۱۳۹۲ شهریور ۱۴, پنجشنبه

جنايات رژيم بی وقفه ادامه دارد!

دل‌نوشته نعیمه اشراقی به دخترش نعیما طاهری


دل‌نوشته نعیمه اشراقی به دخترش نعیما طاهری
«باید بدانی به وجودت افتخار می‌کنم نه برای مدال، بلکه برای انسانیت، شرافت، مهربانی و برای دیانتت...»نعیمه اشراقی، نوه آیت‌الله خمینی، با حذف عکس فتوشاپی دخترش، نعیما طاهری، از صفحه فیس‌بوک خود، و در واکنش به اعتراض‌های صورت گرفته نسبت به فتوشاپ ناشیانه عکس دخترش، دل‌نوشته زیر را خطاب به او، به همراه عکسی با حجاب کامل از دخترش، که گویا مربوط به چند سال پیش است، منتشر کرده است:
«نعیما؛ دختر دلبندم، کسب مقام اول مرکز نخبگان ایالت انتاریو کانادا را به تو تبریک می‌گویم. باید بدانی به وجودت افتخار می‌کنم نه برای مدال، بلکه برای انسانیت، شرافت، مهربانی و برای دیانتت...؛ دختری که اغلب جلسات هفتگی تفسیر قرآن را ترک نمی‌کند و به آنچه از آن می‌آموزد، عمل می کند...؛ عزیزم، هرگز از تو جز اخلاق نیکو، ادب، عاطفه و وفا ندیدم...؛ اگر شیرینی این پیروزی را به کامت تلخ کردند به فال نیک بگیر که انتقاد و حتی حمله، انسان را مصمم و آبدیده می‌کند.
دخترم، قدم‌های بعدی را بلندتر و محکم‌تر بردار و از آنچه می‌آموزی برای خدمت به هم‌نوعت استفاده کن؛ بدان همواره دعای خیر مادرت همراه توست؛ از خداوند منان برایت بهترین‌ها را آرزو دارم.»

نعیمه اشراقی: «لطفاً به عوعو کردن اشخاص حساسیت نشان ندهید!» ا

نعیمه اشراقی: «لطفاً به عوعو کردن اشخاص حساسیت نشان ندهید!»





نعیمه اشراقی: «لطفاً به عوعو کردن اشخاص حساسیت نشان ندهید!»
نعیمه اشراقی در پاسخ به برخی انتقادها در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: «دوستان عزیز لطفا به عوعو کردن اشخاص حساسیت نشان ندهید چون واقعا فکر میکنند مهم هستند خداوند در قران فرموده است که حسود هیچ وقت از حسادت خود سودی نمیبرد نوه امام بودن خودش افتخاری است برای من و خانواده‌ام و من به آن مفتخرم خداوند همه شما جاهلان را هدایت کنه و اگر قابل هدایت نیستید نیست و نابودتان گرداند.»



گویا حاشیه‌های نوه و نتیجه جناب «امام»، همچنان ادامه دارد. به دنبال انتشار عکس فتوشاپی نعیما طاهری، نتیجه جناب «امام» توسط نعیمه اشراقی، نوه جناب «امام»، و سپس انتشار تصویر فتوشاپ‌نشده، نعیمه اشراقی نخست مجبور شد، عکس فتوشاپی را حذف کند؛ این «تدلیس» و فتوشاپ‌کاری ناشیانه او و حذف و عدم پوزش‌خواهی او، انتقادهای بسیاری را برانگیخت؛ وجه غالب این انتقادها، احترام به پوشش واقعی دختر و جداسازی حساب مادر از دختر و هر دو از جناب «امام» بود؛ اما او که با انتشار این عکس، اولین ضربه را خود به دخترش زده بود و تظاهر و تزویر خود را آشکار کرده و سخنان پیشین خود را در عمل رد کرده بود، به جای پاسخ دادن به انتقادهای مطرح شده نسبت به خود او و قبل از هر چیز، پوزش‌خواهی از دخترش، به گونه‌ای که گویا نقدها به دخترش وارد شده است، او را در موضع قربانی قرار داد و سعی کرد به دلجویی از او دست بزند؛ بنا بر این، دل‌نوشته‌ای خطاب به او در صفحه فیس‌بوک خود منتشر کرد؛ اما مخاطبان، دست از انتقادهای آرام – از جمله انتقاد ما در «خودنویس» - و  این بار، ناآرام برنداشتند. در مدت زمان کم‌تر از ۱۱ ساعت، ۱۶۴۳ کامنت و ۲۸۸۴ لایک برای این پست فیس‌بوکی دل‌نوشته درج گردید. طبیعتاً بسیاری از این انتقادها، متوجه عملکرد جناب «امام» نیز بود و البته بسیاری از آنها ناشایست، نادرست و خلاف اخلاق، عقلانیت و انسانیت بودند؛ و مخاطبان، بیش از هر چیز، به اصرار خانم اشراقی بر صحت رفتار خود و عمل نادرست و «تدلیس‌گرانه» او نسبت به دخترش ‌و تناقض گفتار و رفتار وی معترض بودند. خانم اشراقی، در مقابل این هجمه‌ها، سعی کرد از خود دفاع کند؛ اما دفاعی نادرست صورت داد؛ او در یکی از پاسخ‌ها، نوشت:
«دوستان عزیز لطفا به عوعو کردن اشخاص حساسیت نشان ندهید چون واقعا فکر میکنند مهم هستند خداوند در قران فرموده است که حسود هیچ وقت از حسادت خود سودی نمیبرد نوه امام بودن خودش افتخاری است برای من و خانواده‌ام و من به آن مفتخرم خداوند همه شما جاهلان را هدایت کنه و اگر قابل هدایت نیستید نیست و نابودتان گرداند.»
و البته، پس از مدت کوتاهی، این پاسخ را حذف کرد؛ که پاسخ و حذف آن نیز باعث ناراحتی شرکت‌کنندگان در بحث فیس‌بوکی شد؛ و پاسخ‌هایی از این قبیل را موجب شد:
- «حداقل وجودشو داشته باش عو عو هات رو پاک نکنی» (شهرزاد)
- «ماشالله حزب الله. بابا بزرگ نازتون این توری که شما سریع کامنت‌ها رو پاک می‌کنید مردم رو پاک می‌کردن وقتی شما این طوری ناز تو عکست لبخند می‌زدی  ماشالله» (مانی)
و البته، برخی کامنت‌ها نیز به دروغ‌گویی و اغراق خانم اشراقی انتقاد و اعتراض داشتند؛ از جمله نیما، که با بررسیوبسایتی که در آن خبر دریافت جایزه نعیما طاهری درج شده بود، نوشته است:
«کسب مقام قهرمانی خالی‌بندی و نفر اول دروغ‌گویی ۲۰۱۳ در فیس بوک را به نعیمه اشراقی شدیدا تبریک میگوییم. جایزه‌ای که تیم شامل دختر نعیمه اشراقی برده مربوط به یک مسابقه فیلم دانشجویی آن هم فقط در منطقه اونتاریو است! این مسابقه فیلم دانشجوئی هر سال در حاشیه یک کنفرانس برگزار میشود و در آن از دانشجویان منطقه اونتاریو خواسته میشود که یک فیلم ویدوئی سه دقیقه‌ای درباره ابداعاتی که به ذهنشان میرسد، بسازند. سپس از بین تیمهای که فیلمهایشان را به این مسابقه دانشجوئی فرستاده‌اند، سه تیم اول انتخاب میوشند. اعضای تیم اول امسال افراد زیر هستد علی صادقی، مسعود شادنام، نعیما طاهری (دختر نعیمه اشراقی)، محمد فرجی، فانسو جیسیمی. تعداد شرکت‌کنندگان در این مسابقه چیزی در حدود ۱۰۰ نفر باید باشه که در قالب تیم‌های چند نفره از دانشگاههای مختلف با هم رقابت میکنند. در ضمن تم کلی این گردهمایی هم مباحث مربوط به کارآفرینی و رابطه صنعت و دانشگاه هست و این مسابقه ویدئویی هم یکی از بخش‌های جانبی این گردهمایی هست. این اعلام از طرف نعیمه اشراقی که در صفحه فیس‌بوکش منتشر کرده بود دروغی بیش نبود: «نعیما طاهری دختر جوان ایرانی در مسابقه OCE از ایالت انتاریو کانادا مقام اول را کسب کرد. حدس بزنید این دانشجوی ایرانی کیست؟ دخترم نعیما دانشجوی رشته روابط بین‌الملل.» و همینطور این ادعای امروزش: «نعیما، دختر دلبندم، کسب مقام اول مرکز نخبگان ایالت انتاریو کانادا را به تو تبریک می گویم...»

نعیمه اشراقی از دخترش در این پست فیس‌بوکی منتشر کرده


نعیمه اشراقی، نوه آیت‌الله خمینی، به مناسبت آن چه «کسب مقام اول در مسابقه OCE ایالت انتاریو کانادا» توسط دخترش اعلام کرده، عکس وی را به صورت دستکاری شده و با حجاب بیشتر در فیس‌بوک منتشر کرد.اشخاص حساسیت نشان ندهید!»
نعیمه اشراقی امروز در صفحه فیس بوک خود با انتشار عکسی نوشت: «نعیما طاهری دختر جوان ایرانی در مسابقه OCE از ایالت انتاریو کانادا مقام اول را کسب کرد. حدس بزنید این دانشجوی ایرانی کیست؟ دخترم نعیما دانشجوی رشته روابط بین الملل.»
 اما عکسی که نعیمه اشراقی از دخترش در این پست فیس‌بوکی منتشر کرده، برای حجاب «کامل‌تر»، به صورت ناشیگرانه‌ای دستکاری شده است.
 این در حالی است که وی کامنت‌هایی را که این موضوع را افشا می‌کند، سانسور می‌کند.
 یکی از کامنت‌ها این بود: «سرکار خانم، همه داعیه روشن‌فکری شما به همین دست بردن در عکس و پاک کردن کامنت‌ها ختم می‌شود؟»
 نعیمه اشراقی نوه آیت الله خمینی، خواهر زن محمدرضا خاتمی، و عروس آیت‌الله طاهری است.
وی به تازگی سخنانی از هاشمی رفسنجانی مبنی بر نقش داشتن بشار اسد در حملات شیمیایی اخیر دمشق در صفحه فیس بوک خود نقل کرد که مجبور شد پس از مدتی آن را تکذیب کند.
عکس سانسور نشده
با کمی تغییر در میزان تیرگی و روشنی عکس سانسور شده، می‌توان آثار فتوشاپ را کاملا مشاهده کرد.

مادران خاوران گفتگوی علی ئماوندی با مرصده قائدی