۱۳۹۸ مرداد ۱۰, پنجشنبه

فراخوان گزارشگران: درخواست پایان دادن به اعتصاب غذا - بیانیه جمعی دعوت به پایان اعتصاب غذای سپیده قلیان, امیر حسین محمدی فر و اسرای دیگر در بند


با درود فراوان به سپیده قلیان و زندانیانی که در اعتصاب غذا به سر میبرید  
ما از اهداف انسانی و خواستهای عدالت جویانه شما پشتیبانی می کنیم. جامعه ما در سراسر تاریخ مبارزات حق طلبانه و آزادی خواهی خود, هزاران انسان از جان گذشته و مبارز را که همواره در تکاپو بوده اند از دست داده است.
ما بر این باوریم که حمایت از کارگران و فعالین در بند در سراسر جهان جریان داشته و ادامه دارد و طبیعتا بر رشد باورهای ازادیخواهانه و برابری طلبانه نسل جوان کشورمان تاثیرات بسزائی گذاشته است.
ما از شکنجه و محرومیت و رنج و مشکلات و توهین ها یی که بر شما و سایر زندانیان سیاسی اعمال میشود آگاهیم و از حقوق انسانی و پایمال شده شما قاطعانه دفاع میکنیم .  
ما میدانیم که حق با شما جوانان شایسته و ازادیخواه است که به دلیل اعلام حمایت از ستمدیدگان جامعه و اعتراض به شرایط سخت اجتماعی  - اقتصادی تحت شکنجه و  اسارت و محرومیت نگه داشته میشوید.
اعتصاب غذای شما به عنوان ابزاری ناگزیر برای رسیدگی به وضعیت وحشتناک زندان و بلاتکلیفی دستگیر شدگان صورت گرفته است. 
ما اکنون میدانیم که سلامت جسم و جان‌تان به شدت به خطر افتاده است. این وضعیت، خانواده و دوستداران شما را عمیقا نگران کرده است. ما از اینکه چنین نیروهای گرانقدر و نمادهای زنده بشری را از دست بدهیم و یا آسیبی به آنها برسد, بسیار اندوهگینیم.
ما از شما میخواهیم که به نفع جنبش پابرهنگان و با امید به آینده‌ای تابناک به اعتصاب غذای خود از همین لحظه  پایان دهید و از مجامع حقوق بشر و انسان های آزادی خواه میخواهیم از حقوق پایمال شده زندانیان سیاسی ایران حمایت نمایند که این وضع اسفبار و  ضدبشری از همین لحظه پایان داده شود.
همچنین ما سیاست جدید رژیم اسلامی در بکارگیری مجرمان جنایی علیه فعالین سیاسی اجتماعی را بشدت محکوم میکنیم. ما آگاهیم که در روزهای گذشته علاوه بر قتل علیرضا شیر محمدی توسط آنان همچنین سپیده قلیان, ندا ناجی و عاطفه رنگریز مورد ضرب و شتم مجرمان جنائی قرار گرفته اند.
ما قطعا در برابر حیله گری های جدید دست اندر کاران جمهوری اسلامی خواهیم ایستاد و به افشای جنایات آنان اقدام خواهیم کرد.  
  موفق و سر افراز باشید 

امضاء های خود را به آدرس سایت گزارشگران ارسال نمایید

هستند مغزهای عليلی که برای اصلاحات روزشماری ميکنند

Trump: des rivaux démocrates en lice à Detroit

Les Etats-Unis imposent des sanctions au ministre iranien des Affaires é...

Top U.S. & World Headlines — August 1, 2019

Iran Iraq War | Iran | Conflict | TV Eye | 1980