۱۳۸۸ بهمن ۶, سه‌شنبه

دانشجوی دانشگاه علم و صنعت در صحن دانشگاه در تصادف با کامیون جان سپرد

ظهر روز گذشته میترا رضایی دانشجوی دانشگاه علم و صنعت در صحن دانشگاه توسط کامیون زیر گرفته شده و کشته شد.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر میترا رضایی دانشجوی ورودی 88 کارشناسی ارشد دانشکده کامیپوتر دانشگاه علم وصنعت در حوالی ساعت 2 ظهر روز گذشته توسط کامیون حامل مصالح ساختمانی زیر گرفته شد و جان سپرد.

این دانشجو که از شهر خوی برای تحصیل در تهران حضور داشته است، پس از تصادف برای مدت 10 دقیقه تا رسیدن آمبولانس، در صحن دانشگاه بر روی زمین و در حال خونریزی بوده و سپس جان سپرده است.

به گفته دانشجویان، راننده ای جوان کامیون مصالح ساختمانی در حالي كه دنده عقب در حال حرکت بوده است این دانشجو را زیر گرفته و از روی شکم و سینه وی رد شده است. نیروهای حراست دانشگاه پس از این حادثه این راننده را از صحنه دور کرده اند.

به گفته دانشجویان دانشگاه علم و صنعت، پس از این حادثه حراست دانشگاه با دستپاچگی سریعا اقدام به متفرق کردن دانشجویان و شاهدين کرده و با پهن کردن یونولیتی سفید رنگی خون های بر زمین رو پوشانده است. سپس با کمک باغبان های دانشگاه محل خون های روی زمين را سريعا شسته و با دانشجويان و اساتيد و ساير شاهدين در صحنه برخوردی زننده داشته اند.

این تصادف در حالی اتفاق افتاده است که عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین در دانشگاه‌ها تا پیش از ساعت 10 شب ممنوع است.

بنابر گزارش دانشجویان عبور و مرور این کامیون در هفته گذشته نیز باعث اعتراض دانشجویان شده بوده است. در هفته گذشته همین راننده کامیون به دلیل سرعت بالا در حال تصادف با یکی از دانشجویان بوده است که این موضوع منجر به اعتراض این دانشجو شده و مساله به حراست و انتظامات دانشگاه نیز منتقل شده بود.

ناظر پروژه های عمرانی در دانشگاه‌ مدیریت دانشگاه است اما از آنجایی که جان دانشجویان در سیستم فاسد و باندی حکومت ایران ارزان است، بعید به نظر می‌رسد که با رئیس ارزشی رئیس دانشگاه علم و صنعت برخوردی شود.

هیچ نظری موجود نیست: