلطان‌مرادی تاکنون اطلاعاتی منتشر نشده است.
جاهل ها ولات ها: درانقلاب ودرحکومت - بخش پایانی 

مسعود نقره کار

• نطفه بیت رهبری در مدرسه علوی و رفاه بسته شد، کشتارگاه هائی که حاج مهدی عراقی، محسن رفیقدوست، ماشاء الله قصاب، محمد رضا طالقانی، هادی غفاری، جعفرشجونی و دارو دسته ی صادق خلخالی در زمره ی اداره کنندگان آن بودند. امروز نیز نسلی از همان موجودات بیت خامنه ای را می گردانند، نسلی که گرم کننده مجالس شان لات ترین متدین ها به عنوان بازوی سیاسی- تبلیغی رهبر،هستند ...


جاهل ها و لات های جمعیت فدائیان اسلام و هیئت های موتلفه، وسایر جریان ها و دسته جات مشابه.(1) به عنوان فرد ویا تحت پوشش احزاب وسازمان ها و گروه های علنی و مخفی، در حکومت اسلامی صاحب سهم شده اند. نگاهی گذرا به بخش های کلیدیِ این حکومت بیاندازیم:
1- بیت رهبری: نطفه بیت رهبری در مدرسه علوی و رفاه بسته شد، مدارسی که حاج مهدی عراقی، محسن رفیقدوست، ماشاء الله قصاب، محمد رضا طالقانی، هادی غفاری، جعفرشجونی و دارو دسته های اطراف صادق خلخالی در زمره ی اداره کنندگان آن بودند. با تحکیم حکومت اسلامی این جمع به تدریج به حوزه های دیگر اقتصادی، سیاسی و اجتماعی منتقل شدند و اداره بیت را به جاهل ها و لات های ناشناخته و یا ظاهرالاصلاح و تکنوکرات های حزب الهی سپردند. امروز این دست از جاهل ها و لات ها در بیت خامنه ای، که مداح اش حاج محمود کریمی و حاج سعید حدادیان هستند، فعالانه حضور دارند، جاهل ها و لات هائی که زیر پوشش "شورای هماهنگی تشکل‌های ستایشگران اهل‌بیت، کانون مداحان و شعرای آیینی،‌ بنیاد دعبل خزاعی، بسیج مداحان و هیئت های مذهبی، جامعه ایمانی مشعر، خانه مداحان، هیئت رزمندگان اسلام و..." و دیگر گروه های فشار و کشتار در تداوم حیات حکومت اسلامی ایفای نقش کرده اند. قدرت مداحان اما به حدی بوده است که محمود کریمی پس از عربده کشی و هفت تیر کشی به بیت رهبری دعوت می شود و در سیمای جمهوری اسلامی نیز ظاهر شده، مداحی می کند (2)، و یا سعید حدادیان، به قول خودش رئیس جمهور مملکت، احمدی نژاد را "آفتابه می گیرد" و مشاورش رحیم مشائی را به عورت او تشبیه می کند. (3)
2- مجلس: زنجیره ی جاهل ها و لات های متدین در مجلس از هادی غفاری و دارو دسته اش شروع تا به عبد خدائی و صفر نعیمی رزها ادامه یافته است. هادی غفاری سه دوره نماینده مجلس شورای اسلامی بود، و در کمیسیون ارشاد مجلس، کمیسیون برنامه و بودجه فعالیت داشت و در تهیه و تصویب و تدوین برنامه پنج ساله و لوایحی مربوط به قانون کار و مالیات و بیمه کار و مسائل کارگری ایفای نقش کرد. هادی غفاری نماینده کمیسیون ناظر مجلس در کمیته خرید وسائل نظامی نیز بود..بدعت "کفش کشی" و کفش پرت کردن در مجلس اسلامی به نام هادی غفاری ثبت است. وی تهدید به ترور نمایندگان مجلس را به صحن مجلس کشاند و گفت: "....اگر نماینده ای بخواهد در خط امریکا گام بر دارد در خود مجلس ترورش خواهیم کرد". در کنار "لات بازی" های هادی غفاری ها و اقا صفرها، دسته سینه زنی نمایندگان در صحن مجلس که با "دَم گرفتن " خواستار اعدام رئیس سابق همین مجلس و نخست وزیر سابق حکومت اسلامی می شوند، از نمونه های نادر در تاریخ پارلمانتاریسم است. مجلسی که حتی منورالفکرش، مطهری استفاده از " کف گرگی" در صحن مجلس را مجاز می داند. (4)
3- دولت: حکومت اسلامی از همان آغاز تلاش کرده است در امور اجرائی از متخصصین و تکنوکرات های حزب الهی استفاده کند. به همین دلیل در ظاهر، حضور جاهل ها و لات ها ی متدین در قوه مجریه کم رنگ تر از بخش های دیگر است. در میان همین دست درس خواندگان و متخصصان نیز "جاهل و لات متدین" کم نداشتیم. رئیس سابق قوه مجریه، احمدی نژاد یک نمونه است که " رگ لاتی" اش پوشیده نماند، و در نحوه ی حرف زدن ها، شاخ و شانه کشیدن ها ی اش برجسته تر می شد: "... ملت ایران، یعنی امت حزب الله، با "چاقو" دست و پای بدخواهان به حقوق ملت ایران, و مخالفان را قطع خواهد کرد" و این تهدید رئیس جمهور با چاقوی خوش جنس و خوش دست زنجان تعجب و اعتراض عده ای را برانگیخت، برانگیختگی ای که نشان از بی اطلاعی برانگیخته شدگان از جایگاه چاقو و قمه در ذهنیت و فرهنگ حکومت اسلامی (که قمه زنی یکی از بارقه های چنین ذهنیت و فرهنگی است) و رابطه ی تاریخی و حسنه مسلمین و رهبرانی چون آقای احمدی نژاد با این آلت قتاله دارد، سلاحی که اسباب ایجاد رعب و وحشت و آزار بارگی اسلامی ست." (5) بسیاری از جاهل ها و لات ها ی متدین در زمره ی یاران و پشتیبانان احمدی نژاد بودند. حاج حسین الله کرم به عنوان رئیس شورای هماهنگی نیروهای حزب‌الله و از عوامل اصلی گروه های فشار، یک نمونه است. گفته شده است وی "در سال ۱۳۸۲ با طرح نوسازی معنوی حزب‌الله به عرصه سیاسی بازگشت و با ایجاد جلسات منظم و برنامه ریزی توانست سازماندهی جدیدی را شکل دهد... و در دوران انتخابات ریاست جمهوری تلاش فراوانی در جهت مطرح کردن محمود احمدی نژاد به عنوان رئیس جمهور مبذول داشت". درکنار امثال الله کرم سیاهه ای از آخوندهای مشابه جعفر شجونی و سردارانی مثل سردار قاسمی به عنوان حامیان و همکاران دولت احمدی نژاد وجود دارد، سرداری که خطاب به جوانان "حمام نکردن احمدی نژاد و شپشو بودن "او را عامل محبوبیت و انتخاب او اعلام کرد و خرسندی اش را از اینکه احمدی نژاد در مصاحبه با " لری کینگ"، لری کینگ را "ولو کرد" و "موتورشو پیاده کرد و آورد پائین" ابراز داشت، (6)
وزارت اطلاعات نیز جایگاه اصلی جاهل ها و لات های متدین (معمم و غیرمعمم) بوده، و هست، حرفه ای ترین آدم کشان به عنوان عوامل سرکوب و کشتار در خدمت این وزارت خانه بوده اند. قتل های زنجیره ای در داخل و کشتار مخالفان و دگراندیشان در خارج از کشور به فجیع ترین شکل، نمونه هائی از کارهای این مجموعه است. گروه هایی همچون "انصار حزب الله" و "فدائیان اسلامی ناب محمدی"، "سپاه سربلند محمد"، بسیج دانشگاهی و بسیج های دیگر...و موجوداتی همچون حمیدرضا احمد آبادی معروف به بسیجی دهن گشاد" (7) و... با بازداشتگاه ها، شکنجه گاه ها و قتلگاه های مخفی نیز بخشی از بازوها و امکانات غیررسمی این وزارت خانه اند. نگاهی به لیست نام هائی که در قتل فروهرها و محمد مختاری و محمدجعفر پوینده شرکت داشتند بیاندازید تا به میزان حضور این گروه در تیم های ترور و آدمکشی حکومت اسلامی پی ببرید. در این میانه هستند امثال حسن رحیم پور ازغدی ها و حسن عباسی ها و دیگر تئوریسین های شان با انبوهی از امکانات رسانه ای و تبلیعاتی، که خط و راه به این تیم ها نشان می دهند، و سوژه معرفی می کنند.

در سایر وزارت خانه ها نیز وضع برهمین منوال بوده است. وزارت کشور با محمدعلی بشارتی های اش، که از بنیانگذاران و هدایت کنندگان "گروه قنات " درجهرم بود (8)، وزارت امورخارجه، با جواد لاریجانی ها و امثال محمدعلی بشارتی ها و سفرا و کارمندانی که درزمره ی قسی القلب ترین جاهل ها و لات ها بوده اند، سفارتخانه هائی که به مراکز کشتار و ترور بدل شده اند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اش نیز از سوئی امر سانسور پیش می برد و از سوی دیگر در همکاری با گروه های فشار و کشتار وارد عمل می شود. آتش زدن کتابفروشی ها نه فقط اوائل انقلاب ، که حتی سال 1374 و بعدتر ادامه یافت – آتش زدن کتابفروشی مرغ آمین، به خاطر انتشار "و خدایان دوشنبه ها می خندند"، نشر نقره و....
و وزارت ورزش اش یکی از مراکز تجمع "جاهل ها و لات های متدین" شده است. در هم آمیختگی سنن ورزش باستانی و کشتی پهلوانی و انواع دیگر ورزش کشتی با پاره ای از ویژگی های مذهب تشیع ومرام عیاری و جوانمردی و لوطی گری و جاهلی، حضور و وجود جاهلیسم در بسیاری از ورزشکاران این رشته را سبب شده است. در حکومت اسلامی محمدرضا طالقانی، قاسم نورمحمدی، اکبر خوش کوش ودهها کشتی گیر پهلوانی و تیم ملی به حمایت و همکاری با ارگان های سرکوب حکومت اسلامی روی آورده اند. در این میانه ورزش فوتبال به دلیل مجبوبیت و پول سازی اش بیش از رشته ی ورزشی دیگر مورد توجه دست اندرکاران وزارت ورزش قرارگرفته است، که نه فقط ورزشکاران جاهل و لات، آقا زاده ها و امنیتی ها هم بر سر این سفره خیمه زده اند. یاسر رفیقدوست، فرزند محسن رفیقدوست نمونه ای از آن هاست، "... پسر محسن رفیقدوست، یاسر نیز در اتحادیه باشگاه های فوتبال ایران نفوذ دارد" و از طریق ورزش فوتبال نیز به امر اقتصاد توجه دارد. جاهلیسم در میان فوتبالیست ها نیز از همان دوره ی پهلوی رشد چشمگیرش آغاز شد، که از نمونه های "جاهل ها و لات های متدین" این رشته ورزشی در حکومت اسلامی، به محمد مایلی کهن می توان اشاره داشت و....
4- قوه قضائیه: تشکیلات قضائی در حکومت اسلامی، که تشکیلات عریض و طویلی ست در کنترل پیروان فدائیان اسلام بوده و هست، در کنترل نسلی از همان موجوداتی که خون احمد کسروی و همکارش را در کاخ دادگستری برزمین ریختند.(بادامچیان، شفیق و زواره ای و...). اجرای احکام اسلامی بن مایه تفکر این مجموعه بوده است. ازهمان آغاز کار، دادگاه های انقلاب، گروه حفاظت از امام، کمیته های انقلاب، گروه های اداره کننده زندان ها بیانگر ماهیت چنین قوه ای شدند. محمدعلی امانی، از مسئولین زندان اوین، معاون سیاسی اسدالله لاجوردی، و دبیر هیات اجرایی و سپس تر قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی ابائی نداشت که بگوید زندان و شکنجه از همان آغاز از طرف موتلفه سازماندهی و اعمال می شد.(امانی در گفت و گو با ایسنا- سپتامبر 2004)، کلیدی ترین افراد این مجموعه حاج مهدی عراقی، حاج امانی، محسن رفیقدوست، اسدالله لاجوردی، هادی غفاری و "لات های متدینی" امثال حاج داود رحمانی بودند، تا جائی که هادی غفاری حتی "در استقرار و تثبیت دستگاه های نظارتی همچون سازمان بازرسی کل کشورنیز نقشی مهم ایفا می کند". بعد از 5 کشتار بزرگ از دگراندیشان، روشنفکران و مخالفان سیاسی و عقیدتی، نسلی از همین تفکر و رفتار فاجعه ی کهریزک را در سال 88 بوجود آورد، که علاوه بر تجاوزجنسی و شکنجه ی جوانان دستگیر شده، تعدادی از انان را نیز به قتل رساندند.
5- رادیو و تلویزیون و سایررسانه ها: رسانه ها، به ویژه رادیو وتلویزیون (صدا و سیمای جمهوری اسلامی) از نهادهای زیر کنترل بیت رهبری اند. نماد فکری، رفتاری و اخلاقی رسانه ای در حکومت اسلامی علاوه بر صدا و سیما در روزنامه کیهان و مشابهین اش و عزت الله ضرغامی ها (مدیریت سابق صدا و سیما) حاج حسین شریعتمداری ها، الله کرم ها، ده نمکی ها و...تجلی یافته است، افرادی که اعضاء و همکاران کمیته های انقلاب و سپاه پاسداران بودند و برای کنترل و اداره رسانه ها دستچین شدند. در بهترین حالت، هیئت های منصفه مطبوعاتی در این حکومت را نیز افراد باقیمانده از جمعیت فدائیان اسلام و هیئت های موتلفه شکل دادند، عسگراولادی عضو موثر هیئت منصفه می شود، ضمن اینکه او و بادامچیان در زمینه سینما هم مسولیت هائی را تقبل می کنند! به عنوان نوعی ابزار رسانه ای مجموعه منابر روحانیون و تریبون های نماز جمعه ها را هم می باید اضافه کرد، با جاهل ها و لات هائی که "وزیران شعار"اند و آخوندهای "لَش و بشی" امثال جعفر شجونی، روح الله حسینیان، علی فلاحیان، غلامحسین محسنی اژه ای، غلامرضا حسنی، سید احمدعلم الهدی و....را. 
6- سپاه پاسداران: حسین الله کرم و محسن رفیقدوست و جماعتی از جاهل هاو لات های مشابه از پیشکسوتان شکل دهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند، که به کمک برخی از درس خواندگان از خارج برگشته ی پیرو خمینی، این تشکیلات را سازمان دادند. نسلی از همین جاهل ها و لات ها در سپاه مهمترین اهرم های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را، چه فردی و چه سپاهی در دست داشته و دارند.
بسیج: امروز "تشکیلات بسیج" به زعامت "جاهل ها و لات های متدینی" چون آخوند "حسین طائب" و "محمدرضا نقدی" با گروه های فشار و کشتارش، به ویژه با "نیروهای لباس شخصی" اش به عنوان پاره ای از بیت رهبری و از نهادهای تحت رهبری رهبر و فرماندهی سپاه عمل می کند. این تشکیلات با همکاری (و در خدمتِ) ارگان ها و وزارت خانه های مختلف از قدرتمند ترین گروه های سرکوب و کشتار، و ایجاد رعب و وحشت در کشور است. این تشکیلات را افرادی مثل "مجد، سالک و محمدعلی رحمانی" اداره می کردند. هادی غفاری ادعا کرده است در شکل دادن بسیج هم نقش داشته است، وی می گوید: "جزو اولین کسانی هستم که به حکم هاشمی رفسنجانی مسولیت تشکیل بسیج را بر عهده گرفتم". که نسل بعد از او در تهران و شهرهای دیگر راه هادی غفاری ها و الله کرم ها و ده نمکی ها و حاجی بخشی ها را ادامه داده اند، که نمونه است حمید استاد، مسول انصار حزب الله مشهد که کنسرت ها و جلسات بهم می ریخت، و به نزدیکی و همکاری اش با الله کرم مفتخر بود. (نیمروز، شماره 653، جمعه 23 شهریور 1380، ص 4).
رخدادهای سال 88 (جنبش سبز) صحنه ی نمایش شخصیت و قدرت "جاهل ها ولات های متدین" از همه ی ارگان های حکومتی به ویژه سپاه و بسیج بود، جاهل هائی که نشان دادند فاتحه ی ویژگی های عیاری و جوانمردی و لوطی گری جاهلیسم را خوانده اند. اینان با افتخار بر چهره ی دختران و زنان تیغ و چاقو و قمه کشیدند، و جنایتکاران روسفید کردند.
7- اقتصاد: اکثر افرادگروه های حفاظت و رهبران گروه های فشار و کشتار بعد از چندی سر از عرصه ی اقتصاد و تجارت در آوردند، این افراد همراه با رهبران و برخی از اعضای "جمعیت موتلفه اسلامی"، علاوه بر کنترل بازار و شبکه تجارت و امر توزیع، بر سایر منابع اقتصادی چنگ انداختند. "هفته نامه بهار" نام افراد این جمعیت را که در تمامی ارگان های حکومتی حضور داشتند، منتشر کرد، و به همین خاطر نیز توقیف شد.(9) ماجراهای سود جوئی های جاهل ها و لات های متدین گاه پوشیده نمی ماند. این فقط یک قلم است: محمدعلی شریعتی از اعضای مجلس شورای اسلامی فاش کرد "برادرمحسن رفیق دوست، مرتضی رفیقدوست اوائل سال 1992، 28 میلیون دلاراز بانک صادرات سوء استفاده کرده است."، و بعد درحالیکه هم پرونده ای مرتضی رفیقدوست اعدام شد، وی به خاطر ااختلاس اش در "رفیق گیت"، بعد از یک دستگیری و زندانی شدن نمایشی آزاد شد و سراغ کسب و کارش رفت. محسن رفیقدوست نیز که در همان آغاز انقلاب در مدرسه علوی حکم تصرف اموال و اماکن ثروتمندان را از خمینی دریافت کرد وزیر سپاه شد. وی در دولت اول و دوم نیز رئیس بنیاد مستضعفان بود. بعد ها با وارد کردن دارو، و بنیادسازی های پول ساز، بیشتر به امور" خیریه" روی آورد! (بنیاد نور و موسسه خیریه گل یاس و...). در کنار محسن و مرتضی، برخی دیگر از اعصای خانواده ی این جاهل و لات متدین نیز بر عرصه های مختلف اقتصاد و تجارت چنگ انداخته اند. هادی غفاری نیز درعرصه "فعالیت های اقتصادی و مالی"اش، در آغاز در منطقه خیابان تهران نو و ایران مهر و مفت و آباد و نظام آباد و... زمین ها و خانه ها و اموال مردم غارت کرد، اما این نوع درآمدها و در آمدهای موسسه یا بنیاد الهادی و مسجد الهادی و کمک های حکومتی کفایت نکردند، و او هم تصاحب کارخانه های بزرگ و ارتباط با شرکت های خارجی را راه بهتری برای اندوختن ثروت بیشتر انتخاب کرد. امتیاز کارخانه جوراب استارلایت که ادعا شده است با یاری آقای موسوی نخست وزیر وقت به ایشان اهدا شد، یک قلم از تلاش های اقتصادی ایشان در این عرصه بود. البته بعد ها "دادگاه ویژه روحانیت" نیز صدایش درآمد، و اعلام کرد: «هادی غفاری یک بار در مهر ماه ۱۳۶۸ به مدت یک هفته و مرتبه دوم در شهریور ماه ۱۳۶۹ همراه با خانواده به مدت چند هفته به دعوت شرکت ژاپنی "ان. ئی. س" به ژاپن رفته است".
و فراوانند امثال اکبر خوش‌کوش، جاهل نازی آباد و قاتل دگراندیشان که "از راه واردات و فروش غیرقانونی تلفن همراه، و خرید و فروش خانه و زمین سودهای کلان برده است." و....

*******
منابع و زیرنویس:

1- گفتگو با استاد سیدهادی خسروشاهی درباره فدائیان اسلام 
jamaran.ir
- حزب ملل اسلامی: "این حزب با تکیه بر چهار اصل زیر به موازات هیاتهای موتلفه اسلامی اما مستقل از آن در اوایل سال چهل پای به عرصه وجود گذاشت آن اصول عبارتند از: 1- تاکید بر اسلام، 2- استناد به قرآن و عقل، 3- تأکید بر همبستگی ملل و سر زمینهای اسلامی، 4- اعتقاد به انقلاب.
حزب ملل اسلامی بر آن بود تا با راه‌اندازی تشکیلات مخفی و کشاندن جنگ مسلحانه به میان مردم علیه رژیم پهلوی قیام کند. ساواک در همان اوایل کار گروه در سال 1344 همه اعضای آنرا شناسایی و دستگیر کرد. سید کاظم بجنوردی رهبر گروه به حبس ابد محکوم شد و دیگر اعضای اصلی مانند ابوالقاسم سرحدی‌زاده و محمدجواد حجتی کرمانی به حبس‌هایی سنگین محکوم گردیدند. اعضا و وابستگان حزب ملل اسلامی همانند موتلفه از نیروهای مذهبی بودند اما از نظر ترکیب اجتماعی با آنها تفاوت داشتند. در واقع اعضای حزب ملل را محصلان، دیپلمه‌های شاغل و فاقد تجربه سیاسی شکل می‌دادند."
" حزب ملل اسلامی: daneshnameh.roshd.ir
-عباس مظاهری، شکوفه های درخت انار، خاطرات زندان، ناشر گفت و گوهای زندان، سال 1385
- خلاصه تاریخچه حزب جمهوری اسلامی از آغاز تا پایان
shakhsiatnegar.com
- انگیزه‌های تأسیس و کارکردها مدرسه‌ حقانی قم
www.shia-news.com
- حزب موتلفه اسلامی
fa.wikipedia.org
2-محمود کریمی فردای خبر هفت تیر کشی در سیما!
ensafnews.com
یکی از مداحی های محمود کریمی
https://www.youtube.com/watch?v=ZjAeNkileb8
3- سعید حدایان در باره احمدی نژاد و مشائی
https://www.youtube.com/watch?v=R5vUiz9AbbQ
4- تصویر نخستین درگیری ها در مجلس اسلامی. ضرب و شتم صاغیان و معین فر در مجلس و خنده‌ی رفسنجانی به درگیری فیزیکی نماینده های مجلس، (این تصویر مربوط به درگیری جاهل ها و لات های مجلس با آقایان معین فر و صباغیان در دوره اول مجلس شورای اسلامی است).
www.funcloob.ir
تصاویر مربوط به دسته راه انداختن در صحن مجلس و دعوای آقا صفر و مطهری ، وحواله ی کله و کف گرگی را می توانید در سایت های مختلف ببینید!.
5- مسعود نقره کار، آقای احمدی نژاد وجایگاه "چاقو و قمه" در حکومت اسلامی
news.gooya.com
نگاهی به چند نمونه از قتل های سیاسی ی زنجیره ای و خارج کشور، که نشان از جایگاه پر اهمیت چاقو و قمه در حکومت اسلامی دارد:
- قتل دکتر کاظم سامی، با ضربات متعدد چاقو وقمه بر سر و صورت او.
- قتل داریوش و پروانه فروهر با ضربات متعدد چاقو و قمه. گفته شده است:
«فروهر را با ۲۶ ضربه چاقو در طبقه پایین خانه‌اش کشته بودند و پروانه همسرش را دقایقی بعد با ۲۵ ضربه. آنها هر دو بیمار بودند. فروهر از درد پا می‌نالید و چندی پیش تحت یک عمل جراحی قرار گرفته بود و همسر ۶۰ساله‌اش هنگامی که ضربه‌های چاقو را دریافت می‌کرد سخت گرفتار آنفلوآنزا بود."
- قتل منوچهر صانعی و فیروزه کلانتری با ضربات متعدد چاقو و قمه
- قتل حمید حاجی زاده و پسر ۹ ساله اش با ۳۷ ضربه چاقو وقمه.
- قتل ابراهیم زال زاده با ضربات چاقو و قمه
- قتل مهندس جواد امامی (کارشناس دادگستری) و همسرش سونیا آل یاسین با ضربات چاقو و قمه
- قتل کشیش هاپیک هوسپیان, با ضربات چاقو و قمه
- قتل فیض الله مخوباد (۷۷ساله, عضو جمعیت یهودیان), که بعد از کشتن او چشم های اش را از کاسه در آورده بودند (به گزارش سازمان عفو بین الملل) .
- قتل حاج محمد ضیایی (از رهبران اقلیت سنی) با ضربات چاقو و قمه (سر جسد از بدن جدا شده بود.)
- قتل فریدون فرخزاد با ضربات متعدد چاقو و قمه.
- قتل عبدالرحمن برومند با ضربات متعدد چاقو
- قتل دکتر شاپور بحتیار و دستیارش با ضربات چاقو
و...
6- سردار قاسمی: احمدی نژاد " لری کینگ رو لوله کرد و موتورشو آورد پائین و..."
https://www.youtube.com/watch?v=yRtb5q6DaNM
7- به من می گویند بسیجی دهن گشاد.
www.roozonline.com
8- مقدمه ای برکشتار دگراندیشان، انتشارات فروغ، کلن- آلمان
9- بخشی از تاریخ جنبش روشنفکری ایران، جلد سوم، صص 477-476، نشر باران، سوئد.
*******
- روحانیت و پدیده‌ی چماقداری (بخش اول و دوم)، مسعود نقره‌کار
news.gooya.com
- کبوتران ولایت یا پیک وحشت؛ لباس شخصی‌ها کیستند؟
www.radiofarda.com
- گفت و گوئی با اکبرخوش کوش
www.azariha.org 

یک نفر در تیراندازی در نشستی درباره کفرگویی در دانمارک کشته شد

یک نفر در تیراندازی در نشستی درباره کفرگویی در دانمارک کشته شد


تیراندازی در نشستی درباره کفرگویی و آزادی بیان در کپنهاگ، پایتخت دانمارک، به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن سه پلیس منجر شده است.
قربانی این حمله یک مرد ۴۰ ساله بوده است.
فرانسوا زیمره، سفیر فرانسه در دانمارک در این نشست حضور داشت.
گزارش شده که دو فرد مسلح این حمله را انجام دادند و طی آن تا ۴۰ گلوله شلیک شده است.
سفیر فرانسه در دانمارک به خبرگزاری فرانسه گفت: "آنها از بیرون ما را به گلوله بستند. انگیزه‌شان مثل حمله به شارلی ابدو بود و تنها فرقش این بود که نتوانستند وارد شوند."
پلیس دانمارک می‌گوید مهاجمان سوار ماشینی شده و فرار کرده‌اند. عملیاتی بزرگ در جستجوی آنها آغاز شده است.
این نشست در یک کافه برگزار می‌شده است و رسانه‌های دانمارکی گزارش می‌دهند که لارس ویلکس، هنرمند جنجالی سوئدی که پیشتر کاریکاتورهایی از پیامبر اسلام کشیده بود نیز در این نشست حضور داشته است.
در پی کشتار کارکنان مجله فکاهی شارلی ابدو در پاریس، بسیاری از کشورهای اروپایی تدابیر امنیتی خود را از بیم حملات احتمالی اسلام‌گرایان افراطی تشدید کرده‌اند.
البته منتقدان حکومت‌های اروپایی می‌گویند برخی از اقدامات امنیتی به سیاست‌های تبعیض‌آمیز علیه مسلمانان و مهاجران و همچنین نقض آزادی‌های منجر می‌شود.

کمک ۵ میلیاردی بابک زنجانی به ستاد انتخاباتی روحانی

کمک ۵ میلیاردی بابک زنجانی به ستاد انتخاباتی روحانی
چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳
04یک خبر داغ در این روزها پرداخت ۵ میلیارد تومان توسط بابک زنجانی به ستاد انتخاباتی حسن روحانی است. این خبر را حمید رسایی از نمایندگان مخالف دولت روحانی در مجلس در سایت خود فاش کرده و مینویسد که “شنیده ها” از “کمک مالی پنج میلیارد تومانی” بابک زنجانی، از متهمان فساد مالی و اقتصادی به ستاد انتخاباتی حسن روحانی حکایت دارد. او در این رابطه گفته بود: “این مبلغ در مقایسه با کمک ۱۰ یا ۱۵ میلیون تومانی “محمدرضا” رحیمی به برخی نمایندگان مجلس هشتم هیچ است، هیچ”. در برابر این خبر اکبر ترکان مشاور روحانی در گفتگو با میزان میگوید “این اظهارنظر حرف بی‎ربطی است و بنده آن را تکذیب می‌کنم و به صراحت می گویم که این موضوع صحت ندارد”.
درز چنین خبرهایی و رودرویی باندهای حکومتی بر سر دزدی هایشان بیش از هر چیز بیانگر اوج کشاکش درون حکومتی است که فساد تمام سطوحش را گرفته است. این داستان در عین حال بی اعتباری مضحکه های انتخاباتی جمهوری اسلامی را بیش از بیش مقابل چشمها میگذارد.
بابک زنجانی نامی آشنا برای همه است. او شغلش همین است و از همین راه نیز به یکی از میلیاردرهای بزرگ تبدیل شده است. بعد از تشدید تحریمهای بین المللی علیه ایران، او با وزارت نفت برای فروش نفت و انتقال پول آن به ایران وارد همکاری شد و با دست و پا کردن بازار معامله برای ایران، پولهای کلانی بالا کشید. از جمله به گفته بیژن زنگنه وزیر نفت بدهی او به وزارت نفت بیش از هشت هزار میلیارد تومان است.
یک قلم دیگر از دزدیهای او با همدستی سعید مرتضوی چهره جنایتکار و منحوس دیگر حکومت اسلامی در تامین اجتماعی و انعقاد قراردادی از سوی سعید مرتضوی با او مبنی بر انتقال ١٨٣ شرکت متعلق به این سازمان، به شرکت سورینت قشم با ارزش ۴ میلیارد یورو است. همه پولهای میلیاردی به سرقت رفته متعلق به کارگران و مردم است. دارایی های به سرقت رفته از ثروت جامعه باید به خزانه جامعه باز گردد.

داعش یکی دیگر از اسرای خود را اینبار با شلیک مستقیم تفنگ شکاری بر سر به قتل رساند+ویدئو

گروه اسلامی/تروریستی داعش به تازگی یک ویدئو جدید منتشر کرده است که در آن یک زندانی که در اسارت آنها میباشد را به وسیله یک تفنگ شکاری با شلیک مستقیم  به سر به قتل میرساند.
به گزارش  گروه ترجمه «خبرگزاری صدای مسیحیان ایران» (VOCIR) به نظر میرسد که این اسیر یک سرباز ارتش سوریه میباشد که به شیوه اعدامی های قبلی این گروه اسلامی/تروریستی لباس نارنجی بر تن دارد، شخصی قاتل که چهره خود را همانند دیگر جلادان این گروه پوشانده به زبان عربی رجز خوانی میکند و جزاء مخالفان را نزد خودشان  چیزی جز قتل نمیداند و پس از آن تفنگ شکاری که شخصی دیگر از پشت دوربین برایش پرتاب میکند در دست میگیرد و با شلیک مستقیم بر سر زندانی وی را به قتل میرساند.25931C7B00000578-2949490-image-a-14_1423673675907
شیوه اعدامی های قبلی این گروه اسلامی/تروریستی لباس نارنجی بر تن دارد، شخصی قاتل که چهره خود را همانند دیگر جلادان این گروه پوشانده به زبان عربی رجز خوانی میکند و جزاء مخالفان را نزد خودشان  چیزی جز قتل نمیداند و پس از آن تفنگ شکاری که شخصی دیگر از پشت دوربین برایش پرتاب میکند در دست میگیرد و با شلیک مستقیم بر سر زندانی وی را به قتل میرساند.