عذرخواهی از آقای ایرج شکری
 کریم قصیم
من تا امرور  از بسیاری از این مطالب که آقای شکری اکنون منتشر می کنند - یا  شاید پیشتر هم انتشار داده و من خبر نداشتم - بی اطلاع بوده ام . زمانه رنج و اندوه و اعتراض ٍ آقای شکری به مسئولان و ارگانهای شورا و دیگران برای  ایشان که دیگر به محل دیدار و نشستها نمی آمدند زمانه سخت تلخ و تنهایی بوده. از این بابت عمیقاً متأسفم. شخصاً بابت آن رأی نیز که ار راه دور و پستی رقم خورد بسیار متأسفم . نمی بایست  آن رأی را امضاء می کردم. صریحاً می نویسم زیر جبرجوّ و نیز کم اطلاعی از  ماوقع رقم خورد صمیمانه از ایشان عذر خواهی می کنم.
 
پس از عذرخواهی‌ام از آقای شکری کاربری در این باره نظری به این مضمون در فیس‌بوکم انتشار دادند:
  •  
    Taban Tabanno · Befreundet mit فرشته ایرانی und 1195 weitere
    شروع  معذرت خواهی ها......امروز ایرج شکری فردا نوبت کیست ؟
     
  • در پاسخ ایشان نوشتم:‌
     
    این جانب ابا ندارم که اشتباهات احتمالی خویش را شناخته، بازگو کرده و در صورت امکان از طرف مربوطه که شخص مبارزی است پوزش بخواهم. انسان مبارز و فعال  می تواند دچار اشتباه شود، به ویژه در شرایطی که خود آقای شکری در آن زمان  شاهد بوده اند اضطرار به چه ترتیب بوده. اما اکنون که زیر فشاری نیستم و از طریق نوشته های طرفین آگاه شده ام بهتر می توانم به خبط خود پی ببرم . پرده پوشی ، پا روی حق گذاشتن و سماجت بر خطا خوبست؟
     
    همچنین در مورد بیانیه تفضیلی شورای ملی مقاومت و افشای اسناد درونی شورا نوشتم:
     
    این دروغ است و من در مورد جدایی آقای شکری ابدا فضای امنیتی نساختم - بلکه به عکس محترمانه نظرم را زیر برگه رأیی که زیر جبر جوّسازی و فضای امنیتی آن زمان نوشتم، به طور خصوصی برای ثبت در تاریخ مدارک شورا بود. برطبق ماده 4 اساسنامه شورا کلیه اسناد شورا و نامه ها و برگه های رأی و... همگی می بایست تا روز سرنگونی محفوظ و سربسته باقی می ماندند. اینها خلاف ماده فوق خزینه مدارک و اسناد شورا را باز کرده و هر ربط و بی ربطی را بهم چسبانده اند تا حول و حوش استعفای ما  فضای امنیتی - پلیسی - اطلاعاتی ایجاد شود. هیچ مدرک منفی و ابدا هیچ سند اثباتی در جهت شک و شبهه هایی که جوسازی کرده اند ارائه نداده اند - مورد ف- گ از ابتدا تا انتها دست پخت مسئولین سازمان مجاهدین بوده و کوچکترین ربطی به ما نداشته است. مورد استعفای آقای یغمایی را که اصلا مسکوت گذاشته اند چون رگ و ریشه علت این استعفا تماما کار خودشان بوده است.... به هرحال اکنون که دیگر مهر حفاظت از اسناد و نامه ها و .... را خودسرانه و شورا شکنانه از قفل برداشته اند. حالا که درب  این آرشیو (و ماده 4 اساسنامه را) خودشان شکسته اند ، پس لطفا صورت جلسه حل اختلاف با خانم مرضیه عریر را هم منتشر نمایند، صورت جلسه گزارش دیدار با شاملو را و اهانتهای چارواداری نسبت به شاملو را هم منتشر کنند .... تا مردم بدانند  چه نوع رفتارهای سیاهی را  در نشستها باب کردند . ..