۱۳۸۸ دی ۱۹, شنبه

آیا باز هم خشونت میتواند مرگ رژِیم را به تعویق بیاندازد؟


مسعود ابراهیم نژاد


جمهوری اسلامی که از ابتدای روی کار آمدنش پایه های آن بر نقض فاحش حقوق بشر بنا شده است و سران جنایتکار آن راهی جز اعدام، شکنجه، ترور، تجاوز و قتل عام مردم را برای بقای حکومت ننگین خود نمیشناسند باز هم در تدارک بکار گیری آشکار و سراسری چنین شیوه هایی هستند. اینروزها تمامی جنایتکاران حاکم بر ایران در تدارک بر پایی دادگاههای صحرایی و چوبه های دار در خیابانها و شهرهای ایران هستند. از نمایندگان مجلس اسلامی تا نمایندگان مجلس خبرگان و سران قوه قضائیه و دیگر ارگانهای رژیم در تمامی مصاحبه ها و نمایشهای مضحک نماز جمعه و ... خواستار اعدام مردم معترض تحت عناوین "محارب" و یا " توهین کنندگان به مقدسات اسلامی" میباشند. جمهوری اسلامی که بارها در مقاطع بحرانی عمر ننگینش با توسل به چنین شیوه های ضد بشری توانسته است برای مدتی مردم را به عقب نشینی وادارد و بدین ترتیب مرگ خود را به تعویق بیاندازد، این روزها نیز در پی توسل به همان شیوه های کثیف و دیرینه خود میباشد.

خبرگزاری فارس در خبری نوشته است: "در پی صدور حکمی از سوی دادستانی تهران بعد از حوادث روز عاشورا تاکنون چهل نفر از طراحان پشت پرده این اغتشاشات دستگیر شده اند

حکومت اسلامی تنها به خونریزی بیشتر میاندیشد و این امری است که به ماهیت این رژِیم بر میگردد. رژِیم اسلامی حاکم بر ایران از تود ه های به خشم آمده که در خیابانها ی تهران و شهرستانها، اساس این رژِیم را هدف قرار داده اند، عصبانی است و میرود که طبق معمول همیشه با واکنشی ضد انسانی و جنون آمیز از این مردم انتقام بگیرد. در این مسیر هیچگونه ابائی از آسمان و ریسمان بهم بافتن ندارد، تا آنجاییکه مردم و جوانان کوچه و خیابان و دانشجویان به جان آمده این آب و خاک را یک روز به انگلیس، روز دیگر به آمریکا و امروز نیز به رژیِم سعودی( وهابی) نسبت میدهد.

خبرگزاری فارس به نقل از مرتضی تمدن، استاندار تهران نوشته است که کسانی در ناآرامی های روز عاشورا حضور داشته اند که نه سازماندهی و نه فرمانده آنها در داخل ایران بوده است.

البته امروز دیگر بر کسی پوشیده نمانده است که این حربه های نخ نما شده تنها بازار مصرفشان مغز های علیل "بسیجیان " جانی و متجاوز ی استکه در ازای دریافت مبالغی ناچیز دست به ارتکاب هر گونه جنایتی در جهت حفظ منافع حاکمان اسلامی ایران میزنند.

آقای تمدن گفت: " در بین دستگیرشدگان آن روز افرادی از گروهک منافقان (مجاهدین خلق)، چپ مارکسیسم، از جریان های اپوزیسیون سلطنت طلب، وهابیت و ... حتی تیم ترور حضور داشته اند و این نشان می دهد که آنها آماده بودند تا یک کشتار جمعی در تهران به راه اندازند و کشته‌های زیادی روی دست مردم بگذارند."

و بدین ترتیب زمینه را آماده میسازند تا بار دیگر با براه انداختن حمام خون ، آنچنان که در سالهای دهه 60 انجام داده بودند، مردم را از عواقب شرکت در تظاهرات و اعتراضات گسترده خیابانی بر حذر دارند. چرا که براستی این را دریافته اند که ادامه این روند حرکتهای اعتراضی همگانی بزودی جام زهر را به حلقوم خامنه ای خواهد ریخت، همانگونه که خمینی را وادار به سر کشیدنش کرده بود.

روزنامه جوان که گفته می شود وابسته به سپاه پاسداران است در شماره روز سه شنبه، 15 دی خود نوشته است که در تصاویری که از تلویزیون ایران پخش شده، فردی که در خیابان ولیعصر تهران در حال کندن تابلویی بوده، شناسایی شده است.

در اینجا سوالی که در مقابل همه مبارزان دمکراسی طلب میهن در بندمان قرار میگیرد این است که آیا بار دیگر رژِیم اسلامی میتواند مرگ خود را با گسترش اعدامهای کور و دسته جمعی به تعویق بیاندازد؟ و سوال بعدی این است که چگونه نیرو های سرنگونی طلب و خواهان دمکراسی میتوانند با این اعمال وحشیانه حاکمان اسلامی به مقابله برخیزند؟

آیا باید به نامه ها و رهنمودهای امثال سحابی عمل نمائیم و خودمان را از عرصه خیابانها عقب بکشیم و به مردم و جوانان نیز توصیه نماییم که برای" حفظ خود و خانواده تان" دست از پایین کشیدن و آتش زدن تابلوهای خامنه ای بردارید تا دشمن را عصبانی نکنید؟ ویا اینکه با جنبش و حرکتهای مردمی همراه و همگام گردیم و شعارهایی را تکرار کنیم که مردم در کوچه و خیابان آنها را سر میدهند و با خون خود نیز اصالت آنرا امضا و تایید میکنند؟ مانند شعارهای مردم ساخته " مرگ بر خامنه ای" ، " این ماه، ماه خونه، یزید سرنگونه!" و ...

15 دی 88

منبع: سايت ديدگاه

هیچ نظری موجود نیست: