۱۳۸۷ بهمن ۸, سه‌شنبه

بمباران پايگاههای اتمي رژيم خميني!؟




تقاضای نماينده" سازمان مجاهدين" از" آمريکا و متحدانش" برای بمباران پايگاههای اتمي رژيم خميني!؟




کليک کنيد!






پیوستن به موج جهانی تحریم علیه اسرائیل






تجاوز اسرائیل به نوار غزه و کشتار بیگناهان فلسطینی چهره ی کریه دولت ضد بشری اسرائیل را نشان داد.
هیچ انسان با شرفی نبود که بتواند نسبت به این جنایت آرام بنشیند.
هر که آرام نشست باید در شرافت خود شک کند. اما مقابله با این فرهنگ ضد بشری صهیونیسم (یهودسالاری) نباید منحصر به زمان هایی باشد که آدمخواران ارتش اسرائیل در کارند. مردم جهان و انسان های متعهد به اخلاق باید تلاش کنند که شرایط تکرار این جنایات را از میان برند. به همین دلیل یک جریان ضد اسرائیلی دائمی، تا به زانو درآوردن رژیم ضد انسانی صهیونیسم، لازم است. یکی از اقدامات مناسب برای این منظور شرکت کردن و فعال نگه داشتن موج تحریم و تداوم بخشیدن به آن می باشد. آنچه در زیر می آید مجموعه ی اطلاعاتی است که به هر یک از ما اجازه می دهد به طور فعال با آبشخورهای مالی، مادی و تبلیغاتی صهیونیسم مقابله کنیم.
لجن زار را باید از ریشه خشکاند.
* * سایت « بایکوت، سرمایه زدایی و مجازات به نفع فلسطین».
Boycott, Divestment and Sanctions (BDS)
این وب سایت به عنوان یک مرکز اطلاعاتی برای جریان ها و سایت های مختلفی است که دراین زمینه فعالیت دارند. نگارنده به خوانندگان محترم، مراجعه به این سایت، ترجمه ی مطالب آن و نیز ایجاد پیوند (لینک دادن) در سایت های خود را سفارش می کند. در این تارنمای اینترنتی می خوانیم:

«هدف تحریم:
در حالی که معمولا تحریم ها از حیث بازتاب اقتصادیشان مورد ارزیابی قرار می گیرند، موفقیت آنها هم چنین باید از منظر ظرفیتشان در ایجاد تغییر در افکار و نیز موضع گیری های سیاسی دیده شود. یک جریان تحریم باید بر اساس این شاخص های زیر ارزیابی شود :

• اثرات اقتصادی،
• انعکاس وسیع تر موضوع در وسایل ارتباط جمعی،
• ایجاد تغییر در گفتمان عمومی برای فهم و درک و پویایی مقاومت فلسطینی ها،
• تاثیر روانی بر نیروی مهاجم تا دریابد رفتارش قابل قبول نیست.»
در این سایت آنگاه به طور مختصر و مفید چرایی و اهمیت تحریم آمده است.
سپس توضیح داده شده است که چگونه می توانید این تحریم را آن گونه که می خواهید انتخاب و اجرا کنید. در این باره راهنمایی های زیر ارائه شده است:
1. «تصمیم بگیرید چه نوع تحریمی را می خواهید پیش برید»:
بنا بر حوزه ی فعالیت خود می توانید تحریم رادر عرصه های دانشگاهی، ورزشی، اقتصادی، مصرفی و یا گردشگری انتخاب کنید. مهم این است که موثرترین راه را برگزینید، به طوری که در حوزه کار وزندگی بتوانید به طور فعال و عملی آن تحریم را اعمال کنید.
2. «گروه مخاطب خود را پیدا کنید». این گروه را طوری انتخاب کنید که بتوانید با آنها درمورد تحریم بحث و گفتگو داشته و آنها را تشویق به پیوستن به جریان تحریم کنید.
3. اطلاعات دقیق ومستند جمع آوری کنید. برای متقاعد کردن دیگران نیاز به اطلاعات و داده های درست و دقیق که از لحاظ ارائه و معرفی نیز خوب آماده شده اند می باشد. باید خوب شبکه یاری رسانی به صهیونیسم را شناسایی کنید تا زمانی که دست به افشاء گری می زنید دست تان از لحاظ داده و دانش و اطلاعات پر باشد.
4. به دنبال تداوم بخشیدن به تحریم ها باشید. باید دانست که تحریم ها معمولا باید دوام بیاورند تا موثر واقع شوند. بنابراین به فکر کار درازمدت باشید و برای دوام کار خود برنامه ریزی کنید. حوزه تحریم گری از طریق تداوم و استمرار گسترش می یابد.
تحریم عملی، افشاء گری، آگاه سازی، اطلاع رسانی، ایجاد گروه های بحث و گفتگو و نیز ایجاد وبسایت و ارسال ای-میل برای سایرین در این راستا لازم است. از کنترل مصرف فردی و خانوادگی کالاهای وابسته به اسرائیل گرفته تا اقدامات جمعی برای تحریم یک فروشگاه یا مرکز توزیع. به طور مثال در اروپا، آمریکا و کانادا ویا سایر کشورهای جهان می توان با نگاهی به کدبار (علامت استاندارد جهانی طبقه بندی کالاها) محصولات تولید اسرائیل را شناسایی کرد. هم چنین از روی خود محصول می توان شناسایی کرد که توزیع کننده ی آن کیست. بعد باید با این توزیع کننده تماس گرفت و از او خواست که به جریان تحریم بپیوندد و از پخش محصولات اسرائیلی دست بردارد. علاوه بر این موضوع بسیار مهم تحریم کالاهایی است که در آن ها محصولات و قطعات ساخت اسرائیل به کار می رود. به طور مثال تلفن های دستی مارک موتورالا از قطعات ساخت اسرائیل بهره می برند. موضوع بسیار مهم افشای شرکت هایی است که بخشی از درآمدهای خود را به حفظ و گسترش صهیونیسم و اشغالگری در سرزمین های متعلق به فلسطینی ها اختصاص می دهند. لیست زیر برخی از این شرکت ها را نشان می دهد:
Nestle
News Corporation
Nokia
Revlon
Sara Lee
Selfridges
The Limited Inc
Home Depot
IntelStarbucks
Timberland
McDonald's
AOL Time Warner
Apax Partners & Co Ltd
Coca-Cola
Danone
Delta
GalilDisneyEstée
Lauder
IBM
Johnson & Johnson
Kimberly-Clark
Lewis
Trust Group Ltd
L'Oreal
Marks & Spencer
در تمامی مراسم ورزشی که تیم اسرائیل یا تیم های محلی آن شرکت می کنند باید دست به اقدامات تحریمی و اعتراضی زد تا به آنها فهماند که نمی توانند از یکسو کودکان فلسطینی را قتل عام کنند و از طرف دیگر نمایش اخلاق بدهند.علاوه بر تحریم موضوع عدم سرمایه گذاری مطرح است. رژیم صهیونیستی به واسطه ی میلیاردها دلار پولی که از جانب دولت ها، بانک ها و یا موسسات مالی و سرمایه گذاران خصوصی به این کشورسرازیر می شود بقا یافته و به جنایت و آدمکشی ادامه می دهد. تلاش باید در بریدن شریان های مالی این پیکر منحوس باشد. برای این منظور باید بانک ها و موسسات مالی را که به اسرائیل کمک مالی می کنند شناسایی کرده وبا آنها برخورد کرد. باید آنها را دعوت به بیرون کشیدن سرمایه هایشان از اسرائیل کرد. باید هرکس راکه معامله ای با موسسات یهودسالار دارد و به صهیونیسم کمک مالی می کند شناسایی و افشاء کرد.
* مجازات ها بخش سوم فعالیت های پیشنهاد شده در سایت مذکور است. باید دانست که صهیونیسم به شدت به روابط سیاسی، اقتصادی و نظامی با سایر دولت ها نیاز دارد. در عین حال در فرصت هایی مانند حمله به جنوب لبنان در 2006 و نیز قتل عام اخیر غزه نشان می دهد که کمترین ارزشی برای حقوق بین الملل و یا سایر نهادها و قدرتهای جهانی قائل نیست. این رفتار ضد انسانی باید دلیل خوبی برای متقاعد کردن دولتمردان و تصمیم گیرندگان باشد تا روابط خود با دولت آدمکش صهیونیستی را زیر سوال ببرند. به همین دلیل باید به نمایندگان مجلس، سازمان ملل و نهادهای وابسته به آن، سیاستمداران و ..نامه های مستمر و مستند فرستاد و با پی گیری سماجت وار خواهان پاسخگویی شد. باید شرایط اخراج اسرائیل از سازمان ملل را فراهم ساخت. باید کاری کرد که دولت ها روابط دیپلماتیک خود را با دولت صهیونیستی لغو یا معلق کنند، باید سفرای اسرائیل را از کشورها و نهادهای بین المللی بیرون کرد. قراردادهای اقتصادی و پیمان های نظامی و همکاری سیاسی و امنیتی کشورها با اسرائیل باید مورد اعتراض قرار گیرد. موضوع تسلیحات اتمی اسرائیل باید به نگرانی جهانی نخست تبدیل شود.
رفتار رژیم ضد انسانی صهیونیستی در طول قتل عام جنوب لبنان و نیز بمباران شیمیایی-فسفری اخیر نوار غزه نشان داد که صهیونیسم، بدون کمترین شک و تردیدی، در ادامه آرزوی یهودسالاری در آینده از سلاح اتمی برای نابودی دشمنان خود، یعنی در نهایت بشریت، استفاده خواهد کرد. از میان بردن سلاح های اتمی اسرائیل باید به یک ضرورت جهانی تبدیل شود. در حال حاضر صداهای فراوانی در جهان و حتی در اسرائیل به راه افتاده که باید سران حکومت فعلی دستگیر، محاکمه و مجازات شوند. باید به این موضوع دامن زد.
محاکمه ی کل تاریخ اسرائیل در دادگاه جهانی لازم است. باید دانست که جنایت سالاری صهیونیسم بر روی یک بستر آماده سازی فکری و فرهنگی استوار است. دانشمند آمریکایی «نرمان فلنکشتین» در کتاب «صنعت هولاکاست» به بررسی دقیق و مفصل مظلوم نمایی صهیونیست های آمریکایی-اسرائیلی پرداخته و توضیح می دهد که چگونه مافیای صهیونیسم بر روی خون قربانیان جنگ جهانی دوم، یک امپراطوری مالی، تجاری، تبلیغاتی، سیاسی و نظامی بنا کرده است. او نشان می دهد که چگونه سینمای هالیوود که در دست صهیونیست هاست بر اساس تخیل و منافع اسرائیل به ساختن و ارائه فیلم هایی در باره ی وقایع جنگ جهانی دوم پرداخته است که ارتباط چندانی با واقعیت تاریخی ندارند. وی به موضوع ممنوعیت بررسی و تحقیق درباره ی موضوع کشتار یهودیان به عنوان موضوع پژوهشی اشاره کرده است.در سراسر جهان شبکه صهیونیسم با بهره بری از یهودیان باورمند به یهودسالاری در دستگاه های فرهنگی، دانشگاهی، پژوهشی و بخصوص در وسایل ارتباط جمعی نفوذ کرده و برای توجیه جنایات اسرائیل مشغول تاریخ سازی، فلسفه بافی، داستان نویسی، فیلم سازی، توجیه گری و هزار و یک مظلوم نمایی و مشروعیت بخشی به جنایت های ضد انسانی اسرائیل است. افشای این جریان و نیز رو کردن دست پر ازخون این به ظاهر روشنفکران و دانشگاهیان وفیلم سازان و نویسندگان از مراحل ضرروی مبارزه با جنایت سالاری صهیونیست ها می باشد. به همین دلیل نیز نگارنده مراجعه به سایت هایی مانند سایت زیر را سفارش می کند: سایت :
حرکت فلسطینی برای تحریم دانشگاهی-فرهنگی اسرائیل
Palestinian Campaign For The Academic&Cultural Boycott of Israel
در این سایت اطلاعات مفیدی برای روشن ساختن شبکه ی نفوذ صهیونیسم در محیط های دانشگاهی و فرهنگی در سراسر جهان آمده است. تحریم کتاب ها، نشریات، رادیوها و شبکه های تلویزیونی، فیلم ها و تمامی تولیدات فکری-فرهنگی دیگری که به حد کم یا زیاد بخواهد برای جنایات اسرائیل کمترین توجیه و مشروعیتی فراهم کند باید افشاء، بی آبرو، بی اعتبار و تحریم گردد. نقش این به ظاهر دانشگاهی ها و نویسندگان و هنرمندان کمتر ازنقش سربازان اسرائیلی نیست. آنها با تفنگ می کشند و این ها با قلم و دوربین و ...
نائومی کلاین روزنامه نگار منتقد کانادایی با بررسی موضوع تحریم ها و انتقاداتی که بر آن ها می شود نشان داده است که برخلاف تصور برخی از مخالفان تحریم، بر اساس مثال آفریقای جنوبی، تحریم اسرائیل نیز می تواند مفید باشد.
* * به هر روی نباید فراموش کرد که دفاع از جان انسان های مظلوم و بی گناه در هر شرایطی و درهر مکانی لازم است. وظیفه ی ماست که در کنار مبارزه با رژیم ضد انسانی جمهوری اسلامی، که همدست سی ساله ی رژیم صهیونیستی بوده است، به جنایت سالاری اسرائیل نیز بپردازیم. نباید فراموش کرد که یک رابطه ی علت و معلولی میان جنایت جمهوری اسلامی، جنایت اسرائیل و جنایت ارتش آمریکا و ... وجود دارد. بنابراین باید با هر شکل، هر حد و هر نوع از جنایت سالاری مقابله کرد.
مثلث صهیونیسم، ارتجاع و سرمایه داری مکمل یکدیگر هستند و بدون نابودی یکی، آن دو دیگر از میان نمی روند بدون از میان رفتن دو تا از آنها سومی از بین نخواهد رفت. هر گونه جداسازی مصنوعی یا سیاسی یا ایدئولوژیک یا تشکیلاتی که بخواهد سبب شود کشتار مردم بی دفاع فلسطین را کم اهمیت تر از کشتار مردم بی دفاع ایران بدانیم، ویا برعکس، اشتباه اخلاقی محض است. دیدیم که چگونه رژیم جمهوری اسلامی جنایتکار با بهره بردن از این جو کشتار و جنایت به اعدام های بیشماری در ایران دست زد و ظرف دو روز بیست نفر را اعدام می کند. کشتار فلسطینیان در غزه توسط اسرائیل و اعدام جوانان در تهران توسط رژیم دو روی یک سکه هستند، هردوجنایتکارند، هردو ضد انسانند و هردو باید از میان بروند. مبارزه ی یک آزادیخواه مرز نمی شناسد، معیار آن فقط یک چیز است: تمایز میان ظالم و مظلوم

24/01/09