۱۳۸۸ مرداد ۲۹, پنجشنبه

تبارشناسی کودتاچیان تارعنکوبتی که خامنه ای از روابط شخصی بوجود آورده است

نگارنده بر این باور است که در حال حاضر با توجه به اطلاعات موجود می توان برخی از چهره های دخیل در این کودتا را برای استفاده آیندگان در اختیار قرار دهد و معتقد است که این اطلاعات هرگز به دلیل سانسور حاکم و بسته بودن شرایط در ایران کامل و دقیق نیست اما می کوشد بر اساس اطلاعاتی که از ایران به دست آورده است، تا حدی که امکان دارد افراد و گروههای دخیل در این کودتا را بشناساند.
در هر برهه از تاریخ مسائلی اتفاق می افتد که در سالهای بعد، مورخان به تحقیق از عوامل ایجاد آن اتفاق و افراد و گروههای دخیل در آن می پردازند .
نگارنده بر این باور است که در حال حاضر با توجه به اطلاعات موجود می توان برخی از چهره های دخیل در این کودتا را برای استفاده آیندگان در اختیار قرار دهد و معتقد است که این اطلاعات هرگز به دلیل سانسور حاکم و بسته بودن شرایط در ایران کامل و دقیق نیست اما می کوشد بر اساس اطلاعاتی که از ایران به دست آورده است، تا حدی که امکان دارد افراد و گروههای دخیل در این کودتا را بشناساند. پیرامون حاکمان مستبد و جائر تحقیقات و بررسی هایی به عمل آمده اند. آن تحقیق ها بکار این تحقیق آمده اند. در این مطالعه، نخست به معروفی گروها و افراد غیر نظامی پرداخته می شود. به دنبال آن، نظامیان دست اندر کار کودتا معرفی می شوند:
با توجه به ساختار باندها و گروهها و افراد دخیل در این کودتا می توان گفت که گروههای زیر در کودتا شرکت داشته اند :

● فرماندهی و رهبری این کودتا بر عهده شخص سید علی خامنه ای و درکنار او، فرزندش مجتبی و اعضای بیت او بوده است .

● زیر مجموعه دستگاه رهبری و بیت او را گروهای زیر تشکیل می دهند:

در زیر به ترتیب به معرفی این گروهها و افراد شاخص آنها و روابط سببی و نسبی بین، آنها پرداخته می شود. همانطور که در ابتدا یاد آور شد، نیاز به اطلاعات بیشتر است. اما امید اینست که انتشار تحقیق، سبب جریان اطلاع ها شود و امکان تکمیل تحقیق در آینده، فراهم آید. در این کار، از مقالات و کتب برخی نویسندگان و خبرنگاران استفاده شده است از جمله کتاب ایستاده بر آرمان و مقالات محمد جعفری و ایرج مصدافی و ...

● سید علی خامنه ای – رهبر کودتا
سید علی خامنه ای طلبه مشهدی و فرزند روحانی ای اهل خامنه است. او در قم و مشهد و نجف به تحصیل پرداخت اما هرگز نتوانست تمام مدارج طلبگی را طی کند. در سالهای قبل از انقلاب، او کتابی را با کمک حبیب آشوری، تألیف کرد. بعدها، این کتاب، با عنوان توحید، به نام حبیب آشوری به چاپ رسید. سید علی از انتشار کتاب بنام حبیب آشوری گله مند شد. آن طور که قابل در نامه اش به او خامنه ای نوشته است، خامنه ای مدعی بوده است: کتاب نوشته او بوده و آشوری به نام خود چاپ رسانده است. اما دیری نپایید که آشوری، به دلیل نوشتن همان کتاب، از سوی « آیت الله» خزعلی به مرگ محکوم واعدام شد. خزعلی در باره اعدام آشوری می‏گوید: «...خاطره‏ای که دارم مربوط به حبیب آشوری است. من این مرد را با توجه به یکی از آثارش به ۱٣ مورد ارتداد محکوم کردم. مثلاً در رابطه با صفت رحمان گفته بود که رحمت همین ابر و باران و چیزهای ظاهری است. در حالی که رحمان موجود مستقل به ذات و مشرف بر همه موجودات است... یک بار، دکتر بهشتی که به قم آمد، آشوری هم آنجا بود. به من گفت آیا در صدور حکم ارتداد آشوری عجله نکرده‏ای. من به ایشان گفتم نه هیچ عجله‏ای در کار نبوده است. رحم دلی ایشان حتی در باره چنین مرتدی در خور تحسین است. (کتاب خاطرات حجت الاسلام خزعلی – مرکز اسناد انقلاب اسلامی ، ص۱۵۲). بدین سان، حبیب الله آشوری اعدام شد و خامنه ای رهبر گشت!
یک دوره عضو حجتیه گروه ضد بهائی شد و سپس به شریعتی پیوست و تا دکتر علی شریعتی بود، خامنه ای خود را به او می چسباند. شریعتی در باره او گفته است: مار از پونه بدش می آید در خانه اش سبز می شود. دوران نوجوانی و جوانی را چنان گذرانده بود که سوء شهرت داشت. خواهر او که همسر شیخ علی آقا تهرانی است، نامه ای در باره سوابق او به بنی صدر نوشته و روحانیان مشهد نیز از کار خمینی در نصب خامنه ای به امام جمعه ای تهران، بخاطر سوابقش ناراضی بودند.
بعد از انقلاب، خامنه ای که در ایام انقلاب، دنباله رو بهشتی و هاشمی رفسنجانی شده بود، به معرفی آنها، از سوی خمینی عضو شورای انقلاب شد. او از بانیان حزب جمهوری اسلامی نیز گشت. وقتی شورای انقلاب سپاه را از اختیار حکومت موقت بدر آورد، مدتی خامنه ای سر پرست سپاه شد. بعد نماینده خمینی در شورای عالی دفاع و نماینده مجلس شد و در معامله پنهانی بر سر گروگانها (اکتبر سورپرایز) و در کودتای خرداد ۶۰، نقش پیدا کرد.
سید علی در جریان کودتا علیه رییس جمهور منتخب ایران از اعضای شاخه رهبری در کنار هاشمی و بهشتی و اردبیلی تحت فرماندهی خمینی بود. از آنجا که بسا برخی ها با توجه به سن و سال خود از کودتای سال شصت بر خبر نباشند، در زیر به پاره ای از دلایل انجام کودتا بر ضد بنی صدر اشاره می شود :
● برخلاف این دوران که نیروهای سیاسی کنونی در دو جبهه در برابر یکدیگر قرار گرفته اند، در کودتای خرداد ۶۰ همدست بودند. از جمله :

خمینی – خامنه ای – بهشتی – قدوسی – ربانی املشی – موسوی اردبیلی – صانعی – موسوی خوئینی ها – هاشمی رفسنجانی – مهاجرانی – لاجوردی – عسگر اولادی – محمد یزدی – بادامچیان – میر حسین موسوی – خاتمی – اسد الله بیات – مکارم شیرازی – محمود هاشمی شاهرودی – موسوی بجنوردی صافی گلپایگانی – جنتی – خزعلی – هادی غفاری – مهدی کروبی – احمد خمینی – حسن بیات – اسرافیلیان – تاج زاده – سعید حجاریان – رضا قنبری تهرانی – عبدالکریم سروش – خلخالی – موسوی تبریزی – محمدی گیلانی – مقتدایی – مجید انصاری – هاشمی گلپایگانی – میرحجازی – بهزاد نبوی – مرتضی نبوی – محمد رضا باهنر – علیخانی – حداد عادل – احمد توکلی – برادران امانی – خاموشی – رفیق دوست – محمد نبی حبیبی – حسن حبیبی – امامی کاشانی – رضا استادی – امینی – مصباح یزدی – نوری همدانی – ریشهری – نواب – موسوی تبریزی و... در یک سو
و در سوی دیگر بنی صدر – آیت الله پسندیده – سید حسین خمینی – ایت الله لاهوتی – بازرگان – سحابی – سلامتیان و...
گناه اصلی بنی صدر، از دید کودتاچیان این بود که او بر اصول راهنمای انقلاب ایران، استوار ایستاده بود. در همان حال که در مرزها با قشون متجاوز صدام می جنگید، در تهران، با متجاوزان به آزادی و حقوق انسان و ناقضان استقلال ایران مبارزه می کرد. خمینی همان ولایت مطلقه ای را می خواست که امروز خامنه ای می خواهد و با وجود اختیارات گسترده ای که قانون اساسی «تجدید نظر شده» به او داده است، بازهم کودتا می کند برای این که رئیس جمهوری آلت فعل او باشد.
همه روز، در کارنامه و در سخنرانی ها، بنی صدر از آزادی و استقلال و رشد بر میزان عدالت اجتماعی بحث می کرد و مردم را از کودتای خزنده کودتاچیان بقصد بازسازی استبداد، آگاه می کرد. به وجود زندانهای مختلف و پهن بودن بساط شکنجه در این زندانها اعتراض می کرد. به دستگیری های بی دلیل و به چماقداری و ... اعتراض می کرد. به اعدام ها اعتراض می کرد. ایستادگی او بر اصول راهنمای انقلال و اعتراضهای روزمره اش به مزاج خمینی و دستیاران او خوش نمی آمد.
صحبت های برخی شرکت کنندگان در کودتای بر ضد بنی صدر، در مجلس، از لحاظ درک وضعیت امروز، قابل شنیدن و در خور تأمل هستند:
«...مجلس طی این چند روز کانون حوادث بود.در ۲۶/٣/۶۰ طرح عدم کفایت رئیس‌جمهور به مجلس برده شد. آخرین روزهای جمهوری به سرعت سپری می‌گشت. در روز طرح عزل رئیس‌جمهوری، برخی ها چنین گفتند :

● سید علی خامنه‌ای: « بنی‌صدرجامعه ما را به طرف دیکتاتوری مطلق می‌برد. او می‌خواست ایران را به دوران سلطنت بازگرداند.» کتاب غائله ۱۴اسفند، ص ۷۰۶
● خامنه‌ای : « بنی‌صدر امام و مردم را بی‌قدر کرده است. این خیانت است یا عدم کفایت سیاسی؟» (کیهان،۱ تیر ۶۰ )
● دیالمه: «ریاست‌جمهوری بنی‌صدر برای انقلاب ما فاجعه بود. زیرا به ولایت‌فقیه ایمان نداشت.» ( کیهان، ۱ تیر ۶۰ )
● موسوی‌خوئینی‌ها: «بنی‌صدر با اظهارنظرهای ناشیانه سیاسی خود صدمات فراوانی به ایران و انقلاب بزرگتر یعنی اشغال لانه جاسوسی زده است. بحث بر سر بنی‌صدر نیست. بحث جریان خط آمریکاست.. بنی‌صدر مسلمان است ولی نه اسلام مبتنی بر فقاهت، بلکه اسلامی که از پیش خود ساخته.. آقایان نماینده... بنی‌صدر میراث امام صادق را که فقه است قبول نداشت.» ( کیهان، ۱ تیر ۶۰ )
● هادی غفاری: «آقای بنی‌صدر. حکم عدم لیاقت جنابعالی را چندین بار در باطن وجودم صادر کردم.» (کیهان، ٣۰ خرداد ۶۰ )
● خلخالی: «بنی‌صدر مجلس خبرگان را قبول نداشت و ولایت را رد می‌کرد.» ( خاطرات صادق خلخالی،ص٣۱٣ ) از این سو احمد غضنفرپور هشدارنامه رئیس‌جمهوری را به عنوان نطق پیش‌از دستور خواند: « ... ای مردم! به دین خود و رای و اعتماد شما خیانت نکردم و تا جائیکه توانستم کوشیدم. بسیاری از جریان‌ها را بموقع مطلع شدم و هشدار دادم... از آزادی چیز چندانی باقی نمانده است. روزنامه‏ها تعطیل و زبانها بسته شده‏اند و آینده از این‌هم بدتر خواهد شد. گروهی‌که مقامات را بتصرف در آورده است، بلحاظ بدتر شدن وضع و بی اعتبار شدن در افکار عمومی، روز بروز بیشتر به وسائل اختناق آور پناه خواهد برد و خود قربانی همین جریان خواهد شد.
اینجانب هیچ گناهی بجز اینکه خواسته‏ام استقلال و آزادی و اسلام بعنوان تضمین کننده استقلال و آزادی و زمینه ساز رشد و تعالی همه جانبه انسان به اجرا در آیند نداشته و ندارم.
امروز از صبح تا شام و از شام تا صبح چماق داران رسمی و غیر رسمی محل زندگی و کار رئیس جمهوری منتخب شما را در محاصره دارند و اینها مستثنی هستند. می‏توانند هر تظاهری را بکنند و هر رذالتی را انجام دهند. فردا با شما مردم چه خواهند کرد؟» ( پیام رئیس جمهوری به مردم مسلمان و شریف ایران، ۲۲ خرداد ۱٣۶۰؛ نامه‌ها از بنی‌صدر به خمینی و دیگران، صص۴۵٨-۴۶۲ )
مواردی که بنی صدر نسبت به آنها به مردم ایران هشدار داد، واقعیت جستند. همان کسانی که سخنانشان را بر ضد بنی صدر، نقل شدند، – هادی غفاری و موسوی خوئینی ها – آیا خود قربانی استبداد نشدند که در بنایش شرکت کردند؟
در همان زمان که بنی صدر رییس جمهوری بود، عوامل دستیار «استبداد فقیه» برای کسب قدرت کامل شروع به برخورد با مخالفان سیاسی و منتقدان کردند. زندانها را از آنها پر کردند. بساط شکنجه گستردند. مانند همین روزها. در آن زمان، برخی از افراد که حالا خود گرفتار شکنجه ها شده اند، شکنجه ها و اعتراف گیری ها و اعدام ها را تایید می کردند. در تصدیق شکنجه ها، از جمله اشخاص زیر، سخن می گفتند :

● حجت‌الاسلام ری‌شهری: «اگر مقصود رئیس جمهور از شکنجه، همان تنبیهاتی است که اسلام به عنوان حدود و تعزیرات مطرح می‌کند، ما منکر آن نیستیم، زیرا دستور اسلام است. (مصاحبه با رادیو و تلویزیون ، غائله ۱۴ اسفند۵۹، ص٣٣۲ )
● لاجوردی: « تعزیر می کنیم و تعزیر با اجازه حکام شرع است.» ( عبور از بحران، ‌ص ۴۴۰)
● «آیت‌الله» محمدی گیلانی: « محارب بعد از دستگیر شدن، توبه‌اش پذیرفته نمی‌شود و کیفرش همان است که قرآن گفته. کشتن به شدید‌ترین وجه. حلق آویز کردن به فضاحت‌بارترین حالت ممکن. تعزیر باید پوست را بدرد، از گوشت عبور کند و استخوان را درهم شکند.» (کیهان، ۲٨ شهریور ۶۰ ) به راستی تفاوت میان تعزیر و شکنجه در چیست اگر تعزیرباید پوست را بدرد و از گوشت عبور کند و استخوان را خورد کند؟
● «آیت‌الله» قدوسی: «در زندان‌ها شکنجه صورت نمی‌گیرد، اما مجازات‌هاش شرعی اسلامی اعمال می‌گردند.» (مصاحبه مورخه ۲٣ بهمن ۵۹ )
● موسوی تبریزی (امروز اصلاح طلب و مخالف شکنجه است): «یکی از احکام جمهوری اسلامی این است که هرکس در برابر این نظام امام عادل بایستد، کشتن او واجب است. زخمی‌اش را باید زخمی‌تر کرد تا کشته شود.این حکم اسلام است. چیزی نیست که تازه آورده باشم.» (کیهان،۲۹ شهریور ۶۰ )
به راستی آیا در جریانات بعد از کودتای سال ٨٨ که زخمی ها را در آمبولانس ها می کشتند و یا در زندانها آنقدر می زدند که کشته شوند از باب همین دستوراتی نیست که «فقه ولایت مطلقه» جعل کرده است . آیت‌الله موسوی تبریزی پس از پیروزی انقلاب دارای مناصبی همچون حاکم شرع دادگاه‌های انقلاب در خوزستان، همدان، آذربایجان شرقی و غربی و دادستان کل انقلاب پس از قتل آیت‌الله قدوسی در سال ۱٣۶۰ بود.
● خلخالی نیز بعد‌ها گفت: « بنی‌صدر مرتبا مسئله شکنجه را برای کوبیدن دادگاههای انقلاب عنوان می کرد و تا این اواخر دست بردار نبود . بنی صدر تعزیرات شرعی را جزو شکنجه به حساب می آورد و می‌خواست با روش اروپایی عمل نماید.» (خاطرات شیخ صادق خلخالی،ج۱، ص٣۱٣ )
● محمد منتظری گفت: «اتهام وارده از سوی بنی‌صدر به روش بازجویی و بازپرسی به هیچ‌وجه صحیح نمی‌باشد.» (کیهان، ٣۰ فروردین ۶۰ )
در آن روزها بنی صدر فریاد بر می آورد که نباید شکنجه کرد و مردم را به زندانها انداخت ولی فریاد او به جایی نرسید زیرا همانهایی که امروز مانند وی فریاد بر می آورند آنچنان تابع ولایت فقیه بودند که باور نمی کردند که ممکن است ولی فقیه و ایات عظام و حجج اسلام دروغ بگویند و این فریب و دروغ را حالا متوجه شده اند اما متاسفانه بعد از ۲٨ سال و این همه خسران و زیان و نابودی صدها هزار نفر از جوانان کشور و صدها میلیارددلار سرمایه مردم .
امروز، میر حسین موسوی می گوید: اقای احمدی نژاد دروغ می گوید . کروبی از مردم معذرت می خواهد به جهت دروغ هایی که مسئولان به مردم می گویند . و دیگران خامنه ای را دیگر عادل نمی دانند و بیانیه می دهند که مسئولان نظام با دروغ و فریب و شکنجه و دستگیری و کشتار می خواهند مردم را وادار به سکوت کنند . امروز، خود را قربانی کودتای سپاه می خوانند و...
اما آن روزها رد پای دخالت سپاه پاسداران در کودتا مشهود بود اما کسی به فکر امروز و دخالت های بی حد و حصر سپاه در امور دولت نبود. در همان روزگار بنی صدر نسبت به اعمال سپاه هشیار بود و نمی خواست بگذارد سپاه ستون فقرات استبداد بگردد. او فهرست شکنجه‌ها و اعدام‌ها را برای مسئولین دیوان عالی کشور فرستاد:«وقتی فهرست شکایات واصله از سپاه را طی دو ماه برای آقای موسوی اردبیلی فرستادم کمترین عملی از سوی دستگاه قضایی که باید عدل اسلامی را برقرار سازد مشاهده نشد. آنچه از این فهرست به یادم مانده ، ۲۵۰ مورد شکنجه ، ٣۱ مورد قتل و بسیاری موارد توقیف و مصادره بود، با آقای خمینی هم در این باره صحبت کردم. اما هیچ جوابی نداد.» (خیانت به امید، ص ۱۷۷)
ملت عزیز ایران از دستگیری های اخیر توسط حفاظت اطلاعات و اطلاعات بیت رهبری و سپاه پاسداران اطلاع دارند. می دانند چگونه دستگیر و شکنجه می کنند و می کشند. اما این جنایت را تازه پیشه نکرده اند. ٣۰ سال است که پیشه کرده اند. آن روز می باید جلوگیری می شد اما استبدادیان به جنایت بعنوان روش حکومت نیاز داشتند و امروز نیز نیاز دارند. آن روز، آنچنان مبارزان تحت شکنجه قرار می گرفتند که بنی صدر در سخنرانی های پی در پی و نوشته های خود می گفت و می نوشت :
- «وقتی شکنجه باشد معلوم است آزادی نیست.» ( انقلاب اسلامی، ۲۰ آذر ۵۹ )
- «یک سندی به دست من رساندند که یک فهرست ۱۱ نفره بود و زیر آن نوشته بود ده نفر بالا را اعدام کنید! قاضی «حجت‌الاسلام» علی رازینی توجه نکرده بود که اصلا ۱۱ نفر در لیست هستند نه ده نفر. گفتند که حتی پرونده واین حرفها هم برای این یازده نفر تشکیل نشده و تمام پرونده‌شان همین یک ورقه است!!» ( انقلاب اسلامی، ۲۵ مرداد ۵۹ )
- «باید از حق دفاع کرد. اگر آن روز اول که سران رژیم سابق را بعضی‌ها شکنجه می‌کردند، ما می‌ایستادیم و از حق آنان دفاع می‌کردیم، امروز به عنوان امر به معروف و نهی از منکر زندان‌ها بوجود نمی‌آوردند و عده‌ای خودکامه به توسعه منکرات نمی‌پرداختند.» ( انقلاب اسلامی، ۲٨ آبان ۵۹ )
- «وقتی ما درباره کسانی که آنها را مستکبر می‌دانیم مثلا شکنجه به کار بریم ، بعد که این مسئله جا افتاد و معمول شد.این روش را با هر کس که بخواهد دم از حق و حق طلبی بزند، نیز بکار خواهند برد.» ( انقلاب اسلامی، ۱۶ مرداد ۵۹ )
- «روشهای غلط نخست با آدم های بد به کار می رود ولی بعد که این روشها حاکم شدند با همه بکار خواهند رفت . این است ضد انقلاب.» ( انقلاب اسلامی، ۷ شهریور ۵۹ )
- «چه ضربه کشنده ای به انقلاب اسلامی ما زدند و چگونه زیباترین انقلاب را به بدترین شکل‌ها درآوردند و به جهان عرضه کردند، آنان که محاکمات چند دقیقه ای تشکیل می‌دادند و پیاپی اعدام می‌کردند. که بنام اسلام و قاطعیت، قاتلیت کردند.آنهایی که چهره زیبای انقلاب ما را لجن آلود کردند.» ( انقلاب اسلامی، ۱۵ مهر ۵۹ )
- «دستگاه قضایی ما به جای اینکه اطمینان ببخشد ترس ایجاد کرده است. فلسفه مجازات در اسلام تنبیه است نه ایجاد نفرت و خشونت و انزجار و ترس.» ( انقلاب اسلامی، ۱٣ اردیبهشت ۶۰ )
- زمانی که صادق قطب‌زاده به علت شرکت در یک میزگرد تلویزیونی بازداشت شد، بنی‌صدر گفت:
«وقتی با چنین سادگی و افتضاح یک مبارز کهنه کار و عضو شورای انقلاب، مدیر عامل رادیو و تلویزیون و وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی توقیف و توهین می شود دیگر چه آبرویی برای اسلام و انقلاب ایران باقی خواهد ماند؟» ( میزان، ۱٨ آبان ۵۹ )
در هشدارها و اعتراض های آن روز بنی صدر نیک تأمل کنید و ببینید که هنوز همه این هشدارها و اعتراض ها، با صراحت به زبانها و قلم ها نمی آیند. افسوس که آن روز، گروهی از اعتراض کنندگان امروز، در خدمت کودتاچیان بودند و استواری بنی صدر بر اصول راهنمای انقلاب ایران را، مقابله با «امام خمینی»، آنهم بر سر قدرت تبلیغ می کردند. پنداری بنی صدر به اندازه آنها نمی دانست که اقتضای قدرت طلبی قرار گرفتن در «خط امام خمینی» بود.
با حذف بنی صدر، تازه جنگ بر سر قدرت میان کودتاچیان آغاز شد. همانگونه که بنی صدر پیش بینی کرده بود ولی فقیه دست بکار تثبیت استبداد شد. جنگ را نعمت خواند و ادامه داد و ماشین اعدام را بکار انداخت. در همان سال اول، چند هزار تن را اعدام کرد.
و بعد از قتل رجایی که در یک انتخابات قلابی، عنوان رئیس جمهوری را یافت، خامنه ای رئیس جمهوری شد و به مدت هشت سال در این مقام، ماند. به روایت ثقفی، برادر همسر خمینی، یکبار که خامنه ای و موسوی نزاع خود را پیش او برده بودند، حوصله اش را سر برده و او به آن دو گفته بود: بلند شوید بروید هردو شما یک انگشت بنی صدر نیز نمی شوید. او را از دست دادم گرفتار شماها شدم!
بعد از حذف آیت الله منتظری در پی اعتراض او به کشتار زندانیان در شهریور ۶۷ و افشا شدن افتضاح ایران گیت از سوی نزدیکان او، ایران گیتی ها بر آن شدند که رهبری را از آن خود کنند. نامه ای از قول خمینی به مشکینی جعل کردند حاکی از این که غیر مرجع نیز می تواند رهبر شود. در همان روزها که خمینی در بستر مرگ بود، هاشمی رفسنجانی دست به جعل قول نیز زد: ما به امام عرض کردیم بعد از شما ما کسی را نداریم. امام فرمودند چرا دارید. وقتی پرسیدیم کسیت؟ فرمودند: آقای خامنه ای. یکی از فرزندان او را نیز وادار کردند دروغی چون این دروغ را بگوید. در مجلس خبرگان هم کارگردانی را هاشمی رفسنجانی کرد و خامنه ای را به مقام رهبری رساند. به دنبال آن، با تاسیس شورای بازنگری قانون اساسی و دادن اختیارات کامل به خامنه ای، او را ولی فقیه مطلقه کردند. بتدریج، او بسیاری از امکانات و مقامات مورد نیاز استبداد مطلقه خود را به خدمت گرفت. «النصر بالرعب» را روش کرد و زور را در انواع اشکالش بکار برد و کار را به جائی رساند که امروز، بر کسانی مهر «مردود شد» می زند که هرچه دارد از آنها دارد.
خامنه ای در جریان جنگ ٨ ساله و در دوران ریاست جمهوری و سرانجام رهبری خود نشان داد که فردی است بسیار ترسو و بزدل. از این رو، بمحض روبرو شدن با مشکل، به قوای سرکوب پناه می برد. گروهی چماقدار و قداره بند به نام انصار حزب الله نیز در اختیار دارد که از نظر وی جزء خواص نظام به حساب می آیند. دارای مصونیت کامل هستند چنانکه در سالهای اخیر هیچ کدام از افراد این گروه، بخاطر جنایاتی که انجام داده اند، دستگیر نیز نشده اند .
نیروهای تحت امر سید علی خامنه ای، در جنایات بسیار، از جمله ترورها در داخل و خارج از کشور و حمله به خانه آیت الله منتظری و حمله به نماز جمعه آیت الله طاهری و حمله به خوابگاه دانشگاه تهران و حمله به نمایندگان مجلس و ترور سعید حجاریان و حمله به خوابگاه نمایندگان مجلس و حمله به خوابگاه دانشجویان در جریانات اخیر و تیر اندازی به سوی مردم در جریان جنبش همگانی اخیر، سازمان ترور با شاخه های متعدد و قوای مسلح (گارد آهن و...) و چماقدار بوده اند و هستند.
* تارعنکوبتی که خامنه ای از روابط شخصی بوجود آورده است:
سید علی خامنه ای از آن رو تقلب بزرگ را رهبری کرد و احمدی نژاد رئیس جمهوری گرداند که فکر می کرد با این کار، جانشینی مجتبی را تضمین می کند و سلطنت را برای فرزند خشونت طلب خود به ارث می گذارد .
خامنه ای، در بیت خود، مجموعه ای از بزرگترین جنایتکاران را گرد آورده است و با وابستگی های سببی و نسبی میان آنها تارعنکبوتی از روابط شخصی پدید آورده و این تارعنکبوت دولت را در خود گرفته است:

● قبل از معرفی فرزندان و زیر مجموعه آنها، به معرفی خواهر و برادران وی و برادران همسر وی می پردازیم: ۱ - سید محمد خامنه ای برادر «رهبر» که از ابتدای انقلاب، صاحب مقامات سیاسی گشته و در سالهای اخیر، وارد باندهای رسانه ای این نظام شده است . او نماینده مجلس و عضو گروه ۹۹ نفره بود. پیش از آن، در دادسرای انقلاب، اسناد انقلاب، کار کرد . به عضویت مجلس خبرگان در آمد و در آن مجلس، از طرفداران ولایت فقیه بود. بعد از آنکه مورد عتاب خمینی شد، دیگر در صحنه سیاست نمایان نشد.
بعدها مدیر موسسه ملاصدرا شد و هم اکنون نیز با استفاده از امکانات برادر معزز بر این موسسه حکومت می کند .

در سال های ۶۰ که در بازجویی ها و شکنجه ها شرکت می کرد، گفت: ما شلاق های تعزیر را نزد امام بردیم و ایشان با مشاهده آنها اعلام کرد که تعزیر به آنها اشکالی ندارند !
اما توضیح داد: «ما کابل ها ی مورد استفاده دربازجویی را به نزد "امام" برده ایم. ایشان آن هایی راکه شرعی هستند، تایید کرده اند.»
او سالها بعد به گروه اصلاح طلبان پیوست و از اعضای هیات موسس مجمع روحانیون مبارز در کنار خاتمی و محتشمی پور و موسوی لاری و... شد. او تا به حال در انتشار دو نشریه مدیر مسئول بود که هر دو توسط گروه هوادار برادر رهبر تعطیل شده اند: اولی جهان اسلام بود و دومی حیات نو . البته به نظر می رسد که حیات نو مدتی بعد منتشر شد . سید هادی جهت انتشار نشریه حیات نو مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان از شهرام جزایری پول دریافت داشت . در خور یادآوری است که او غیر از پولی که به کروبی و هادی خامنه ای داده بود، مبلغ ۲ میلیارد تومان هم به «رهبر» داده بود. وقتی او را دستگیر کردند، از جمله برای این که اصلاح طلبان را بی اعتبار کنند، شکنجه کردند برای این که نگوید بعنوان کارگزار یک مافیای نظامی – مالی عمل می کرده است و خود را همه کاره بخواند.
سید هادی زمانی که نماینده مجلس بود بارها از سوی چماقداران برادر تهدید شد و یکبار نیز به شدت از سوی آنان مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به همراه بهزاد نبوی راهی بیمارستان شد .



● اما همسر خامنه ای دو برادر دارد که هردوی انها از مقامات بالای کشور شده اند:


* فرزندان خامنه ای و اعضای خانواده آنها


● آیت الله عزیز خوشوقت از اعضای شاخه فتوای سازمان ترور و از صادر کنندگان فتوای قتل مبارزان است. عزیز خان در مسجد چیذر کلاسهای مخصوص سران انصار حزب الله و مسئولان امنیتی را برگزار می کند و مریدان بسیاری دارد که «رهبر» را در سرکوب مردم یاری می دهند . در اعترافات سعید امامی نام خوشوقت نیز امده است:
سعید امامی : « دستور قتل داریوش فروهر و پروانه اسکندری را به روال معمول همیشگی حجت‌الاسلام علی فلاحیان به من داد. احکام اعدام سایر محاربین قبلا در زمان وزارت فلاحیان صادر شده بود. از مدتها پیش قرار بر این بود که عوامل موثر فرهنگی وابسته که توطئه‌ تهاجم فرهنگی را در ایران پیاده می‌کردند و جمعا صد نفر بودند اعدام شوند. حکم حذف ۲۹ نفر از نویسندگان از مدتها پیش مشخص و احکام قبلاً صادر شده بود که در مورد ۷ تن از آن عناصر احکام در دوره وزارت علی فلاحیان اجرا شده بود. وقتی حکم اعدام فروهر به ما ابلاغ شد پرسیدیم که تکلیف احکام معطل مانده اعضای کانون نویسندگان چه می‌شود؟ حاج آقا دری گفتند هرچه سریعتر اقدام شود بهتر است. این بار نیز مثل ماقبل انجام شد با فرق اینکه بجای ابلاغ از سوی فلاحیان امور از طریق حاج ‌آقا دری نجف‌آبادی هماهنگ می‌شد
سئوال :آیا این قتل ها توسط اوامر افرادی مانند فلاحیان بود و حکم عمومی حفظ نظام را داشته است یا نه؟
سعید امامی: فلاحیان با وجود آنکه خود حاکم شرع بود، اما معمولاً و در موارد حساس احکام حذف محاربان را شخصاً صادر نمی‌کرد. او این احکام را از آیت‌الله خوشوقت، آیت‌الله مصباح، آیت‌الله خزعلی، آیت‌الله جنتی و گاها نیز از حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای دریافت می‌کرد و بدست ما می‌داد. ما فقط به آقایان اخبار و اطلاعات می‌رساندیم و بعد هم منتظر دستور می‌ماندیم » .
سعید امامی در جایی دیگر می گوید: «...مثلا وقتی باخبر شدیم که حاج احمد آقا در جلسات خصوصی به مسئولان نظام و حتی به ولایت امر اهانت می‌کند. آن را ارجاع دادیم و بلافاصله دستور آمد که همه رفت و آمدهای ایشان را زیر نظر بگیرید و از مکالمات و ملاقاتهای ایشان نوار تهیه کنید. ما هم بمدت یکسال همین کار را کردیم. متأسفانه حاج احمد آقا به راه یک طرفه بدی وارد شده بود که برگشت نداشت. وقتی دستور حذف حاج احمد آقا را آقای فلاحیان به من ابلاغ کرد مضطرب شدم و حتی به تردید فرو رفتم. دو روز بعد همراه با آقای فلاحیان به دیدار آیت‌الله مصباح رفتیم، آقایان محسنی اژه‌ای و بادامچیان هم آنجا بودند البته بعدا" حاج آقا خوشبخت هم از بیت آمدند آنجا و نظر جمع بر این بود که نباید به کسانی که با ولی امر مسلمین خصومت می‌کنند، رحم کرد ...»

● برادر زن آقا مصطفی نیز زمانی در معاونت نشریات خارجی وزارت ارشاد مشغول به کار بود که به دلیل درگیری با قاضی منصوب خامنه ای، یعنی سعید مرتضوی، در ماجرای قتل زهرا کاظمی هنگامی، که از وی خواسته شده بود به نفع مرتضوی مطلبی را بنگارد، او نپذیرفت و جرم قاضی مرتضوی را بر ملاء کرد. ولی بعد دعوا ختم شد. زیرا آقا مصطفی وسط را گرفت و پرونده قتل زهرا کاظمی سرهم بندی شد .

سید مجتبی که در امور امنیتی و اطلاعاتی و اخبار در کنار پدر قرار دارد با استفاده از روابط فی مابین با برخی از سران انصار حزب الله و سرداران کینه توز سپاه پاسداران و بسیج در جریان بعد از انتخابات هم تلاش شد برای این که نگذارد اشتباه زمان شاه تکرار شود. این باند با شقاوت تمام با مردم روبرو شد و بنا بر اطلاعات از ۱۰۰ تا ٣۵۰ تن از جوانان این وطن را به قتل رساند تا بتواند رکورد شاه را در کشتار ۱۷ شهریور بشکند و رکورد دار بیشترین قتل جوانان در یک روز باشد آنهم روز ٣۰ خرداد سال ۱٣٨٨ . اگر خوانندگان توجه داشته باشند در ٣۰ خرداد ۱٣۶۰ نیز چنین کشتاری انجام گرفت. بعد از آن نیز با کشتن و اعدام بیش از چند هزار نفر، خمینی و دستیاران او (خامنه ای و هاشمی رفسنجانی و موسوی اردبیلی و...) توانستند رژیم کودتا را بر پا نگاه دارند. در آن کشتار بعد از کودتا بر ضد بنی صدر، رئیس جمهوری منتخب، تنی چند از کسانی که این روزها در زندان به سر می برند شرکت مستقیم داشتند.
سید مجتبی به دلیل روحیه امنیتی ای که از پدر به ارث برده است و همچنین نزدیکی بیش از حدش با مسئول امنیت و اطلاعات بیت رهبری یعنی میر حجازی از سالها بنا را بر این گذارده است که از دید مردم مخفی ماند تا در روزهایی که با لباس مبدل در میان مردم رفت و امد می کند مورد شناسایی قرار نگیرد. لذا به ندرت تصویری از او و میر حجازی انتشار یافته است. البته در بسیاری از جلسات مسئولان امنیتی و اطلاعاتی او در کنار میر حجازی شرکت دارد اما به صورت ناشناس زیرا کمتر شناخته شده است .وی داماد غلامعلی حداد عادل می باشد.

● حداد عادل کسی است که سالها در امور فرهنگی و سیاسی و اجرایی در کشور دخیل بوده است و هست. او طی سه دهه خدمتگزار استبداد خون ریز و فسادگستر بوده است. جالب اینجاست که در جریان انتخاب افرادی برای نظارت بر شمارش آرا توسط شورای نگهبان، او یکی از چند نفری بود که از وی نام برده شد. البته مابقی نیز از ایادی «رهبر» بودند مانند رحیمیان و ولایتی و دری نجف آبادی .
غلامعلی حداد عادل متولد۱٣۲۴ - تحصیل کرده مدرسه علوی و پدر عروس آقای خامنه‏ای و کاندیدای ریاست صدا و سیما و دارای دکترای فلسفه از دانشگاه تهران و از افرادی است که دارای مشاغل زیادی بوده و اکنون نیز هست. از جمله نمایندگی مجلس - نائب رئیس شورای عالی آموزش و پرورش کشور - عضو و موسس المپیادهای دانش‏آموزی - عضو فرهنگستان زبان و ادب فارسی - مدیر عامل بنیاد دایره المعارف اسلامی - عضو شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی (همکار جواد لاریجانی و هم گروه‏اش با آبادگران، متکی معاون ارتباطات سازمان )- عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی (همکار علی لاریجانی - احمد جنتی - ولایتی و...)- عضو هیات امنای بنیاد ایران‏شناسی - عضو هیات آمنای انجمن آثار و مفاخر فرهنگی - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ) - عضو هیات امنای مجمع جهانی اهل بیت (ع) (همکار ولایتی و نوری همدانی و یزدی) - نماینده فعلی مجلس و عضو هیات‏های بسیار دیگر و در ضمن دارای دبیرستانهای غیر انتفاعی دخترانه و پسرانه است که توسط وابستگان به او و همسر و دختر او اداره می شوند .

● طیبه ماهروزاده همسر حداد عادل و مادر همسر مجتبی خامنه ای که به همراه خواهر آقا مجتبی، بشری خانم و دیگر وابستگان، دبیرستان دخترانه مجموعه فرهنگ را اداره می کنند . همانگونه که حداد عادل، و مردان نزدیک به او، دبیرستان پسرانه فرهنگ را صاحب هستند .
● فخرالدین حداد عادل فرزند غلامعلی حداد عادل که سالهاست مدیر مسئول نشریه همشهری جوان را است.
● خورسندیان همسر خواهر زاده غلامعلی حداد عادل و کاندیدای شیراز است وی باجناق نجابت نماینده سابق شیراز و از اعضای باند سیاسی و اقتصادی حامی نظام ولایت فقیه می باشد در مورد خانواده نجابت در بخش های بعدی دانستنی ها شرح داده خواهند شد. ٣ - «حجت الاسلام» سید مسعود خامنه ای فرزند دیگر سید علی خامنه ای است. او نیز در امور امنیتی و اطلاعاتی و رسانه ای در کنار برادر دیگر، سید مجتبی، مشغول به کار است وی سالها قبل با دختر آیت الله خرازی ازدواج کرد .
● آیت الله سید محسن خرازی از علمای وابسته به گروه انصار حزب الله بود که در سالهای اخیر با توجه به نوع عملکرد این باند تا حدی از آنها فاصله گرفته است به گونه ای که دورس وی در «موسسه آموزش و پزوهش امام خمینی» که تحت سرپرستی مصباح یزدی است از وی ستانده شد و در واقع او اخراج شد .
وی سالها در مقام قضایی در کار صدور احکام اعدام و زندان مبارزان بوده است. هم اکنون مسئولیت گروه حزب الله – نه انصار حزب الله - را در اختیار دارد. نشریه حزب الله توسط وی اداره می شود.

● صادق خرازی که سالها در کنار پسر عموی خود در مراکز قدرت سیاست خارجی قرار گرفته بود فرزند آیت الله و برادر همسر سید مسعود می باشد . آخرین مقامی که او داشت سفیر ایران در فرانسه بود که با فریب احمدی نژاد از پاریس، جهت شرکت در جلسه ای، به تهران آمد. در تهران، کلید و مسئولیت سفارت ایران در فرانسه از او گرفته شد و او را بیکار کردند . صادق خرازی از نزدیکان به خاتمی می باشد و در گروه اصلاح طلبان حضور دارد .صادق خرازی پدر داماد سید محمد رضا خاتمی برادر سید محمد خاتمی رییس جمهور سابق ا ست .
● کمال خرازی وزیر امور خارجه حکومت خاتمی بود. او سالها در مقام رییس ستاد تبلیغات جنگ و خبرگزاری و رییس نمایندگی ایران در سازمان ملل بود و در سالهای اخیر به ریاست مجمع سیاست خارجی از سوی خامنه ای انتخاب شده بود. او پسر عموی صادق خرازی است که سالها در کنار یکدیگر کار می کردند .



● محمدی گلپایگانی پسر محمدی گلپایگانی بیت رهبری و داماد خامنه ای است. او ازاعضای باند امنیتی اطلاعاتی نظام ولایت فقیه است .

● غلامحسین محمدی گلپایگانی مسئول حفاظت بیت و از نیروهای دخیل در ترور است. گفته می شود او همسری دارد انگلیسی که پرستار می باشد و یکی از عروس های وی دختری است ایرلندی .
او سالهاست که در کنار خامنه ای و میر حجازی و سردار وحید و سردار نجات و سردار حجازی مشغول امور حفاظتی بیت و «رهبر» هستند.
البته در بیت رهبری افراد دیگری نیز حضور دارند از جمله :

● رسولی محلاتی از مشاوران «رهبر» انقلاب است. از دورانی که در دفتر خمینی کار می کرد، در خدمت «مقام ولایت» است. او دارای دو داماد است یکی علی اکبر ناطق نوری و عباس آخوندی .

● علی اکبر جمشیدی معروف به ناطق نوری از حکام شرع دادگاههای انقلاب و داماد رسولی محلاتی که سوابقی چون وزارت و نمایندگی و ریاست مجلس و کاندیداتوری ریاست جمهوری و ریاست دادگاه شرع را در پرونده خود دارد. او در حال حاضر مسئول بازرسی بیت رهبری است که به دلیل حملات احمدی نژاد مدتی با مقامات بیت کدورت پیدا کرد که بعد، طی نامه ای، اطاعت خود رااز «رهبر» اعلام نمود .
وی دارای اموال بسیاری می باشد که صدقه سر ارتباط با حاکمیت ولایت مطلقه به دست آورده است وگرنه به قول خودش در هنگام طلبگی نماز میت می خوانده و یا روزه افراد مرده را به جا می آورده تا پولی به دست آورد .
– او صاحب هتل نارنجستان و دهها هکتار زمین و دهها خانه و آپارتمان است.

● مصطفی جمشیدی فرزند دیگر «آیت الله» و مدیر شرکت واحمدن و صاحب شرکت بیمه شرکت سایپا یدک و شرکت کاله است. یکی از فرزندان او داماد «آیت الله» مهدوی کنی است .

● برادر وی احمد جمشیدی معروف به ناطق نوری است که چندین دوره نماینده مجلس از شهرستان نور بود. او در عین حال رئیس فدراسیون بوکس کشور است .

● حجت الاسلام پارسا معاون وزیر واواک دری نجف آبادی و داماد مهدوی کنی و باجناق پسر ناطق نوری عضو باند امنیتی - اقتصادی نظام ولایت مافیاها است.

● علی اکبر ولایتی نماینده مجلس در دوره اول و وزیر امور خارجه چندین دوره از دولتهای بعد از انقلاب که در بسیاری از ترورهای خارجی نقش داشته است. وی ازاعضای بلند پایه باند سیاسی رژیم مافیاها است. در حال حاضر نقش مشاور «رهبر» را در بین المللی بر عهده دارد . با وجود این که ولایتی بر ضد اعتراض کنندگان به تقلب در انتخابات اظهار نظر کرده بود، از سوی شورای نگهبان بر نظارت بر تجدید قرائت آرای ۱۰ درصد صندوق برگزیده شد. خنده دار تر این که ولایتی و حداد عادل و رحیمیان ناظر شدند! صادق محصولی وزیر کشور باجناق علی اکبر ولایتی می باشد .

● صادق محصولی باجناق علی اکبر ولایتی، فوق لیسانس و استاد دانشگاه علم و صنعت و فرماندار ارومیه و معاون استاندار آذربایجان غربی و فرمانده لشکر سپاه پاسداران منطقه و مسئول تحقیق و بازرسی سپاه و فرماندهی لشکر شش ویژه و معاون طرح و برنامه وزارت دفاع و مجری پروژه های عمرانی و صنعتی و دبیر شورای مشورتی مجمع تشخیص نظام . وزیر کشور دولت احمدی نژاد که قبل از وزارت مسئول ستادهای انتخاباتی احمدی نژاد بوده است و از جمله افرادی است که به دلیل سود برد ن از رانت های دولتی به سرمایه ای بیکران دست یافته است .
● اصغر، محمد صادق میر حجازی از یاران نزدیک خامنه ای است. او سالهاست که مسئولیت امنیت خامنه ای را عهده دارد. میر حجازی در حال حاضر رییس اطلاعات و حفاظت اطلاعات بیت رهبری است و در کلیه امور دخیل است . حضور سید مجتبی در کنار وی و برخی از سرداران خشونت طلب از جمله حسین زاده حجازی و سردار وحید و سردار نجات گویای خشونت طلبی و اقتدار گرایی وی است. میر حجازی از جمله افرادی است که نقش موثری در انتخاب برخی از سیاسیون و فرهنگیان و روحانیون جهت ابلاغ حکم ترور آنها از سوی خامنه ای را برعهده دارد .
در ماجرای قتل مبارزان سرافراز ایران، داریوش و پروانه فروهر، بعد از انجام ترور توسط مأموران ترور، میر حجازی در جلسه ای شرکت کرد. بنا بر قول سعید امامی، در اعترافات خود، میرحجازی در جلسه ای شرکت کرد و از مأموران ترور بابت این ترورها تشکر کرد و به آنها گفت آماده عملیات بعدی باشید .
سعید امامی در رابطه با ترور داریوش و پروانه فروهر و ملاقات بعد از ترور با میر حجازی می گوید :
سوال : در مورد چگونگی قتل داریوش فروهر و پروانه اسکندری بگوئید:
سعید امامی: از روز قبل من تیم را آماده باش داده بودم و شب قبل هم شبیه سازی عملیات را انجام دادیم،کار در سه گروه انجام شد : - گروه اول را خودم سرپرستی کردم و در خیابان ظهیر السلام مستقر شدیم و زاپاس بودیم تا مسئله ای خلاف برنامه ریزی اتفاق نیفتد . -گروه دوم به سرپرستی مصطفی – مصطفی کاظمی – معاون امنیت - بود که با نیروهایش در اطراف خانه متمرکز شده بود و رفت و آمدها را زیر نظر داشته .
-گروه سوم را سید صادق – مهرداد عالیخانی – معاون عملیات - سرپرستی می کرد که به داخل منزل رفته بودند .
قبلا ما کروکی خانه را داشتیم و مشکلی نبود و تلفنی خود منزل را هم چک کرده بودیم و می دانستیم که فقط آن دو نفر در خانه هستند. کار حدود یک ساعتی طول کشیده بود ، قرار بر نیم ساعت بود که من نگران شدم به سید صادق تماس گرفتم و علت را جویا شدم که اظهار داشت برای انتقال پروانه فروهر به بالا مقاومت می کرد. اما کار تمام شده و الان داریم خانه را جستجو می کنیم . بعد از گذشت یک ساعت، سید صادق تماس گرفت و گفت الان در راهیم و کار تمام شد . من باید به ستاد برمی گشتم چون معلوم بود تا ساعاتی دیگر حتما خبر از طریق ناجا به استعلام ما می رسید. بعد از انجام قتل باید گزارش کار داده میشد .
فردای آن روز به گمانم دوشنبه بود و طبق روال هر دوشنبه در وزارتخانه ما شورای عالی وزارت داشتیم که از طرف ... اتفاقا یا طبق هماهنگی (من اطلاعی ندارم) آمده بودند که در آنجا من و آقا مصطفی و سید صادق رفتیم و مشروح عملیات را شرح دادیم منتها طبیعی بود که چون چند نیروی غیر وزارتی در آن جلسه بودند و ... هم آنجا بود ما مواردی را ذکر نکردیم که عصر همانروز -در جلسه ای که با حضور حاج آقا دری و حاج آقا فلاحیان در دفتر آقای حجازی تشکیل شده بود تمام موارد و حتی کشفیات از منزل را ذکر کردیم که آقای حجازی عنوان کردند موید باشید و برای مابقی کار آماده شوید ."
از جمله افرادی که با میرحجازی مستقیما ارتباط دارند و دستورات «رهبر» از طریق میر حجازی به آنها ابلاغ می شود و در جریان دستگیری ها و شکنجه ها و قتل ها دخالت مستقیم دارند می توان به افراد زیر اشاره کرد که به بیت رفت و آمد دارند .
● حسین نجات سردار سپاه و مسئول حفاظت بیت رهبری و از اعضای باند نظامی در کنار وابستگان به نظام ولایت از جمله احمد جنتی و میر حجازی .
● احمد وحیدی سردار سپاه که در دوران وزارت شمخانی، معاونت طرح و برنامه وزارت دفاع را بر عهده داشت. پس از آنکه نجار توانست رای اعتماد نمایندگان برای وزارت دفاع را کسب کند وحیدی را به عنوان جانشین وزیر دفاع منصوب کرد. وحیدی از نظامیان پرسابقه کشور است. او علاوه بر جانشین وزیر دفاع ریاست کمیسیون سیاسی، دفاعی و امنیتی مجمع تشخیص مصلحت را نیز بر عهده دارد. عضو شورای عالی تدوین برنامه پنجم و از فرماندهان سپاه در نیروهای ویژه قدس و مرتبط با بیت رهبری است.
● «حجت الاسلام» حسین طائب فرمانده نیروی بسیج است. او سالها در شورای مرکزی سخنرانان انصار حزب الله بوده است و از سوی میر حجازی برای این پست پیشنهاد شد و رهبری به دلیل قساوتش، وی را به این مقام برگزید. وی در جریان کودتای اخیر دستور داده بود که مردم را به شدت سرکوب نمایند و نگران پی آمدهای جنایت خود نباشند. شایع است که وی قرار است به عنوان وزیر واواک معرفی شود. او از جمله دروغگویانی است که مدعی بود برخی از توطئه گران لباس های بسیج را پوشیده اند و به مردم تیراندازی کرده اند تا بسیج را بد نام کنند .
● حجت الاسلام علی سعیدی نماینده «رهبر» در سپاه پاسداران است. اواز روحانیون وابسته به سپاه هادیون بود و به دلیل خشونت بی حد و حصر در باور و اندیشه به این مقام رسید و مجتبی ذوالنور دیگر روحانی خشونت طلب حوزه علمیه قم و سپاه امام صادق را به معاونت برگزید .
● حجت الاسلام مجتبی ذوالنور از روحانیون خشونت طلب وابسته به گروه مصباحیه و از عوامل فرماندهی حملات به نمایندگان در قم و مسئول فرماندهی حمله به بیت آیت الله منتظری به دستور محمد یزدی و احمد جنتی است. وی سالها فرماندهی تیپ امام صادق ویژه روحانیت را بر عهده داشت و به دلیل همان خوی خشونت طلبی از سوی رهبری به عنوان مسئول دفتر نمایندگی و قائم مقام حجت الاسلام علی سعیدی در سپاه منصوب شد .
● سردار محمد حجازی حسین زاده از فرماندهان سپاه که سالها فرمانده نیروهای بسیج بود این سردار وابسته و خشونت طلب در کنار میرحجازی در بیت رهبری مسئولیت هماهنگی نیروهای سرکوبگر بسیج و سپاه را عهده دار است .
● سردار حسین همدانی از جمله نیروهای وابسته به گروه انصار حزب الله است. در بسیج، او مسئولیت معاونت را در اختیار داشته است و از مرتبطین با بیت رهبری می باشد و سالها با این بیت همکاری داشته است .
در سالهای دوران ریاست جمهوری خاتمی و در ماجرای قتل های سیاسی، (زنجیره ای)، برخی از وابستگان به سعید امامی از جمله همسر وی دستگیر شدند و به شدت مورد شکنجه قرار گرفتند تا اعترافات مورد نیاز «رهبر» را بکنند. بعد از آن، قرار شد فیلم اعترافات آنها پخش شود. اما از بداقبالی خامنه ای، به جای فیلم اعترافات آنها، فیلم بازجویی ها و شکنجه های آنان پخش شد و موجب ریختن آبروی رهبر و یاران مورد اعتماد وی شد . در آن فیلم ها، برخی از یاران و دوستان میر حجازی و حسین شریعتمداری افشا شدند و با حکم دادگاه از ادامه کار به دلیل خشونت و عملکرد ضد اسلامی، یعنی شکنجه های وحشیانه، به ظاهر از کار منفصل شدند. اما بنا بر اطلاع، در جریان بازجویی های اخیر از سیاسیون و دستگیر شدگان، برخی از آن شکنجه گران مجددا به کار گرفته شده اند. تا با «رفتار اسلامی» خود، فیلم های اعترافات تهیه شود. برای آنکه دانسته شود این جنایتکاران چه کسانی هستند، معرفی شان می کنیم:




منبع: نشریه اتقلاب اسلامی در هجرت - شماره
۱ - جمعیت هیات موتلفه ۲ - تشکل های همسو ٣ - جامعه اسلامی مهندسین ۴ - جامعه اسلامی دانشجویان – کارگران – معلمان ۵ - جامعه اسلامی زینب ۶ - جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ۷ - رایحه خوش خدمت ٨ - شورای نگهبان ۹ - جامعه مدرسین حوزه علمیه ۱۰ - جامعه روحانیت مبارز ۱۱- انصار حزب الله ۲ - سید هادی خامنه ای یکی دیگر از برادران سید علی است. او سالها در امور بازجویی و امنیتی در کنار برادر و گروه وابسته به وی بود. اما بعد ببر اثر کسب آگاهی هایی، از آن باند دوری گزید . ٣- سید حسن خامنه ای برادر دیگر « رهبری» است. سالها است که او با دوری گزیدن از مسائل سیاسی در سمت رییس بازرسی وزارت نفت مشغول به کار است و حساب خود را از برادران دیگر تا حدی جدا نگاه داشته است . ۴ – سید بدریه خامنه ای خواهر رهبر انقلاب همسر شیخ علی تهرانی بود. او سید علی را شخصی فاسد می دانست و در باره فسادهای او، به بنی صدر رئیس جمهوری ایران نامه نوشت. بعد از کودتای خرداد ۶۰، شیخ علی مخالف رژیم خمینی شد و به عراق گریخت و از رادیو بغداد، بر ضد خمینی تبلیغ کرد. به نجف رفت و صاقتش طاق شد. در «رهبری» سید علی، به ایران بازگشت. مدتی در زندان بود و اینک تحت نظر زندگی می کند. ۱ - حسن خجسته باقرزاده برادر زن خامنه ای متولد سال ۱٣٣۱ در مشهد است. او مدرک کارشناسی‌اش در رشته جامعه شناسی را از دانشگاه تهران، فوق لیسانس مردم‌شناسی را از دانشگاه تهران و مدرک دکترای مدیریت استراتژیک خود را از دانشگاه عالی دفاع ملی دریافت کرده‌ است. – دانشگاهی که اکثر مقامات برای دریافت مدرک دکترا به آن وارد می شوند و بدون زحمت مدرک خود را دریافت می کنند - وی عضو هیأت علمی دانشکده صداوسیمای جمهوری اسلامی است و نخست به عنوان تهیه‌کننده برنامه صبحگاهی رادیو و سپس به عنوان مدیر گروه اجتماعی رادیو تهران با صدای جمهوری اسلامی اغاز به کار کرد دکتر حسن خجسته از سال ۱٣۷۷ تاکنون به عنوان معاون رئیس سازمان صدا و سیما در امور صدا فعالیت داشته‌ است و ۹ دوره رئیس جشنواره بین‌المللی رادیو بوده ‌است. خجسته همچنین به سمت نایب رئیس اتحادیه رادیو تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه (ABU) در سال ۲۰۰۷ منصوب شده ‌است. وی هم اینک معاون نظارت و برنامه ریزی صدا و سیما انتخاب شده است . ۲ - جواد خجسته باقرزاده برادر زن خامنه ای که در زندان محسن دعاگو را لو داده بود. ( خاطرات حجت الاسلام محسن دعاگومرکز اسناد انقلاب اسلامی – ص ۱۲۱) او عضو باند فاسد اقتصادی که همراه خوشکوش برای برادران افراشته موبایل از دوبی وارد می کردند و می فروختند . دادگاه برادران افراشته به ریاست محسنی اژه ای سعی بسیار کرد او را بیگناه بگرداند. اما بعدها پای در فساد مالی دیگری بمیان آمد . ۱ - «حجت الاسلام» سید مصطفی خامنه ای فرزند ارشد خامنه ای است. او داماد «آیت الله» خوشوقت می باشد. نزد «آیات الله» مجتهدی الله شاهرودی و خوشوقت درس خوانده است. هم اکنون مشغول ساخت و ساز می باشد و در امور زمین و آپارتمان سازی یدی طولا دارد. گفته می شود که او هم اکنون در «بی – ام – و» و آپارتمان سازی در کشورهای افریقایی با سید محمد شریف مهدوی شریک می باشد . ۲ - «حجت الاسلام» سید مجتبی خامنه ای فرزند دوم علی خامنه ای و از قصی القلب ترین افراد جامعه است. او در کلاس های مصباح و نوری همدانی و پدر خود و مجتهدی و شاهرودی و خوشوقت درس شقاوت و قساوت را خوانده است . سالهاست که او داعیه رهبری را در سر می پروراند و همه کاره «بیت رهبر» است. مجتبی فردی ضعیف النفس و از پدر خود نیز ترسو تر است. ولی به دلیل توهم الوهیت و مقبولیت از سوی خدا خود را جانشین پدر می داند و امیدوار است که در مقام رهبری و استفاده از افرادی مانند سید احمد خاتمی و مصباح یزدی و نوری همدانی و با درایت میر حجازی بتواند بر ایران حکمرانی کند. ۴ - سید میثم خامنه ای کوچکترین فرزند ذکور خامنه ای می باشد. گفته می شود خامنه ای جهت ازدواج وی سفر سال گذشته به شیراز را انجام داده است اما از وضعیت تاهل وی خبری در دست نیست . ۴ - بشری خامنه ای دختر خامنه ای است. او همسر فرزند محمدی گلپایگانی است و در کنار پدر به امور مربوط به بیت می پردازد . ۱ - علی اکبر باوند معروف به مجتبی بابایی مشهور به امیری از اعضای سازمان ترورهای خارجی و داخلی و شکنجه گر زندانهای ایران ۲- احمد شیخا معروف به احمد نیاکان، مشهور به تفتازانی، از اعضای سازمان ترورهای داخلی و خارجی و از شکنجه گران به نام رژیم. او از شکنجه گران یاران سعید امامی بود و فیلم آن نیز منتشر شد . ٣ - جواد عباسی کنگوری معروف به آزاده، مشهور به آملی عضو برجسته سازمان ترورهای داخلی و خارجی و از شکنجه گران به نام مأمور شکنجه همسر سعید امامی . ۴ - مصطفی منتظری معروف به "فرقانی" مشهور به "شربیانی" از اعضای سازمان ترورهای داخلی و خارجی و از شکنجه گران به نام . ۵- مهدی قوامی هنر معروف به "قوام" از اعضای سازمان ترورهای داخلی و خارجی . از بازجویان به نام . ۶ - حجت الاسلام عباسعلی فراتیان از اعضای باند های قضایی و اطلاعاتی که حاکم شرع تعزیرات متهمان «قتل های زنجیره ای» در کنار محمد نیازی بود . ۷ - حجت الاسلام محمد نیازی از نزدیکان به اصغر میرحجازی و از همشهریان وی که در جریان «قتل های زنجیره» از مسئولیت دفتر امام جمعه یک شهر کوچک، به عنوان دادستان، وارد ماجرا شد تا مانع از آبروریزی بیشتر شود. اما بر عکس آبروی نظام را به باد داد. بعد از آن مقام ریاست سازمان بازرسی کل کشور را جست و موجب خروج هزاران برگه سند از آن سازمان شد. بار دیگر به بیت بازگشت وی در جریان شکنجه متهمان قتل های زنجیره ای و شکنجه انان نقش موثری داشت تا بتواند اعترافات مورد نیاز رهبر را از آنها به دست آورد . جریان اعتراف گیری از متهمان از دوران کودتای سال ۶۰ رایج شد. در آن سالها افرادی چون اعضای هیات موتلفه اسلامی و نیروهای دفتر سیاسی سپاه پاسداران مانند حسین شریعتمداری و حسن شایانفر و ریشهری و منتظری و دیگران و برخی از نیروهای زندانها برای فریب افکار عمومی با شکنجه های فراوان متهمان را وادار به اعتراف نکردنی ها و آنچه را که عقیده نداشتند می کردند تا بتوانند یاران و هواداران خود را فریب دهند. ٨- حجت الاسلام محمد رضا تقوی از نزدیکان به رهبری که مسئولیت دفتر ائمه جمعه و جماعت را عهده دار است و در بسیاری از امور فرهنگی دخالت مستقیم دارد او سالها در مجلس بود و از اعضای گروه ۹۹ نفره می باشد . این گروه کسانی بودند به برخلاف دستور خمینی به میر حسین موسوی، بعنوان نخست وزیر، رأی ندادند. ۹- حجت الاسلام معزی ازاعضای «بیت رهبر» که سالها به عنوان مسئول دفتر «رهبر» در لندن مشغول به کار بود و در امور فرهنگی و تبلیغاتی مشغول به کار است . ۱۰ - حجت الاسلام رحیمیان از اعضای «بیت رهبر» و از مشاوران او در امور فرهنگی است. او سالها نماینده «رهبر» در بنیاد شهید بود. بعد از تقلب بزرگ، او از جمله افرادی بود که شورای نگهبان برای نظارت بر بازبینی ده درصد از سندوق های رای انتخاب کرد. به این ترتیب حداقل سه نفر از کسانی که شورای نگهبان برای نظارت بر بازخوانی آرا انتخاب کرده بود یعنی رحیمیان و حداد عادل و ولایتی، از مشاوران خامنه ای هستند. البته دری نجف آبادی که به عنوان ناظر معرفی شده بود نیز از جنس این افراد است. ۷٣۰