۱۳۸۸ آبان ۲۶, سه‌شنبه

حراج دختران ايرانی در اينترنت

26آبان:

تابناک
خود فروشى زنان با پرچم ايران
برخى شبكه ماهواره‏اى مستهجن عربى كه يكى از فعاليت‌هاى آنان فروش زنان بعضى از كشورها از طريق نمايش دادن برهنه آنها روى آنتن است اخيراً در اقدامى ضداخلاقى امكان ارتباط با زنان ايرانى با پس زمينه پرچم ايران را نيز براى مخاطبان خود فراهم آورده‌اند.
تاكنون تركيه، عربستان و روسيه چند كشور پاى ثابت اين اقدام بوده‌اند اما اين اولين بارى است كه پرچم جمهورى اسلامى ايران در پس زمينه زنان برهنه ديده مى‏شود.
اين شبكه‌ها تصوير زنان را در حالى نمايش مي‌دهند كه در پس زمينه آن پرچم كشور شان و در زير تصوير نيز شماره تلفن و پرچم مليت آنان به چشم مي‌خورد.
صاحبان اين شبكه‏هاى ماهواره‏اى از روى عمد لفظ جلاله "الله" كه وسط پرچم جمهورى اسلامى ايران قرار دارد را كمى بزرگ‏تر از حد معمول انتخاب كرده‏اند كه مخاطب پرچم كشورمان را با ديگر كشورها اشتباه نگيرد.
با گرفتن اين شماره تلفن‏ها، صداى عشوه‏گرى‏هاى زنان فارسى زبان به گوش مى‏رسد.
شايان ذكر است كدشماره تلفنى كه در صفحه اين شبكه‏ها ديده مى‏شود به كشور استونى تعلق دارد.

26 آبان 1388 13:50
Balatarin مطلب را به بالاترين بفرستيد

نظر شما
نام: حمید - بوطاریان
ای-میل:
15:47 26 آبان 1388
آقا ی رضائی سر دار معظم ! فراموش کرده اید که نام کامل حکومت جرم و جنایت " مقدس اسلامی اتان " را بنویسید !! وانگهی این که تازگی ندارد وقتی خودتان دختران نگون بخت و معصوم ایرانی را دسته ، دسته به امارات و سایر کشورهای عربی برای کسب درآمد بیشتر روانه کرده و می کنید حالا هم باید انتظار داشته باشید که از زیر پرچم" مقدس " اسلامی اتان صدای زنجموره های شهوانی دختران فارسی زبان را همه ی دنیا بشنود و پرچم پر افتخار و مقدستان را به بینند و با آن آشنا شوند . البته برای معرفی شماها و رژیمتان بد هم نیست ، خودش یک نوع تبلیغ زنده است و آشنائی همه ی عالم به تولیدات شما . وقتی روی جعبه رطب مضافتی می نویسید " ساخت دولت جمهوری اسلامی ایران " چه ایرادی دارد که از زیر پرچمتان ناله ها و عشوه ها ی دخترکان قربانی جنایتکاریهای شما شنیده شود . چرا دست به فغان برمیدارید . این نتیجه خیلی مقدس بودن زژیم فاشیستی اسلامی شماست . سردار معظم رضائی ! به رهبر والامقامت بگو عمامه اش را بالاتر بگذارد و نیروهای مزدورش را برای سرکوب ملت ایران به میادین گسیل دارد ،توجه به خواست مردم ایران در قاموس شما اساسا محلی از اعراب ندارد و باید سرکوب شود اما از اینکه پزچم مقدستان در جائی آویخته شده که شما دوست ندارید ، فغانتان به آسمان بلند شده . الحق که جوک هستید

هیچ نظری موجود نیست: