۱۳۹۲ آذر ۲۳, شنبه


SNOPES Said THIS IS TRUE

check for yourselves 

لطفاً این ایمیل برای هرکسیکه میشناسید بفرستید -
در طی روزهای آینده، باید حواستان جمع باشد که هیچ پیامی را با پیوست: Invitation FACEBOOK باز نکنید. صرفنظر ازاینکه چه کسی آنرا برایتان فرستاده است. این یک ویروس است که یک مشعل اُلمپیک را باز میکند که تمام hard disc C کامپیوتر شما را میسوزاند. این ویروس را از طریق کسیکه در دفترچه آدرستان است دریافت میدارید. به همین دلیل است که باید این ایمیل را به همۀ کسانیکه با آنها تماس دارید، ارسال کنید. دریافت 25 بار این ایمیل بهتر از آنست که این ویروس را دریافت کنید.
اگر ایمیلی با عنوان Invitation FACEBOOK دریافت داشتید که دوستی آنرا برایتان ارسال کرده آنرا باز نکنید و بلافاصله آنرا پاک کنید. بنا بر CNN این یکی از بدترین ویروس هاست. اخیراً ویروسی کشف شده که مایکروسافت آنرا یکی از مخرّب ترین ویروس ها طبقه بندی کرده. این ویروس یک اسب تروا است که از تو میخواهد یک adobe flash plug-in نصب کنی. همینکه آنرا نصب کردی، دیگر تمام است. و هنوز هیچ اصلاحی برای این نوع ویروس نیست. این ویروس خیلی راحت Zero Sector of the Hard Disc را از بین میبرد، جائیکه اطلاعات حیاتی برای کارکرد خودش است سالم میماند.
بنابرسایت SNOPES این ویروس صحّت دارد. آدرس سایت در زیر است.

-----URGENT


VERY URGENT. . . PLEASE READ AND SEND TO EVERYONE YOU KNOW -
In the coming days, you should be aware.....Do not open any message with an attachment called: Invitation FACEBOOK, regardless of who sent it. It is a virus that opens an OlympIc torch that burns the whole hard disc C of your computer. This virus will be received from someone you had in your address book. That's why you should send this message to all your contacts. It is better to receive this email 25 times than to receive the virus and open it. If you receive an email called: Invitation FACEBOOK, though sent by a friend, do not open it and delete it immediately. It is the worst virus announced by CNN. A new virus has been discovered recently that has been classified by Microsoft as the most destructive virus ever. It is a Trojan Horse that asks you to install an adobe flash plug-in. Once you install it, it's all over. And there is no repair yet for this kind of virus. This virus simply destroys the Zero Sector of the Hard Disc, where the vital information of their function is saved.

متهم، خائن به خلق است و به دسیسه چینی علیه حزب (حاکم) و انقلاب برای سرنگونی رهبری حزب مان و حکومت و نظام سوسیالیست اقدام کرد. جانگ در محاکمه اش اعتراف کرد تلاش کرده بود از طریق بکارگیری شرکای خود در ارتش دست به کودتا بزند.

ورود شوهر عمه رهبر کره شمالی به دادگاه



: متهم، خائن به خلق است و به دسیسه چینی علیه حزب (حاکم) و انقلاب برای سرنگونی رهبری حزب مان و حکومت و نظام سوسیالیست اقدام کرد. جانگ در محاکمه اش اعتراف کرد تلاش کرده بود از طریق بکارگیری شرکای خود در ارتش دست به کودتا بزند.

به نوشته این خبرگزاری، جانگ در دادگاه گفته است: تلاش کردم شکایت ها و اعتراضات ملت و ارتش علیه مدیریت وضعیت اقتصادی و منابع ملت توسط دولت افزایش دهم.
دستگیری شوهر عمه رهبر کره شمالی در نشست سیاسی حزب حاکم


خبرگزاری کره شمالی افزود: جونگ چهره واقعی اش را به عنوان یک خائن در همه مراحل نشان داد. این مرد اقداماتی مانند دست زدن بدون شور و هیجان در نشست های سیاسی و ایجاد مانع در برنامه کاشی کاری یابود رهبر کره شمالی را در سابقه خود دارد. او اعتراف کرده است که برای رسیدن به جاه طلبی های سیاسی شخصی اش گروهی علیه حکومت را تشکیل داده است.

خبرگزاری کره شمالی قبل از این هم به هنگام بازداشت شوهر عمه رهبر این کشور نوشته بود: او و همراهانش اقدامات جنایتکارانه ای را انجام داده اند که به ذهن هیچ کسی نمی رسد و باعث آزار و اذیت بسیاری برای حزب و انقلاب ما شدند.

کتاب «صد خطابه» نوشته «میرزا آقا خان کرمانی» ویراستار «محمد جعفر محجوب»

http://azadieiran2.files.wordpress.com/2013/12/100-khetabeh_m-a-kermaniwww-azadieiran2-wordpress-com.pdf#page=1&zoom=auto,0,842


100 Khetabeh_M.A.Kermani[www.azadieiran2.wordpress.com]
تاریخ ایران به ما نشان میدهد که فاتحین اسلام و تازیان علیه السلام به ضرب شمشیر عرض این آئین را به ایران نمودند و برهان قاطع و حجّت صریح و دلیل صحیح ایشان تیغ تیز و سنان خون ریز بود و هر کس ایمان آورد، خودش اسیر، زنش کنیز مجاهدین، خونش محفوظ، مالش متعلق با غازيان مسلمین !
 رساله صد خطابه که نیمه کاره مانده، اثری است اصیل که از سه مکتوب هم صریح اللهجه تر است. در واقع می‌توان گفت این دو کتاب تکمیل و نقطه کمال راهیست که فتحعلی آخوندزاده آغازیده بود. نویسندگانی همچون احمد کسروی، صادق هدایت، علی دشتی، صادق چوبک، محمد علی جمالزاده و… کم و بیش از آقاخان کرمانی تاثیر گرفته بودند ولی هیچکدام نخواستند یا نتوانستند به همین اندازه بی پرده و صریح اللهجه به مسائل حساس جامعه ایرانی بپردازند.
به گفته‌ آقای دکتر فریدون آدمیت «این رساله اساسا نیمه کاره مانده و تمام نسخه هایی که دیده شده وسط خطابه چهل و دوم قطع گردیده است . نسخهٔ صد خطابه موجود در کتاب خانه ملی‌ ایران به شماره ۲۳۰۶ و نسخهٔ کتابخانه مجلس به شماره ۹۰۹۳۸یکسان است . همچنین نسخه‌ای را که میرزا مصطفای اصفهانی‌ ازلی برای پروفسور ادوارد براون نوشته و در کتاب خانه دانشگاه کیمبریج موجود است همین صورت را دارد «
متن اصلی‌ چهل و دو خطابه از صفحهٔ [۹۹ تا ۳۰۰] نسخهٔ پی‌ دی اف‌‌‌ می‌باشد .
100 Khetabeh_M.A.Kermani[www.azadieiran2.wordpress.com]

پنج تصفیه حساب‌ مهم سیاسی در دنیا

پنج تصفیه حساب‌ مهم سیاسی در دنیا

اعدام جَنگ سونگ تِک یکی از قدرتمندترین چهره‌های سیاسی و شوهر عمه کیم جونگ اون رهبر کره شمالی جهان را شوکه کرد.
رهبر جوان کره شمالی با اینکار پا جا پای بعضی از بدنام ترین رهبران جهان گذاشته است. در زیر به پنج مورد از بدترین رسوایی سیاسی رهبران جهان برای تصفیه چهره‌های کلیدی در یک قرن گذشته اشاره شده است.

هیتلر، آلمان، سال ۱۹۳۴

ارنست روم دست راست هیتلر پیش از تصفیه بود
هیتلر با ترکیب آراء صندوق‌های رای و قلدری در سال ۱۹۳۳ به قدرت رسید.
اس آ نیروی شبه نظامی حزب ملی کارگران سوسیالیست آلمان یا همان حزب نازی بود. این گروه در افزایش قدرت آدولف هیتلر بین سالهای ۱۹۲۰ تا ۱۹۳۰ نقش مهمی داشت. اس آ با رهبر کاریزماتیک خود ارنست روم بین سالهای ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ میلادی بسیاری از افرادی را که گمان می رفت پتانسیل رهبری داشته باشند مرعوب کرد یا از میان برداشت.
تا سال ۱۹۳۴ گروه اس آ به یکی از گروه‌های خیلی قدرتمند بدل شده بود. در فاصله سی ژوئن تا دوم ژوئیه سال ۱۹۳۴ ارنست روم و چندین تن دیگر از رهبران گروه شبه نظامی اس آ با شلیک گلوله به قتل رسیدند. از این عملیات با عنوان "شب دشنه‌های بلند" یاد می شود. با آنکه اس آ به حیات خود ادامه داد ولی آن تصفیه سیاسی برای همیشه به قدرت و نفوذش آسیب زد.

استالین، اتحاد جماهیر شوروی، ۱۹۳۴-۱۹۳۹

قبل از تصفیه، تروتسکی در سمت راست این تصویر به عنوان متحد نزدیک لنین دیده می شد
بعد از تصفیه، تروتسکی عملا از صفحه تاریخ حذف شد
ژوزف استالین رهبر حزب کمونیست اتحاد جماهیر شوروی، قتل مرد دست راستش سرگی میرونویچ کیروف عضو دفتر سیاسی و رهبر سازمان حزب کمونیست را بهانه‌ای برای تصفیه بی رحمانه دیگر رهبران حزب کمونیست کرد. بسیاری از تاریخ نگاران معتقدند استالین دستور قتل او را داده بود اما بعد دیگران را به دست داشتن در این قتل متهم کرد و به این بهانه سایر رقبای خود را هم از میان برداشت.
چند تن از رهبران حزب کمونیست یا از حزب اخراج شدند یا به قتل رسیدند. بسیاری از آنها در دادگاه‌های نمایشی متهم شدند که با لئون تروتسکی انقلابی بلشویک و متفکر مارکسیست در یک صف قرار دارند. لئون تروتسکی از اعضای اصلی حزب کمونیست بود . لنین بنیانگذار اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی، لئون تروتسکی و ژوزف استالین را از ظرفیت های اصلی رهبری حزب کمونیست می دانست. استالین متوجه علاقه لنین به تروتسکی شده بود و سعی کرد او را از بین ببرد. در سال ۱۹۲۹ لئون تروتسکی از روسیه گریخت. اقوام، دوستان و یا هر کسی که به نوعی با او نزدیک بودند به اتهام خیانت به وطن به قتل رسیدند.
تروتسکی در سال ۱۹۴۰ در مکزیک به قتل رسید و احتمال می رود که دستور قتل او را هم استالین صادر کرده باشد.

صدام حسین، عراق، ۱۹۷۹

صدام پس از به قدرت رسیدن پاکسازی عمومی را شروع کرد
وقتی که صدام حسین به قدرت رسید یک پاکسازی عمومی را آغاز کرد و بیش از شصت نفر از اعضای اصلی حزب حاکم بعث همان حزبی که او را به قدرت رسانده بود را تصفیه کرد.
تصاویر ویدئویی سیاه و سفید، صدام حسین را در حال سیگار کشیدن نشان می دهد در حالیکه رهبران حزب بعث یکی یکی خائن اعلام می شوند. بیشتر این افراد از حزب اخراج شدند تا جایی که فقط نیمی از اعضای حزب بعث باقی ماندند.خیلی از اعضا به جرم خیانت به وطن اعدام شدند.

دنگ شیائوپینگ، ۱۹۸۰

محاکمه گروه چهار در دادگاه
بعد از مرگ مائوتسه دونگ اولین رئیس جمهور جمهوری خلق چین، کشمکش سختی برای رسیدن به قدرت میان اعضای اصلی حزب کمونیست درگرفت. در سال ۱۹۷۸ مائو هوا گوئوفنگ صدر اعظم چین که از سوی مائو به جانشینی انتخاب شده بود توسط دنگ شیائو پینگ از قدرت خلع شد.
در سال ۱۹۸۰ گروهی از نزدیک ترین یاران مائو به نام گروه چهار در دادگاه محاکمه شدند. این یک نمایش سیاسی بود برای محکم کردن پایه های قدرت دنگ شیائو پینگ.
کمپین تبلیغاتی گسترده ای برای تقبیح گروه چهار به راه افتاده بود. گروه چهار یک شاخه سیاسی بود از چهار نفر از اعضای مهم حزب کمونیست. آنها از گروه‌های مهم دوران انقلاب فرهنگی چین بودند. گروه متشکل بود از همسر مائوتسه دونگ، و سه تن دیگر از نزدیک ترین یاران مائو. در نهایت همه اعضای گروه به اتهام خیانت به حبس ابد محکوم شدند.

تن شوی، برمه/میانمار، ۲۰۰۴

تن شوی نفر سمت چپ از قدرت نخست‌وزیرش کین نیوت (سمت راست) در هراس بود
تا سال ۲۰۱۰ یک مرد قدرت سیاسی را در برمه (میانمار) را در انحصار خود داشت. تن شوی که خود را ژنرال ارشد ارتش خوانده بود برای بیش از دو دهه کنترل حکومت نظامیان برمه را در اختیار داشت.
ولی برای مدت کوتاهی کین نیوت یکی دیگر از ژنرال ها که رهبری جوان و کاریزماتیک بود تهدید کرد که تعادل قدرت را به هم خواهد زد. به عنوان نخست وزیر، رئیس سازمان امنیت ارتش و مسئول سانسور او برای خودش پایگاه قدرت مستحکمی بنا کرده بود.
تن شوی خیلی زود دست به کار شد او را به اتهام فساد و رشوه ستانی از مقامش عزل کرد. کین نیوت در سال ۲۰۰۵ چهل و چهار سال حکم زندان گرفت. ولی اوائل سال ۲۰۱۳ از حبس خانگی عفو شد.