۱۳۸۸ آذر ۱۳, جمعه

اسناد انکار ناپذير را می بينيم ولی باور نمی کنيم - توفان

مو بر بدن انسان راست می شود
اسناد انکار ناپذير را می بينيم ولی باور نمی کنيم

ما ايرانی ها وقتی ازيهودی صحبت می کنيم منظورمان بيان اعتقادات مذهبی افراد است. وقتی فردی را مسيحی می ناميم بخاطر آن است که اعتقاد مذهبی وی را نشان دهيم. در واژه يهودي، مسيحي، مسلمان، زرتشتی و... نشانه ای از تبعيض وجود ندارد. ولی وقتی ما ايرانی ها کسی را ”جهود” می ناميم آن يهودی را در نظر داريم که دارای تمام آن پيشداوريها و زشتی هائی است که يهودی ستيزان در باره يهوديها می گويند. جهود در ايران بار منفی دارد و نمی توان آنرا هموزن يهودی قرار داد.
در ايران و در ممالک اسلامی اتهامی را به جهودها می بستند که حتما شما نيز آنرا شنيده ايد. اين اتهام بقدری سنگين است که انسان از باور کردن آن پروا دارد. شايع است که جهودها بچه مسلمانها را که نامشان محمد است در زمان يکی از اعيادشان می دزدند، دورش می کنند، در سينی بزرگی مملو از آرد وی را می نشانند و به بدنش تيغ می کشند تا خونش جاری شده و از آرد فطير ساخته نان بپزند و اين ”نان مقدس” را نوش جان کنند. حتی در مصر مسلمانان بنيادگرا فيلمی هم از اين مراسم ”ربانی” تهيه کرده و اخوان المسلمين آنرا به جوانان برای ايجاد نفرت ضد جهود نشان می دهند. در اروپا شايع بود که جهودها بچه های مسيحی را در زمان عيد پاک می دزديدند، می کشتند و خونشان را سر می کشيدند. تا اينجای اين افسانه بحد کافی تهوع آور است که هيچ انسان متمدنی حاضر نباشد حتی آنرا تکرار کرده و يا بياد آورد.
کار به اينجا نيز خاتمه نمی يافت. در زمان شاه شايع بود که اسرائيليها در ايران آدم دزدی می کنند و خون آنها را می کشند، جسدشان را در چاه می اندازند و اين خونها را برای سربازان اسرائيلی به اسرائيل ارسال می کنند. حتی بعد از انقلاب افرادی بودند که سوگند ياد می کردند که خود به چشم آنرا ديده به مقامات بالا گزارش داده ولی ترتيب اثری نديده اند. اين افسانه دوم از افسانه نخست شگفت آورتر بود و هيچ عقل سالمی آنرا باور نمی کرد و از اين همه نفرت ضد جهود در شگفت می شد.
ما که دوبار در گذشته از اين همه اتهامات و سياست يهودی ستيزی در شگفت شده بوديم حال از اخبار جديدی که در مورد صهيونيستها منتشر می شود شگفتيمان چند برابر افزون می شود.
تصور کنيد کسی به سراغ شما بيايد و بگويد که تمام اين افسانه ها حقيقت داشته و صهيونيستها از هيچ جنايتی رويگردان نيستند. آنگاه در مقابل ناباوری شما اسنادی رو کند که شگفتی شما را به مرز ناباوری برساند و شما را به سرگيجه دچار سازد، آيا به خود نمی گوئيد که آنچه را که تا کنون افسانه می پنداشتم حال بايد از منظر ديگری مورد مطالعه قرار دهم چه بسا که هسته درستی در آن نهان باشد. مگر مافيای مواد مخدر چکار می کند، مگر باندهای فروش اعضای بدن در آمريکای جنوبی همه جهودند؟
نشريه معتبر سوئدی ”آفتون بلات” مورخ 17 اوت 2009 به قلم دونالد بوستروم اسنادی منتشر کرد که خشم اسرائيل را برانگيخته و از دولت سوئد خواسته است مطالب درج شده در اين نشريه را تکذيب نمايد. دولت سوئد با استناد به اصل آزادی عقيده و بيان در سوئد زير بار فشارهای دولت ضد دموکرات و صهيونيست اسرائيل نرفته است. يک خبرنگار سوئدی افشاء کرد که دولت اسرائيل از راههای غير اخلاقی به تجارت اعضای بدن انسانها برای پيوند عضو اقدام می کند. اين اعمال دولت صهيونيستی اسرائيل بر کسی پوشيده نبوده و نيست. دولت فرانسه که از اين سبک کار آگاه بوده است همکاری خويش را با دولت اسرائيل در اين زمينه از سالهای 1990 قطع کرده است. نشريه ”اورشليم پست” نوشت: ”عنقريب ساير ممالک اروپائی به دولت فرانسه تاسی خواهند جست” به موجب اين اسناد نيمی از کليه های پيوندی از آغاز قرن اخير به صورت غيرقانونی از ترکيه، اروپای شرقی و آمريکای لاتين خريداری می شود. مامورين اداره بهداشت اسرائيل از اين تجارت اطلاع کامل داشته و دارند ولی جلوی اين تجارت پرسود را نمی گيرند. به موجب اسناد منتشر شده در کنفرانسی در سال 2003 تائيد شد که اسرائيل تنها کشور غربی با حرفه پزشکی سطح بالاست که در آن تجارت غيرقانونی اعضای بدن محکوم نشده است. اسرائيل هيچ اقدامی قانونی عليه دکترهائی که در اين تجارت غيرمجاز شرکت دارند انجام نمی دهد برعکس دکترهای سطح بالا در بزرگترين بيمارستانهای اسرائيل در اين جريانات دست دارند”(داگن نيهرتر- 5 دسامبر 2003).
در تابستان 1992 وزير بهداشت روز اسرائيل آقای ايهود اولمرت به مسئله کمبود اعضای بدن پرداخت و با برنامه ای که به موجب آن اسرائيليها بعد از مرگ اعضای بدن خود را برای پيوند به نيازمندان ببخشند کارزاری را سازمان داد. 35 هزار نفر نام خود را در فهرستهای مربوطه ثبت کردند. قبل از اين کارزار تنها 500 نفر حاضر بودند بعد از مرگ اعضای بدن خود را برای پيوند هديه کنند. ولی اين اقدام آقای اولمرت نتوانست مشکل کمبود اعضای بدن را در يک جامعه مذهبی حل کند. يک يهودی مذهبی چگونه می توانست بپذيرد که روی دست خدا بلند شود و کسی را که عمرش بر اساس اراده پروردگار لب بام است طولانی کند و در کار خدا دخالت نمايد. روزنامه ”اورشليم پست” اين اقدام آقای اولمرت را موفق ناميد. آقای جودی زيگل خبرنگار روزنامه مذکور در عين حال يادآور شد که به علت شکاف بزرگ ميان عرضه و تقاضا اين مشکل حل نشده است. در صورت اسامی نيازمندان پيوند کليه 500 نفر نوبت دارند در حاليکه تنها 124 کليه پيوندی از اين راه بدست می آيد. در مورد نياز به جگر پيوندی 45 نفر در نوبت اند ولی تنها 3 جگر پيوندی موجود است.
در اينجا نياز بازار عرضه و تقاضا روشن بود. پس از آن جوانان فلسطينی از روستاهای خويش مفقود می شدند و بعد از 5 روز اجساد آنها پيدا می شد.
دونالد بوستروم که خودش ساکن محل بوده است از کارکنان سازمان ملل در اين مورد اطلاعاتی را می شنود که برايش غيرقابل باور بوده است. سپس با ماموريت از طرف يک راديوی محلی برای پيگيری اين امر راهی سواحل غربی رود اردن و نوار غزه می شود و با خانواده هائيکه فرزندانشان را اسرائيليها بخاطر پيوند اعضای بدن به قتل رسانده بودند تماس می گيرد. رخدادهای تکاندهنده ای را شاهد می شود بطوريکه به گفته خودش مو بر اندامش راست می گردد.
در مقاله وی داستان کشتن يک جوان 19 ساله سنگپران فلسطينی را می خوانيم که اسرائيليها در تعقيبش بودند و برايش دام گذارده بودند تا خدمتش برسند. آنها می خواستند کاری کنند که هيچ فلسطينی به سمت قوای اشغالگر سنگ نپراند. بيلال احمد غنان به دام سربازان اشغالگر می افتد و فورا با شليک تير به پا و سينه اش وی را مجروح کرده و کشان کشان سوار هليکوپتر نظامی می کنند که در نزديکی محل حادثه قرار داشته است. هليکوپتر به سمت بيمارستان اسرائيلی پرواز می کند و بعد از 5 روز بدن پاره پاره وی را پيچيده در ملافه بيمارستان تحويل پدر و مادرش می دهند و در مقابل آنها دفنش می کنند. توضيح فرمانده اسرائيلی در مورد بدن تکه پاره جوان فلسطينی اين است که ما در اسرائيل کشته شده ها را تشريح می کنيم.
از 133 نفر که از آغازامسال به اين وضع به قتل رسيده اند 69 نفرشان در اسرائيل تشريح شده اند. دولت اسرائيل باين ترتيب مشکل عرضه و تقاضای اعضای بدن را حل کرده است.
بعد از انتشار اين اسناد روابط سوئد و اسرائيل بشدت تيره شد و ماشين دروغپردازی اسرائيل براه افتاد تا اين جنايت روشن عليه بشريت را ماستمالی کند. نتانياهو و وزير خارجه اش که هر دو فاشيستهای بنامی هستند سيلی از اتهام روانه سوئد کردند باين خيال که دولت سوئد را زير بار فشار اتهامات و ماشين عظيم تبليغاتی صهيونيسم جهانی خورد خواهند کرد. ليکن ورق با اسناد جديدی که در آمريکا رو شد ابعاد جديدی بخود گرفت. سرنوشت قلدرمنش هائی که نفهمند در شرايط کنونی کشتيبان را سياست دگر آمده است همين خواهد بود. بايد منتظر بود تا اسناد جنايات ديگری از اسرائيل نيز بر ملا شود و در همين حدِ جنايت عليه بشريت در فلسطين و نوار غزه باقی نماند.
آنچه در فلسطين اتفاق افتاده سر درازی دارد. تجارت اعضای بدن به اسرائيل و فلسطين محدود نمی شود.
لوی ايزاک روزنبام يهودی از ايالت نيويورک بخش بروکلين در آمريکا در يک صحبت ثبت شده با مامور اف بی آی که فکر می کرد مشتری خريد اعضای بدن است می گويد ”منو بازيگر قمار حساب کن” و ده روز بعد از طرف پليس آمريکا دستگير می شود. وی تاجر خريد و فروش کليه است که برای بازار سياه اسرائيل(بخوانيد فلسطينيها-توفان) تهيه می کند. در اين قمار آخری بازی را تا اينجا باخته است. بهای خريد کليه به گفته روزنبام 10 هزار دلار است که آنرا تا 160 هزار دلار در آمريکا می فروشد. چنين سود هنگفتی را هيچ سرمايه دار ”شرافتمند و محترمی” نمی تواند از راه توليد بدست آورد. حتی خريد و فروش کودکان و تن فروشی سازمان داده شده زنان نيز چنين سود هنگفتی را برای سرمايه اوليه تامين نمی کند. در بازار آزاد سرمايه داری که مبتنی بر تساوی حقوق همه ابناء بشر در مقابل قانون است يکی حق دارد به صورت دموکراتيک کليه اش را بفروشد و ديگری حق دارد آنرا بخرد. چنين روابط دموکراتيکی در بهشت برين هم وجود ندارد.
روزنبام بيان می کند که اين اعضاء بدن را از پاکستان، فيليپين و چين که اعضای بدن محکومين به مرگ را بر می دارند تهيه می کند. اخيرا روشن شده که تامين اين نياز تنها از طريق تجارت غيرقانونی کافی نيست و اسرائيليها که نخستين کسانی بودند که باين تجارت کثيف دست زدند از اعضای بدن فلسطينيها برای زنده نگاهداشتن يهوديها استفاده می کنند.
نشريه زود دويچه سايتونگ مورخ 27/08/2009 در آلمان برملا ساخت که در چين تجارت اعضای بدن رواج دارد و دولت چين تلاش می کند جلوی اين کار را بگيرد.
همين نشريه در 24/07/2009 از يک شبيخون پليس در ايالت نيوجرسی خبر داد که در آن 44 نفر سياستمدار، صاحبمنصبان دولت، شهرداران، نمايندگان مجلس ايالتی و از جمله 5 خاخام يهودی دستگير شدند. جرم آنها فساد، پولشوئی در ابعاد وسيع و مهمتر از همه تجارت غير مجاز اعضای بدن است. يکروز بعد در اين نشريه می خوانيم که همه اين اقدامات زير سر سلمون دوک يک مقاطعه کار يهودی بوده که ارتباط محکمی با انجمن يهوديان نيويورک بخش بروکلين دارد.
يک سازمان ساخته و پرداخته دست امپرياليستها بنام سازمان برای ملتهای مورد تهديد، تجارت با اعضای بدن محکومين به اعدام را در چين محکوم کرد. آمنستی اينترناسيونال تعداد اعدام شدگان را در چين 1718 نفر ناميد. اين نشريه نوشت که قراين زيادی موجودند که ثابت می کنند در چين تجارت اعضای بدن رواج کامل دارد و نظامی سازمانيافته برای اين کار موجود است. اين سازمان حتی تا جائی می رود که مدعی می شود در چين بر اساس ”سفارش” آدم می کشند. طبيعتا ”سفارش” زمانی مفهوم دارد که بافت اعضای بدن و گروه خونی مقتول به شرايط بدنی مشتری بخورد. اين امر بايد از قبل تشخيص داده شود. اين عمل طبيعتا کار يکی دو نفر و از روی حادثه نيست. کسيکه در اسرائيل ”سفارش” می دهد بايد سرموقع جنس را تحويل بگيرد. ولی اين سازمانها و نشريات هيچکدام اشاره نمی کنند که خريدار اين اعضای بدن در چين اسرائيليها هستند و در اين تجارت کثيف دست دارند. تا زمانيکه در کادر نزاع امپرياليستها بايد پای چين را به ميان بکشند و از کشتار ميدان تيان مين و يا بودائيها در تبت نام ببرند و هر روز گزارشی برای سالگرد و ماهگرد آن در رسانه های گروهی تهيه کنند، مسئله تجارت اعضاء بدن در چين عنوان نخست تبليغات در سراسر جهان قرار خواهد داشت ولی آنجا که پای اسرائيل به ميان می آيد سکوت وحشتناکی حاکم می شود، روزنامه کلنر اشتات آنسايگه در آلمان مورخ 22-23/08/2009 از تيرگی روابط اسرائيل و سوئد نوشت و مدعی شد که علت اين تيرگی در اين است که نشريه ”آفتون بلات” در سوئد مدعی شده است که گويا اسرائيليها به دزدی اعضای بدن مبادرت می کنند. اين نشريه سپس از قول وزير خارجه فاشيست اسرائيل نوع برخورد سوئد را با برخوردش به مسئله هولوکاست در زمان جنگ جهانی مقايسه کرد. روزنامه فوق در مورد خبر باين مهمی که مهمترين خبرجهان می تواند باشد کوچکترين زمانی صرف نمی کند و کارش را پايان می دهد. توگوئی آدمربائی و دزدين اعضای بدن انسانها توسط يک دولت رسمی ارزش تفسير و بررسی ندارد و بايد زير سبيلی از کنارش رد شد تا گربه شاخت نزنه!!؟؟؟.
حال برای اينکه دارودسته امپرياليستها، دوستداران صهيونيستها در ايران نگويند که اين اسناد همه اش ساختگی است ما به نقل قول از نشريه يديوت آخرونوت Yediot Achronot بزرگترين روزنامه اسرائيل مبادرت می کنيم. به موجب مضمون اين گزارش آقای آيرون ايزاک يدوکين Yaron Izhak Yodukin دبيرکل شرکت مديکت با مسئولت محدود Medikt Ltd در روز سه شنبه دستگير شد، زيرا که وی ميليونها دلار از تجارت اعضاء بدن انسان سود برده که مالياتش را به دولت اسرائيل نپرداخته است!! ما به التفاوت در حدود 6 ميليون دلار است که تجار يهودی بر سر دولت يهودی کلاه گذارده اند. اعضاء بدن به نوشته اين روزنامه از زندانيان سياسی در چين و محکومين به اعدام در چين و مردم فيليپين تامين می شده است. توجه کنيد اين افراد تحت تعقيب قرار گرفته اند به علت اينکه ماليات به دولت اسرائيل نپرداخته اند و نه اينکه تجارت انسان می کرده اند. تجارت اعضاء بدن انسان در اسرائيل جرم نيست بويژه اگر قربانی فلسطينی باشد.
وقتی اين اسناد تکان دهنده رو شد يک اسرائيلی صهيونيست مدعی شد ”کی می آد حالا از پيوند اعضاء بدن فلسطينی ها استفاده کند!!؟. حقيقتا مو بر بدن انسان راست می شود.
اگر کشتن بچه مسلمانها و مسيحی ها افسانه بود و می شد آنرا با يهودی ستيزی بی اعتبار کرد ولی کشتن فرزندان فلسطينی ها افسانه نيست. آنها با واقعيت ارتش آدمکش اسرائيل طرفند. سازمان حقوق بشر که مدافع کودکان جهان است سالهاست تضييق حقوق کودکان را در سرزمين اشغال شده فلسطين محکوم می کند. رژيم صهيونيستی اسرائيل که رژيم آدمکش احمدی نژاد را مبنی بر اينکه زندانهايش مملو از کودکان ايرانی است مورد انتقاد قرار می دهد، زندانهايش مملو از کودکان فلسطينی است، بر دور کودکان فلسطينی ديوار کشيده و آنها را مجبور کرده است که از خاکروبه اسرائيليها تغذيه کنند. حتی دادگاههای نظامی اسرائيل که دادگاههای فاشيستی هستند مانند دادگاههای قصاص رژيم جمهوری اسلامی کودکان 12 ساله را به حبسهای طويل المدت محکوم می کنند. اين کودکان در زندانهای اسرائيل شکنجه شده به تجاوز تهديد می شوند و سازمانهای جهانی حقوق بشر از اين همه جنايت وحشيانه اسناد کافی در اختيار دارند.
تکذيب تبليغاتی و عربده کشی دروغگويان صهيونيست حرف مفت است زيرا که دزديدن اعضای بدن و خريد و فروش آن يک مسئله وجدانی و اخلاقی است. تجربه تاريخ نشان می دهد که دولت صهيونيست اسرائيل فاقد اين وجدان است و باين جهت همه اين اتهامات باين رژيم غاصب می چسبد. رژيمی که بيش از يک ميليون فلسطينی را در نوار غزه محاصره کرده به آنها گرسنگی می دهد تا همه آنها نابود شوند از تجارت اعضای بدن فلسطينيها ابائی ندارد. صهيونيسم يک غده سرطانی است که بر ضد بشريت عمل می کند بايد صهيونيسم و امپرياليسم را توامان از بين برد.


بر گرفته ازتوفان شماره 117 آذر ماه 1388 ارگان مرکزی حزب کارايران

هیچ نظری موجود نیست: